Επισκέπτης Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Χαιρετώ την ομάδα, Θα ήθελα την συμβουλή σας με ένα θέμα που αντιμετωπίζω με την τηλεόραση μοντέλο XH9096 (85 ιντσών) που αγόρασα ακριβώς πριν 1 χρόνο (Δεκέμβριος 2021), από γνωστή αλυσίδα. Ανάθεμα την ώρα και την στιγμή, που επέλεξα αυτή την τηλεόραση (για τα γνωστά προβλήματα του backlight bleeding όταν ενεργοποιείτε το VRR κτλ). Στους 11 μήνες λειτουργίας (τον Νοέμβριο), όπως βλέπετε στην φωτογραφία, μου έβγαλε αυτές τις μαύρες σκιές/στίγματα στις γωνιές της TV. Αμέσως χωρίς να χάσω καιρό τηλεφώνησα στην αλυσίδα που αγόρασα την τηλεόραση. Από κει μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με την Sony Hellas, όπου και έκανα. Ξεκίνησε μια ανταλλαγή emails με φωτογραφίες του προβλήματος όπου εμμέσως πλην σαφώς, αφήνανε να εννοηθεί ότι δεν βλέπουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Επειδή επέμενα, μου δώσανε το τηλέφωνο της astra service (επίσημο service της Sony για τις τηλεοράσεις). Μου ζήτησαν και από κει φωτογραφίες με το πρόβλημα και κλείσαμε ραντεβού να έρθει ο τεχνικός στο σπίτι να την δει. Ο τεχνικός ευγενεστατος, όπου με το γάντι μου έριξε άκυρο. "Το βλέπω λέει το πρόβλημα αλλά πρέπει να στείλω φωτογραφίες στη Sony για να μου δώσουν το οκ για αντικατάσταση. Δυστυχώς στις φωτογραφίες δεν απαθανατίζει καλά το πρόβλημα και θα μου πουν ότι είναι εντός προδιαγραφών του προϊόντος αυτά στις γωνιές. Εγώ θα κάνω ότι μπορώ αλλά μάλλον δεν θα δεχτούν ότι υπάρχει θέμα. Θα σου πρότεινα αφού έχεις 1 χρόνο εγγύηση ακόμα να περιμένεις και αν το πρόβλημα γίνει πιο έντονο και οι μαύρες κηλίδες αρχίζουν να εξαπλώνονται προς το κέντρο της οθόνης, να μας ξανακαλεσεις για να έχω κάτι να τους δώσω." (Η πλάκα ήταν ότι είχε ένα παμπάλαιο κινητό για να τραβάει τις φωτό, που να φανεί εκεί το πρόβλημα). Μετά από 2 μέρες με πήρε τηλέφωνο και όντως μου είπε ότι η Sony δεν βλέπει πουθενά πρόβλημα και δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Μου κάνει πολύ περίεργο ότι η Sony δεν εμπιστεύεται τον τεχνικό τής και θέλει φωτογραφίες του προβλήματος από αυτόν και δεν φτάνει ο λόγος του και αυτό που θα ρεπορταρει. Κάτι μου βρωμάει εδώ.... Δεν έδωσα συνέχεια γιατί κατάλαβα ότι άκρη δεν θα έβγαζα. Εχθές (25 μέρες μετά την επίσκεψη από την astra) μου εμφάνισε μια πολύ μικρή μαύρη κηλίδα σχεδόν στο κέντρο της οθόνης αλλά θα πρέπει να παρατηρήσεις καλά για να την δεις. Δηλαδή άμα τους φωνάξω πάλι τα μούτρα μου θα φάω. Τι μου προτείνετε να κάνω; Τι επιλογές έχω σαν καταναλωτής. Γίνεται να την φτιάξω οικονομικά μόνος μου; Έχω πραγματικά στεναχωρηθεί με όλο αυτό. Τουλάχιστον το πάθημα έγινε μάθημα, πότε πια Sony. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και εύχομαι καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές με υγεία. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2022 από KNIGHTRIDER42GR
kalogero Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2022 Να επιμένεις και να τους πεις ξανά το πρόβλημα στειλε δικιά σου φωτό με email στην εταιρεία Πάρε τηλ στο συνήγορο καταναλωτή και ρωτά τι μπορείς να κανεις αν και πάλι δεν βρεις άκρη Σε κάθε περίπτωση είσαι μεσα στην εγγύηση και το πρόβλημα είναι ορατό ..
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2022 12 λεπτά πριν, kalogero είπε Να επιμένεις και να τους πεις ξανά το πρόβλημα στειλε δικιά σου φωτό με email στην εταιρεία Πάρε τηλ στο συνήγορο καταναλωτή και ρωτά τι μπορείς να κανεις αν και πάλι δεν βρεις άκρη Σε κάθε περίπτωση είσαι μεσα στην εγγύηση και το πρόβλημα είναι ορατό .. Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση σου. Όπως έγραψα και στο θέμα, όταν έστειλα φωτογραφίες στη Sony Hellas και εκεί τρέλα πούλησαν. Μήπως να μιλήσω κατευθείαν με το συνήγορο γιατί από ότι καταλαβαίνω την Astra την έχει δασκαλευσει η Sony να λέει αυτές τις ηλίθιες δικαιολογίες.
kalogero Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2022 Ναι ψάξτο με το συνήγορο και μέσω email .. Και αν θες να κοινοποιείς και τη Sony για να ξέρουν ότι θα δημοσιοποιηθεί το θέμα κι εγώ Sony πήρα πριν λίγες μέρες ..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα