Προς το περιεχόμενο

SH 150i Μοντέλο του 2021


daveathens

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Έχω ένα SH 150i του 2021.

Μόλις έφτασε τα 24.000 χλμ και θέλει το μεγάλο σέρβις και μου είπαν στην αντιπροσωπεία πως θέλει και φρένα μπρος πίσω οπότε τα φρένα μπρος πίσω μαζί με το μεγάλο σέρβις έχουν 230€. Αλλιώς το μεγάλο σέρβις μόνο έχει 170€.

Το μηχανάκι το έχω για διανομή και κάνω περίπου 130-140 χλμ την ημέρα, κάποιες φορές και 150 χλμ την ημέρα και εργάζομαι 5 μέρες την εβδομάδα, εκτός κέντρου Αθήνας, στα προάστια οπότε δεν το ζορίζω τόσο πολύ όσο θα το ζόριζα στο κέντρο. 

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

-Πρώτη ερώτηση:

Με τόσα χλμ που κάνω, τα σέρβις (μικρό και μεγάλο) και η αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνονται πολύ συχνά οπότε αξίζει να το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία και να πληρώνω ένα σωρό χρήματα; 

Ή να το πηγαίνω σε απλό συνεργείο που χρεώνει λιγότερα αλλά κάνει εξίσου καλή δουλειά; Θα χάσω την εγγύηση που μου δίνει η αντιπροσωπεία, αλλά τι μου καλύπτει αυτή η εγγύηση τελικά;

Μου είπαν στην αντιπροσωπεία πως αν θα το φέρνω στην αντιπροσωπεία, θα έχω για 1 χρόνο ακόμα εγγύηση στο μηχανάκι αλλά θα πληρώνω πολλά χρήματα και αρκετά συχνά!

Από ότι κατάλαβα το μεγάλο σέρβις το κάνω κάθε 24.000 χλμ. Σωστά; Οπότε κάθε 24.000 χλμ θα πρέπει να σκάω 170€ και συν και άλλα χρήματα αν θα θέλει και άλλα πράγματα! Δηλαδή περίπου κάθε 7 μήνες θα πρέπει να κάνω το μεγάλο σέρβις.

-Δεύτερη ερώτηση:

Το μικρό σέρβις κάθε πότε το κάνω και πόσο κοστίζει στην αντιπροσωπεία;

Λάδια κάθε πότε να αλλάζω;

Κάθε 3.000; Κάθε 4.000;

Ο κατασκευαστής κάθε πότε λέει;

Εγώ θα αλλάζω στα μισά χλμ από όσα λέει ο κατασκευαστής, επειδή το έχω για διανομή. 

Επεξ/σία από daveathens
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, daveathens είπε

Καλησπέρα. Έχω ένα SH 150i του 2021.

Μόλις έφτασε τα 24.000 χλμ και θέλει το μεγάλο σέρβις και μου είπαν στην αντιπροσωπεία πως θέλει και φρένα μπρος πίσω οπότε τα φρένα μπρος πίσω μαζί με το μεγάλο σέρβις έχουν 230€. Αλλιώς το μεγάλο σέρβις μόνο έχει 170€.

Το μηχανάκι το έχω για διανομή και κάνω περίπου 130-140 χλμ την ημέρα, κάποιες φορές και 150 χλμ την ημέρα και εργάζομαι 5 μέρες την εβδομάδα, εκτός κέντρου Αθήνας, στα προάστια οπότε δεν το ζορίζω τόσο πολύ όσο θα το ζόριζα στο κέντρο. 

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

-Πρώτη ερώτηση:

Με τόσα χλμ που κάνω, τα σέρβις (μικρό και μεγάλο) και η αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνονται πολύ συχνά οπότε αξίζει να το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία και να πληρώνω ένα σωρό χρήματα; 

Ή να το πηγαίνω σε απλό συνεργείο που χρεώνει λιγότερα αλλά κάνει εξίσου καλή δουλειά; Θα χάσω την εγγύηση που μου δίνει η αντιπροσωπεία, αλλά τι μου καλύπτει αυτή η εγγύηση τελικά;

Μου είπαν στην αντιπροσωπεία πως αν θα το φέρνω στην αντιπροσωπεία, θα έχω για 1 χρόνο ακόμα εγγύηση στο μηχανάκι αλλά θα πληρώνω πολλά χρήματα και αρκετά συχνά!

Από ότι κατάλαβα το μεγάλο σέρβις το κάνω κάθε 24.000 χλμ. Σωστά; Οπότε κάθε 24.000 χλμ θα πρέπει να σκάω 170€ και συν και άλλα χρήματα αν θα θέλει και άλλα πράγματα! Δηλαδή περίπου κάθε 7 μήνες θα πρέπει να κάνω το μεγάλο σέρβις.

-Δεύτερη ερώτηση:

Το μικρό σέρβις κάθε πότε το κάνω και πόσο κοστίζει στην αντιπροσωπεία;

Λάδια κάθε πότε να αλλάζω;

Κάθε 3.000; Κάθε 4.000;

Ο κατασκευαστής κάθε πότε λέει;

Εγώ θα αλλάζω στα μισά χλμ από όσα λέει ο κατασκευαστής, επειδή το έχω για διανομή. 

Τι θα πει μεγάλο σέρβις; 
Τι θα πει αλλάζω τακάκια επειδή έχω 24.000; 
Τι θα πει ποτέ αλλάζω λάδια; 
 

Εγω θα σου πω ένα πράγμα 

Βιβλίο κατασκευαστή 

Τα γράφει όλα εκεί μέσα 

Χοντρα εγώ θα σου πω 

Λαδια φίλτρο κάθε 12.000. Αν κανείς μικρές διαδρομές τότε λίγο πιο νωρίς 

Ολα τα γράφει μέσα μην ακούς κανέναν μην εμπιστεύεσαι κανέναν μην πας εκεί με κλειστά μάτια και αλλάζεις ότι θέλουν αυτοί 

 

Τα τακάκια να τα δεις εάν θέλουν αλλαγή όχι στα τυφλά 

 

Τι άλλο θέλουν να σου αλλάξουν με 170€;

 

Εγώ στο δικό μου συνεργείο που άμα τύχει θα πάω, Honda επίσημο, μου λέει από μόνος όχι αυτό κι αυτό δεν θα το πειράξουμε γιατί έχω πχ ρυθμίσει βαλβίδες σε πολύ περισσότερα χιλιόμετρα και Δεν χρειάζεται 

Δηλαδή από μόνος του με προστατεύει να μην πετάω λεφτά 

 

Που πάτε και βρίσκεται αυτούς που σας ζητάνε αυτά τα τρέλα λεφτά; 
 

Το μηχανάκι σου λάδια φίλτρο θέλει 30€ 

Τα ίδια λάδια επίσης από όσο ξέρω παίρνει και στην μετάδοση. 
 

Διαβασε το βιβλίο και έχει κάπου στο τέλος πίνακα με το τι πρέπει να ελέγχεις, να καθαρίσεις, να ρυθμίσεις και να αλλάζεις στα χιλιόμετρα ή στα έτη που πρέπει 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τον μηχανικό μου που μίλησα μου είπε ότι δεν αξίζει να πάω στην αντιπροσωπεία και η τιμή που μου έδωσε είναι 170 € Δηλαδή γλιτώνω 60€.

Επίσης μου είπε πως θα χρεώσει 40€ την εργασία. Δηλαδή 170-40= 130€

Δηλαδή 130€ θα πάνε όλα τα ανταλλακτικά για το μεγάλο σέρβις και τα φρένα μπρος πίσω.

Δεν ξέρω αν εγώ είμαι περίεργος αλλά και πάλι μου φαίνονται πάρα πολλά χρήματα για μερικά ανταλλακτικά ή εκτός κι αν έχουν ακριβύνει τόσο πολύ πλέον τα ανταλλακτικά ή εκτός και αν πρέπει να αλλαχτούν τόσα πολλά ανταλλακτικά στο μεγάλο service

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, daveathens είπε

Με τον μηχανικό μου που μίλησα μου είπε ότι δεν αξίζει να πάω στην αντιπροσωπεία και η τιμή που μου έδωσε είναι 170 € Δηλαδή γλιτώνω 60€.

Επίσης μου είπε πως θα χρεώσει 40€ την εργασία. Δηλαδή 170-40= 130€

Δηλαδή 130€ θα πάνε όλα τα ανταλλακτικά για το μεγάλο σέρβις και τα φρένα μπρος πίσω.

Δεν ξέρω αν εγώ είμαι περίεργος αλλά και πάλι μου φαίνονται πάρα πολλά χρήματα για μερικά ανταλλακτικά ή εκτός κι αν έχουν ακριβύνει τόσο πολύ πλέον τα ανταλλακτικά ή εκτός και αν πρέπει να αλλαχτούν τόσα πολλά ανταλλακτικά στο μεγάλο service

Ρώτησα τι θέλουν να σου αλλάξουν και ζητάνε τόσα χρήματα 

Δεν απάντησες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν απάντησα γιατί δεν θυμάμαι. Φαντάζομαι θα θέλει ιμάντα, σιαγόνες, βαλβολίνες διαφορικού; Δεν ξέρω. Ότι χρειάζεται να αλλαχτεί στο μεγάλο σέρβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, daveathens είπε

Δεν απάντησα γιατί δεν θυμάμαι. Φαντάζομαι θα θέλει ιμάντα, σιαγόνες, βαλβολίνες διαφορικού; Δεν ξέρω. Ότι χρειάζεται να αλλαχτεί στο μεγάλο σέρβις.

Δεν μπορούμε και εμείς να σου πούμε από την φαντασία μας κάτι 

Σου είπα λάδια παίρνει ίδια στην μηχανή και στο διαφορικό άρα 20-25€ 

Ενα φίλτρο λαδιού 8€

Αντε πες ένα μπουζί 20€

Τακάκια εμπρός 40€ 

Πισω σιαγονες καμία 30€ 

Ιμαντας δεν γνωρίζω 

 

Εαν θέλει όλα αυτά ναι το ποσό ταιριάζει κάπως με αυτό που σου ζητάνε αλλά πάντα μιλάω για Honda ανταλλακτικά 

 

Το θέμα είναι όμως τι από αυτά δεν χρειάζεσαι 

Για τακάκια εγώ πιστεύω δεν μπορεί να είναι τελειωμένα και εμπρός και πίσω 

Μπουζι δεν ξέρω αν αλλάζεις σε αυτά τα χιλιόμετρα 

Και ιμάντα δεν ξέρω αν αλλάζεις σε αυτά τα χιλιόμετρα 

 

Γιατι δεν κοιτάς το βιβλίο να μας πεις τι θέλει στις 24.000;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Δεν μπορούμε και εμείς να σου πούμε από την φαντασία μας κάτι 

Σου είπα λάδια παίρνει ίδια στην μηχανή και στο διαφορικό άρα 20-25€ 

Ενα φίλτρο λαδιού 8€

Αντε πες ένα μπουζί 20€

Τακάκια εμπρός 40€ 

Πισω σιαγονες καμία 30€ 

Ιμαντας δεν γνωρίζω 

 

Εαν θέλει όλα αυτά ναι το ποσό ταιριάζει κάπως με αυτό που σου ζητάνε αλλά πάντα μιλάω για Honda ανταλλακτικά 

 

Το θέμα είναι όμως τι από αυτά δεν χρειάζεσαι 

Για τακάκια εγώ πιστεύω δεν μπορεί να είναι τελειωμένα και εμπρός και πίσω 

Μπουζι δεν ξέρω αν αλλάζεις σε αυτά τα χιλιόμετρα 

Και ιμάντα δεν ξέρω αν αλλάζεις σε αυτά τα χιλιόμετρα 

 

Γιατι δεν κοιτάς το βιβλίο να μας πεις τι θέλει στις 24.000;

Λοιπόν αυτές οι 2 σελίδες είναι από το βιβλίο. Φρένα τελικά μπρος και πίσω δεν θέλει. Τα κοίταξα και φαίνονται εντάξει ακόμα. Δεν ξέρω γιατί μου ζήτησαν στην αντιπροσωπεία να τα αλλάξω. Και στην οδήγηση τα νοιώθω εντάξει ούτε τσιρίζουν ούτε τίποτα.

Στις 20.000 είχαν αλλαχτεί τα λάδια του. Απο τότε μέχρι τις 24.000 δεν έχει αλλαχτεί κάτι. 

 

0F420C3F-8B7C-4B6C-80AA-7ABDF686FAC4.jpeg

586DE3D2-0821-451B-A91A-A4188D6490BB.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, daveathens είπε

Λοιπόν αυτές οι 2 σελίδες είναι από το βιβλίο. Φρένα τελικά μπρος και πίσω δεν θέλει. Τα κοίταξα και φαίνονται εντάξει ακόμα. Δεν ξέρω γιατί μου ζήτησαν στην αντιπροσωπεία να τα αλλάξω. Και στην οδήγηση τα νοιώθω εντάξει ούτε τσιρίζουν ούτε τίποτα.

Στις 20.000 είχαν αλλαχτεί τα λάδια του. Απο τότε μέχρι τις 24.000 δεν έχει αλλαχτεί κάτι. 

 

0F420C3F-8B7C-4B6C-80AA-7ABDF686FAC4.jpeg

586DE3D2-0821-451B-A91A-A4188D6490BB.jpeg

παράξενο μου φαινεται

εγώ είχα honda forza 300 2014 μοντελο και αλλαγες λαδιων ελεγε καθε 12.000κμ

 

τέλος παντων

Άρα θέλεις λάδια 12 ευρώ, φίλτρο λαδιού 8 ευρώ, φίλτρο αέρος 17 ευρώ, είτε καθάρισμα είτε αλλαγή εάν είναι λερωμένο γιατί πολλά φίλτρα είναι με λάδι και δεν καθαρίζονται 

θες μπουζι 9 ευρώ και ιμάντα 36 ευρώ 

82 ευρώ δηλαδή με γνήσια ανταλλακτικά honda 

οι τιμές είναι από το www.hondabikes.gr

Πιθανόν να είναι και πιο φτηνά επειδή εγώ ψωνίζω από εκεί πάντα μου κάνουν κάτι καλύτερο 

Το πιο μεγάλο κόστος είναι του ιμάντα. Χωρίς αυτόν πέφτεις στα 45 ευρώ για τα υλικά. Πρέπει να ανοίξετε να δείτε εάν ο ιμάντας χρειάζεται αλλαγή ή ακόμα αντέχει. Εκεί θα φανεί ο μάστορας που θέλει να σε προστατέψει ή να σε κλέψει.

Φυσικά καιρός να αρχίσεις όπως καταλαβαίνεις να πιάνεις να κανείς τα βασικά μόνος...

 

Τώρα εσύ κρίνεις, αποφασίζεις, ψάξε και κανένα άλλο επίσημο συνεργείο και πάνε γιατί μπορεί να βρεις διαφορετικές τιμες

Ζητά όμως να σου αλλάξουν ότι θέλεις εσύ όχι ότι βολεύει αυτούς...

Εγώ ακολουθώ πίστα το βιβλίο για τα 6 οχήματα που έχουμε σπίτι 

Επεξ/σία από Tasos19s
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, JOHN ONLY είπε

Ts το λάδι που προτείνει είναι το 10-30MB της honda?

γράφει μέσα το βιβλίο σου τα παντα

κάθισε λίγο ψάξε 

5 πράγματα είναι 

Μόλις λήξει η εγγυση ανέλαβε να τα κανείς μονος

κάθε φορά θα γλιτώνεις 30-40-50 ευρώ και θα βάζεις και ακριβά ανταλλακτικά και θα ξέρεις τι έχεις 

ειδικά εάν κανείς πολλά χιλιόμετρα συμφέρει κάθε 3-4 μήνες να δίνεις λεφτά για μαστορικά?

το μικρό σέρβις θα σου κοστίζει 20-25€

αναλογισου…

Επεξ/σία από Tasos19s
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Tasos19s είπε

παράξενο μου φαινεται

εγώ είχα honda forza 300 2014 μοντελο και αλλαγες λαδιων ελεγε καθε 12.000κμ

 

τέλος παντων

Άρα θέλεις λάδια 12 ευρώ, φίλτρο λαδιού 8 ευρώ, φίλτρο αέρος 17 ευρώ, είτε καθάρισμα είτε αλλαγή εάν είναι λερωμένο γιατί πολλά φίλτρα είναι με λάδι και δεν καθαρίζονται 

θες μπουζι 9 ευρώ και ιμάντα 36 ευρώ 

82 ευρώ δηλαδή με γνήσια ανταλλακτικά honda 

οι τιμές είναι από το www.hondabikes.gr

Πιθανόν να είναι και πιο φτηνά επειδή εγώ ψωνίζω από εκεί πάντα μου κάνουν κάτι καλύτερο 

Το πιο μεγάλο κόστος είναι του ιμάντα. Χωρίς αυτόν πέφτεις στα 45 ευρώ για τα υλικά. Πρέπει να ανοίξετε να δείτε εάν ο ιμάντας χρειάζεται αλλαγή ή ακόμα αντέχει. Εκεί θα φανεί ο μάστορας που θέλει να σε προστατέψει ή να σε κλέψει.

Φυσικά καιρός να αρχίσεις όπως καταλαβαίνεις να πιάνεις να κανείς τα βασικά μόνος...

 

Τώρα εσύ κρίνεις, αποφασίζεις, ψάξε και κανένα άλλο επίσημο συνεργείο και πάνε γιατί μπορεί να βρεις διαφορετικές τιμες

Ζητά όμως να σου αλλάξουν ότι θέλεις εσύ όχι ότι βολεύει αυτούς...

Εγώ ακολουθώ πίστα το βιβλίο για τα 6 οχήματα που έχουμε σπίτι 

Νομίζω πως λέει για αλλαγή λαδιών κάθε 6.000 χλμ! Το λέω με κάθε επιφύλαξη!! Ίσως να θέλει και στα 10.000 χλμ; Δεν το γνωρίζω.

Απλά επειδή το έχω για διανομή, σκέφτομαι να τα αλλάζω κάθε 4.000 χλμ τα λάδια.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!

Ήσουν κατατοπιστικότατος!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, daveathens είπε

Νομίζω πως λέει για αλλαγή λαδιών κάθε 6.000 χλμ! Το λέω με κάθε επιφύλαξη!! Ίσως να θέλει και στα 10.000 χλμ; Δεν το γνωρίζω.

Απλά επειδή το έχω για διανομή, σκέφτομαι να τα αλλάζω κάθε 4.000 χλμ τα λάδια.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!

Ήσουν κατατοπιστικότατος!!! 

Κάθε 6.000χμ το λέει ξεκάθαρα 

Εγω απλά είχα την εντύπωση ότι θα έλεγε κάθε 12.000χμ 

 

Κοιταξε τώρα τον χειμώνα μπορείς να τα αφήνεις 5-6 χιλιάδες 

Το καλοκαίρι ναι το πολύ 5.000 άλλαζε τα 

Ξερω ότι το έχεις για δουλειά γι αυτό σου είπα ότι κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβεις να κανείς τα 5 βασικά μόνος 

Θα γλιτώνεις αρκετά λεφτά 

Εαν έκανες 5.000χμ το χρόνο εντάξει λες το πάω συνεργείο δίνω 30€ και εντάξει 

Εσυ όμως θα κανείς 3 σέρβις τον χρόνο 


Περα από αυτό ακόμα και συνεργείο να το πας θα λες θέλω αυτό αυτό και αυτό 

Οχι ότι θέλουν αυτοί 

Εισαι ιδιοκτήτης του οχήματος όλη μέσα είσαι επάνω σε αυτό πρέπει να μπορείς να διακρίνεις εάν τα υγρά φρενών μαύρισε το τζαμί 

Εαν θέλει τακάκια 

Εαν πατίνι άρει ο συμπλέκτης 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας το παμε ξανα

Πήρες τηλ μια αντιπροσωπία χωρίς να εχεις παει να δουν το μηχανακι και σου ειπαν μια γενικη τιμη για σερβισε 170 και αν θελει φρενα μπρος πισω αλλα 60.Λογικα για να ειναι καλυμενοι και να ξερεις.ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ ΦΡΕΝΑ.Τωρα ο τασος σου βγαζει μια  τιμη ανταλλακτικων κανα 90 ρικο οποτε αν  βάλεις εργασια +φπα η τιμη δεν ειναι ΕΝΤΕΛΟΣ παραλογη.

Τωρα εγω θα σου ελεγα οτι το μηχανακι ειναι εργαλειο δουλειάς και το να μεινεις 2 μέρες χωρίς θα σου κοστισει πολυ περισσοτερο απο τα 20-30 ευρω που θα γλιτωσεις αν το πας απο δω και απο κει η αν αρχισεις να κοβεις πραγματα απο την συντηρηση που προβλεπει το εργοστασιο και παθεις ζημια.

Επισει νομιζω οτι εφοσον υπαρχει επισημη αντιπροσωπεία στην ελλαδα γνησια ανταλακτικα εχει μονο αυτη.

ΠΧ NISSAN θεωχαρακης,μονο αυτη εχει γνησια ανταλακτικα απο το εργοστασιο στην Ελλαδα και κανείς αλλος.

Ακομα το να βάλεις χερι μονο σου προβλεπει γνωση και εργαλεια που δεν την εχουν ολοι ενω οι συνεπειες ενός λάθους μπορει να ειναι  καταστροφικες.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, filipprin είπε

Ας το παμε ξανα

Πήρες τηλ μια αντιπροσωπία χωρίς να εχεις παει να δουν το μηχανακι και σου ειπαν μια γενικη τιμη για σερβισε 170 και αν θελει φρενα μπρος πισω αλλα 60.Λογικα για να ειναι καλυμενοι και να ξερεις.ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ ΦΡΕΝΑ.Τωρα ο τασος σου βγαζει μια  τιμη ανταλλακτικων κανα 90 ρικο οποτε αν  βάλεις εργασια +φπα η τιμη δεν ειναι ΕΝΤΕΛΟΣ παραλογη.

Τωρα εγω θα σου ελεγα οτι το μηχανακι ειναι εργαλειο δουλειάς και το να μεινεις 2 μέρες χωρίς θα σου κοστισει πολυ περισσοτερο απο τα 20-30 ευρω που θα γλιτωσεις αν το πας απο δω και απο κει η αν αρχισεις να κοβεις πραγματα απο την συντηρηση που προβλεπει το εργοστασιο και παθεις ζημια.

Επισει νομιζω οτι εφοσον υπαρχει επισημη αντιπροσωπεία στην ελλαδα γνησια ανταλακτικα εχει μονο αυτη.

ΠΧ NISSAN θεωχαρακης,μονο αυτη εχει γνησια ανταλακτικα απο το εργοστασιο στην Ελλαδα και κανείς αλλος.

Ακομα το να βάλεις χερι μονο σου προβλεπει γνωση και εργαλεια που δεν την εχουν ολοι ενω οι συνεπειες ενός λάθους μπορει να ειναι  καταστροφικες.

Την τιμή των 230€ μου την είπαν στην αντιπροσωπεία αφού το είδαν το μηχανάκι.

Ο δικός μου μηχανικός μου έδωσε τιμή 170€ χωρίς να το έχει δεί, με βάσει την τιμή των γνήσιων ανταλλακτικών (ψωνίζει από τον Σαρακάκη ή όπως τον λένε δεν θυμάμαι) και με βάσει το κόστος της εργασίας του. Ο δικός μου έχει κανονικότατο συνεργείο Honda και φτιάχνει κυρίως Honda και Yamaha και βάζει και αυθεντικά ανταλλακτικά αλλά και ιμιτασιόν. Σε ρωτάει πρώτα ποιά θέλεις να σου βάλει. Είναι άψογος μάστορας όσον αφορά την εργασία του απλά δεν είναι αντιπροσωπεία.

Ο λόγος που έκανα την ερώτηση ήταν για να δω αν αξίζει να συνεχίσω να πηγαίνω στην αντιπροσωπεία ένα μηχανάκι που είναι ήδη σχεδόν 2 ετών, για να πάρω μια εγγύηση ένος έτους ακόμα, από την αντιπροσωπεία, με τίμημα να πληρώνω παραπάνω χρήματα στα σέρβις ή αν είναι να το πηγαίνω στον δικό μου μηχανικό ή σε κάποιον άλλον μηχανικό που δεν χρεώνουν όσα χρεώνει η αντιπροσωπεία. 

Βάσει τα χλμ που κάνει το μηχανάκι μέσα σε ένα χρόνο, αν πχ θα δίνω 1.000€ στην αντιπροσωπεία μέσα σε ένα χρόνο, σε ένα απλό συνεργείο θα δώσω πχ 700€.

Δηλαδή πιστεύω πως αυτή η εγγύηση του ενός έτους που μου παρέχει η αντιπροσωπεία αν θα πηγαίνω στην αντιπροσωπεία για να κάνω εκεί τα σέρβις, θεωρώ πως δεν αξίζει τα χρήματα που θα δαπανήσω στην αντιπροσωπεία μέσα σε έναν ολόκληρο χρόνο.

Επίσης το μεγάλο σέρβις θέλει 2 ώρες για να γίνει. Όταν θα το κάνει η αντιπροσωπεία, δεν μου επιτρέπουν να είμαι μπροστά και να βλέπω το τι κάνουν!!! Μου είπαν πως απαγορεύεται! Ότι να ´ναι.

Ο δικός μου ο μηχανικός ότι άλλαζε στο προηγούμενο μηχανάκι μου, ήμουν πάντα μπροστά και όλα τα ανταλλακτικά ήταν αυθεντικά από τον Σαρακάκη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

170 με τακακια η μονο το σερβισε.Αν ειναι χωρια δεν βλεπω διαφορα.Αν ειναι μαζι εχεισ 60 ευρω διαφορα.Εσυ αποφασιζεις λοιπον αν αξιζει η οχι για ενα χρονο επιπλέον εγγύηση.Για μενα ναι αξιζουν.

Για τα δεν βλεπω κτλ τα θεωρο μεγαλη βλακεια και δεν το σχολιαζω καν.Αμα θελει να σε κοροϊδέψει καποιος θα το κανει ευκολα ακομα και μπροστα να εισαι......Η αντιπροσωπεία εχει πολλα περισσότερα να χασει απο μια καταγγελία  απο το μαστορακο της γειτονιας.

Αυτο δεν σημαίνει οτι δεν υπαρχουν και πολυ καλα συνεργεία εκτος της αντιπροσωπείας απλα εδω θέτεις το θεμα της εγγύησης.Μετα πηγαίνετο οπου θες.

ΤΟΝΙΖΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΖΗΜΙΑ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

 

 

23 λεπτά πριν, daveathens είπε

Ο δικός μου μηχανικός μου έδωσε τιμή 170€ χωρίς να το έχει δεί,

 

Στις 17/12/2022 στις 12:40 ΠΜ, daveathens είπε

Μόλις έφτασε τα 24.000 χλμ και θέλει το μεγάλο σέρβις και μου είπαν στην αντιπροσωπεία πως θέλει και φρένα μπρος πίσω οπότε τα φρένα μπρος πίσω μαζί με το μεγάλο σέρβις έχουν 230€. Αλλιώς το μεγάλο σέρβις μόνο έχει 170€.

 

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...