Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μήπως επιτέλους οι οδηγίες να δίνονταν αφού είχαν μιλήσει και με τεχνικούς αντί να αποφασίζουν κάτι που μπορεί να είναι ανέφικτο κατασκευαστικά? Ή μήπως επιτέλους να κατασκευάζονται συσκευές που η μπαταρία είναι έυκολο να βγει πίσω από ένα καπάκι και αντικατασταθεί εύκολα? 'Οπως ήταν δηλαδή τα κινητά και τα laptop μερικά χρόνια πριν. Έτσι μειώνονται οι ηλεκτρονικοί ρύποι, αλλά από την άλλη θα μειωθούν οι πωλήσεις κινητών, αν φτηνά και εύκολα αντικαθιστάς μπαταρία.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lneam είπε

ο καθενας που εχει αποψη να  την στηριζει με αποδειξεις. Υπαρχουν και τα συνθετικα καυσιμα και η λυση του υδρογουνου στους κιν. εσω. καυσης, χωρις ρυπους 100%

λεφτα να βγαλουν θελουν

Και απόδοση ενέργειας στο γνωστό 50% και βγάλε.

Άσε το πώς φτιάχνονται οι ίδιες οι ΜΕΚ, τα συνθετικά καύσιμα, τα λιπαντικά, παραφλου κλπ συμπραγαλα. Ως γνωστόν όλα αυτά παράγονται αφιλοκερδώς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, CyanBlue είπε

Μήπως επιτέλους οι οδηγίες να δίνονταν αφού είχαν μιλήσει και με τεχνικούς αντί να αποφασίζουν κάτι που μπορεί να είναι ανέφικτο κατασκευαστικά? Ή μήπως επιτέλους να κατασκευάζονται συσκευές που η μπαταρία είναι έυκολο να βγει πίσω από ένα καπάκι και αντικατασταθεί εύκολα? 'Οπως ήταν δηλαδή τα κινητά και τα laptop μερικά χρόνια πριν. Έτσι μειώνονται οι ηλεκτρονικοί ρύποι, αλλά από την άλλη θα μειωθούν οι πωλήσεις κινητών, αν φτηνά και εύκολα αντικαθιστάς μπαταρία.

Πιστεύει κανείς ότι κάθισαν κάποιοι χαρτογιακάδες και βγάλανε στα κουτουρού ένα σχέδιο?

Προφανώς η μελέτη, τα νούμερα και το σχέδια δεν είναι τυχαία, έγιναν από εξειδικευμένα άτομα με γνώση τεχνική του αντικειμένου, παράλληλα υπολογίστηκαν οικονομικά στοιχεια κτλ. Μπήκαν στην εξίσωση συμφέροντα κλάδων,  χωρών, εταιριών έγινε διαπραγμάτευση, και υπερίσχυσαν οι ισχυρότεροι. Όμως ακόμα και τότε τα νούμερα δεν είναι τυχαία ή ανέφικτα

 

Επεξ/σία από iml
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ooaris είπε

Σε όλα αυτήν η αηδία "για την προστασία του χρήστη και του περιβάλλοντος" 

Θυμάμαι παλιά έβαζα το γαντάκι μου, έπαιρνα το πινελάκι μου και περνούσα διαβρωτικο χρώματος την μεταλλική επιφάνεια και σε μισή ώρα με ένα φυσιγμα δεν έμενε τπτ από χρώμα... 

Τώρα εμ το πληρώνω ακριβό, εμ το περνάω 10 χέρια και τρώω μια μέρα, εμ δεν φεύγει τελείως το χρώμα... 

"Ήταν πολύ τοξικό το παλιό και τώρα το κάνανε πιο οικολογικό" 

Χέσε με ρε Νταλάρα... Δεν θέλω να λουστώ με αυτό... 

Και μετα ξεπλενες το πινέλο,περναγε στον υδροφορο οριζοντα,ψοφαγανε απο φύκια μεχρι φωκιες,και στο τέλος λουζοσουν και με αυτό.

Εμεις και ο κοσμος,ο κυκλος του νερού,4ή δημοτικού.

Σου εδωσε βήμα το ίντερνετ,να φωνάξεις πως δεν εισαι πιο έξυπνος από ενα δεκάχρονο.

 

 

1 ώρα πριν, CyanBlue είπε

Μήπως επιτέλους οι οδηγίες να δίνονταν αφού είχαν μιλήσει και με τεχνικούς αντί να αποφασίζουν κάτι που μπορεί να είναι ανέφικτο κατασκευαστικά? Ή μήπως επιτέλους να κατασκευάζονται συσκευές που η μπαταρία είναι έυκολο να βγει πίσω από ένα καπάκι και αντικατασταθεί εύκολα? 'Οπως ήταν δηλαδή τα κινητά και τα laptop μερικά χρόνια πριν. Έτσι μειώνονται οι ηλεκτρονικοί ρύποι, αλλά από την άλλη θα μειωθούν οι πωλήσεις κινητών, αν φτηνά και εύκολα αντικαθιστάς μπαταρία.

Δειτε ενα βιντεο ρε παιδια,και φθηνα και ευκολα την αντικαθιστας.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

κάτι άλλο ποιο μακρυ θέλει η Ευρωπαϊκή ένωση... αλλά αν το γράψω θα μου ξαναρίξει ban ο παππούς

Δημοσ.

Η ενωση κανει πολλες σωστες κινησεις αλλα αργει πολυ. Αργει να σκεφτει,αργει να αποφασίσει,αργει να ψηφίσει και κυριως αργει να εφαρμοσει.

 

Να ξερετε παντως οτι αν δεν ζησουμε το τελος της ανθωποτητας λογω καταστροφής της γης απο τους ανθρώπους,η εε θα ειναι υπεύθυνη. Ουτε η κινα ουτε η αμερικη ενδιαφέρθηκαν ποτε.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μάλιστα, τώρα κατάλαβα γιατί τα Σούπερ και άλλα μεγάλα κατάστημα   δεν έχουν πλέον πολλές μπαταρίες ακομα και η συσκευασία των 50 μπαταριών καταργήθηκε απ ότι πρόσεξα,  και σιγα σιγα   δε θα βρίσκουμε μπαταρίες έτσι όπως λένε αν καταλαβα καλα, και απ οτι διάβασα πάρτε λέει επαναφορτιζόμενες εκείνες είναι 1.2volt άντε τώρα πείτε μου πως θα δουλέψει ένα ράδιο με αυτή την τάση, και για να γεμίσουν Θέλουν καμιά 8 ώρες ανάλογα τα mah  καλά για κινητά λαπτοπ αυτοκίνητα δεν μπορώ να φανταστώ τι θα κάνουν  σε εκείνες τις μπαταρίες 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ooaris είπε

Σε όλα αυτήν η αηδία "για την προστασία του χρήστη και του περιβάλλοντος" 

Θυμάμαι παλιά έβαζα το γαντάκι μου, έπαιρνα το πινελάκι μου και περνούσα διαβρωτικο χρώματος την μεταλλική επιφάνεια και σε μισή ώρα με ένα φυσιγμα δεν έμενε τπτ από χρώμα... 

Τώρα εμ το πληρώνω ακριβό, εμ το περνάω 10 χέρια και τρώω μια μέρα, εμ δεν φεύγει τελείως το χρώμα... 

"Ήταν πολύ τοξικό το παλιό και τώρα το κάνανε πιο οικολογικό" 

Χέσε με ρε Νταλάρα... Δεν θέλω να λουστώ με αυτό... 

Σε παρακαλώ οικολογία πάνω απο όλα. Παμε να ρίξουμε μερικές βόμβες τώρα στην Ουκρανία. Θα το αντιστςθμισουμε με καλαμάκια 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, lneam είπε

προσπαθω να καταλαβω γιατι η ΕΕ επεβαλε στην αυτοκινητοβιομηχανια να καταργηθουν οι κινητηρες εσω. καυσης 2025-2030, οταν η λυση των αυτοκ. με μπαταριες κανει αυτη την στιγμη ΚΑΚΟ στο περιβαλλον. Εχουν καποια γυαλινη σφαιρα και βλεπουν το μελλον, πως θα βρεθουν "καλες" μπαταριες

Ένα αμάξι με καύσιμο που θα είναι ενεργό για 20 χρόνια είναι πολλαπλάσιες φορές χειρότερο για το περιβάλλον από ένα ηλεκτρικό με την ίδια διάρκεια ζωής. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, panos0100 είπε

Μάλιστα, τώρα κατάλαβα γιατί τα Σούπερ και άλλα μεγάλα κατάστημα   δεν έχουν πλέον πολλές μπαταρίες ακομα και η συσκευασία των 50 μπαταριών καταργήθηκε απ ότι πρόσεξα,  και σιγα σιγα   δε θα βρίσκουμε μπαταρίες έτσι όπως λένε αν καταλαβα καλα, και απ οτι διάβασα πάρτε λέει επαναφορτιζόμενες εκείνες είναι 1.2volt άντε τώρα πείτε μου πως θα δουλέψει ένα ράδιο με αυτή την τάση, και για να γεμίσουν Θέλουν καμιά 8 ώρες ανάλογα τα mah  καλά για κινητά λαπτοπ αυτοκίνητα δεν μπορώ να φανταστώ τι θα κάνουν  σε εκείνες τις μπαταρίες 

υπάρχουν και ταχυφορτιστές για μπαταρίες

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, james01gr είπε

Αυτό είναι ξεκάθαρο λόμπι των αυτοκινητοβιομηχανιών και κανένας δεν διαμαρτυρεται από τις κυβερνησεις γιατί εξασφαλίζει θέσεις εργασίας σε ολόκληρη την Ευρώπη (εκτός Ελλάδας φυσικά). Με την έννοια πως θα αναγκαστούν όλοι να αλλάξουν αυτοκίνητα. Βέβαια, το κόστος για αλλαγή των υποδομών δεν τον ενδιαφέρει κανέναν... 

Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θέλουν ηλεκτρικά γιατί το κέρδος τους είναι ελάχιστο ή και καθόλου, αναγκάζονται από την νομοθεσία και εταιρίες όπως η Tesla.  

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αποσπώμενες μπαταρίες παντού.

Από τα λάπτοπ ως τα κινητά.

Ειδικά στα λάπτοπ η εξωτερική αποσπώμενη μπαταρία είναι η λύση στην προστασία της  , τη βάζεις και την βγάζεις οπότε θες, δεν είναι ανάγκη να κατσαβιδιασεις το ολοκαίνουργιο λάπτοπ για να την βγάλεις.

 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...