Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας είμαι νέο μέλος και θα ήθελα την άποψη σας πάνω στο παρακάτω θέμα. πριν από 4 μήνες αγόρασα ένα πατίνι από τον κωτσοβολο με δόσεις. Ολα καλά μέχρι που μου χάλασε η λάμπα η μπροστά και ένα ελατήριο που έχει στο σημείο της αναδίπλωσης και ζήτησα επισκευή ( δεν ειναι δυνατόν μέσα σε 4 μήνες με πραγματικά ελάχιστη χρήση και μετά 5 φορές το πολύ που το αναδίπλωσα να μου χαλάσει το ελατήριο που μέσα σε αυτό περνούν τα καλωδια, η λάμπα οκ να το δεχτώ μπορεί να κάηκε γρήγορα τυχαίνει) Το πηγαίνω για σέρβις το παραλαμβάνω μετά από 1 μήνα τελείως ξεχαρβαλωμενο στη ρόδα που έχει το μοτέρ η κολόνα του τιμονιού να παίζει και να ρίζει και με κάνα 2 γρατζουνιές πάνω. Τους λέω εγώ αυτό δεν το παραλαμβάνω το θέλω στην κατάσταση που το έφερα το γύρισαν πίσω και το ξαναφέρνουν πάλι σε μαύρο χάλι. μετά από αρκετές συνομιλίες με το κατάστημα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση κλπ 3 μήνες μετά με παίζουν ακόμα. μια μ λέγανε θα μου φέρουν άλλο μια θα το φτιάξουν μια να μιλήσω εγώ με το σέρβις της εταιρίας να ζητήσω τα ρέστα και έχω πληρώσει για 3 μήνες που δεν έχω στην κατοχή μου το προϊόν αλλά πλέον αυτό το μήνα σταμάτησα να πληρώνω. άκρη δεν έχω βγάλει ακόμα. Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα. είναι δυνατόν να συνεχίσω να πληρώνω ένω πέρα του ότι η τελευταία φορά που το οδήγησα ήταν αρχές Σεπτεμβρίου και δεν έχω κανένα προϊόν στα χέρια μου η τουλάχιστον κάτι που το πρόσεχα και το λειτουργούσα πάντα σωστά δεν δέχομαι να το πάρω ριμαγμενο. τι θα μ προτείνατε να κάνω αν γνωρίζει κάποιος. 

Επεξ/σία από Z20LEH
Δημοσ.

Λαθος που σταμάτησες να πληρώνεις καθως οι δόσεις αφορούν τραπεζικό δάνειο.Δεν έχουν καμιά σχέση με κοτσοβολο ή την εταιρία που εισάγει το πατίνι.Αυτοί έχουν πληρωθεί.

 

  • Like 3
Δημοσ.

To λάθος σου είναι ότι έμπλεξες με τηλεφωνικές επικοινωνίες. Αν είχες γραπτές επικοινωνίες και φωτογραφίες πώς παρέδωσες το πατίνι και πώς σου το κατέστρεψαν, θα μπορούσες να κάνεις dispute στη τράπεζα. Τουλάχιστον έχεις το αρχικό έγγραφο παράδοσης στο service που να αναφέρει ότι η μόνη ζημιά που είχε ήταν το ελατήριο και η λάμπα; Γιατί αν δεν έχεις τέτοιο έγγραφο είναι ικανοί να υποστηρίξουν ότι εσύ έκανες τις γρατσουνιές και χάλασες και τη ρόδα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

To λάθος σου είναι ότι έμπλεξες με τηλεφωνικές επικοινωνίες. Αν είχες γραπτές επικοινωνίες και φωτογραφίες πώς παρέδωσες το πατίνι και πώς σου το κατέστρεψαν, θα μπορούσες να κάνεις dispute στη τράπεζα. Τουλάχιστον έχεις το αρχικό έγγραφο παράδοσης στο service που να αναφέρει ότι η μόνη ζημιά που είχε ήταν το ελατήριο και η λάμπα; Γιατί αν δεν έχεις τέτοιο έγγραφο είναι ικανοί να υποστηρίξουν ότι εσύ έκανες τις γρατσουνιές και χάλασες και τη ρόδα.

Δεν απασχολεί την τράπεζα το πρόβλημα με τον Κωτσόβολο για να κανείς dispute.Το αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή αν το Service του εισαγωγέα είναι άθλιο δεν είναι ευθύνη της τράπεζας ούτε μπορεί να παρέμβει κάπου.Η τράπεζα χρηματοδότησε και περιμένει να πάρει τα χρήματα της πίσω,όλα τα αλλά είναι μεταξύ του αγοραστή,του καταστήματος και του service.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, moure είπε

Δεν απασχολεί την τράπεζα το πρόβλημα με τον Κωτσόβολο για να κανείς dispute.Το αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή αν το Service του εισαγωγέα είναι άθλιο δεν είναι ευθύνη της τράπεζας ούτε μπορεί να παρέμβει κάπου.Η τράπεζα χρηματοδότησε και περιμένει να πάρει τα χρήματα της πίσω,όλα τα αλλά είναι μεταξύ του αγοραστή,του καταστήματος και του service.

