Προς το περιεχόμενο

Απεγνωσμένος με ένα Nissan almera


valadsk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Nissan Almera οδηγούσα για 6 μήνες στο στρατό,οδηγός ταξίαρχου το 2004 στα 28 μου.Μπορεί να πήγα πάνω από 10 φορές συνεργείο για μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/12/2022 στις 5:40 ΜΜ, valadsk είπε

Η ιστορία γνωστή. Το αμάξι είχε ξεκινήσει από το 2020 να χάνει παραφλού. Επειδή δεν είχα λεφτά να το κοιτάξω και ούτε καν να αγοράσω παραφλού ήθελε σχεδόν 4 λίτρα την εβδομάδα έριχνα νερό. Κάποια στιγμή με άφησε. 

 

Εν ολίγοις, το κεφαλάρι κυλινδροκεφαλή πουλήθηκε σε άλλον, έχασα 100 ευρώ από τη κυλινδροκεφαλή που είχα δώσει προκαταβολικά για να τη στείλει και το αμάξι είναι άφτιαχτο εν ολίγοις έχοντας ξοδέψει 600 ευρώ για το τίποτα.

τι να κάνω?

σκέφτομαι να παραδώσω πινακίδες. κεφαλάρια κυλινδροκεφαλή δεν υπάρχουν.

επισκευή της τρέχουσας κυλινδροκεφαλής μπορεί να γίνει?

Απο κει που δεν ειχες λεφτα ουτε για αντιψυκτικο, σου εφυγαν 600ευρω και εισαι στον ιδιο παρονομαστη!  Απλα τραγελαφικο!!!   Με τοσα χρηματα θα αλλαζες μοτερ συν οτι χρειαζοταν το συστημα ψυξης και θα ησουν σε αλλο level!

Το σημειο ομως που πρεπει να εστιασουμε ειναι οτι ειχες ενα τιμιο μοτερακι που γενναιόδωρα και απροβληματιστα εφαγε τοσα χιλιομετρα και  εσυ απο την αλλη δεν του εδωσες ουτε την στοιχειωδη ''βοηθεια''!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Απο κει που δεν ειχες λεφτα ουτε για αντιψυκτικο, σου εφυγαν 600ευρω και εισαι στον ιδιο παρονομαστη!  Απλα τραγελαφικο!!!   Με τοσα χρηματα θα αλλαζες μοτερ συν οτι χρειαζοταν το συστημα ψυξης και θα ησουν σε αλλο level!

Το σημειο ομως που πρεπει να εστιασουμε ειναι οτι ειχες ενα τιμιο μοτερακι που γενναιόδωρα και απροβληματιστα εφαγε τοσα χιλιομετρα και  εσυ απο την αλλη δεν του εδωσες ουτε την στοιχειωδη ''βοηθεια''!!!

ηταν μοντέλο του 1998, το πηρα με 90.000 χιλιομετρα το  2008 απο τον αδερφό του πατέρα μου

ολα αυτά τα χιλιόμετρα σε μενα δεν θα τα εβγαζε αν δεν το συντηρουσα οπως επρεπε.

το σοβαρό παράπτωμά μου ότι δεν άνοιξε ποτέ ο κινητήρας από το 2008 για να δω κατασταση φλατζας και το νερο τον τελευταιο 1 1μιση χρόνο. βασικά παίζει να είναι η μαμα φλάντζα ακόμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, valadsk είπε

ηταν μοντέλο του 1998, το πηρα με 90.000 χιλιομετρα το  2008 απο τον αδερφό του πατέρα μου

ολα αυτά τα χιλιόμετρα σε μενα δεν θα τα εβγαζε αν δεν το συντηρουσα οπως επρεπε.

το σοβαρό παράπτωμά μου ότι δεν άνοιξε ποτέ ο κινητήρας από το 2008 για να δω κατασταση φλατζας και το νερο τον τελευταιο 1 1μιση χρόνο. βασικά παίζει να είναι η μαμα φλάντζα ακόμη.

