Προς το περιεχόμενο

Απεγνωσμένος με ένα Nissan almera


valadsk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ιστορία γνωστή. Το αμάξι είχε ξεκινήσει από το 2020 να χάνει παραφλού. Επειδή δεν είχα λεφτά να το κοιτάξω και ούτε καν να αγοράσω παραφλού ήθελε σχεδόν 4 λίτρα την εβδομάδα έριχνα νερό. Κάποια στιγμή με άφησε. 

Γυρίζοντας από Θεσσαλονίκη προς βόλο ντάλα καλοκαίρι στη Λάρισα ανεβασε θερμοκρασία στο κόκκινο. Είχα ακούσει όταν το κανει αυτο μια λυση να ανοιξεις καλοριφερ να κρυσωσει. παπαλα, η αντλία είχε διαλυθεί και έπαιζε η τροχαλία.

Τελικά, είχε κολλημένο θερμοστάτη, η αντλία από τις σκουριες ειχε παραδοσει πνεύμα και το ψυγείο όπως φάνηκε σε συνεργείο αργότερα, είχε λάσπη σκουριάς μέσα. 

Το πηγαίνω σε ένα συνεργείο, (για λόγους κατανόησης συνεργείο Α) η ετυμηγορία του, ραγισμένη κεφαλή. Ακόμη και τα άλλα να φτιαξεις παλι θα σε ανεβάσει θερμοκρασία, δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα μου έλεγε, πάρε εταιρεία κατστροφής να στο πάρει δεν αξίζει να το φτιάξεις αφού δεν έχεις. Μου το έβγαζε άχρηστο, εκνευρίστηκα και πήγα σε άλλον.

Ο άλλος (συνεργείο Β) μου λεει μαλακιες σου λέει (για τον προηγούμενο) θα στο φτιάξω εγώ με λίγα χρήματα θα είναι σαν καινούργιο.

Το καλοκαίρι που μας πέρασε το πήρε να το φτιάξει. Είχα παραγγήλει κυλινδροκεφαλή καινούργια. Μου λέει δώσμου τα λευτά να τα εχω και θα δω εγώ αν χρειαστεί να πάρω τη κυλινδροκεφαλή( είχε έρθει στο κούριερ).

Τον πίστεψα, του έδωσα 470 ευρώ που μου ζήτησε και μου λέει το αμάξι θα φυσάει. 

Όντως όταν το πήρα το αμάξι δεν έχανε υγρά, δεν ανεβαζε θερμοκρασία. Μου είπε δεν θα παρουμε την κυλινδροκεφαλή, δεν χρειάζεται μαλακίες σου λέει το συνεργείο Α, το αμάξι είναι σαν καινούργιο. Να σημειωθεί εδώ ότι είχε βγάλει το θερμοστάτη τελείως.

Ολα καλά μέχρι πριν από 2 ημέρες που πήγα και έβαλα εγώ θερμοστάτη γιατί δεν είχα καθόλου καλοριφέρ. Το κινώ δυο ημέρες ολα καλα, δεν ανεβαζε θερμοκρασία. Ανοίγω το ψυγείο, τι να δω. Η ταπα γεμάτη καφέ αλοιφή, το παραφλού στο ψυγείο ΄παχύρευστο.

Πηγαίνω στο συνεργείο Α ξανά και μου λεει. Το συνεργείο Β τι σου έκανε; Σου άλλαξε μια αντλία, εβγαλε το θερμοστάτη, καθάρισε το ψυγείο και έριξε και ένα υγρό στο καπάκι. Και σου εφαγε 470 ευρώ για όλα αυτά. Δεν λύνονται αυτά τα θέματα έτσι.

Εν ολίγοις, το κεφαλάρι κυλινδροκεφαλή πουλήθηκε σε άλλον, έχασα 100 ευρώ από τη κυλινδροκεφαλή που είχα δώσει προκαταβολικά για να τη στείλει και το αμάξι είναι άφτιαχτο εν ολίγοις έχοντας ξοδέψει 600 ευρώ για το τίποτα.

τι να κάνω?

σκέφτομαι να παραδώσω πινακίδες. κεφαλάρια κυλινδροκεφαλή δεν υπάρχουν.

επισκευή της τρέχουσας κυλινδροκεφαλής μπορεί να γίνει?

Επεξ/σία από valadsk
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εάν το δούλευες 2 χρόνια με νερό βρύσης μέσα, και κατέληξε και να ανεβάσει θερμοκρασία όπως λες, το αμάξι είναι για πέταμα, μην ασχολείσαι καν. Και πολύ κράτησε.

Δυστυχώς οι πρόχειρες λύσεις αυτά τα αποτελέσματα έχουν. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Καλός μηχανικός" και "καλός" ιδιοκτήτης είναι αχτύπητο δίδυμο σε τέτοιες επισκευές. Ψάξε και ρώτα για αξιόπιστο συνεργείο όλα τα άλλα που γράφεις δεν έχουν νόημα ούτε θα σε βοηθήσουν κάπου, αλλά αφού θες να ακούσεις την αλήθεια που κατά βάθος γνωρίζεις μέσα σου...

Όταν συμπληρώνεις νερό/αντιψυκτικό για μεγάλο χρονικό διάστημα θα έρθει η στιγμή που η μηχανή θα χρειαστεί βαριά επισκευή ενώ μπορεί να ήταν κάτι απλό, πάμε παρακάτω...Αν το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση γενικά και το μόνο θέμα του είναι αυτό ρίχνεις 1000-1500 ευρώ και το φτιάχνεις για πολλά χρόνια... αρκεί να είναι αξιόπιστο συνεργείο αλλιώς πας και παίρνεις ένα μεταχειρισμένο ρίχνεις και άλλα 1000-1500  που θα βγάλει σίγουρα σε βλάβες / αναλώσιμα στις τιμές που θα κοιτάς... και θα έχεις δώσει συνολικά 5000+ ευρώ αντί για 1000-1500...

Συνεργείο Α, έβγαλε διάγνωση ραγισμένη κεφαλή χωρίς να λύσει κάτι... οπότε και κάτι απλό να ήταν το κόστος αυτό καλύπτει τα πάντα.... υπάρχουν μηχανουργεία που τις πας για έλεγχο όχι στην τύχη..

Συνεργείο Β, έκανε ότι έκανε και στο άφησε χωρίς θερμοστάτη.... έφτιαξε δικό του κώδικα αυτός και δικά του συστήματα, απλά για κλάματα. Ούτε εξαέρωση σωστή δεν ξέρουν να κάνουν κάτι τέτοιοι, όχι αυτοκίνητο ούτε ποδήλατο δεν είναι να τους πηγαίνεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συμπέρασμα είναι ότι ο πρώτος είχε δίκιο για την κεφαλή και εσυ δεν τον εμπιστεύτηκες λόγο κόστους και στο τέλος σου βγήκε ακόμα μεγαλύτερο κόστος! Αν τα νερά που έχανες δεν τα έβλεπες ποτέ κάτω από το αυτοκίνητο,αν έβλεπες η εξάτμιση να βγάζει ντουμάνια και το καπάκι λαδιού η και το φίλτρο ακόμα έπιανε μούργα τότε 100% πας για κεφαλή! Αφού έλεγχες μην έχανε από ψυγεία,κολάρα κτλπ (με ένα απλό πρεσάρισμα φαίνεται αυτό) τοτε το επόμενο ήταν η κεφαλή! Δυστυχώς ο πρώτος όσο και αν σε εκνεύρισε είχε δίκιο και για να ένα απλό έλεγχο της κεφαλής έχει πολύ δουλειά και πάλι θα έπρεπε να δώσεις καμία 200αρα και εφόσον του εξηγήθηκες εσυ ότι δεν έχεις λεφτά σου απάντησε αναλόγως! Δεν νομίζω ότι μπορείς να κανείς και πολλά πλέον! Αν έχεις λεφτά και χρειάζεσαι το αμάξι τα σκας και το φτιάχνεις αλλάζοντας κεφαλαρια κτλπ (για επισκευή του παλιού μην το σκέφτεσαι καν), αλλιώς παρέδωσε πινακίδες να ξεμπερδεύεις! Ότι αντέχει η τσέπη σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι σε καλή κατάσταση άλλαξε κινητήρα και σε συνεργείο για ψυγεία να καθαρίσει όλο το κύκλωμα και μόνο παραφλού.Μην ασχολείσαι με καπάκια και περιφερειακά.Βρωμάει ο τόπος από ανταλλακτικά.N15 ή Ν16 είναι;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, greekfragma είπε

