Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 ώρες πριν, valadsk είπε

μου τα έχει αναλύσει ο μηχανικός A

300-400 ευρώ η κυλινδροκεφαλή

έλεγχος της νέας σε ρεκτιφιέ, πρεσάρισμα, τρίψιμο βαλβίδων, πλάνισμα, και εκκεντροφόροι να σταλθούν σε ρεκτιφιε για να κάτσουν στη καινούργια. αλλα 300 χονδρικά μου ειπε.

φλάτζα κεφαλής,, σετ καδένας χτυπάει άσχημα στο ρελαντι, σετ συμπλέκτη είναι στα τελευταία του, μπαλακια τροχών, αλλαγή ιμάντες, αντλίες νερού, και ψυγείο, παραφλού και λάδια + εργασία  φεύγει από χιλιάρικο εύκολα. 

του είπα και διακανονισμό, μου λέει το ρεκτιφιέ θέλει τα λευτά του.

ούτε την κυλινδροκεφαλή δεν μπορω να αγοράσω. απλά θα μείνει έτσι

Ειλικρινά και χωρίς κανένα ίχνος ειρωνίας, εγώ με το απλό μου μυαλό δεν έχω καταλάβει:
Τελικά ανοίχτηκε ο κινητήρας και διαπιστώθηκε ράγισμα στο καπάκι ; Γιατί μέχρι προχτές έγραφες ΑΝ έχει θέμα η φλάτζα η ΑΝ θέλει άλλο καπάκι.
Ο μηχανικός σου πρότεινε να πάρτε "άδεια" κεφαλή και να πάτε τους παλιούς εκκεντροφόρους για σετάρισμα ; Φθορές στους εκκεντροφόρους από "άρπαγμα" έχει ελέγξει ;
Τον κινητήρα "κάτω" τον έλεγξε κανείς ; Χιτώνια, ελατήρια η μόλις φτιάξτε το πάνω , θα χτυπήσει κάτω και θα ψάχνεστε;

9 ώρες πριν, valadsk είπε

το αμάξι όπως το αισθάνομαι εγώ που το οδηγούσα κάθε με΄ρα, βγάζει άλλα 400k χιλιόμετρα αν γινουν αυτά που πρεπει, ας λένε ό,τι θέλουν εδώ μεσα, δεν έχουν ιδέα από το μοντέλο.

Εύχομαι ολόψυχα να αντέξει ακόμα ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα , αλλά η πραγματικότητα ειναι πως το nissan ναι μεν καλό μοτεράκι , αλλά δεν είναι και scania τράκτορας , και πόσο μάλλον με τη χρήση που του έκανες που μείωσες το χρόνο ζωής του κατά πολύ.

ps Σε όσους έγραψαν να βρεθεί "δεμένος" κινητήρας και να εγγυηθεί ο μηχανικός για την απρόσκοπτη λειτουργία του , keep dreaming ... κανένας μα κανένας σοβαρός μηχανικός δεν θα εγγυηθεί πως μοτέρ "από το ράφι" με άγνωστα χλμ και χρήση θα δουλέψει απρόσκοπτα , ο μηχανικός εγγυάται μόνο για την εργασία που κάνει (άντε σε σπάνια περίπτωση μόνο αν έχει το μοτέρ από τρακαρισμένο πελάτη του και το ξέρει λόγω συντήρησης).

  • Like 1
Δημοσ.
25 minutes ago, Maurikycli said:

ξανα-ανοίχτηκε το θέμα; 🤔

Δεν είχε κλειδώσει, θα το έγραφε κάτω. Το άλλο κλείδωσε, με το χρέπι Smart...

Δημοσ.

Θέλω photo με την άψογη καρότσα του Almera 😋 εσείς οι άλλοι να πάτε να μαλώσετε αλλού για την παγκόσμια - εγχώρια κρίση 😊

  • Like 3
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, korakios είπε

ηλεκτροκίνητο ήταν το almera ? wtf ?

Μπορεί να το κάνει επ ευκαιρίας. Ετσι και αλλιώς με βενζίνη ετσι όπως το έκανε, δε πρόκειται να ξανα δουλέψει 😁

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/12/2022 στις 5:40 ΜΜ, valadsk είπε

Η ιστορία γνωστή. Το αμάξι είχε ξεκινήσει από το 2020 να χάνει παραφλού. Επειδή δεν είχα λεφτά να το κοιτάξω και ούτε καν να αγοράσω παραφλού ήθελε σχεδόν 4 λίτρα την εβδομάδα έριχνα νερό. Κάποια στιγμή με άφησε. 

Γυρίζοντας από Θεσσαλονίκη προς βόλο ντάλα καλοκαίρι στη Λάρισα ανεβασε θερμοκρασία στο κόκκινο. Είχα ακούσει όταν το κανει αυτο μια λυση να ανοιξεις καλοριφερ να κρυσωσει. παπαλα, η αντλία είχε διαλυθεί και έπαιζε η τροχαλία.

Τελικά, είχε κολλημένο θερμοστάτη, η αντλία από τις σκουριες ειχε παραδοσει πνεύμα και το ψυγείο όπως φάνηκε σε συνεργείο αργότερα, είχε λάσπη σκουριάς μέσα. 

Το πηγαίνω σε ένα συνεργείο, (για λόγους κατανόησης συνεργείο Α) η ετυμηγορία του, ραγισμένη κεφαλή. Ακόμη και τα άλλα να φτιαξεις παλι θα σε ανεβάσει θερμοκρασία, δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα μου έλεγε, πάρε εταιρεία κατστροφής να στο πάρει δεν αξίζει να το φτιάξεις αφού δεν έχεις. Μου το έβγαζε άχρηστο, εκνευρίστηκα και πήγα σε άλλον.

Ο άλλος (συνεργείο Β) μου λεει μαλακιες σου λέει (για τον προηγούμενο) θα στο φτιάξω εγώ με λίγα χρήματα θα είναι σαν καινούργιο.

Το καλοκαίρι που μας πέρασε το πήρε να το φτιάξει. Είχα παραγγήλει κυλινδροκεφαλή καινούργια. Μου λέει δώσμου τα λευτά να τα εχω και θα δω εγώ αν χρειαστεί να πάρω τη κυλινδροκεφαλή( είχε έρθει στο κούριερ).

Τον πίστεψα, του έδωσα 470 ευρώ που μου ζήτησε και μου λέει το αμάξι θα φυσάει. 

Όντως όταν το πήρα το αμάξι δεν έχανε υγρά, δεν ανεβαζε θερμοκρασία. Μου είπε δεν θα παρουμε την κυλινδροκεφαλή, δεν χρειάζεται μαλακίες σου λέει το συνεργείο Α, το αμάξι είναι σαν καινούργιο. Να σημειωθεί εδώ ότι είχε βγάλει το θερμοστάτη τελείως.

Ολα καλά μέχρι πριν από 2 ημέρες που πήγα και έβαλα εγώ θερμοστάτη γιατί δεν είχα καθόλου καλοριφέρ. Το κινώ δυο ημέρες ολα καλα, δεν ανεβαζε θερμοκρασία. Ανοίγω το ψυγείο, τι να δω. Η ταπα γεμάτη καφέ αλοιφή, το παραφλού στο ψυγείο ΄παχύρευστο.

Πηγαίνω στο συνεργείο Α ξανά και μου λεει. Το συνεργείο Β τι σου έκανε; Σου άλλαξε μια αντλία, εβγαλε το θερμοστάτη, καθάρισε το ψυγείο και έριξε και ένα υγρό στο καπάκι. Και σου εφαγε 470 ευρώ για όλα αυτά. Δεν λύνονται αυτά τα θέματα έτσι.

Εν ολίγοις, το κεφαλάρι κυλινδροκεφαλή πουλήθηκε σε άλλον, έχασα 100 ευρώ από τη κυλινδροκεφαλή που είχα δώσει προκαταβολικά για να τη στείλει και το αμάξι είναι άφτιαχτο εν ολίγοις έχοντας ξοδέψει 600 ευρώ για το τίποτα.

τι να κάνω?

σκέφτομαι να παραδώσω πινακίδες. κεφαλάρια κυλινδροκεφαλή δεν υπάρχουν.

επισκευή της τρέχουσας κυλινδροκεφαλής μπορεί να γίνει?

Θα γράψω συνοπτικά γιατί απο την άγνοια σου, κατέληξες να πετάξεις το αμάξι.

Τα αντιψυκτικά χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με το αν περιέχουν άλατα (BS, G48) ή όχι (G30, G33, G34) και δε πρέπει ποτέ να αναμειγνύονται μεταξύ τους αυτές οι κατηγορίες. Η κύρια χρήση τους είναι για να απορροφούν τη θερμότητα του κινητήρα (να τον ψύχουν δηλαδή) ενώ λιπαίνουν και ορισμένα εξαρτήματα του όπως η αντλία νερού και ο θερμοστάτης.

Εσυ τι έκανες?

  • Έβαλες νερό βρύσης : Αυτομάτως δεν γίνεται λίπανση όλων των σημείων που περνάει το αντιψυκτικό (πχ αντλία νερού, θερμοστάτης κλπ) κ παράλληλα μειώνεις το σημείο βρασμού (πλέον ειναι 100C), βάζεις άλατα στο κλειστό κύκλωμα οπότε και σκουριάζεις όλο το σύστημα
  • Το παραφλού έχει αυξημένο σημείο βρασμού, μειωμένη θερμοκρασία στερεοποίησης, έχει σημαντικά μικρότερο χρόνο επαναφοράς θερμοκρασίας (ο οποίος είναι απο 11-18sec). Οπότε με νερό, απλά βράζει ο κινητήρας και δεν πέφτει η θερμοκρασία
  • Με σκουριασμένο το συστημα πας να στο φτιάξουν. Αναμιγνύουν διαφορετικών τύπων λιπαντικά και για αυτό δημιουργούν λάσπη. Καταστρέφονται οι φλάντζες όπου υπάρχουν και φυσικά κανείς δεν ξέρει τι έχει γίνει.

Και όλα αυτά γιατί?!?!?!?!? Γιατί δεν ασχολήθηκες εξαρχής και δημιούργησες μια αλυσίδα προβλημάτων.

Δυστυχώς αν δεν έχουμε ένα ικανό ποσό χρημάτων να μπορούμε να διαθέσουμε σε σταθερή βάση, δεν γίνεται να έχουμε αμάξι. Αν κάποιος δεν μπορεί να συντηρεί, μπορεί πχ να αλλάζει λάστιχα? να αλλάζει φρένα κλπ? Να πληρώνει ασφάλεια. Όλα αυτά στο τέλος της ημέρας, έχουν επιπτώσεις σε όλους μας. 

 

 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 3
  • Thanks 2
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...