Προς το περιεχόμενο

Απεγνωσμένος με ένα Nissan almera


valadsk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ξέρω αν θα πάει καλύτερα. Γενικά η ιστορία δυστυχώς δείχνει ότι δύσκολα τα πράγματα επιστρέφουν στην καλύτερη πρότερη κατάσταση. Όμως πρέπει να προσαρμοζόμαστε αναλόγως των συνθηκών.

Και υπό αυτές τις συνθήκες εγώ τουλάχιστον έχω αποφασίσει ότι δεν πρόκειται να δώσω τόσα λεφτά για καινούριο αυτοκίνητο διότι το ποσό το θεωρώ υπερβολικό.

Όμως επειδή οδηγάω αυτοκίνητο 21 ετών, το οποίο ναι μεν είναι απροβληματιστο και καλοσυντηρημενο αλλά δεν παύει να υστερεί σε θέματα ασφαλείας σε σχέση με τα νεότερα έχω αποφασίσει πως η επόμενη αγορά θα στοχεύει σε αυτοκίνητα 10-12 ετών όπου παρατηρώ τις μικρότερες αυξήσεις. Μπορεί να τα υπολογίζω κ λάθος αλλά μέχρι εκεί φτανει η τσέπη μου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, GodzillaCover είπε

Πιστεύεις όμως ότι θα πάει καλύτερα τα επόμενα χρόνια; Γιατί δεν υπάρχει κάποια τέτοια ένδειξη μέχρι στιγμής. Και επειδή πολλοί σκεφτόμαστε όπως εσύ και ελπίζουμε σε κάποια βελτίωση, καταλήγουμε να θεωρούμε ένα αμάξι 10ετιας καινούριο και ένα 30ετιας φυσιολογικό να κυκλοφορεί.

Μικρό παράδειγμα, 

Polo του 15,πέρυσι τέτοια εποχή στα 8κ φέτος στα 10+, από αρχές του 21 το ακούω. Καλή χρονιά για το 2023.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, bill999r είπε

Επιτέλους.... Σε κάθε θέμα πρέπει να υπάρξει κ η συγκεκριμένη σούπερ παρέμβαση που θέλει να νουθετήσει τον τσιπι οδηγό που δεν δίνει 30.000 για να πάρει καινούριο ασφαλές καρο....

Ρε φίλε ο άλλος δεν είχε λεφτά να πάρει παραφλου... Μιλάς σοβαρά;

Φυσικά κ τα καινούρια αυτοκίνητα είναι μέρα με τη νύχτα σε θέμα ασφάλειας αλλά προϋποθέτουν και 30.000 ευρώ που στις μέρες μας δεν είναι και κανένα ευκαταφρόνητο ποσό για τους περισσότερους από εμάς...

Χαλάρωσε λίγο και δες λίγο γύρω σου τι γίνεται.

Αυτά τα κοίτα τι γίνεται γύρω σου ο κόσμος πεινάει κτλ, τα ακούω βερεσέ. Λεφτά μπορεί να μην έχει τεράστια μερίδα του πληθυσμού, αλλά μυαλό έχει για να γίνει τι συμφέρει τον καθέναν. 

Αν δεν έχεις λεφτά για αμάξι έστω μεταχειρισμένο τελών 00s αρχων του 10, τοτε δεν αγοράζεις καθόλου αμάξι. ΙΧ παλαιότερα, όσο μάλλον πριν του 2000, αργά ή γρήγορα θα έχει ένα ασύμφορο κόστος συντηρησης και θα τα παρατήσεις, οπότε και λεφτά θα έχεις πεταξει και θα επιστρέψεις πάλι στην ίδια κατάσταση χωρίς αυτοκίνητο. Και αυτό δεν θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβεις. 

Έτσι έκανε και μια θεία μου με αμάξι που της το χάρισε συγγενής, Peugeot του 92 - 95.

Λεφτά μεν δεν έδωσε καθόλου. Μέσα στην καλή χαρά η θεία καθώς ένα παλαιότερο αμάξι το απέσυραν. Στο 1ο έτος άλλαξε αντλία βενζίνης που κόστισε λίγο παραπάνω διότι ο μάστορας έπρεπε να βρει παλιά αντλία να ταιριαξει. Αργότερα άρχισαν να μπαίνουν νερα από τις τσιμουχες στο παμπριζ τις άλλαξαν, άλλες τσιμουχες έπεσαν επίσης. Οι δύο πίσω πόρτες κόλλησαν και μπαίνουν από μπροστά περνώντας από τα καθίσματα προς τα πίσω. Το αμάξι σβήνει με τους καύσωνες και δεν το κυκλοφορούν ενώ δεν τραβάει από μια ταχύτητα και πάνω. Η υπομονή τους έχει αρχίσει να εξαντλείται και με τα λεφτά και τα κόστη για επισκευές λένε καλύτερα να τα μάζευαν κι άλλα στην άκρη να αγόραζαν ένα νεώτερο. 

Έχω κι άλλα παραδείγματα αλλά δεν θέλω να γίνω άλλο φλύαρος. Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ. Δεν ψάχνω να στην πω. Φτώχεια υπάρχει, απλά να υπάρχει και λογική. Αμάξια πριν του 2000 αν δεν είναι να τα κρατήσεις για συναισθηματικους λόγους σε κανένα γκαράζ συντηρημένα είναι όλα για πετάμα. Aκολουθούν μετά όλα τα 00 - 10s που θα έχουν τα ίδια θέματα μέχρι το 2030 και πάει λέγοντας. 

Οι τιμές των νέων αμαξιών είναι απλησιαστες, αλλα δεν θα παραβλέψω να πω ότι όσο δεν γίνονται και πολλές παραγγελίες και δεν υπάρχει ζήτηση, τόσο δυσκολότερα θα πέφτουν οι τιμές από τα μητρικα εργοστάσια ως τους εμπόρους και από αυτούς στους ιδιώτες μέχρι τα μεταχειρισμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Αν δεν έχεις λεφτά για αμάξι έστω μεταχειρισμένο τελών 00s αρχων του 10, τοτε δεν αγοράζεις καθόλου αμάξι.

Αυτό που λες είναι λάθος.

Αν έχεις οικογένεια είναι απαραίτητο το αυτοκίνητο και στην ανάγκη θα πας σε κάτι παλιό με όλα τα ρίσκα που αυτή η απόφαση περιλαμβάνει.

Δεν σου λέω ότι είναι η σωστή αλλά με τις ανύπαρκτες συγκοινωνίες και τις ανάγκες της εποχής ο καθένας παίρνει τις αποφάσεις του.

Άλλωστε το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο εργαλείο αλλά κ μέσο αναψυχής για μια οικογένεια οπότε κ απαραίτητο.

6 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

ψάχνω να στην πω.

Καμία παρεξήγηση φίλε. Κουβέντα κάνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Αμάξια πριν του 2000 αν δεν είναι να τα κρατήσεις για συναισθηματικους λόγους σε κανένα γκαράζ συντηρημένα είναι όλα για πετάμα. Aκολουθούν μετά όλα τα 00 - 10s που θα έχουν τα ίδια θέματα μέχρι το 2030 και πάει λέγοντας. 

Οι τιμές των νέων αμαξιών είναι απλησιαστες, αλλα δεν θα παραβλέψω να πω ότι όσο δεν γίνονται και πολλές παραγγελίες και δεν υπάρχει ζήτηση, τόσο δυσκολότερα θα πέφτουν οι τιμές από τα μητρικα εργοστάσια ως τους εμπόρους και από αυτούς στους ιδιώτες μέχρι τα μεταχειρισμένα. 

είναι λίγο απόλυτο αυτό που λες

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/329689251-nissan-almera

το χτυπουσα αμέσως τώρα αν είχα και έχει όντως 69.000 χλμ

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, valadsk είπε

είναι λίγο απόλυτο αυτό που λες

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/329689251-nissan-almera

το χτυπουσα αμέσως τώρα αν είχα και έχει όντως 69.000 χλμ

3k?  ε οχι φυσικα και για να εχει 69.κ 25 χρονων παει να πει οτι οσο καλα και να φαινονται τα καθισματα και το χρωμα θα θελει ενα καρο λεφτα απο την ακινησια σε λιγο καιρο αφου το παρει και το πιεσει λιγο ο επομενος κατοχος..

φιλαρακι εσυ που ανοιξες το νημα προδπαθησε να βρεις καποιον μηχανικο να σου κανει την δουλεια  και να δωσεις τα εργατικα αν μπορει με δοσεις καθως αυτα θα ειναι τα πιο πολλα χρηματα της γενικης επισκευης... μαζεψε τα ανταλακτικα και κανε την επισκευη ισως να χρειαστουν και μερικα ακομη να υπολογιζεις σε αυτα... οποιος λεει οτι το αμαξι θελει πεταμα επειδη εχει ραγισμενη κεφαλη η ειναι ατσιδας μηχανικος η εχει λεφτα για καινουρια αυτοκινητα

α και που ειστε μερικοι ανθρωποι δεν εχουν να παιρνουν παραφλου καθε βδομαδα 4λιτρα με κοστος 15 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Ducatista είπε

α και που ειστε μερικοι ανθρωποι δεν εχουν να παιρνουν παραφλου καθε βδομαδα 4λιτρα με κοστος 15 ευρω

Δε νομίζω ότι το αμφισβήτησε κανείς. Αν όμως δεν έχεις, μετακινήσου με συγκοινωνία μέχρι να φτιάξεις το πρόβλημα ή, έστω, θα πω εγώ και ας διαφωνήσουν αρκετοί, περιόρισε στο ελάχιστο τις μετακινήσεις σου με το αυτοκίνητο. 

Ε τώρα αν έχεις 2 χρόνια το ίδιο πρόβλημα, μετακινείσαι κανονικά με νερό βρύσης και κανεις και ταξιδάκια (Θεσσαλονίκη-Βόλος), είσαι απλά κακός ιδιοκτητης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Δε νομίζω ότι το αμφισβήτησε κανείς. Αν όμως δεν έχεις, μετακινήσου με συγκοινωνία μέχρι να φτιάξεις το πρόβλημα ή, έστω, θα πω εγώ και ας διαφωνήσουν αρκετοί, περιόρισε στο ελάχιστο τις μετακινήσεις σου με το αυτοκίνητο. 

Ε τώρα αν έχεις 2 χρόνια το ίδιο πρόβλημα, μετακινείσαι κανονικά με νερό βρύσης και κανεις και ταξιδάκια (Θεσσαλονίκη-Βόλος), είσαι απλά κακός ιδιοκτητης. 

στην επαρχια που ειναι ειμαι σιγουρος οτι θα εχει συγκοινωνια.. αν το προβλημα το εχει 2 χρονια ειναι μεγαλο για να μην βρει καποια λυση επισης ο μηχανικος που εβγαλε τον θερμοστατη ειναι πανεξυπνος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Ducatista είπε

3k?  ε οχι φυσικα και για να εχει 69.κ 25 χρονων παει να πει οτι οσο καλα και να φαινονται τα καθισματα και το χρωμα θα θελει ενα καρο λεφτα απο την ακινησια σε λιγο καιρο αφου το παρει και το πιεσει λιγο ο επομενος κατοχος..

φιλαρακι εσυ που ανοιξες το νημα προδπαθησε να βρεις καποιον μηχανικο να σου κανει την δουλεια  και να δωσεις τα εργατικα αν μπορει με δοσεις καθως αυτα θα ειναι τα πιο πολλα χρηματα της γενικης επισκευης... μαζεψε τα ανταλακτικα και κανε την επισκευη ισως να χρειαστουν και μερικα ακομη να υπολογιζεις σε αυτα... οποιος λεει οτι το αμαξι θελει πεταμα επειδη εχει ραγισμενη κεφαλη η ειναι ατσιδας μηχανικος η εχει λεφτα για καινουρια αυτοκινητα

α και που ειστε μερικοι ανθρωποι δεν εχουν να παιρνουν παραφλου καθε βδομαδα 4λιτρα με κοστος 15 ευρω

μου τα έχει αναλύσει ο μηχανικός A

300-400 ευρώ η κυλινδροκεφαλή

έλεγχος της νέας σε ρεκτιφιέ, πρεσάρισμα, τρίψιμο βαλβίδων, πλάνισμα, και εκκεντροφόροι να σταλθούν σε ρεκτιφιε για να κάτσουν στη καινούργια. αλλα 300 χονδρικά μου ειπε.

φλάτζα κεφαλής,, σετ καδένας χτυπάει άσχημα στο ρελαντι, σετ συμπλέκτη είναι στα τελευταία του, μπαλακια τροχών, αλλαγή ιμάντες, αντλίες νερού, και ψυγείο, παραφλού και λάδια + εργασία  φεύγει από χιλιάρικο εύκολα. 

του είπα και διακανονισμό, μου λέει το ρεκτιφιέ θέλει τα λευτά του.

ούτε την κυλινδροκεφαλή δεν μπορω να αγοράσω. απλά θα μείνει έτσι

το αμάξι όπως το αισθάνομαι εγώ που το οδηγούσα κάθε με΄ρα, βγάζει άλλα 400k χιλιόμετρα αν γινουν αυτά που πρεπει, ας λένε ό,τι θέλουν εδώ μεσα, δεν έχουν ιδέα από το μοντέλο.

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, valadsk είπε

μου τα έχει αναλύσει ο μηχανικός A

300-400 ευρώ η κυλινδροκεφαλή

έλεγχος της νέας σε ρεκτιφιέ, πρεσάρισμα, τρίψιμο βαλβίδων, πλάνισμα, και εκκεντροφόροι να σταλθούν σε ρεκτιφιε για να κάτσουν στη καινούργια. αλλα 300 χονδρικά μου ειπε.

