Crash24 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Η HTC έχει μεγάλα σχέδια για τη CES, τα οποία περιλαμβάνουν την αποκάλυψη ενός all-in-one headset με υποστήριξη εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. Η εταιρεία θα παρουσιάσει επίσημα το φαινομενικά μικρό και ελαφρύ headset για πρώτη φορά στις 5 Ιανουαρίου, αλλά παρείχε στο The Verge ένα render που δείχνει ότι ο σχεδιασμός μοιάζει πολύ με κυάλια. Η συσκευή, για την οποία η HTC δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ονομασία, φαίνεται να ενσωματώνει κάμερες που βλέπουν προς τα εμπρός και προς τα πλάγια. Αυτές οι κάμερες θα αποτελέσουν βασικό μέρος του σχεδίου της HTC για την παροχή ενός πλήρως έγχρωμου passthrough video feed. Όπως και με το Meta Quest Pro, θα μπορείτε να βλέπετε μια χρωματισμένη εκδοχή του φυσικού κόσμου γύρω σας χωρίς να χρειάζεται να αφαιρέσετε το headset. Αυτό θα επιτρέψει επίσης στην HTC να προσφέρει πιο ολοκληρωμένες εμπειρίες μικτής πραγματικότητας από ό,τι θα είχατε με ασπρόμαυρο passthrough video. Επιπλέον, το νέο headset σύμφωνα με την εταιρεία θα μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερο δυναμικό εύρος από τα αντίπαλα μοντέλα, γεγονός που θα μπορούσε να επιτρέψει στους χρήστες να διαβάζουν ευκολότερα κείμενο σε οθόνες υπολογιστών ή τηλεφώνων (τουλάχιστον χωρίς να βγάζουν το headset από το κεφάλι τους). Η HTC αναφέρει ακόμα ότι η αυτονομία θα φτάνει τις δύο ώρες χρήσης με μία μόνο φόρτιση, ενώ θα είναι δυνατή η παρακολούθηση της θέσης των χεριών στο χώρο με βάση τα χειριστήρια. Το σύστημα της HTC θα μπορεί να λειτουργήσει ως αυτόνομη συσκευή ή θα μπορείτε να το συνδέσετε με έναν υπολογιστή για πιο απαιτητικά παιχνίδια VR. Θα μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για άσκηση, ψυχαγωγία και παραγωγικότητα, ανάλογα με τη διάθεση του χρήστη. Δεν είναι ακόμη σαφές αν θα υποστηρίζεται η παρακολούθηση των ματιών, αλλά υπάρχει αισθητήρας βάθους που μπορεί να επιτρέψει μια πιο εμπεριστατωμένη χαρτογράφηση του περιβάλλοντος του χρήστη. Η HTC ανέφερε επίσης στο The Verge ότι το headset θα προστατεύει την ιδιωτικότητα του χρήστη αποθηκεύοντας τα δεδομένα σε ένα κρυπτογραφημένο τοπικό χώρο. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
polaki Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Νταξ, το παλεύουν όλοι εκεί, και όποιου του κάτσει του έκατσε. Απορώ πραγματικά αν υπάρχει, και κυρίως αν ΘΑ υπάρξει, τέτοιο mainstream ενδιαφέρον από τον κόσμο καααααποια στιγμή ώστε μετά τα απίστευτα ΔΙΣ $$$ που έχουν κάψει/σκορπίσει όλες αυτές οι εταιρείες, κάποια από αυτές να βγάλει και καθαρό κέρδος. Γιατί όλες μαζί να βγάλουν κέρδος δεν παίζει. Προσωπικά, εφαρμογή στο VR θεωρώ θα έχουν περιπτώσεις όπως φυλακισμένοι, κατάκοιτοι (κάποιες κατηγορίες ΑΜΕΑ γενικότερα) και γενικά άνθρωποι οι οποίοι για τον α ή β λόγο δεν έχουν δυνατότητα να έχουν μια "νορμάλ" ζωή στην καθημερινότητά τους. Δεν είναι σωστή λέξη το "νορμάλ", ειδικά όταν μιλάμε για ΑΜΕΑ, γι'αυτό και το έβαλα σε "". Καταλαβαίνετε πώς το εννοώ πιστεύω, μην πέσετε να με φάτε. Δεν μιλάω για τον περιστασιακό χρήστη που θα ασχοληθεί λίγο ή θα παίξει ένα game, αυτός θα δώσει ένα Χ ποσό και τέλος. Και γω έχω παίξει VR στο PS4, και ευτυχώς δεν το πλήρωσα αφού ήταν δώρο, 5-6 ώρες ήταν αρκετές για να ζαλιστώ τόσο ώστε να πω δεν ξαναπαίζω. Μιλάω για να γίνει mainstream το VR σε βαθμό που να δικαιολογούνται τα χρήματα που δίνονται για το research & development. 3
xenofonlive Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 34 λεπτά πριν, polaki είπε Νταξ, το παλεύουν όλοι εκεί, και όποιου του κάτσει του έκατσε. Απορώ πραγματικά αν υπάρχει, και κυρίως αν ΘΑ υπάρξει, τέτοιο mainstream ενδιαφέρον από τον κόσμο καααααποια στιγμή ώστε μετά τα απίστευτα ΔΙΣ $$$ που έχουν κάψει/σκορπίσει όλες αυτές οι εταιρείες, κάποια από αυτές να βγάλει και καθαρό κέρδος. Γιατί όλες μαζί να βγάλουν κέρδος δεν παίζει. Προσωπικά, εφαρμογή στο VR θεωρώ θα έχουν περιπτώσεις όπως φυλακισμένοι, κατάκοιτοι (κάποιες κατηγορίες ΑΜΕΑ γενικότερα) και γενικά άνθρωποι οι οποίοι για τον α ή β λόγο δεν έχουν δυνατότητα να έχουν μια "νορμάλ" ζωή στην καθημερινότητά τους. Δεν είναι σωστή λέξη το "νορμάλ", ειδικά όταν μιλάμε για ΑΜΕΑ, γι'αυτό και το έβαλα σε "". Καταλαβαίνετε πώς το εννοώ πιστεύω, μην πέσετε να με φάτε. Δεν μιλάω για τον περιστασιακό χρήστη που θα ασχοληθεί λίγο ή θα παίξει ένα game, αυτός θα δώσει ένα Χ ποσό και τέλος. Και γω έχω παίξει VR στο PS4, και ευτυχώς δεν το πλήρωσα αφού ήταν δώρο, 5-6 ώρες ήταν αρκετές για να ζαλιστώ τόσο ώστε να πω δεν ξαναπαίζω. Μιλάω για να γίνει mainstream το VR σε βαθμό που να δικαιολογούνται τα χρήματα που δίνονται για το research & development. Για να βγαίνουν κάθε 2 χρόνια 10 new VR headsets σημαίνει ότι πάει πολύ καλα το VR και ότι όλοι βγάζουν λεφτά. 3
giorgosk12 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Augment και virtual reality είναι ακόμα σε πρωτόγονο στάδιο. Θα δούμε τεράστιες αλλαγές σε hardware αλλά τα επόμενα χρόνια. 3
polaki Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, xenofonlive είπε Για να βγαίνουν κάθε 2 χρόνια 10 new VR headsets σημαίνει ότι πάει πολύ καλα το VR και ότι όλοι βγάζουν λεφτά. Δε νομίζω ότι ισχύει και τόσο αυτό, με τη λογική αυτή και η Meta για να καίει λεφτά με το τσουβάλι και να μας τα έχει κάνει zeppelin απ'το πρήξιμο με το Metaverse βγάζει και αυτή λεφτά? Προφανώς και όχι. Θεωρώ ότι πολλοί απλά παλεύουν να είναι μεταξύ των πρωτοπόρων ώστε όταν/αν βγάλει όντως λεφτά το VR, να έχουν ένα αξιοπρεπές κομμάτι της πίτας. 2 1
Retromaniac Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 50 λεπτά πριν, polaki είπε Νταξ, το παλεύουν όλοι εκεί, και όποιου του κάτσει του έκατσε. Απορώ πραγματικά αν υπάρχει, και κυρίως αν ΘΑ υπάρξει, τέτοιο mainstream ενδιαφέρον από τον κόσμο καααααποια στιγμή ώστε μετά τα απίστευτα ΔΙΣ $$$ που έχουν κάψει/σκορπίσει όλες αυτές οι εταιρείες, κάποια από αυτές να βγάλει και καθαρό κέρδος. Γιατί όλες μαζί να βγάλουν κέρδος δεν παίζει. Προσωπικά, εφαρμογή στο VR θεωρώ θα έχουν περιπτώσεις όπως φυλακισμένοι, κατάκοιτοι (κάποιες κατηγορίες ΑΜΕΑ γενικότερα) και γενικά άνθρωποι οι οποίοι για τον α ή β λόγο δεν έχουν δυνατότητα να έχουν μια "νορμάλ" ζωή στην καθημερινότητά τους. Δεν είναι σωστή λέξη το "νορμάλ", ειδικά όταν μιλάμε για ΑΜΕΑ, γι'αυτό και το έβαλα σε "". Καταλαβαίνετε πώς το εννοώ πιστεύω, μην πέσετε να με φάτε. Δεν μιλάω για τον περιστασιακό χρήστη που θα ασχοληθεί λίγο ή θα παίξει ένα game, αυτός θα δώσει ένα Χ ποσό και τέλος. Και γω έχω παίξει VR στο PS4, και ευτυχώς δεν το πλήρωσα αφού ήταν δώρο, 5-6 ώρες ήταν αρκετές για να ζαλιστώ τόσο ώστε να πω δεν ξαναπαίζω. Μιλάω για να γίνει mainstream το VR σε βαθμό που να δικαιολογούνται τα χρήματα που δίνονται για το research & development. Κρίνεις με το Vr όπως το δοκίμασες εσύ όχι όπως θα είναι στο μέλλον. Αρκετά κοντόφθαλμη άποψη που αγνοεί πολλές μελλοντικές παραμέτρους. Με το κοντόφθαλμη εννοώ ότι δεν κοιτάει μακρυά στο μέλλον, μην με παρεξηγήσεις. 2 1
polaki Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Retromaniac είπε Κρίνεις με το Vr όπως το δοκίμασες εσύ όχι όπως θα είναι στο μέλλον. Αρκετά κοντόφθαλμη άποψη που αγνοεί πολλές μελλοντικές παραμέτρους. Με το κοντόφθαλμη εννοώ ότι δεν κοιτάει μακρυά στο μέλλον, μην με παρεξηγήσεις. Το είχε αναφέρει και κάποιος άλλος και πιστεύω είναι σωστό. Δεν θυμάμαι τώρα που και πότε για να το παραθέσω. Από τις εποχές του ανθρώπου συλλέκτη κυνηγού, είναι στο DNA μας να μη θέλουμε να μπλοκάρεται η όραση μας, τουλάχιστον να μην το προκαλούμε εμείς μόνοι μας. Δεν είναι στη φύση μας να το δεχόμαστε ευχάριστα. Συνεπώς αν δεν υπάρχει μεγάλη ΑΝΑΓΚΗ, δε θεωρώ ότι μπορεί το VR να γίνει mainstream σε τέτοιο βαθμό ώστε να λέμε ότι όλοι είμαστε με τα headsets στο κεφάλι και παίζουμε gaming. Και άντε το παιχνίδι έχει και τη λογική του παιχνιδιού, είναι απ'τη φύση του ευχάριστη διαδικασία. Το να αντικατασταθεί όμως ένα Zoom ή οποιοδήποτε άλλο "meeting" app με VR μου φαίνεται πολύ μακρινό και σχεδόν απίθανο να συμβεί. Ωραίο το βίντεο του Meta πέρισι, περίπου τέτοια εποχή, αλλά (όπως βλέπουμε) ούτε οι ίδιοι δεν το πολυ-πιστεύουν πλέον. Και με τόσα λεφτά που σκορπάνε, κάποια στιγμή οι κάνουλες θα κλείσουν. Υπόψην εδώ βέβαια να προσθέσω ότι εννοώ την έννοια του VR μαζί με την όλη φάση του Metaverse και augmented reality κλπ. Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στο gaming, που είναι ίσως το μονο πεδίο που πραγματικά ίσως όντως κάποια στιγμή αυξηθούν κατά πολύ οι διαθέσιμοι τίτλοι. Αλλά ούτε και αυτό πρόκειται να γίνει θεωρώ mainstream στο βαθμό του να αντικαταστήσει το "παραδοσιακό" gaming.
Retromaniac Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, polaki είπε Το είχε αναφέρει και κάποιος άλλος και πιστεύω είναι σωστό. Δεν θυμάμαι τώρα που και πότε για να το παραθέσω. Από τις εποχές του ανθρώπου συλλέκτη κυνηγού, είναι στο DNA μας να μη θέλουμε να μπλοκάρεται η όραση μας, τουλάχιστον να μην το προκαλούμε εμείς μόνοι μας. Δεν είναι στη φύση μας να το δεχόμαστε ευχάριστα. Συνεπώς αν δεν υπάρχει μεγάλη ΑΝΑΓΚΗ, δε θεωρώ ότι μπορεί το VR να γίνει mainstream σε τέτοιο βαθμό ώστε να λέμε ότι όλοι είμαστε με τα headsets στο κεφάλι και παίζουμε gaming. Και άντε το παιχνίδι έχει και τη λογική του παιχνιδιού, είναι απ'τη φύση του ευχάριστη διαδικασία. Το να αντικατασταθεί όμως ένα Zoom ή οποιοδήποτε άλλο "meeting" app με VR μου φαίνεται πολύ μακρινό και σχεδόν απίθανο να συμβεί. Ωραίο το βίντεο του Meta πέρισι, περίπου τέτοια εποχή, αλλά (όπως βλέπουμε) ούτε οι ίδιοι δεν το πολυ-πιστεύουν πλέον. Και με τόσα λεφτά που σκορπάνε, κάποια στιγμή οι κάνουλες θα κλείσουν. Υπόψην εδώ βέβαια να προσθέσω ότι εννοώ την έννοια του VR μαζί με την όλη φάση του Metaverse και augmented reality κλπ. Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στο gaming, που είναι ίσως το μονο πεδίο που πραγματικά ίσως όντως κάποια στιγμή αυξηθούν κατά πολύ οι διαθέσιμοι τίτλοι. Αλλά ούτε και αυτό πρόκειται να γίνει θεωρώ mainstream στο βαθμό του να αντικαταστήσει το "παραδοσιακό" gaming. Θεωρείς το vr μία μάσκα για αυτό έχεις αρνητική άποψη. Η εικονική πραγματικότητα δεν τελειώνει σε μία μάσκα. Είναι μία ολοκληρωμένη εμπειρία αισθήσεων. Κρύο, αέρας, ζέστη, φως, αφή, περπάτημα, τρέξιμο, υγρασία, μυρωδιές, δόνηση, όλα μέσα από το σπίτι σου και αντί για μάσκα μικροσκοπικοί φακοί επαφής. Αυτός είναι ο απώτερος στόχος. Εσύ λες ότι δεν θα γίνει ποτέ mainstream αυτή η τεχνολογία. Μα αυτή η τεχνολογία συνέχεια θα εξελίσεται και θα προστίθονται νέες δυνατότητες. Για αυτό οι εταιρείες ρίχνουν λεφτά. Γιατί ξέρουν ότι θα αποτελέσει στο μέλλον το Άγιο Δισκοπότηρο της ψυχαγωγίας και όλες τρέχουν να πάρουν πρώτες θέση. Αυτά είναι μόνο η αρχή. Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2022 από Retromaniac
polaki Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 43 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Θεωρείς το vr μία μάσκα για αυτό έχεις αρνητική άποψη. Η εικονική πραγματικότητα δεν τελειώνει σε μία μάσκα. Είναι μία ολοκληρωμένη εμπειρία αισθήσεων. Κρύο, αέρας, ζέστη, φως, αφή, περπάτημα, τρέξιμο, υγρασία, μυρωδιές, δόνηση, όλα μέσα από το σπίτι σου και αντί για μάσκα μικροσκοπικοί φακοί επαφής. Αυτός είναι ο απώτερος στόχος. Εσύ λες ότι δεν θα γίνει ποτέ mainstream αυτή η τεχνολογία. Μα αυτή η τεχνολογία συνέχεια θα εξελίσεται και θα προστίθονται νέες δυνατότητες. Για αυτό οι εταιρείες ρίχνουν λεφτά. Γιατί ξέρουν ότι θα αποτελέσει στο μέλλον το Άγιο Δισκοπότηρο της ψυχαγωγίας και όλες τρέχουν να πάρουν πρώτες θέση. Αυτά είναι μόνο η αρχή. Tα ξέρω τα παραδείγματα αυτά που μου λες, αλλά και πάλι πιστεύεις πραγματικά ότι θα υλοποιηθούν αυτά σε τέτοιο mass scale που να είναι προσιτά για τις μάζες, ώστε και η κουτσή Μαρία-εταιρεία να βγάλει λεφτά? Μου δείχνεις την τύπισα που τρέχει σε ένα treadmill, που ένα half decent treadmill της μάνας μου για να περπατάει στο σπίτι μετά από εγχείρηση που χρειάστηκε να κάνει, μας κόστισε 1200€. Η υλοποίηση που προτείνεις θα είναι και θα παραμείνει πανάκριβη για πολλά χρόνια, και θα είναι ουσιαστικά προσιτή σε ένα απειροελάχιστο ποσοστό κόσμου. Μόνο κάτι high end wellness gym clubs μπορώ να σκεφτώ, και κάτι υπερπλούσιους που θα το έχουν σε κάποιο από τα 5 σπίτια τους. Όλο αυτο το research & dev, πιστεύεις μπορεί να κάνει ΜΑΖΙΚΑ απόσβεση, και αν ναι, από ποιόν? Ανέφερα και πιο πάνω το εξής: 3 ώρες πριν, polaki είπε Θεωρώ ότι πολλοί απλά παλεύουν να είναι μεταξύ των πρωτοπόρων ώστε όταν/αν βγάλει όντως λεφτά το VR, να έχουν ένα αξιοπρεπές κομμάτι της πίτας. Και ακόμα πιο πάνω ξεκίνησα με το: 4 ώρες πριν, polaki είπε Νταξ, το παλεύουν όλοι εκεί, και όποιου του κάτσει του έκατσε. Άρα ναι, θα χαθούν εκατοντάδες δισεκατομύρια από αρκετές εταιρείες που θα πάνε εντελώς άπατες, ώστε σε κάποια ΧΧ χρόνια από τώρα αυτές οι 4-5-10 που προπορεύονταν να παίξουν παιχνίδι στην αγορά του VR.
Retromaniac Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, polaki είπε Tα ξέρω τα παραδείγματα αυτά που μου λες, αλλά και πάλι πιστεύεις πραγματικά ότι θα υλοποιηθούν αυτά σε τέτοιο mass scale που να είναι προσιτά για τις μάζες, ώστε και η κουτσή Μαρία-εταιρεία να βγάλει λεφτά? Μου δείχνεις την τύπισα που τρέχει σε ένα treadmill, που ένα half decent treadmill της μάνας μου για να περπατάει στο σπίτι μετά από εγχείρηση που χρειάστηκε να κάνει, μας κόστισε 1200€. Η υλοποίηση που προτείνεις θα είναι και θα παραμείνει πανάκριβη για πολλά χρόνια, και θα είναι ουσιαστικά προσιτή σε ένα απειροελάχιστο ποσοστό κόσμου. Μόνο κάτι high end wellness gym clubs μπορώ να σκεφτώ, και κάτι υπερπλούσιους που θα το έχουν σε κάποιο από τα 5 σπίτια τους. Όλο αυτο το research & dev, πιστεύεις μπορεί να κάνει ΜΑΖΙΚΑ απόσβεση, και αν ναι, από ποιόν? Ανέφερα και πιο πάνω το εξής: Και ακόμα πιο πάνω ξεκίνησα με το: Άρα ναι, θα χαθούν εκατοντάδες δισεκατομύρια από αρκετές εταιρείες που θα πάνε εντελώς άπατες, ώστε σε κάποια ΧΧ χρόνια από τώρα αυτές οι 4-5-10 που προπορεύονταν να παίξουν παιχνίδι στην αγορά του VR. Ναι και πριν 20 χρόνια δεν μπορούσες να διανοηθείς ότι θα έχεις gps/υπερυπολογιστή/τηλέφωνο/κάμερα/ιντερνετ στο χέρι σε μία μικρούλα συσκευή με τόση αυτονομία. Φαντάσου το λίγο να πήγαινες στο 2002 και να έδειχνες ένα σύγχρονο κινητό. Τότε αν έλεγες ότι το 2022 θα έχουμε όλα αυτά σε κινητό θα σε κοίταζαν για εξωγήινο. Ναι όλα θα γίνουν mainstream. Κάθε οικογένεια θα έχει το vr εξοπλισμό της όπως έχει την τηλεόραση τώρα και το κινητό τώρα όσο παράλογο και αν ακούγεται. Όχι μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, αλλά σίγουρα θα γίνει. Είναι ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2022 από Retromaniac 1 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Μιλατε για «αφύσικο» vr την ώρα που σπαταλάμε δεκάδες ώρες την ημέρα κοιτώντας πρακτικά ένα τοίχο. Τπτ δεν είναι «αφύσικο», ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει προσαρμόστει σε μια ζωη που ούτε την φανταζόταν η φύση όταν τον έπλασε. Αυτό το τρεντ θα συνεχίσει και μετά από εμάς, μην γίνεστε μπαρμπάδες! Το VR δυσκολεύεται να γίνει μεινστριμ μεγάλης κλίμακας γιατί απλά η τεχνολογια δεν είναι έτοιμη. Υπάρχει ακόμα τριβή και παραδοχές κατά την χρήση της που μόνο τα νερντς έχουν όρεξη να τα υπομείνουν. Νομίζω ότι οι εταιρείες βιάζονται να υιοθετήσουν το μοντέλο των κινητών στο vr, αδιαφορώντας ότι τα smartphones έγιναν μαζικά δημοφιλή όταν οι τεχνολογίες τους ωρίμασαν τελείως. Σκεφτειτε να προωθούσε η nokia το 2003 το 6600, ένα από τα πρώτα smartphones, ως προϊόν για τρεντουλες. Ποιον μπορούσε να τον νοιάξει τότε ότι το κινητό έτρεχε εφαρμογές; Σε αυτή την φάση το VR πρέπει να προωθείται απροκάλυπτα σε νερντούλες. Βιντεοπαιχνίδια, τεχνολογικά γκιμικς, όπως 3δ ταινίες και τσόντες. Έτσι θα μεγαλώσει η αγορά, θα ωριμάσουν οι τεχνολογίες και θα πεσουν οι τιμές. Η σονυ είναι σε καλή θέση για να τα καταφέρει όλα αυτά.
georgiosmag Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2022 Όλοι οι αρνητές της εξέλιξης και τεχνολογίας με τα σχόλια που διαβάζω μου θυμίζουν την παλιά εποχή όταν ξεκίνησαν τα κινητά τηλέφωνα. Πλάκα έχει να βλέπεις να επαναλαμβάνεται η ιστορία για μια φορά ακόμη. Αυτοί που έχουν παίξει με ps4 vr και τα πρώτα dk1/2 δίχως να συνεχίσουν και να ακολουθήσουν την εξέλιξη που υπάρχει αυτή τη στιγμή θα τους πρότεινα να δοκιμάσουν για καμιά εβδομάδα ένα quest 2 και είναι σίγουρο ότι θα αλλάξουν άποψη κατακόρυφα. Καμια σχέση τα σχόλια με την εξέλιξη και του τι έπεται στο μέλλον με την εικονική πραγματικότητα φίλοι μου. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα