Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 26/12/2022 στις 11:11 ΜΜ, pankostas είπε

Σχετικά με τις συσκευές αν μπείτε στις πληροφορίες του ΕΟΝ θα δείτε ότι μπορεί να εγκατασταθεί σε ένα box της Νόβα ή wind αντίστοιχα , σε μια τηλεόραση (περιλαμβάνονται και τα android box) και σε φορητές συσκευές κινητά κτλ. Δηλαδή το android box το βλέπει σαν smart tv!

Γι'αυτό έχετε αυτό το πρόβλημα. Αν το έχετε ενεργοποιήσει σε android box δεν μπορείτε πλέον να το βάλετε σε app της τηλεόρασης σας. 

Αν δείτε σε κινητό μπαίνει κανονικα.

Άρα απάτη. Μόνο σε μια τηλεόραση μπορείς να δεις. Οι συσκευές android δεν είναι τηλεοράσεις. Ας το διευκρίνιζαν από την αρχή.

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kastoria74 είπε

Άρα απάτη. Μόνο σε μια τηλεόραση μπορείς να δεις. Οι συσκευές android δεν είναι τηλεοράσεις. Ας το διευκρίνιζαν από την αρχή.

Σε 2 τηλεοράσεις. Στη μία (αναγκαστικά) με το κουτάκι της Wind/Nova και στην άλλη με το δικό σου κουτάκι ή με το app της TV.

Επεξ/σία από kirileman
Δημοσ.

Ευχαριστώ ενεργοποίησα και εγώ την προσφορά.

Πώς μπορώ να βλέπω high definition τα κανάλια;

Είναι η ιδέα μου ή υπάρχουν λιγότερα κανάλια από την κανονική NOVA;

Screenshot.png.dea269bc0c7b547e9da68f80b3869331.png

Δημοσ.

καλησπέρα στην παρέα μια ερώτηση έχω πως διαγράφω μια συσκευή γιατί έχω υπερβεί το όριο συσκευών ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kirileman είπε

Σε 2 τηλεοράσεις. Στη μία (αναγκαστικά) με το κουτάκι της Wind/Nova και στην άλλη με το δικό σου κουτάκι ή με το app της TV.

Μα μιλάμε για την προσφορά που δινουν σε αυτό το τόπικ! 

Κανένας μας δεν έχει το κουτάκι! Οπότε 1 τηλεόραση!

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pankostas είπε

Μα μιλάμε για την προσφορά που δινουν σε αυτό το τόπικ! 

Κανένας μας δεν έχει το κουτάκι! Οπότε 1 τηλεόραση!

Σωστός.

Δημοσ.

Πολλές διακοπές κάνει έχει καταντήσει δυσφήμιση. Να μην αναφέρω ότι άλλα streaming τρέχουν κανονικά και μόνο το δικό τους έχει πρόβλημα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, GangMW είπε

Στις 19/1 που λήγει η προσφορά πρέπει να κάνουμε εμείς κάποια ενέργεια ακύρωσης ή γίνεται αυτόματα  ; 

πολυ σωστη ερωτηση!

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Pure είπε

καλησπέρα στην παρέα μια ερώτηση έχω πως διαγράφω μια συσκευή γιατί έχω υπερβεί το όριο συσκευών ?

Μπαίνεις εδώ: https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/credentials/

Δίνεις username και password. Στην επόμενη σελίδα πας στη διαχείριση συσκευών. Διαγράφεις τη συσκευή που θέλεις.

Έχεις δικαίωμα για μία διαγραφή ανά μήνα.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, GangMW είπε

Στις 19/1 που λήγει η προσφορά πρέπει να κάνουμε εμείς κάποια ενέργεια ακύρωσης ή γίνεται αυτόματα  ; 

Διακόπτεται αυτόματα η πρόσβαση. Αν έχεις ήδη τηλεόραση ΕΟΝ σκέτο απενεργοποιείται αυτόματα το ΕΟΝ+

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 9/1/2023 στις 10:02 ΜΜ, greeklish είπε

Ευχαριστώ ενεργοποίησα και εγώ την προσφορά.

Πώς μπορώ να βλέπω high definition τα κανάλια;

Είναι η ιδέα μου ή υπάρχουν λιγότερα κανάλια από την κανονική NOVA;

Screenshot.png.dea269bc0c7b547e9da68f80b3869331.png

Δεν μπορείς. Ότι βλέπεις μόνο 😄

Δημοσ.

Έκανα εγγραφή στη προσφορά μεσω της εφαρμογής σε tv box. Αλλά μετά από μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων που έκανα έχασα την πρόσβαση και δεν μπορώ να συνδεθώ ξανά μιας και το σύστημα θεωρεί ότι ήδη εχω συνδεθεί.

Υπάρχει τρόπος να συνδεθώ εκ νέου;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, giorgosvet είπε

Έκανα εγγραφή στη προσφορά μεσω της εφαρμογής σε tv box. Αλλά μετά από μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων που έκανα έχασα την πρόσβαση και δεν μπορώ να συνδεθώ ξανά μιας και το σύστημα θεωρεί ότι ήδη εχω συνδεθεί.

Υπάρχει τρόπος να συνδεθώ εκ νέου;

Απ' ότι έγραψαν κάποιοι όχι. Αλλιώς θα μπορούσαμε να αλλάζουμε συσκευές 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...