H φλάτζα δεν είναι αναλώσιμο,δεν την αλλάζεις όπως αλλάζεις τακάκια ή μπουζί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, valadsk είπε

ηταν μοντέλο του 1998, το πηρα με 90.000 χιλιομετρα το  2008 απο τον αδερφό του πατέρα μου

ολα αυτά τα χιλιόμετρα σε μενα δεν θα τα εβγαζε αν δεν το συντηρουσα οπως επρεπε.

το σοβαρό παράπτωμά μου ότι δεν άνοιξε ποτέ ο κινητήρας από το 2008 για να δω κατασταση φλατζας και το νερο τον τελευταιο 1 1μιση χρόνο. βασικά παίζει να είναι η μαμα φλάντζα ακόμη.

Ειχες μοτερ διαμαντι και απο μια διαρροη στο κυκλωμα ψυξης το κατεστρεψες! Αυτο που εκανες ηταν απαραδεχτο και δολοφονικο για το μοτερ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

H φλάτζα δεν είναι αναλώσιμο,δεν την αλλάζεις όπως αλλάζεις τακάκια ή μπουζί.

ναι αλλά μαμα φλάτζα 24 χρόνια προσωπικα δεν εχω ακουσει.

δεν ξεκίνησε να ρουφάει το παραφλού ετσι από τύχη όμως, σε κάθε 100 χιλιομετρα να θελεις σχεδόν ενα λιτρο παραφλού.

χωρίς να στάζει πουθενά κάτω, πουθενα΄. Μετά άρχιζε και έσταζε και το ψυγείο και στη συνέχεια και η αντλία νερού και κάπου εκεί το πήρε η κάτω βόλτα. Κάπου το 20 ξεκίνησε να τα ρουφαει και μου ειπαν θελει ανοιγμα η μηχανη με επικτρατεστερο σεναριο φλάτζα. ε δεν μπορούσα οικονομικα να ανοιξω τον κινητηρα.

και κάτι άσχετο, ποτέ δεν κατάλαβα πως μπορεί να έσπασε το καπάκι, όταν ο θείος μου είχε βάλει από τη πρώτη στιγμή το μεγαλύτερο ψυγείο που παίρνει μέσα και τους δυο τους ανεμιστήρες και όχι τη μαλακια που εκαναν από το εργοστάσιο για όσους γνωρίζουν το μοντέλο, να βαλουν μικρό ψυγείο και να πάρουν τη μηχανή στο χέρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, valadsk είπε

ναι αλλά μαμα φλάτζα 24 χρόνια προσωπικα δεν εχω ακουσει.

δεν ξεκίνησε να ρουφάει το παραφλού ετσι από τύχη όμως, σε κάθε 100 χιλιομετρα να θελεις σχεδόν ενα λιτρο παραφλού.

χωρίς να στάζει πουθενά κάτω, πουθενα΄. Μετά άρχιζε και έσταζε και το ψυγείο και στη συνέχεια και η αντλία νερού και κάπου εκεί το πήρε η κάτω βόλτα. Κάπου το 20 ξεκίνησε να τα ρουφαει και μου ειπαν θελει ανοιγμα η μηχανη με επικτρατεστερο σεναριο φλάτζα. ε δεν μπορούσα οικονομικα να ανοιξω τον κινητηρα.

και κάτι άσχετο, ποτέ δεν κατάλαβα πως μπορεί να έσπασε το καπάκι, όταν ο θείος μου είχε βάλει από τη πρώτη στιγμή το μεγαλύτερο ψυγείο που παίρνει μέσα και τους δυο τους ανεμιστήρες και όχι τη μαλακια που εκαναν από το εργοστάσιο για όσους γνωρίζουν το μοντέλο, να βαλουν μικρό ψυγείο και να πάρουν τη μηχανή στο χέρι.

Επειδή δεν ξέρεις γράφεις τελείως λάθος πράγματα.

