Προς το περιεχόμενο

Αγορά κάρτας γραφικών για 7700Χ


gfdimopo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Δεν ανέφερα ανάλυση, δεν έχω ιδέα πως δείχνει σε 1080p ☺️.

Dlss quality έβαζα στο 1440p 165hz, αλλά κι εκεί έχω περιορισμένη εμπειρία, δύο τρία παιχνίδια πρέπει να είχα παίξει. Σε 4k αναφερόμουν. Εντωμεταξύ επειδή πάντα το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού ότι μπορεί να χάνω ποιότητα δοκιμάζω κάθε παιχνίδι με και χωρίς. 

 

37 λεπτά πριν, aki είπε

Είναι αρκετά θέμα ανάλυσης και περιέργως σε 1080p τα προβλήματα φαίνονται πολύ έντονα.

Σε 4Κ έγιναν οι δοκιμές του Hardware Unboxed στο βίντεο που λέω παραπάνω.

Κάνε τον κόπο να το δεις με προσοχή. Θέλω σχολιασμό μετά.

Επίσης δε νομίζω ότι είναι θέμα ανάλυσης αλλά περισσότερο παιχνιδιού/υλοποίησης. Στο God of War το DLSS Q είναι σχεδόν τέλειο. Σχεδόν δεν το ξεχωρίζω από native. Αλλά από τα 20 παιχνίδια ξέρω γω που έχω παίξει τον τελευταίο καιρό είναι το μόνο που δεν έχει τέτοια θέματα.

Άντε, και τα Spiderman αλλά εκεί έχουμε άλλα θέματα με το DLSS/DLAA.

49 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Εγώ πάντως δεν ξεχωρίζω διαφορά native vs dlss quality από τις λεπτομέρειες. Το ghosting στο deathloop θυμάμαι μου χτύπαγε στο μάτι. 

Ghosting θες; Δες στο ίδιο βίντεο πως τα πάει το DLSS στο Forza.

52 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Κοίτα δεν ξέρω αν είναι εφάμιλλο του native, αλλά άμα θες εξεικιδευμένες γνώσεις, δεύτερο σετ μάτια και τηλεσκοπικό ζουμ δεν το λες θυσία.

Δε χρειάζομαι τίποτα από αυτά για να δω ότι το native δε με ενοχλεί καθόλου.

Σε native δεν ενοχλεί το 1080p;

51 λεπτά πριν, aki είπε

Στην 1080p / 144hz οθόνη μου το DLSS: Quality με ενοχλεί πραγματικά!
Στην 1440p / 60hz οθόνη όμως δεν με ενοχλεί τόσο οπτικά ούτε το Performance, σε βαθμό που συχνά προτιμάω την πιο αργή για παιχνίδια οθόνη.

Προσφάτως τελείωσα το Uncharted σε native + TAA + 150% resolution scale στην 24.5ιν 1080p οθόνη μου.

Κατά τη γνώμη σου το IQ σε κίνηση πως συγκρίνεται με μια 27άρα 1440p με DLSS Quality;

Ωραίο το υψηλό ppi αλλά μήπως δεν παίζει ρόλο μόνο αυτό; ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

23 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Δε χρειάζομαι τίποτα από αυτά για να δω ότι το native δε με ενοχλεί καθόλου.

Αν σου φαίνονται τόσο χτυπητές οι διαφορές, έχεις πολύ εκπαιδευμένο μάτι. Δεν το αμφισβητώ ότι σου χτυπάει, εμένα απ'την άλλη κατεβαίνει αμάσητο. Ψήσου να κάνεις το blind test που προτείνει ο εράλδιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Αν σου φαίνονται τόσο χτυπητές οι διαφορές, έχεις πολύ εκπαιδευμένο μάτι. Δεν το αμφισβητώ ότι σου χτυπάει, εμένα απ'την άλλη κατεβαίνει αμάσητο. Ψήσου να κάνεις το blind test που προτείνει ο εράλδιος.

Για να μπορείς να πετύχεις σε blind test χρειάζονται 

1) Να ξέρεις τι ψάχνεις

Το DLSS αυτό που παράγει είναι shimmering σε συγκεκριμένες σκηνές και σε συγκεκριμένα σημεία

2) Να ξέρεις το παιχνίδι

Kάποια παιχνίδια έχουν shimmering ακόμα και σε native, οπότε αν σου στείλω video από παιχνίδι που δεν ξέρεις, που να κοπανιέσαι κάτω δεν θα καταλάαβεις αν είναι native ή με DLSS

3) To video που θα σου στείλω να είναι σε συγκεκριμένο σημείο υπό συγκεκριμένη γωνία σε συγκεκριμένο time of day για να μπορείς να δεις το shimmering

 

Xωρίς blind test, ότι και να νομίζεις ότι βλέπεις μπορεί απλά να είναι της φαντασίας σου. Γιατί όταν ξέρεις ότι αυτό που βλέπεις πχ. είναι recon, και έχεις συγκεκριμένη απόψη για το recon, θα σκαρφιστεί ο εγκέφαλος διάφορα. 

Εγώ προσωπικά όταν έπαιζα 200 ώρες cod έτρεξα blind test με την κοπέλα μου, σε στατικές σκηνές ακόμα και το DLSS performance ήταν σκάλες πιο πάνω από native, σε κίνηση το DLSS Q επίσης ήταν πολύ πάνω από native. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Αν σου φαίνονται τόσο χτυπητές οι διαφορές, έχεις πολύ εκπαιδευμένο μάτι. Δεν το αμφισβητώ ότι σου χτυπάει, εμένα απ'την άλλη κατεβαίνει αμάσητο. Ψήσου να κάνεις το blind test που προτείνει ο εράλδιος.

Το blind test μπορεί να χειραγωγηθεί.

Δεν υπάρχει παντού και πάντα πρόβλημα. Οπότε αν κάποιος θέλει μπορεί "ξεχάσει" να δείξει κάποια σημεία.

Εξάλλου, τι blind test...

Όποιος δε βλέπει το παρακάτω είναι blind και δε χρειάζεται κανένα τεστ.

 

1.png

(4Κ recording είναι το βίντεο) ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Κατά τη γνώμη σου το IQ σε κίνηση πως συγκρίνεται με μια 27άρα 1440p με DLSS Quality;

Ωραίο το υψηλό ppi αλλά μήπως δεν παίζει ρόλο μόνο αυτό; ;)

Είναι ενδιαφέρον το Native vs DLSS/FSR topic, καθότι αν το σκεφτείς ακόμα και το Native που αναφερόμαστε, δεν είναι απλά Native αφού το αναφέρουμε πάντα σε συνδυασμό με TAA αλγόριθμο.

Το DLSS είναι λοιπόν Native και αυτό εφόσον δουλεύει στην ανάλυση της οθόνης. Η διαφορά είναι στο Internal Rendering, σωστά; τα dlss, fsr ξεκινάνε με handicap 50-66%  ενώ το native από 100%. Αν συγκρίνουμε και το DLAA που ξεκινάει και αυτό με 100%, τότε είναι No Contest!
Σχεδόν πάντα DLAA > TAA native (υπάρχουν και εξαιρέσεις).

Το DLSS είναι κάτι σαν real-time MJPEG video. Καταγράφει τις διαφορές και προσθέτει/αφαιρεί ανάλογα με τα motion vectors και τα AI-Biases. Σε αυτό οφείλεται ο "διπλασιασμός" που παρατηρούμε. Δεν είναι ακριβώς διπλασιασμός στις "στατικές" σκηνές, απλά κάνει ακόμα καλύτερο resolve από το 2xSuperSample, το οποίο δεν είναι Ground Truth, για GT θέλουμε 4xSS minimum! Τα DLSS/FSR έχουν ένα πάνω από 16 samples Jittered pattern, το οποίο εν τέλη λαμβάνει περισσότερη πληροφορία από 2xSS. Το mjpeg nature του dlss όμως (δε ξέρω για το fsr) καταστεί τις πιο μικρές λεπτομέρειες να είναι χοντρές λόγο της κινητικότητάς τους (πχ dust particles με DLSS: Ultra Performance, για γέλια).

Στις περιοχές με Polygons το DLSS είναι συνήθως καλύτερο από το TAA σε ομαλή κίνηση, στα Transparency dependent details όμως δεν έχει το αναμενόμνο όφελος.

Στη 27" 1440p προτιμάω το Balanced στο Spiderman, το Quality παρουσιάζει Moire Patterns, ενώ το Performance δείχνει απότομα τα προβλήματα του χαμηλού Internal Rendering. Για να είμαι ειλικρινής προτιμάω στο SM το DLAA στην 1440p. Καλύτερο από ΤΑΑ σχεδόν στο 95% των περιπτώσεων και όπου όταν δεν τα καταφέρνει καλά, το TAA απλά δεν κάνει τίποτα resolve.

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, aki είπε

Το DLSS είναι κάτι σαν real-time MJPEG video. Καταγράφει τις διαφορές και προσθέτει/αφαιρεί ανάλογα με τα motion vectors και τα AI-Biases. Σε αυτό οφείλεται ο "διπλασιασμός" που παρατηρούμε. Δεν είναι ακριβώς διπλασιασμός στις "στατικές" σκηνές, απλά κάνει ακόμα καλύτερο resolve από το 2xSuperSample,

@@ καλύτερο resolve κάνει.

Αν έλεγες "πιο ψαρωτικό" resolve θα συμφωνούσα.

Χρησιμοποιεί συνάρτηση ceiling με 0 δεκαδικά ψηφία.

ceil(2.03) = 3

Έτσι κάνω και εγώ resolve 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Το blind test μπορεί να χειραγωγηθεί.

Δεν υπάρχει παντού και πάντα πρόβλημα. Οπότε αν κάποιος θέλει μπορεί "ξεχάσει" να δείξει κάποια σημεία.

Εξάλλου, τι blind test...

Όποιος δε βλέπει το παρακάτω είναι blind και δε χρειάζεται κανένα τεστ.

 

1.png

(4Κ recording είναι το βίντεο) ;)

Kύκλους κάνει η συζήτηση :P 

Και εγώ καταλαβαίνω διαφορές μεταξύ 8k και 95% του 8k. Θα σου βάλω και 2 εικόνες από 8k vs 95% του 8k και θα σου πώ όποιος δεν βλέπει τις διαφορές είναι τυφλός. Αν μου ζητήσεις blind test βέβαια θα σου κόψω την καλημέρα. Ε δεν γίνονται έτσι οι δουλειές :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kkatzos είπε

Προσφάτως τελείωσα το Uncharted σε native + TAA + 150% resolution scale στην 24.5ιν 1080p οθόνη μου.

Κατά τη γνώμη σου το IQ σε κίνηση πως συγκρίνεται με μια 27άρα 1440p με DLSS Quality;

Τέλειο combo για την ανάλυση της οθόνης εφόσον το αντέχει η κάρτα

1) 1440p + dlss Quality = 960 aliased, AI upscaled --> 1440p
2) 1080p + 150% scale = 1620 TAA, downscaled --> 1080p
Το 1. έχει ~25% performance benefit, το 2. έχει ~25% performance penalty (αν πάρουμε την 1440 ως baseline)

Προτιμώ το σενάριο (3) 1440p + DLAA και ~8% penalty (ppi matters)

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...