Από το συνεργείο Β έχεις χαρτιά με αποδείξεις τι κλήθηκε να φτιάξει και τι τελικώς έφτιαξε ή μαύρη μαυρίλα πλάκωσε;

τίποτε απολύτως. Μου είπε θέλω 220 ευρώ να στο φτιάξω, ταυτόχρονα είχα παραγγείλει κεφαλάρι και είχε έρθει στο κούριερ και του έδωσα αλλα 200 ευρώ για να πληρώσει τα υπόλοιπα από το κεφαλάρι, μου είπε θα το πάρω εγώ το κεφαλάρι, μπορεί και να μην χρειαστεί. Όταν πήγα να πάρω το αμάξι μου είπε δεν το πήρα το κεφαλάρι, το αμάξι είναι σαν καινούργιο. Όταν ζήτησα τα χρήματα πίσω μου λέει ποια χρήματα, ξέρεις τι σκουπιδαριο εβγαλα από το καλοριφέρ και το ψυγείο; Στο αμάξι στο έκανα καινούργιο μου οφείλεις αλλα 50. Του τα έδωσα με την παραλαβή του αυτοκινήτου. Επαρχία όλα αυτά, γνωστοί και το Α και το Β συνεργείο. 

2 ώρες πριν, Klausx είπε

"Καλός μηχανικός" και "καλός" ιδιοκτήτης είναι αχτύπητο δίδυμο σε τέτοιες επισκευές. Ψάξε και ρώτα για αξιόπιστο συνεργείο όλα τα άλλα που γράφεις δεν έχουν νόημα ούτε θα σε βοηθήσουν κάπου, αλλά αφού θες να ακούσεις την αλήθεια που κατά βάθος γνωρίζεις μέσα σου...

Όταν συμπληρώνεις νερό/αντιψυκτικό για μεγάλο χρονικό διάστημα θα έρθει η στιγμή που η μηχανή θα χρειαστεί βαριά επισκευή ενώ μπορεί να ήταν κάτι απλό, πάμε παρακάτω...Αν το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση γενικά και το μόνο θέμα του είναι αυτό ρίχνεις 1000-1500 ευρώ και το φτιάχνεις για πολλά χρόνια... αρκεί να είναι αξιόπιστο συνεργείο αλλιώς πας και παίρνεις ένα μεταχειρισμένο ρίχνεις και άλλα 1000-1500  που θα βγάλει σίγουρα σε βλάβες / αναλώσιμα στις τιμές που θα κοιτάς... και θα έχεις δώσει συνολικά 5000+ ευρώ αντί για 1000-1500...

Συνεργείο Α, έβγαλε διάγνωση ραγισμένη κεφαλή χωρίς να λύσει κάτι... οπότε και κάτι απλό να ήταν το κόστος αυτό καλύπτει τα πάντα.... υπάρχουν μηχανουργεία που τις πας για έλεγχο όχι στην τύχη..

Συνεργείο Β, έκανε ότι έκανε και στο άφησε χωρίς θερμοστάτη.... έφτιαξε δικό του κώδικα αυτός και δικά του συστήματα, απλά για κλάματα. Ούτε εξαέρωση σωστή δεν ξέρουν να κάνουν κάτι τέτοιοι, όχι αυτοκίνητο ούτε ποδήλατο δεν είναι να τους πηγαίνεις.

Μου είπε στο τηλ ότι έβαλε έναν μικρότερο θερμοστάτη για να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία, 30 βαθμών κελσίων κιόλας. Από τη πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι δεν είχε θερμοστάτη, το αμάξι δεν ζεσταινόταν καθόλου και λίγο αργότερα κόλλησε και το αυτόματο τσοκ που ανεβάζει στροφές το πρωί για να ζεσταθεί. 

1 ώρα πριν, Georgram είπε

Το συμπέρασμα είναι ότι ο πρώτος είχε δίκιο για την κεφαλή και εσυ δεν τον εμπιστεύτηκες λόγο κόστους και στο τέλος σου βγήκε ακόμα μεγαλύτερο κόστος! Αν τα νερά που έχανες δεν τα έβλεπες ποτέ κάτω από το αυτοκίνητο,αν έβλεπες η εξάτμιση να βγάζει ντουμάνια και το καπάκι λαδιού η και το φίλτρο ακόμα έπιανε μούργα τότε 100% πας για κεφαλή! Αφού έλεγχες μην έχανε από ψυγεία,κολάρα κτλπ (με ένα απλό πρεσάρισμα φαίνεται αυτό) τοτε το επόμενο ήταν η κεφαλή! Δυστυχώς ο πρώτος όσο και αν σε εκνεύρισε είχε δίκιο και για να ένα απλό έλεγχο της κεφαλής έχει πολύ δουλειά και πάλι θα έπρεπε να δώσεις καμία 200αρα και εφόσον του εξηγήθηκες εσυ ότι δεν έχεις λεφτά σου απάντησε αναλόγως! Δεν νομίζω ότι μπορείς να κανείς και πολλά πλέον! Αν έχεις λεφτά και χρειάζεσαι το αμάξι τα σκας και το φτιάχνεις αλλάζοντας κεφαλαρια κτλπ (για επισκευή του παλιού μην το σκέφτεσαι καν), αλλιώς παρέδωσε πινακίδες να ξεμπερδεύεις! Ότι αντέχει η τσέπη σου!

 

1 ώρα πριν, Invader είπε

Αν είναι σε καλή κατάσταση άλλαξε κινητήρα και σε συνεργείο για ψυγεία να καθαρίσει όλο το κύκλωμα και μόνο παραφλού.Μην ασχολείσαι με καπάκια και περιφερειακά.Βρωμάει ο τόπος από ανταλλακτικά.N15 ή Ν16 είναι;

ο κινητήρα δεν καίει λάδια και τα λάδια είναι πεντακάθαρα. Ούτε πέφτει η στάθμη καθόλου, αλλά στο ψυγείο καταλαβαίνεις ότι είναι παχύρευστο το υγρό. Η στάθμη λαδιούαπό την βέργα όταν είναι κρύο χωρίς να το έχω ανάψει όλο το βράδυ είναι στο ίδιο σημείο. 

 

Δεδομένου ότι το κεφαλάρι και στις δυο περιπτώσεις δεν βγήκε ποτέ να ελεγχθεί, μόνο το συνεργείο Α έβαλε κάτι σαν τρόμπα στο ψυγείο και άνοιξε το καπάκι της μηχανής και μου είπε βλέπεις τις φυσαλίδες, αυτές είναι παραφλού και δεδομένου ότι το λάδι δεν πέφτει ποτέ, ούτε βγάζει καπνό από πίσω ακόμη και 5 χιλιάδες στροφές γκαζάρισμα, υπάρχει περίπτωση να είναι φλάτζα κεφαλής και να τη βγάλω φθηνά? Από το 2008 που το πήρα μεταχειρισμένο δεν έχω αλλάξει ποτέ. Είχε 137.000 όταν το πήρα τώρα έχει 360.000 αν θυμαμαι καλά.

σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Χρήματα δεν υπάρχουν ούτε για καινούργιο, ούτε για μεταχειρισμένο

almera n15 ga14de

επισης στο καλοριφερ οταν ειμαι σταματημενος μυρίζω έντονο καυσαέριο και έχω τον αέρα από έξω. ¨οταν το γυρίζω σε ανακύκλωση του αέρα δεν μυρίζει.

2 τελευταίες απορίες

υπάρχει περίπτωση με φλάντζα κεφαλής να στεγανοποιηθεί και μην φταίει το καπάκι?

γιατί τα λάδια είναι πεντακάθαρα και το παραφλού παχύρρευστο ενώ δεν χάνει καθόλου λάδι στη βέργα?

https://www.car.gr/parts/view/324048889-kapaki-mixanis-nissan-almera-n15-74c

αυτός εδώ  το πουλάει 400 και λέει ανακατασκευασμένο και μόνο σε συνεργεία θα το δώσει. Άρα το συνεργείο θα το κοπανήσει ακόμη περισσότερο

γιατί δεν μπορεί να κάνω και γω επισκευή δηλαδή και που μπορεί να γίνει;

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λυπάμαι αλλά είσαι κακό παράδειγμα ιδιοκτήτη αυτοκινήτου για σωστή συντήρηση. ανεξαρτήτως οικονομικών μας λες οτι το συνεργείο Α σου έκανε και έλεγχο κυκλώματος με τρόμπα και έβγαλε φυσαλίδες σε σημεία ψηλά. Ασχολήθηκε δηλαδή με εργαλεία να σου αποδείξει τη ζημιά και γιατί σου κάνει αυτή τη διάγνωση. Εσύ προτίμησες να χάψεις τα φθηνά ψέμματα του συνεργείου Β.

ε τι να πούμε τώρα...

η καρδάρα με το γάλα χύθηκε. αποφάσισε τι θα κάνεις με το υπόλοιπο αμάξι και μην απορήσεις αν ο μάστορας Α σε χρεώσει παραπάνω επειδή τον παράτησες για τον Β αργότερα.

  • Like 18
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, valadsk είπε

υπάρχει περίπτωση να είναι φλάτζα κεφαλής και να τη βγάλω φθηνά?

Ναι υπάρχει περίπτωση να είναι μόνο η φλάτζα , μπορεί να είναι και το καπάκι πέτσικο , μπορεί και όταν ανοίξεις τον κινητήρα να δείς πως είναι χάλι μαύρο και ασύμφορο, το θέμα είναι να βρείς ενα καλό μηχανικό , εδώ που γράφεις μόνο με τις πιθανότητες παίζεις κι εσύ κι εμείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λυπάμαι για την ταλαιπωρία και τα λεφτά που έχασες. 

Κρίνοντας την ιστορια που γράφεις ως τρίτος παρατηρητής έξω από τα πράματα. Θα έλεγα πως ο τεχνικός Α έχει δίκιο. Πρώτον, αν ήθελε να βγάλει κέρδος θα σου έλεγε ψέμματα και θα κοιτούσε να κάνει κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε ο τεχνικός Β. Δεν έχει λόγο να σου πει ο άλλος έτσι αέρα πατέρα πέτα το αμαξι σου δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα, έτσι κι αλλιώς εσύ έχεις πρόβλημα και όχι αυτός. Ο τεχνικός Α έκανε την δουλειά του, πήρε φαντάζομαι και κάποια αμοιβή για την διαδικασία ελέγχου και εξέτασης, δεν υπάρχει κάτι μεμπτό. Εγώ θα πίστευα περισσότερο τον Α, μιλάω βέβαια χωρίς να έχω εγώ το πρόβλημα, αν το πάθαινα εγώ μπορεί να την πατούσα έτσι. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, greekfragma είπε

λυπάμαι αλλά είσαι κακό παράδειγμα ιδιοκτήτη αυτοκινήτου για σωστή συντήρηση. ανεξαρτήτως οικονομικών μας λες οτι το συνεργείο Α σου έκανε και έλεγχο κυκλώματος με τρόμπα και έβγαλε φυσαλίδες σε σημεία ψηλά. Ασχολήθηκε δηλαδή με εργαλεία να σου αποδείξει τη ζημιά και γιατί σου κάνει αυτή τη διάγνωση. Εσύ προτίμησες να χάψεις τα φθηνά ψέμματα του συνεργείου Β.

ε τι να πούμε τώρα...

η καρδάρα με το γάλα χύθηκε. αποφάσισε τι θα κάνεις με το υπόλοιπο αμάξι και μην απορήσεις αν ο μάστορας Α σε χρεώσει παραπάνω επειδή τον παράτησες για τον Β αργότερα.

έχεις απόλυτο δίκιο αλλά ήταν πλήθος συγκιριών. Ο Α δεν έδειξε διάθεση να το αναλάβει, ίσως κατάλαβε ότι δεν έχω και λεφτά, μου είπε το κεφαλάρι που έβαλες παραγγελία  έχει εκκεντροφόρους; Λέω όχι, θέλει να σταλεί μου λέει στο ρεκτιφιέ για πλάνισμα εκκεντροφόρων για να καθίσουν σωστά αυτοί που έχει ήδη πάνω, γενικώς δεν σε συμφέρει πέτα το, έχει πολύ δουλειά. Πάρε εταιρεία να στο πάνε για καταστροφή. Εκεί τα πήρα γιατί το αμάξι είναι σαν καινούργιο εξωτερικά και μηχανικά (δεν καιει λαδια). Το Β ήταν παιδικός φίλος του πατέρα και από το ίδιο χωριό καταγωγή και τον εμπιστεύθηκα και δυστυχώς την πάτησα. 