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, valadsk είπε

ναι αλλά μαμα φλάτζα 24 χρόνια προσωπικα δεν εχω ακουσει.

Εγώ πάλι έχω ακούσει και για παραπάνω.

7 λεπτά πριν, valadsk είπε

δεν ξεκίνησε να ρουφάει το παραφλού ετσι από τύχη όμως, σε κάθε 100 χιλιομετρα να θελεις σχεδόν ενα λιτρο παραφλού.

χωρίς να στάζει πουθενά κάτω, πουθενα΄. Μετά άρχιζε και έσταζε και το ψυγείο και στη συνέχεια και η αντλία νερού και κάπου εκεί το πήρε η κάτω βόλτα. Κάπου το 20 ξεκίνησε να τα ρουφαει και μου ειπαν θελει ανοιγμα η μηχανη με επικτρατεστερο σεναριο φλάτζα. ε δεν μπορούσα οικονομικα να ανοιξω τον κινητηρα.

Η κάτω βόλτα το πήρε πολύ νωρίτερα από ότι νομίζεις, και συγκεκριμένα από τη στιγμή που αντί να το επισκευάσεις (προφανώς είχε κάψει φλάντζα) συνέχισες να το δουλεύεις και μάλιστα με σκέτο νερό βρύσης.

22 λεπτά πριν, valadsk είπε

και κάτι άσχετο, ποτέ δεν κατάλαβα πως μπορεί να έσπασε το καπάκι, όταν ο θείος μου είχε βάλει από τη πρώτη στιγμή το μεγαλύτερο ψυγείο που παίρνει μέσα και τους δυο τους ανεμιστήρες και όχι τη μαλακια που εκαναν από το εργοστάσιο για όσους γνωρίζουν το μοντέλο, να βαλουν μικρό ψυγείο και να πάρουν τη μηχανή στο χέρι.

Όσο μεγάλο και να είναι το ψυγείο δεν κάνει διαφορά όταν γεμίσει σκουριά και λάσπη, όταν ο θερμοστάτης είναι κολημμένος και όταν η αντλία δεν γυρίζει τα νερά. Το καπάκι έκανε ρήγμα επειδή ανέβασε πολύ μεγάλη θερμοκρασία, και αυτό συνέβη επειδή το άφησες στην τύχη του.

ΥΓ: Πολύ μ' άρεσε το "δώσε μου τα λεφτά της κεφαλής να τα έχω", και ακόμα περισσότερο που του τα έδωσες :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, valadsk είπε

δεν ξεκίνησε να ρουφάει το παραφλού ετσι από τύχη όμως, σε κάθε 100 χιλιομετρα να θελεις σχεδόν ενα λιτρο παραφλού.

χωρίς να στάζει πουθενά κάτω, πουθενα΄. Μετά άρχιζε και έσταζε και το ψυγείο και στη συνέχεια και η αντλία νερού και κάπου εκεί το πήρε η κάτω βόλτα. 

Συνέβαιναν τα παραπάνω και εσύ το χρησιμοποιούσες κανονικά; 

Συγνώμη φίλε μου αλλά αυτά δεν τα κάνουν ούτε στα χωριά για να πάνε από το σπίτι στο χωράφι για αλλαγή στο καρούλι και πίσω. 

Μαρτύρησε το αυτοκίνητο.

P.S όπως σου έγραψε ο φίλος παραπάνω, μηχανή δεν ανοίγει έτσι για πλάκα, να ρίξουμε μία ματιά στην φλάντζα. Ούτε πάει με τα χρόνια. Έχουμε στην οικογένεια 35 ετών αμάξι με 300.000 χλμ και δεν έχει ανοιχτεί ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλαγη μηχανης δεν θα κοστιζει 1500 ευρω περιπου;

Δεν αξιζει για τοσο παλιο αυτοκινητο. Αν ηταν αυτοκινητο με 150.000 χλμ ισως να αξιζε. Τωρα δεν νομιζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...