Η αγορά διέπεται από συγκεκριμένους όρους. Αν δεν έχουν τηρηθεί οι όροι της εγγύησης (επισκευή εντός συγκεκριμένης προθεσμίας ή αντικατάσταση με καινούργιο προϊόν) και ο πελάτης έχει ζημιωθεί απ'το κατάστημα, γιατί να μη μπορεί να γίνει dispute για τη κάθε δόση ξεχωριστά; Σε περίπτωση που κερδίσει το dispute, ας πάρει η τράπεζα τις προμήθειες και τους τόκους απ'το κατάστημα.

 

Spoiler

3.jpg.d88e9a6b1a6fc74cca1e8c6dd137ae0b.jpg

1.jpg.9ce4678cb0ba156c9f9d870a94343fe1.jpg

 

Αν λοιπόν ο πελάτης έχει...

1) Αποδεικτικό επιστροφής

2) Αποδεικτικό σε τι κατάσταση ήταν το προϊόν όταν το παρέδωσε.

3) Αποδεικτικό ότι παρήλθε σε χειρότερη κατάσταση μετά το 'service'

4) Έγγραφη παραδοχή του καταστήματος για αδυναμία κάλυψης του service εντός των προθεσμίων και άρνηση αντικατάστασης.

...τότε για ποιο λόγο να μη γίνει δεκτή η αμφισβήτηση;

Δεν είμαι 100% σίγουρος γι'αυτα που λέω, αλλά μου φαίνεται κουλό να μη γίνεται. Αν είναι ένα να ανοίξουμε όλοι από ένα κατάστημα... κι όποιος πληρώνει με δόσεις να του στέλνουμε ελατωματικά προϊόντα και να μη καλύπτουμε την εγγύηση.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, moure είπε

Δεν απασχολεί την τράπεζα το πρόβλημα με τον Κωτσόβολο για να κανείς dispute.Το αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή αν το Service του εισαγωγέα είναι άθλιο δεν είναι ευθύνη της τράπεζας ούτε μπορεί να παρέμβει κάπου.Η τράπεζα χρηματοδότησε και περιμένει να πάρει τα χρήματα της πίσω,όλα τα αλλά είναι μεταξύ του αγοραστή,του καταστήματος και του service.

Λάθος, καλό είναι να μην γράφουμε κοτσάνες και παραπλανουμε. 

6 ώρες πριν, Z20LEH είπε

Καλημέρα σας είμαι νέο μέλος και θα ήθελα την άποψη σας πάνω στο παρακάτω θέμα. πριν από 4 μήνες αγόρασα ένα πατίνι από τον κωτσοβολο με δόσεις. Ολα καλά μέχρι που μου χάλασε η λάμπα η μπροστά και ένα ελατήριο που έχει στο σημείο της αναδίπλωσης και ζήτησα επισκευή ( δεν ειναι δυνατόν μέσα σε 4 μήνες με πραγματικά ελάχιστη χρήση και μετά 5 φορές το πολύ που το αναδίπλωσα να μου χαλάσει το ελατήριο που μέσα σε αυτό περνούν τα καλωδια, η λάμπα οκ να το δεχτώ μπορεί να κάηκε γρήγορα τυχαίνει) Το πηγαίνω για σέρβις το παραλαμβάνω μετά από 1 μήνα τελείως ξεχαρβαλωμενο στη ρόδα που έχει το μοτέρ η κολόνα του τιμονιού να παίζει και να ρίζει και με κάνα 2 γρατζουνιές πάνω. Τους λέω εγώ αυτό δεν το παραλαμβάνω το θέλω στην κατάσταση που το έφερα το γύρισαν πίσω και το ξαναφέρνουν πάλι σε μαύρο χάλι. μετά από αρκετές συνομιλίες με το κατάστημα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση κλπ 3 μήνες μετά με παίζουν ακόμα. μια μ λέγανε θα μου φέρουν άλλο μια θα το φτιάξουν μια να μιλήσω εγώ με το σέρβις της εταιρίας να ζητήσω τα ρέστα και έχω πληρώσει για 3 μήνες που δεν έχω στην κατοχή μου το προϊόν αλλά πλέον αυτό το μήνα σταμάτησα να πληρώνω. άκρη δεν έχω βγάλει ακόμα. Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα. είναι δυνατόν να συνεχίσω να πληρώνω ένω πέρα του ότι η τελευταία φορά που το οδήγησα ήταν αρχές Σεπτεμβρίου και δεν έχω κανένα προϊόν στα χέρια μου η τουλάχιστον κάτι που το πρόσεχα και το λειτουργούσα πάντα σωστά δεν δέχομαι να το πάρω ριμαγμενο. τι θα μ προτείνατε να κάνω αν γνωρίζει κάποιος. 

1) Πληρώνεις την δόση που χρωστάς. 

2) Αν έχουν περάσει λιγότερες από 120 μέρες από τη. ημερομηνία της συναλλαγής κάνεις αμφισβήτηση μέσω της κάρτας σου. 

3) Αν έχουν περάσει περισσότερες απευθύνεσαι στον συνήγορο του καταναλωτή και στέλνεις επιστολή στον Κωτσόβολο ότι θα τους λας δικαστικά για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου συν επιτόκιο συν δικαστικά έξοδα. 

  • Confused 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Λάθος, καλό είναι να μην γράφουμε κοτσάνες και παραπλανουμε. 

1) Πληρώνεις την δόση που χρωστάς. 

2) Αν έχουν περάσει λιγότερες από 120 μέρες από τη. ημερομηνία της συναλλαγής κάνεις αμφισβήτηση μέσω της κάρτας σου. 

3) Αν έχουν περάσει περισσότερες απευθύνεσαι στον συνήγορο του καταναλωτή και στέλνεις επιστολή στον Κωτσόβολο ότι θα τους λας δικαστικά για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου συν επιτόκιο συν δικαστικά έξοδα. 

Προφανώς είσαι τρολ αλλά δεν θα πέσω στην παγίδα να με ρίξεις στο επίπεδο σου.

Περιμένω να δώσεις αναλυτικές οδηγίες για το πως θα γίνει  αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της κάρτας του για αγορά που έχει γίνει με δόσεις του Κωτσόβολου,δηλαδή με καταναλωτικό δάνειο.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, moure είπε

Προφανώς είσαι τρολ αλλά δεν θα πέσω στην παγίδα να με ρίξεις στο επίπεδο σου.

Περιμένω να δώσεις αναλυτικές οδηγίες για το πως θα γίνει  αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της κάρτας του για αγορά που έχει γίνει με δόσεις του Κωτσόβολου,δηλαδή με καταναλωτικό δάνειο.

 

Εγώ μιλάω για άτοκες δόσεις μέσω κάρτας, το ίδιο και το σχόλιο στο οποίο εσύ απάντησες αρχικά. Εσύ τώρα καταλαβαίνω ότι απάντησες μιλώντας για το finance του Κωτσόβολου και πληρωμή δόσεων με κατάθεση σε λογαριασμούς του Κωτσόβολου , που είναι άλλο πράγμα. Η πρόταση 

"Το αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή αν το Service του εισαγωγέα είναι άθλιο δεν είναι ευθύνη της τράπεζας ούτε μπορεί να παρέμβει κάπου" 

εξακολουθεί να είναι λάθος σε περίπτωσεις όπου έχεις πληρώσει με κάρτα, που αυτό κατάλαβα ότι έγινε και εγώ και το σχόλιο στο οποίο απάντησες. 

Η ερώτηση σου είναι βλακώδης, αν δεν έχεις πληρώσει με την κάρτα σου προφανώς και δεν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω... της κάρτας σου. 

Αν ο OP πράγματι πλήρωσε μέσω finance και όχι κάρτας, πάει στο σημείο 3 που γράφω πιο πάνω και απευθύνεται σε συνήγορο του Καταναλωτή και αστικά δικαστήρια στη συνέχεια. 

Επεξ/σία από vs_skg
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 @vs_skgκαλό θα είναι πριν σχολιάσεις και μάλιστα προσβάλλοντας συνομιλητή σου τουλάχιστον να έχεις διαβάσει το αρχικό ποστ για να ξέρεις τι αφορά η συζήτηση.Δεν μίλησα ποτέ για αγορά μέσω κάρτας  και αν έχεις πρόβλημα αντίληψης να το κοιτάξεις.Το αρχικό ποστ μιλάει για δόσεις στον Κωτσόβολο,το σχόλιο που απάντησα επίσης δεν αναφέρει κάρτα αλλά μιλάει για dispute στην τράπεζα.Συνεχίζεις βλέπω τους χαρακτηρισμούς όποτε Block List γιατί με ανθρώπους που μεγάλωσαν σε στάνη δεν μιλάω.

Επεξ/σία από moure
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...