StarLordVag Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 H Ευρωπαϊκή Ένωση δεν ξέρει τι θέλει.- 3 1
kostafunk Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Kαι εγω ακομα περιμενω εκεινα τα πρασινα αλογα που μας εταξε η ΕΕ
james01gr Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 24 λεπτά πριν, lneam είπε προσπαθω να καταλαβω γιατι η ΕΕ επεβαλε στην αυτοκινητοβιομηχανια να καταργηθουν οι κινητηρες εσω. καυσης 2025-2030, οταν η λυση των αυτοκ. με μπαταριες κανει αυτη την στιγμη ΚΑΚΟ στο περιβαλλον. Εχουν καποια γυαλινη σφαιρα και βλεπουν το μελλον, πως θα βρεθουν "καλες" μπαταριες Αυτό είναι ξεκάθαρο λόμπι των αυτοκινητοβιομηχανιών και κανένας δεν διαμαρτυρεται από τις κυβερνησεις γιατί εξασφαλίζει θέσεις εργασίας σε ολόκληρη την Ευρώπη (εκτός Ελλάδας φυσικά). Με την έννοια πως θα αναγκαστούν όλοι να αλλάξουν αυτοκίνητα. Βέβαια, το κόστος για αλλαγή των υποδομών δεν τον ενδιαφέρει κανέναν... 1 1
oldnew Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Errik είπε Ποσο πολύ γουστάρω την ΕΕ. Δεν υπάρχει πιο αποτελεσματικός τρόπος planned obsolescence απο τις ενσωματωμένες μπαταρίες, ή τις proprietary μπαταρίες που μετά απο 2--3 χρόνια σταματάνε να παραάγονται. Και μετά οι εταιρείες πουλάνε περιβαλλοντική πολιτική μειώνοντας το μέγεθος του χάρτινου κουτιού. Εγω δεν τη γουστάρω καθόλου, γιατί ειναι μονο για λεζάντα.. Βγάζει κατι τετοιες αποφάσεις, και δεν τις εφαρμόζει ποτέ. Κάποιοι θα πάρουν το κατι τις τους και δε θα γίνει ποτε. Αμα υποχρεώσει τις εταιρείες κινητών να ξανα βγάλουν κινητά με αποσπώμενη μπαταρία εγω θα γίνω αστροναύτης, απλα δεν υπάρχει περίπτωση. Τα λεφτά είναι πάρα πολλά. Η ενσωματωμένη μπαταρία ειναι η πυρηνική βόμβα του μάρκετινγκ. Σε 2-3 χρόνια αλλάζεις συσκευή των 1000€ εκει που στο παρελθόν δεν άλλαζες ραδιόφωνο των 50€. Η ΕΕ εφαρμόζει βλακιουλες όπως κανα κοινό βύσμα σε ολα τα κινητά (καλο ειναι και αυτο δέ λεω) ή σε υποχρεώνει να αγοράσεις την πλαστική σακούλα στο σούπερ μάρκετ, ή να γίνουν τα καλαμάκια χαρτινα. εκανε τα καλαμάκια χαρτινα και θα σωθεί ο πλανήτης... Απο την αρχή το ν1 που επρεπε να ασχοληθεί είναι η ενσωματωμένη μπαταρία, αλλα ξαναλέω ΔΕΝ θα γινει. 3 1
dbrillis Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Καλα θα παει αυτο... οπως παει και η "ανακυκλωση".
dieksodo Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 αναθεμα αν μια φορα αυτη η ενωση καταφερει να βγαλει μια θετικη ειδηση τι διαβαζουμε εδω ? πως η ΕΕσσδ παρεμβαινει στην αγορα κανοντας τους ευρωπαιους κατασκευαστες λιγοτερο ανταγωνιστικους με τους αμερικανους και τους ασιατες ποσο θα χαρουν να ακουσουν οι κινεζοι και οι αμερικανοι τα εμποδια που θα βαλει στους ανταγωνιστες τους η εε 1 1
Doubt Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, alion είπε 45% για το 2023 και 73% για το 203, 203? 1 ώρα πριν, lneam είπε προσπαθω να καταλαβω γιατι η ΕΕ επεβαλε στην αυτοκινητοβιομηχανια να καταργηθουν οι κινητηρες εσω. καυσης 2025-2030, οταν η λυση των αυτοκ. με μπαταριες κανει αυτη την στιγμη ΚΑΚΟ στο περιβαλλον. Εχουν καποια γυαλινη σφαιρα και βλεπουν το μελλον, πως θα βρεθουν "καλες" μπαταριες 20 ώρες πριν, alion είπε για τα EV, μιλάμε για πλήρη ανακύκλωση (ποσοστό 100%) Το γιατί να καταργηθούν οι ΜΕΚ είναι αυτονόητο για όποιον ξέρει 5 πράγματα και απορώ γιατί ορισμένοι επιμένουν. Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2022 από Doubt
ooaris Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Σε όλα αυτήν η αηδία "για την προστασία του χρήστη και του περιβάλλοντος" Θυμάμαι παλιά έβαζα το γαντάκι μου, έπαιρνα το πινελάκι μου και περνούσα διαβρωτικο χρώματος την μεταλλική επιφάνεια και σε μισή ώρα με ένα φυσιγμα δεν έμενε τπτ από χρώμα... Τώρα εμ το πληρώνω ακριβό, εμ το περνάω 10 χέρια και τρώω μια μέρα, εμ δεν φεύγει τελείως το χρώμα... "Ήταν πολύ τοξικό το παλιό και τώρα το κάνανε πιο οικολογικό" Χέσε με ρε Νταλάρα... Δεν θέλω να λουστώ με αυτό... 1 1
unrealtrooper Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Έτσι....βεντούζα .... Έτσι....βεντούζα .... 1
MikeKata Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, lneam είπε προσπαθω να καταλαβω γιατι η ΕΕ επεβαλε στην αυτοκινητοβιομηχανια να καταργηθουν οι κινητηρες εσω. καυσης 2025-2030, οταν η λυση των αυτοκ. με μπαταριες κανει αυτη την στιγμη ΚΑΚΟ στο περιβαλλον. Εχουν καποια γυαλινη σφαιρα και βλεπουν το μελλον, πως θα βρεθουν "καλες" μπαταριες Γιατί σε όλο τον κύκλο ζωής είναι καλύτερα τα EVs από τα αυτοκίνητα με ICE, με την παραγωγή ενέργειας όπως πρέπει (και προορίζεται) να γίνεται (ΑΠΕ κλπ). https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/comparative-life-cycle-greenhouse-gas-emissions-of-a-mid-size-bev-and-ice-vehicle https://theicct.org/publication/a-global-comparison-of-the-life-cycle-greenhouse-gas-emissions-of-combustion-engine-and-electric-passenger-cars/ Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2022 από MikeKata
lneam Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 14 λεπτά πριν, Doubt είπε Το γιατί να καταργηθούν οι ΜΕΚ είναι αυτονόητο για όποιον ξέρει 5 πράγματα και απορώ γιατί ορισμένοι επιμένουν. ο καθενας που εχει αποψη να την στηριζει με αποδειξεις. Υπαρχουν και τα συνθετικα καυσιμα και η λυση του υδρογουνου στους κιν. εσω. καυσης, χωρις ρυπους 100% λεφτα να βγαλουν θελουν 1
alexpap Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, dchatz είπε Υπάρχει και η λύση των κινητών με μανιβέλα. Πιο πράσινο δε γίνεται. Και μετά πρέπει να σου γίνει μανιβδέλα. Και μετά ξεχνάς να παίξεις το πουλί σου και ξεδίνεις επάνω στις Γυναίκες και γεμίζει ο τόπος μαλάκες. Σημείωση: Ο Πλυθηντικός της Ευγένειας είναι Ευγενής Καταγωγής. 3
Taoustaoys Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 "Από εκεί και πέρα, οι μπαταρίες για τις φορητές ηλεκτρονικές συσκευές θα πρέπει να καθιστούν δυνατή την εύκολη αφαίρεση και αντικατάστασή τους από τους καταναλωτές, " Αυτά είναι νέα, καθότι παλιότερα αν έπεφτε η απόδοση της μπαταρίας, αγόραζες μια μπαταρία 20 ευρώ και την αλλάζεις, μετά για να αυξήσουν τα κέρδη τους επίτηδες την κόψανε την δυνατότητα για να αναγκάζεσαι να πληρώνεις 100 ευρώ να στην αλλάξουν και να στα παίρνουν και από εκεί. 1
panther_512 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, aggelis6 είπε Ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι να τις βάψει... (πράσινες)... 😇 Από ότι κατάλαβα δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Θέλουν τις μπαταρίες πιό πράσινες. Οπότε αναλόγως περίπτωσης, θέλει κατάλληλη πρόσθεση άσπρου ή μαύρου χρώματος ώστε να κάνεις το πράσινο πιό έντονο. 1
MikeKata Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, lneam είπε ο καθενας που εχει αποψη να την στηριζει με αποδειξεις Σου απάντησα εγώ. Κι άλλο ένα. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-70566-4_30 50 λεπτά πριν, lneam είπε λυση του υδρογουνου στους κιν. εσω. καυσης, χωρις ρυπους 100% Η παραγωγή υδρογόνου δε γίνεται με αέρα. Και ενέργεια απαιτείται για την υδρόλυση και δεν είναι τόσο αποδοτικό σε όλο τον κύκλο της διεργασίας (δίνεις ηλεκτρισμό, το μετατρέπεις σε υδρογόνο και ξανά μετατρέπεις το υδρογόνο σε ηλεκτρισμό). https://orbit.dtu.dk/files/258510353/Analysis_of_hydrogen_fuel_cell_and_battery_efficiency.pdf&ved=2ahUKEwjr7eb9loj8AhUTX_EDHfnOBioQFnoECDYQAQ&usg=AOvVaw0ATeT9u7Z5OdfI-xcTdocH Άλλα μεγάλα προβλήματα είναι η τεράστια δυσκολία αποθήκευσης (λόγω των ειδικών δεξαμενών που απαιτούνται) και μεταφοράς του υδρογόνου σε σχέση με την ευκολία που παρέχει το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας. Μόνο με "green hydrogen" μπορείς να έχεις περιβαλλοντικά βιώσιμο καύσιμο και αυτό απαιτεί α) να βάλεις στην "άκρη" ένα τεράστιο κομμάτι της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεις, ακριβώς για αυτή τη διεργασία και β) να δημιουργήσεις όλο το δίκτυο που σου ανέφερα πιο πάνω, πράγμα που είναι οικονομικά και πρακτικά ανέφικτο αυτή τη στιγμή, στην κλίμακα που απαιτείται. Στον αντίποδα, για τα ηλεκτρικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ήδη υπάρχον δίκτυο και απλώς να το ενισχύσεις/επεκτείνεις. Το υδρογόνο έχει λογική μόνο για μεγάλα οχήματα (μεγάλα φορτηγά που διανύουν αποστάσεις και πάνω) γιατί τότε τα πλεονεκτήματα του υπερνικούν τα μειονεκτήματα σε σχέση με τις μπαταρίες. https://www.researchgate.net/publication/351142386_Life_Cycle_Assessment_of_Electric_Vehicles_and_Hydrogen_Fuel_Cell_Vehicles_Using_the_GREET_Model-A_Comparative_Study Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2022 από MikeKata 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα