Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην ομάδα. Η ερώτηση μου είναι περισσότερο πληροφοριακή μιας και δεν νομίζω πως μπορεί κάποιος να με βγάλει από αυτό το γολγοθά που περνάω με αυτή την ακραία απαίσια εταιρία. Η ιστορία έχει ως εξής: Έχω cosmote fiber 300 και δυστυχώς στην περιοχή μου μόνο η εν λόγω εταιρία παρέχει αυτή την ταχύτητα. Πριν μία εβδομάδα ακριβώς και ενώ όλα κυλούσαν ομαλά ξαφνικά το internet και το τηλέφωνο κόβονται. Πρώτη κίνηση επικοινωνώ με την "εξυπηρέτηση (κοροϊδία) πελατών και το τεχνικό τμήμα. Δηλώνω την βλάβη μου η οποία όπως με ενημέρωσαν μέσα στην ημέρα θα έχει φτιαχτεί απομακρυσμένα. Το ίδιο βράδυ επικοινωνώ ξανά μιας και δεν είδα καμία αλλαγή. Η απάντησή τους ήταν πως είχαν συστημικό πρόβλημα και δεν έφυγε ποτέ το αίτημά μου. Υπόσχονται πως την επόμενη μέρα θα έρθει τεχνικός σπίτι γιατί το θέμα τελικά το έχω εγώ. Εντάξει λεώ Θάνο υπομονή μία μέρα είναι σιγά. Την δεύτερη μέρα λοιπόν περιμένω, περιμένω (οι τεχνικοί δουλεύουν μέχρι τις 17:00), παίρνω ξανά τηλέφωνο. Προφανώς οι αξιαγάπητοι #not υπάλληλοι προσπαθούν να με καθησυχάσουν. "Θα σας καλέσουμε μέσα στην ημέρα μην ανησυχείτε". Λίγη ώρα πριν τελειώσει η βάρδιά τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο. "Ξέρετε το πρόβλημα τελικά δεν το έχετε εσείς αλλά βρίσκεται στο κέντρο". Εντωμεταξύ είμαι τελειόφοιτος σχολής πληροφορικής με κατέυθυνση μηχανικού λογισμικού και το έχω αναφέρει για να μην μου λένε τις κλασσικές τους μπούρδες. Με ενημερώνουν επίσης πως τα προηγούμενα αιτήματα μου είχαν δηλωθεί λάθος και με διαβεβαιώνουν πως το αίτημα μου θα μπει στα επίγοντα μιας και βρίσκομαι στην φάση της πτυχιακής μου και χρειάζομαι οπωσδήποτε σύνδεση με το διαδύκτιο. Κάνω λοιπόν την εύλογη ερώτηση σε ένα από αυτα τα δόλια που με άκουγαν να ωρύομαι στο τηλέφωνο "Ποιο είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε στο κέντρο σας;". Απλά πληροφοριακά ήθελα να μάθω για να κρίνω με τις όσες γνώσεις δικτύων έχω αν είναι όντως ένα σοβαρό πρόβλημα ή οι τεχνικοί της εταιρίας πετάνε χαρταετό. Προφανώς και δεν μου απάντησαν. Δευτέρα - Τρίτη ξανά στα τηλέφωνα φτάνοντας να μιλήσω με τον υπάλληλο του μήνα ο οποίος μου είπε πως αν δεν μου αρέσει μπορώ να φύγω :P. Έχω μιλήσει και με προϊστάμενο ο οποίος φυσικά δήλωσε ξανά την βλάβη σαν επίγουσα. Τετάρτη μετά από έρευνα βρίσκω έναν γνωστό, γνωστού (το κλασσικό I know a guy who knows a guy) ο οποίος έχει μία αρκετά υψηλή θέση σε αυτή την εταιρία και αφού τον έχω παρακαλέσει να μάθει τι έχει συμβεί και αφού έχει κρατήσει και εκείνος σιγή ιχθύος σχετικά με την βάβη μου με ενημερώνει πως μία εβδομάδα τώρα το αίτημα μου δεν έφτανε ποτέ στους τεχνικούς της Cosmote. Χθες ήρθε ενας εξυπηρετικός εκ πρώτης όψεως τεχνικός ο οποίος ανακάλυψε πως το πρόβλημα βρισκόταν στο καφάο μιας και ένα απο τα σαΐνια της εταιρίας πήγε να αλλάξει ένα splitter και γκρέμισε όλο το δίκτυο μπερδέυοντας καλώδια κτλπ. Τα έβαλε σωστά και επέστρεψε σπίτι μου για να δει αν όλα έφτιαξαν. Προσπάθησε μια, προσπάθησε δύο αλλά καμία φορά το router μου δεν κατάφερε να συγχρονίσει. Έφυγε με την πρόφαση πως πηγαίνει στο καφάο ξανά αλλά λόγω οπτικής μου επαφής με το καφάο τον είδα να εξαφανίζεται πιο γρήγορα από τον Χουντίνι και με κάλεσε να με ενημερώσει πως τώρα πια το θέμα είναι όντως απο τα κεντρικά και πως μέχρι σήμερα που γράφω θα έχει φτιαχτεί. Πριν λίγα λεπτά με κάλεσε κάποιος από το τεχνικό τμήμα να μου προτείνει να βάλω fiber 300. Ναι καλά διαβάσατε δεν βλέπουν καν ποιο είναι το συμβόλαιο μου και αφού του ανέλυσα για ακόμη μία φορά όλη την ιστορία με ενημέρωσε πως λείπει ένα εξάρτημα το οποίο είναι βασικό για να συγχρονίσει και δεν το έχουν και δεν ξέρουν και πότε θα το έχουν. Έρχεται λοιπόν η ερώτησή μου. Ποιο μπορεί να είναι αυτό το τόσο σπάνιο και σημαντικό εξάρτημα που ένας κολοσσος σαν την Cosmote δεν έχει και δεν γνωρίζει πότε θα το έχει; 

Συγγνώμη για την εκτενής ανάλυση και ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε άποψη.

Επεξ/σία από thachri
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι που θα πέσεις... Σε δική μου φάση με πτώσεις σύνδεσης και μπόλικων CRC errors ήταν άκρως εξυπηρετικοί. Παρασκευή ανακοινώθηκε η βλάβη, Σάββατο πρωί ο τεχνικός εκεί. Εντάξει, είχε κάνει ο προηγούμενος τεχνικός ένα μικρό λαθάκι στη σύνδεση στο κουτί έξω από το σπίτι, αλλά το είδαν και το διόρθωσαν αμέσως. Και στον επόμενο λογαριασμό βλέπω να μου έχουν βάλει και μια έκπτωση της τάξεως των 20 euro...

Αν και είναι προφανές, ελπίζω να μίλησες με 13788 και όχι 13888. Συνήθως στις βλάβες απαντάνε άνθρωποι με κάποιο υπόβαθρο (αυτό τουλάχιστον  έχω καταλάβει με τις 2 φορές που έχει χρειαστεί να επικοινωνήσω).

 

Πρέπει να έχεις πέσει σε γτπ περίπτωση, τι να πω. Πάντως σίγουρα ζήτα έκπτωση στο λογαριασμό σου σε αντιστοιχία με τις ημέρες που δεν σου παρείχαν υπηρεσία. Και αν έχεις οποιαδήποτε σύνδεση κινητού Cosmote ζήτα δωρεάν Gigabytes για να μπορέσεις να κάνεις τη δουλειά σου τουλάχιστον με tethering. Θα στα δώσουν χωρίς συζήτηση.

Επεξ/σία από Engimek

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...