Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, nikx είπε

Kατι παρομοιο ζηταει και η eurobank σε επαγγελματικο λογαριασμο ειδα.

Η διαφορά είναι ότι ούτε εγώ, ούτε η σύζυγός μου  έχουμε η είχαμε  ποτέ επαγγελματικούς λογαριασμούς... απλοί λογαριασμοί ταμιευτηρίου είναι ... κάποτε, πριν μια δεκαετία ο δικός μου ήταν μισθοδοσίας.

Οσο δεν πηγαίναμε για συναλλαγή σε κατάστημα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα... οι συναλλαγές μέσω e banking γινονταν κανονικά.... το πρόβλημα προέκυψε  όταν χρειαστήκαμε συναλλαγή που έπρεπε να γίνει σε κατάστημα  που αρνούνταν να προχωρήσουν την συναλλαγή αν δεν συμπληρώναμε το παραπάνω ερωτηματολόγια ώστε να ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση.

Για την ιστορία... τελευταία φορά που είχα απαντήσει σε τέτοιο ερωτηματολόγιο ήταν το 2014  που είχα κάνει επικαιροποίηση σε κατάστημα, σε άλλες μια δυο μεταγενέστερες επικαιροποιήσεις που έκανα (πάλι σε κατάστημα) δεν μου είχε ξαναζητηθεί.

2 ώρες πριν, mindreader είπε

Επισης κατι αλλο σημαντικο που θελω να ρωτησω.

Η επικαιροποιηση γινεται 'ανα φυσικο προσωπο' ή 'ανα λογαριασμο';

Υπαρχουν λογαριασμοι που ειμαι συνδικαιουχος εγω και ο πατερας μου. Εγω εκανα επικαιροποιηση. Χρειαζεται να κανει και ο πατερας μου; Ή ειμαστε καλυμμενοι να μην, ας πουμε, παγωσει ο λογαριασμος, αν εκανε επικαιροποιηση εστω ο ενας απο τους συνδικαιουχους;

Η επικαιροποίηση αφορά αποκλειστικά φυσικό πρόσωπο και όχι λογαριασμό

Δεν νομίζω ότι κλειδώνει ο λογαριασμός... απλά παγώνουν την δυνατότητα συναλλαγών στο συγκεκριμένο πρόσωπο.

  • Like 1
  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, teot said:

Η επικαιροποίηση αφορά αποκλειστικά φυσικό πρόσωπο και όχι λογαριασμό

Δεν νομίζω ότι κλειδώνει ο λογαριασμός... απλά παγώνουν την δυνατότητα συναλλαγών στο συγκεκριμένο πρόσωπο.

Αν γνωριζει καποιος...Αυτο σημαινει οτι μπορει να δεχεται εισερχομενες μεταφορες χρηματων, ή χωρις επικαιροποιηση, ουτε αυτο;

Βασικα, προκειται για τον πατερα μου, εχω φαει ηδη τρελο μανικι τα τελευταια χρονια με τα ιατρικα (οποιος εχει παθει παρομοια, μονο αυτος καταλαβαινει...), εχει πεσει ολο το βαρος στους ωμους μου, και το τελευταιο πραγμα που θα θελα ειναι να εχω να τρεχω και για επικαιροποιηση στοιχειων του στην τραπεζα, ως συνταξιουχο. Ο ανθρωπος δεν μπορει να παει πια τραπεζα. Το μονο που θελω, το μονο που χρειαζομαστε, ειναι απλα να μπαινει η συνταξη για να μπορω να πλήρωνω τις υποχρεωσεις, και τα υπολοιπα ως συνδικαιουχος τα διαχειριζομαι εγω, αφου ο λογαριασμος του, φαινεται κανονικα στο ebanking μου αφου ειμαι συνδικαιουχος. Αλλα μη γινει καμια στραβη και σταματησει να μπαινει η συνταξη, επειδη ο ανημπορος υπερηλικας δεν πηγε για...επικαιροποιηση στην τραπεζα.

-------------------------

Επισης, αν γνωριζει καποιος, αν η ΕΤΕ και η Πειραιως, εχουν παρομοιο συστημα με την Alpha, για επικαιροποιηση online, χωρις ebanking. Αυτο θα βολευε αρκετα.

-------------------------

8 hours ago, teot said:

 

Οσο δεν πηγαίναμε για συναλλαγή σε κατάστημα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα... οι συναλλαγές μέσω e banking γινονταν κανονικά.... το πρόβλημα προέκυψε  όταν χρειαστήκαμε συναλλαγή που έπρεπε να γίνει σε κατάστημα  που αρνούνταν να προχωρήσουν την συναλλαγή αν δεν συμπληρώναμε το παραπάνω ερωτηματολόγια ώστε να ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση.

 

Αραγε, σκεφτομαι, η μη επικαιροποιηση, ισως αφηνει ανεπηρεαστα

- ebanking

- χρηση καρτων στο ΑΤΜ

συμφωνα με οσα λες; Μηπως απλα 'σε περιμενουν στη γωνια' για οταν για οποιοδηποτε λογο φανεις στο καταστημα;

Επεξ/σία από mindreader
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mindreader είπε

Αν γνωριζει καποιος...Αυτο σημαινει οτι μπορει να δεχεται εισερχομενες μεταφορες χρηματων, ή χωρις επικαιροποιηση, ουτε αυτο;

Ναι.Αλλα εφοσον εισαι ηδη συνδικαιουχος στον λογαριασμο,ουτως ή αλλως δεν θα υπαρξει κανενα θεμα.Δεν μπορουν να σε μπλοκαρουν.

Ολα αυτα μεχρι αποδειξεως του εναντιου γιατι η ιστορια με τις τραπεζες που θελουν καθε 5 λεπτα επικαιροποιηση εχει καταντησει ανεκδοτο.

Επεξ/σία από vagos789
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mindreader είπε

 

Αραγε, σκεφτομαι, η μη επικαιροποιηση, ισως αφηνει ανεπηρεαστα

- ebanking

- χρηση καρτων στο ΑΤΜ

συμφωνα με οσα λες; Μηπως απλα 'σε περιμενουν στη γωνια' για οταν για οποιοδηποτε λογο φανεις στο καταστημα;

Δεν αφήνει τίποτα ανεπηρέαστο! Προχθές μου έλεγε φίλος ότι του έκοψαν ακόμα και τη δυνατότητα μεταφοράς ποσών μεταξύ των λογαριασμών του μέσω winbank στο ρδέλο της Πειραιώς! Γιατί δεν είχε κάνει -ολοκληρωμένη κάπου του έβγαζε πρόβλημα στο email ότι χρησιμοποιείται ήδη- επικαιροποίηση μέσα στον τελευταίο χρόνο (και όχι πολύ πάνω από αυτόν π.χ. 2 χρόνια από όσο κατάλαβα). Έχει παραγίνει το πράγμα με τις "επικαιροποιήσεις" στην Ελλάδα... Γελοιός και μόνο σαν όρος. "Επικαιροποιώ" κάτι ΜΟΝΟ με δική μου πρωτοβουλία και εφόσον υπάρχει αντικείμενο (έχει αλλάξει κάτι δηλαδή).

Επεξ/σία από theopan
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mindreader είπε

Η ΕΤΕ και η Πειραιως, εχουν παρομοιο συστημα με την Alpha, για επικαιροποιηση online, χωρις απαραιτητα να εχεις ebanking σε αυτους;

Αν έχει κάρτα και δηλωμένο στις τράπεζες κινητό  μπορείς να του φτιάξεις ebanking από τον υπολογιστή η το κινητό και να κάνεις από εκεί την επικαιροποίηση.

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αν έχει βγάλει κάποιος άκρη με επικαιροποίηση στοιχείων ως κάτοικος εξωτερικού, ας μου στείλει. Έχω συμπληρώσει το έντυπο αυτοπιστοποίησης φορολογικής κατοικίας αλλά η διαδικασία μέσω e-Gov αποτυγχάνει γτ δεν είναι (προφανώς) ενημερωμένα στοιχεια. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπα στην υποστήριξη, μου είπαν θέλουν να καταθέσω φυσικά (προσωπικά ή με πληρεξούσιο) έγγραφα όπως αντίστοιχης ΔΕΚΟ της χώρας που μένω, εκκαθαριστικό, μισθοδοσία, κλπ. Τα έχουν ζητήσει και σε άλλον? Και προφανώς τα θέλουν και μεταφρασμένα!
Ταλαιπωρία χωρίς λόγο για κάτι που μπορεί να επιβεβαιωθεί εύκολα μέσω σωστών συστημάτων, αλλά μη ξαναλέμε τα ίδια..
Και προφανώς θα καταλήξω να τον κλείσω τελείως τον λογαριασμό αλλά έχω απορία αν κάποιος από εξωτερικό έχει βγάλει άκρη.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ribo7 είπε

Αν έχει βγάλει κάποιος άκρη με επικαιροποίηση στοιχείων ως κάτοικος εξωτερικού, ας μου στείλει. Έχω συμπληρώσει το έντυπο αυτοπιστοποίησης φορολογικής κατοικίας αλλά η διαδικασία μέσω e-Gov αποτυγχάνει γτ δεν είναι (προφανώς) ενημερωμένα στοιχεια. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπα στην υποστήριξη, μου είπαν θέλουν να καταθέσω φυσικά (προσωπικά ή με πληρεξούσιο) έγγραφα όπως αντίστοιχης ΔΕΚΟ της χώρας που μένω, εκκαθαριστικό, μισθοδοσία, κλπ. Τα έχουν ζητήσει και σε άλλον? Και προφανώς τα θέλουν και μεταφρασμένα!
Ταλαιπωρία χωρίς λόγο για κάτι που μπορεί να επιβεβαιωθεί εύκολα μέσω σωστών συστημάτων, αλλά μη ξαναλέμε τα ίδια..
Και προφανώς θα καταλήξω να τον κλείσω τελείως τον λογαριασμό αλλά έχω απορία αν κάποιος από εξωτερικό έχει βγάλει άκρη.

Στην Alpha bank (Αύγουστος 2023), έστειλα ηλεκτρονικά μέσω email ένα έγγραφο με τη διεύθυνση εργασίας και το επάγγελμα (αυτά δεν μπορούσε να πάρει μέσω e-Gov) στα αγγλικά ήταν, δε μου ζήτησαν μετάφραση. Μετά από 2-3 ημέρες είχε αλλάξει στο σύστημα τους.

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/3/2023 στις 9:41 ΜΜ, mary είπε

 

 

 @ribo7

Αν θες την γνώμη μου μην ασχολείσαι καν με τις ελληνικές τράπεζες. Είναι άθλιες.

Έχω ξεχασμένο λογαριασμό στην Eurobank με μηδενικό υπόλοιπο και μια μέρα μου έρχεται μεηλ ότι μου στέλνουν νέα χρεωστική κάρτα για αυτό το λογαριασμό. Διεύθυνση είχα δηλωμένη το πατρικό μου. Την παραλαμβάνει ο πατέρας μου και το καλοκαίρι που πήγα, είπα ας την κάνω ενεργοποίηση και αν είναι να βάλω 10€ να κάθονται. Ούτε αυτό δεν μπόρεσα να κάνω σε atm γιατί μου έβγαζε ότι δεν υπάρχει λογαριασμός!

Μιλάμε για παράνοια. 😵💫Τα συστήματα τους μου έστειλαν νεα κάρτα σε μηδενικό λογαριασμό που είχε να χρησιμοποιηθεί τουλάχιστον 5 χρόνια και δεν μπορούσα καν να την ενεργοποιήσω!

 

Γιατί λες να το κάνουν; Εγώ υποψιάζομαι για να σουφρώνουν τα 6 ευρώ από την έκδοση καινούργιας κάρτας 😆 

Και δεν ξέρω πως λειτουργούν οι άλλες τράπεζες αν δεν έχεις χρεωστική στην Eurobank δεν μπορείς να κάνεις ταυτοποίηση και να χρησιμοποιήσεις τις τηλεφωνικές υπηρεσίες τους. 

Τα έχουν συνδέσει όλα μαζί για να σε αναγκάζουν να κάνεις αυτό που θέλουν.

Εγώ πάντως θα κλείσω τον ελληνικό λογαριασμό όταν πάω Ελλάδα γιατί δεν έχει νόημα να ταλαιπωρούμαι με τα άθλια συστήματά τους.

Επεξ/σία από beagnot
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα κι από μένα. Είμαι πολύ θυμωμένος με τις ελληνικές τράπεζες. Είναι αδιανόητο αυτό που συμβαίνει. Ναι μεν πρέπει να υπαρχει μια σχετική επικαιροποίηση στοιχείων αλλά δεν ειναι δυνατόν να ζητάνε τρελά πράγματα από τους κατοίκους εξωτερικού με κόστος δικό μας. Καταρχάς δεν θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ τράπεζες να ζητούν εκκαθαριστικό της χώρας που ζούμε. Βάση νόμου δικαίωμα φορολόγησης έτσι κι αλλιώς έχει ΜΟΝΟ η χώρα της οποίας είμαστε φορολογικοί κάτοικοι. Τι θα πει για ενημερωτικό σκοπό ? Γιατί θα πρέπει να γνωρίζει μια ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ πόσα βγάζει ένας πολίτης ΑΛΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ? To χειρότερο ζητούν ΕΠΙΣΗΜΕΣ μεταφράσεις με κόστος δικό μας και με σφραγίδες επίσημες , είτε από συμβολαιογράφο ( κι άλλα λεφτά δηλαδή ) από μισθωτήριο επαγγελματικής στέγης !!!!! Αν είναι δυνατόν δηλαδή να μεταφράσεις 20 σελίδες συμβόλαιο πχ. ή ζητάνε ότι τους κατέβει στο κεφάλι. Το χειρότερο κλειδώνουν το λογαριασμο΄με τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ χρήματα που τους εμπιστευτήκαμε για μια ώρα ανάγκης. Εχω θυμώσει γιατί κάνουν ότι τους γουστάρει και δεν κουνιέται φύλλο. Που είναι η προστασία προσωπικών δεδομένων ? Θα έπρεπε να συντονιστούμε όλοι μαζί και να απευθυνθούμε είτε σε κάποιο δικηγόρο είτε στο συνήγορο του πολίτη κτλπ. 
Δεν λέμε ΟΧΙ στην επικαιροποίηση , αλλά να στηρίζεται σε στοιχεία όπου θα τα αντλούν αποκλειστικά ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ και όχι να τα αντλεί η πολιτεία από τις ιδιωτικές τράπεζες με αυτόν τον εκβιαστικό τρόπο. 
Που ακούστηκε το κράτος να ζητά από ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ τράπεζες στοιχεία εισοδήματος και επαγγελματικής δραστηριότητας των πολιτών.
Η υπηρεσία eGOV KYC δεν συνιστά προσκόμιση εγγράφων του δημοσίου προς τα τραπεζικά συστήματα αλλά το αντίθετο. Συνιστά προσκόμιση εγγράφων προς το δημόσιο ΑΠΟ τα τραπεζικά συστήματα. 
Η εκβιαστική πολιτική του μπλοκαρίσματος των χρημάτων των πολιτών θα πρέπει να σταματήσει. 

GLWz3-nXsAAt_kI.png.6ae3db7418fbd9419745389c9eed56c3.pngGLWy9wKXAAET8TL.jpeg.3b240e3acb42168c51631fad9e5db3f4.jpeg

Στις 20/12/2023 στις 11:40 ΠΜ, ribo7 είπε

Αν έχει βγάλει κάποιος άκρη με επικαιροποίηση στοιχείων ως κάτοικος εξωτερικού, ας μου στείλει. Έχω συμπληρώσει το έντυπο αυτοπιστοποίησης φορολογικής κατοικίας αλλά η διαδικασία μέσω e-Gov αποτυγχάνει γτ δεν είναι (προφανώς) ενημερωμένα στοιχεια. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπα στην υποστήριξη, μου είπαν θέλουν να καταθέσω φυσικά (προσωπικά ή με πληρεξούσιο) έγγραφα όπως αντίστοιχης ΔΕΚΟ της χώρας που μένω, εκκαθαριστικό, μισθοδοσία, κλπ. Τα έχουν ζητήσει και σε άλλον? Και προφανώς τα θέλουν και μεταφρασμένα!
Ταλαιπωρία χωρίς λόγο για κάτι που μπορεί να επιβεβαιωθεί εύκολα μέσω σωστών συστημάτων, αλλά μη ξαναλέμε τα ίδια..
Και προφανώς θα καταλήξω να τον κλείσω τελείως τον λογαριασμό αλλά έχω απορία αν κάποιος από εξωτερικό έχει βγάλει άκρη.

Oύτε ξέρουν τι ζητάνε. Κινδυνεύεις να πληρώσεις μεταφράσεις και μετά να σου πουν δεν μας κάνουν. 
Πρέπει να απευθυνθούμε συνολικά οι κάτοικοι εξωτερικού σε κάποιον δικηγόρο πιστεύω. Να μαζευτούμε όλοι με κάποιο τρόπο να συντονιστούμε και να το κάνουμε. Είναι απαράδεκτο να ζητούν ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ , ειναι αντισυνταγματικό κανονικά , τι δουλειά έχουν να γνωρίζουν ποιός είναι ο μισθός σου στο εξωτερικό ? Εφόσον είσαι φορολογικός κάτοικος εξωτερικού δεν έχουν δικαίωμα να ζητούν τέτοια στοιχεία ιδιωτικές τράπεζες. Λένε ότι τα ζητάνε στην καταπολέμηση μαύρου χρήματος. Ναι okay , αλλά ας επικοινωνήσουν μεταξύ τους οι εφορίες των κρατών λοιπόν. Ευκολάκι. 

  • Like 2
Δημοσ.

Άλλη μια ωραία εμπειρία απ'το 'αθάνατο ελληνικό χάος'΄.

Κι εγώ κι ο πατέρας μου έχουμε λογαριασμούς στη πειραιώς... με επικαιροποιημένα τα στοιχεία μας.

Στην υπηρεσία yellows του πατέρα μου (που ενεργοποιήθηκε πριν 10 χρόνια; ) είχα βάλει το δικό μου κινητό, γιατί τότε ο πατέρας μου δεν είχε κινητό. Τώρα που έκανε ο πατέρας μου επικαιροποίηση, όμως δεν επικαιροποιήθηκε το κινητό του στο yellows.

Πάω λοιπόν χτες να κάνω εγώ εγγραφή στο yellows, μου βγάζει σφάλμα ότι το κινητό χρησιμοποιείται σε άλλο λογαριασμό (του πατέρα μου).

Δεν υπάρχει επιλογή πουθενά στο πρόγραμμα yellows να γίνει αλλαγή κινητού, ή διαγραφή και επανεγγραφή στο πρόγραμμα. Μόνο σε κατάστημα γίνεται κάτι τέτοιο.

Κλείνω ραντεβού σε κατάστημα, έχω πάρει μαζί μου κι εξουσιοδότηση απ'τον πατέρα μου να περαστεί το κινητό του στο yellows, ώστε να απελευθερωθεί το δικό μου. Στο κατάστημα όταν δίνεις εξουσιοδότηση, πρέπει να σταλεί στα κεντρικά και να δώσουν εκείνοι έγκριση γνησιότητας... μια διαδικασία που απ'ότι μου είπανε μπορεί να κρατήσει από 5 λεπτα ως και 3 ώρες. Ξανάκλεισα ραντεβού να ολοκληρώσω τη διαδικασία.

Η απόλυτη παράνοια όμως... αφού τα στοιχεία μας είναι επικαιροποιημένα, κι αφού πήγα ξανά βεβαιώσεις κινητής τηλεφωνίας... η εξουσιοδότηση για ποιο λόγο χρειάζεται; Το δικό μου κινητό είναι καταχωρημένο στο yellows άλλου πελάτη. Δικό μου είναι το κινητό, γιατί δε ξυλώσουν άμεσα απ'τον άλλο πελάτη.

Αν δηλαδή εγώ σήμερα κάνω εγγραφή στο yellows με το κινητό Χ... και μετά από 1-2 χρόνια καταργησω τον αριθμό και τον πάρει τυχαία άλλος συνδρομητής κάπου στην Ελλάδα και θέλει εκείνος να γραφτεί στα yellows, δε θα μπορεί να το πράξει αν δε δώσω εγώ το ΟΚ; Τι ζούμε ρε φίλε... 🤬

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/11/2023 στις 10:54 ΠΜ, theopan είπε

Δεν αφήνει τίποτα ανεπηρέαστο! Προχθές μου έλεγε φίλος ότι του έκοψαν ακόμα και τη δυνατότητα μεταφοράς ποσών μεταξύ των λογαριασμών του μέσω winbank στο ρδέλο της Πειραιώς! Γιατί δεν είχε κάνει -ολοκληρωμένη κάπου του έβγαζε πρόβλημα στο email ότι χρησιμοποιείται ήδη- επικαιροποίηση μέσα στον τελευταίο χρόνο (και όχι πολύ πάνω από αυτόν π.χ. 2 χρόνια από όσο κατάλαβα). Έχει παραγίνει το πράγμα με τις "επικαιροποιήσεις" στην Ελλάδα... Γελοιός και μόνο σαν όρος. "Επικαιροποιώ" κάτι ΜΟΝΟ με δική μου πρωτοβουλία και εφόσον υπάρχει αντικείμενο (έχει αλλάξει κάτι δηλαδή).

Μιλάνε για το ερωτηματολόγιο που δεν είναι το ίδιο πράγμα με την επικαιροποηση στοιχείων (ταυτότητα αφμ κτλ)

Στις 27/11/2023 στις 11:24 ΜΜ, teot είπε

Η διαφορά είναι ότι ούτε εγώ, ούτε η σύζυγός μου  έχουμε η είχαμε  ποτέ επαγγελματικούς λογαριασμούς... απλοί λογαριασμοί ταμιευτηρίου είναι ... κάποτε, πριν μια δεκαετία ο δικός μου ήταν μισθοδοσίας.

Οσο δεν πηγαίναμε για συναλλαγή σε κατάστημα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα... οι συναλλαγές μέσω e banking γινονταν κανονικά.... το πρόβλημα προέκυψε  όταν χρειαστήκαμε συναλλαγή που έπρεπε να γίνει σε κατάστημα  που αρνούνταν να προχωρήσουν την συναλλαγή αν δεν συμπληρώναμε το παραπάνω ερωτηματολόγια ώστε να ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση.

Για την ιστορία... τελευταία φορά που είχα απαντήσει σε τέτοιο ερωτηματολόγιο ήταν το 2014  που είχα κάνει επικαιροποίηση σε κατάστημα, σε άλλες μια δυο μεταγενέστερες επικαιροποιήσεις που έκανα (πάλι σε κατάστημα) δεν μου είχε ξαναζητηθεί.

Και αμα σε ένα λογαριασμό υπάρχουν συνδικαιουχοι , ποιανού τα στοιχεία βάζεις στο ερωτηματολογιο 🤔 Αυτού που έχει το e banking; Τα συνδυάζεις ολα σε 1; Ή πας σε κατάστημα και τα κάνατε χωριστά ; (Το ποιο λογικό)

Επεξ/σία από HeimerSwag
Δημοσ.
1 hour ago, HeimerSwag said:

Μιλάνε για το ερωτηματολόγιο που δεν είναι το ίδιο πράγμα με την επικαιροποηση στοιχείων (ταυτότητα αφμ κτλ)

Και αμα σε ένα λογαριασμό υπάρχουν συνδικαιουχοι , ποιανού τα στοιχεία βάζεις στο ερωτηματολογιο 🤔 Αυτού που έχει το e banking; Τα συνδυάζεις ολα σε 1; Ή πας σε κατάστημα και τα κάνατε χωριστά ; (Το ποιο λογικό)

Το ερωτηματολόγιο και η επικαιροποίηση όντως είναι διαφορετικά πράγματα, αλλά και τα δύο αφορούν πρόσωπα και όχι λογαριασμούς.

Επίσης ούτε το e-banking αφορά λογαριασμούς, και αυτό αφορά πρόσωπα, αν επιλέξεις να κάνεις το ερωτηματολόγιο μέσω ebanking τότε μπαίνεις στο δικό σου που έχει τα δικά σου στοιχεία και δίνεις τις δικές σου απαντήσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το ερωτηματολόγιο και η επικαιροποίηση όντως είναι διαφορετικά πράγματα, αλλά και τα δύο αφορούν πρόσωπα και όχι λογαριασμούς.

Επίσης ούτε το e-banking αφορά λογαριασμούς, και αυτό αφορά πρόσωπα, αν επιλέξεις να κάνεις το ερωτηματολόγιο μέσω ebanking τότε μπαίνεις στο δικό σου που έχει τα δικά σου στοιχεία και δίνεις τις δικές σου απαντήσεις.

Το θέμα είναι τί κάνεις αν υπάρχει μέσα στο e banking λογαριασμος με συνδικαιουχο που έχει διαφορετικά οικονομικά στοιχεία από εσένα  (πχ άλλος τροπος εισοδήματος , αλλο μεγεθος περιουσιακών στοιχείων κτλ) . Αλλά αφού τα στοιχεία του e banking είναι σε ένα άτομο, φαντάζομαι και πως το ερωτηματολόγιο αφορά το ίδιο άτομο, ανεξάρτητα εάν έχει λογαριασμούς με άλλους μέσα .

Επεξ/σία από HeimerSwag
Δημοσ.
50 minutes ago, HeimerSwag said:

Το θέμα είναι τί κάνεις αν υπάρχει μέσα στο e banking λογαριασμος με συνδικαιουχο που έχει διαφορετικά οικονομικά στοιχεία από εσένα  (πχ άλλος τροπος εισοδήματος , αλλο μεγεθος περιουσιακών στοιχείων κτλ) . Αλλά αφού τα στοιχεία του e banking είναι σε ένα άτομο, φαντάζομαι και πως το ερωτηματολόγιο αφορά το ίδιο άτομο, ανεξάρτητα εάν έχει λογαριασμούς με άλλους μέσα .

Ακριβώς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...