καλώς. Θέλει λεφτά δηλαδή πολλά. 

σας ευχαριστώ όλους.

1 λεπτό πριν, Basilhs23___ είπε

Λυπάμαι για την ταλαιπωρία και τα λεφτά που έχασες. 

Κρίνοντας την ιστορια που γράφεις ως τρίτος παρατηρητής έξω από τα πράματα. Θα έλεγα πως ο τεχνικός Α έχει δίκιο. Πρώτον, αν ήθελε να βγάλει κέρδος θα σου έλεγε ψέμματα και θα κοιτούσε να κάνει κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε ο τεχνικός Β. Δεν έχει λόγο να σου πει ο άλλος έτσι αέρα πατέρα πέτα το αμαξι σου δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα, έτσι κι αλλιώς εσύ έχεις πρόβλημα και όχι αυτός. Ο τεχνικός Α έκανε την δουλειά του, πήρε φαντάζομαι και κάποια αμοιβή για την διαδικασία ελέγχου και εξέτασης, δεν υπάρχει κάτι μεμπτό. Εγώ θα πίστευα περισσότερο τον Α, μιλάω βέβαια χωρίς να έχω εγώ το πρόβλημα, αν το πάθαινα εγώ μπορεί να την πατούσα έτσι. 

δεν πήρε ούτε ένα ευρώ, να λέμε και τα καλά :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o A μια χαρά στα λέει όλα ακόμα και για το πλάνισμα. Πήγαινε ξαναπιάστον αφού φαίνεται οτι το κατέχει το αντικείμενο, ζήτα μια συγγνώμη και κάντε ένα διακανονισμό διευκόλυνση όσο θα σου φτιάχνει το αμάξι.

Πες του οτι τη πάτησες γιατί απελπίστηκες με το οικονομικό και αναζήτησες κακώς άλλον να το αναλάβει.

Μακάρι να βρείτε μια λύση.

καλή συνέχεια.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, valadsk είπε

έχεις απόλυτο δίκιο αλλά ήταν πλήθος συγκιριών. Ο Α δεν έδειξε διάθεση να το αναλάβει, ίσως κατάλαβε ότι δεν έχω και λεφτά, μου είπε το κεφαλάρι που έβαλες παραγγελία  έχει εκκεντροφόρους; Λέω όχι, θέλει να σταλεί μου λέει στο ρεκτιφιέ για πλάνισμα εκκεντροφόρων για να καθίσουν σωστά αυτοί που έχει ήδη πάνω, γενικώς δεν σε συμφέρει πέτα το, έχει πολύ δουλειά. Πάρε εταιρεία να στο πάνε για καταστροφή. Εκεί τα πήρα γιατί το αμάξι είναι σαν καινούργιο εξωτερικά και μηχανικά (δεν καιει λαδια). Το Β ήταν παιδικός φίλος του πατέρα και από το ίδιο χωριό καταγωγή και τον εμπιστεύθηκα και δυστυχώς την πάτησα. 

καλώς. Θέλει λεφτά δηλαδή πολλά. 

σας ευχαριστώ όλους.

Φίλε μου όταν παίρνουμε κεφαλαρι παίρνουμε πάντα μαζί και τους εκκεντροφόρους του. Διαφορετικά το στέλνουμε ρεκτιφιε ώστε να καθίσουν οι δικοί μας εκκεντροφοροι. Καλά σου τα είπε ο άνθρωπος.

Πάντως για μένα πάρε άλλο. Αλλιώς 1000 ευρώ περίπου για κινητήρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θερμοστατης 30° δεν υπάρχει.

Πας για να την βγάλεις φτηνά και  σου έχει βγει πολύ ακριβά.Βρες άλλη μηχανή ,εχω την εντύπωση ότι τα στραβά κεφαλάρια ήταν γενικευμένο πρόβλημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...