φλάτζα κεφαλής,, σετ καδένας χτυπάει άσχημα στο ρελαντι, σετ συμπλέκτη είναι στα τελευταία του, μπαλακια τροχών, αλλαγή ιμάντες, αντλίες νερού, και ψυγείο, παραφλού και λάδια + εργασία  φεύγει από χιλιάρικο εύκολα. 

του είπα και διακανονισμό, μου λέει το ρεκτιφιέ θέλει τα λευτά του.

ούτε την κυλινδροκεφαλή δεν μπορω να αγοράσω. απλά θα μείνει έτσι

το αμάξι όπως το αισθάνομαι εγώ που το οδηγούσα κάθε με΄ρα, βγάζει άλλα 400k χιλιόμετρα αν γινουν αυτά που πρεπει, ας λένε ό,τι θέλουν εδώ μεσα, δεν έχουν ιδέα από το μοντέλο.

αρα εχεις και αλλα θεματα  οποτε θα ανεβει αρκετα μαζι με το σετ συμπλεκτη μπαλακια κλπ... για πλαναρισμα κλπ τα 300 μου φαινονται πολλα για επαρχια  νομιζω με μια συζητηση θα πετυχεις καλυτερη τιμη.. η ρωτα κανενα αλλο για την ιδια εργασια με προυποθεση τον διακανονισμο στην εργασια....

Επεξ/σία από Ducatista
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, valadsk είπε

μου τα έχει αναλύσει ο μηχανικός A

300-400 ευρώ η κυλινδροκεφαλή

έλεγχος της νέας σε ρεκτιφιέ, πρεσάρισμα, τρίψιμο βαλβίδων, πλάνισμα, και εκκεντροφόροι να σταλθούν σε ρεκτιφιε για να κάτσουν στη καινούργια. αλλα 300 χονδρικά μου ειπε.

φλάτζα κεφαλής,, σετ καδένας χτυπάει άσχημα στο ρελαντι, σετ συμπλέκτη είναι στα τελευταία του, μπαλακια τροχών, αλλαγή ιμάντες, αντλίες νερού, και ψυγείο, παραφλού και λάδια + εργασία  φεύγει από χιλιάρικο εύκολα. 

του είπα και διακανονισμό, μου λέει το ρεκτιφιέ θέλει τα λευτά του.

ούτε την κυλινδροκεφαλή δεν μπορω να αγοράσω. απλά θα μείνει έτσι

το αμάξι όπως το αισθάνομαι εγώ που το οδηγούσα κάθε με΄ρα, βγάζει άλλα 400k χιλιόμετρα αν γινουν αυτά που πρεπει, ας λένε ό,τι θέλουν εδώ μεσα, δεν έχουν ιδέα από το μοντέλο.

Eυτυχως που είναι καλοσυντηρημένο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ducatista είπε

300 μου φαινονται πολλα για

Όντως ρε συ, το πλαναρισμα 50 ευρώ πάει στο ρεκτιφιε.

Τεσπά η πιο καλή λύση είναι ένα μεταχειρισμένο μοτέρ. Το πήρες, το ελεγξες, το φορεσες και έφυγες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, bill999r είπε

Όντως ρε συ, το πλαναρισμα 50 ευρώ πάει στο ρεκτιφιε.

Τεσπά η πιο καλή λύση είναι ένα μεταχειρισμένο μοτέρ. Το πήρες, το ελεγξες, το φορεσες και έφυγες. 

ειναι ρισκο και το μοτερ σε μεταχειρο μπορει να σου βγει καλο μπορει και οχι και μετα ηδη θα εχεις δωσει ενα καρο χρηματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Ducatista είπε

ειναι ρισκο και το μοτερ σε μεταχειρο μπορει να σου βγει καλο μπορει και οχι και μετα ηδη θα εχεις δωσει ενα καρο χρηματα...

Σε αυτή την κατάσταση που έχει φτάσει το μοτέρ του φίλου μικρότερο ρίσκο είναι το μεταχειρισμένο. Αν έχει όντως ράγισμα πάει για πέταμα. Κανένας δεν θα το αναλάβει για επισκευή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, bill999r είπε

Σε αυτή την κατάσταση που έχει φτάσει το μοτέρ του φίλου μικρότερο ρίσκο είναι το μεταχειρισμένο. Αν έχει όντως ράγισμα πάει για πέταμα. Κανένας δεν θα το αναλάβει για επισκευή.

Φαντάζομαι ότι εννοεί την κεφαλή.. δεν ξέρω και το μεταχειρισμένο δεν το βάζεις ετσι πανω γενικά να βάλει τα πράγματα κάτω κ να δει τι τον συμφέρει..  δυστυχώς το φθηνα όπως το καταλαβαίνουμε δεν υπάρχει.... ρώτα στην γύρα φίλε αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να έχει το ίδιο μοντέλο και να το έχει παρατημένο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...