Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lector είπε

Μιλουσα με εναν πωλητη για ενα αντικειμενο που με ενδιεφερε να αγορασω και στα μηνυματα μου εστειλε φωτογραφια με τον αριθμο του κινητου του.

Το εχω κανει πολλες φορες.

Εχω μια φωτογραφια που φαινεται καποιο ps1 και απο πισω η επαγγελματικη μου καρτα,τους λεω να χρησιμοποιησουν την πληροφορια στο "μωβ προγραμμα ¨. 

Αλλες φορες τους λεω να με ψαξουν στο "φατσοβιβλιο" με το ονομα μου.

Το θεμα ειναι οτι σε μερικους δεν τους κοβει και γραφουν τις λεξεις facebook η viber .

Εαν γραψεις λεξη κλειδι,θα "χτυπησει"  και μπορει να κατσουν ελεγξουν τις συζητησεις,εαν γινεται συχνα.

Στο φιλο το ειπα γιατι θα πηγαινε αερα πατερα να κανει συναλλαγη και να ζητησει χρηματα στο χερι ή με καταθεση,δε θα του εβγαινε και θα επρεπε να καθεται να ακυρωνει συναλλαγες και να σπαταλαει το χρονο του αγοραστη,οπως εχουν κανει πολλοι σε εμενα.

 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλημέρα. Πως επιστρέφεις κάτι που σου ήρθε μέσω BOX;; Έστειλα μήνυμα και δεν μου απάντησαν. Στις οδηγίες δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένο, τη διαδικασία. Όταν πάω να ζητήσω επιστροφή (συμφώνησε και ο πωλητής), μου εμφανίζει να το επιστρέψω μέσω BOX όπου βάζω τον αριθμό αποστολής. Εγώ δηλαδή πρέπει με βάση την διεύθυνση του πωλητή να βρω το κοντινότερο BOX και να στείλω το δέμα; Να συνεννοηθώ με τον χρήστη για το που το θέλει μήπως; τα μεταφορικά της επιστροφής ποιος τα πληρώνει; Δεν υπάρχει κωδικός από το Ventora όπως όταν στέλνεις κάτι ως πωλητής; ΚΑΝΕΝΑ από αυτά τα ερωτήματα δεν υπάρχουν στη "βοήθεια" στο σαιτ. Μέχρι τώρα είχα άψογη εμπειρία, ίσως ήμουν τυχερός. Στην πρώτη επιστροφή, είδα τις παθογένειες... 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, thodoris_9 είπε

Καλημέρα. Πως επιστρέφεις κάτι που σου ήρθε μέσω BOX;; Έστειλα μήνυμα και δεν μου απάντησαν. Στις οδηγίες δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένο, τη διαδικασία. Όταν πάω να ζητήσω επιστροφή (συμφώνησε και ο πωλητής), μου εμφανίζει να το επιστρέψω μέσω BOX όπου βάζω τον αριθμό αποστολής. Εγώ δηλαδή πρέπει με βάση την διεύθυνση του πωλητή να βρω το κοντινότερο BOX και να στείλω το δέμα; Να συνεννοηθώ με τον χρήστη για το που το θέλει μήπως; τα μεταφορικά της επιστροφής ποιος τα πληρώνει; Δεν υπάρχει κωδικός από το Ventora όπως όταν στέλνεις κάτι ως πωλητής; ΚΑΝΕΝΑ από αυτά τα ερωτήματα δεν υπάρχουν στη "βοήθεια" στο σαιτ. Μέχρι τώρα είχα άψογη εμπειρία, ίσως ήμουν τυχερός. Στην πρώτη επιστροφή, είδα τις παθογένειες... 

Εδω υπαρχε προβλημα με το vendora.

Αρχικα στελνεις για να ενημερωσεις το support,που ειναι απο μονο του φαουλ.
Επρεπε να υπαρχει επιλογη επιστροφης που να σου παρεχει εστω μειωμενα μεταφορικα.

Μετα ρωτας τον πωλητη για να σου πει σε ποια θυριδα τον βολευει και να σου δωσει και τα στοιχεια του.
Εαν ειναι λαθος του πωλητη,ζητας να καλυψει αυτος τα μεταφορικα,να βγαλει ο ιδιος τον κωδικο  και να στον στειλει.
2 φορες που χρειαστηκε να κανουμε επιστροφη, μιλησα με το support,εβγαλα κωδικο τον οποιο πληρωσα εγω και εστειλα πισω το προιον, το οποιο ηταν ΛΑΘΟΣ και το δεχθηκε και ο αποστολεας.

Οταν εληξε η υποθεση,εγω ημουν μειον 1.75 για τα μεταφορικα, συν ποσο χρονο χαμενο,για το τιποτα. 
Στη μια περιπτωση μαλιστα,δεν παρελαβε ποτε ο πωλητης,με αποτελεσμα το δεμα να ξαναγυρισει σε εμενα.
Απο τοτε δεν υπαρχει καμια ενημερωση,ψαχνουν τον πωλητη και οι ιδιοι βγαζουν την ουρα τους απ εξω και εμεις ειμαστε μειον 80 ευρω.

  • Like 1
Δημοσ.

Θέλω να κάνω και γω για πρώτη φορά επιστροφή και βλέπω τα ίδια ακριβώς προβλήματα. Τα αρχικά μεταφορικά επιστρέφονται ή όχι; Θα χρεωθώ δηλαδή 2 φορές μεταφορικά για ένα ελαττωματικό προϊόν που παρέλαβα;

Δημοσ.
Στις 30/10/2024 στις 8:51 ΜΜ, ioanniskar είπε

Θα χρεωθώ δηλαδή 2 φορές μεταφορικά για ένα ελαττωματικό προϊόν που παρέλαβα;

Ναι,οι ανθρωποι δεν παιζονται.

Δημοσ.

Τι μου είχαν απαντήσει σε ερώτημα μου για τις επιστροφές.

 

Θα θέλαμε να γνωρίζετε, ότι οι Επιστροφές Προϊόντων πρέπει να πραγματοποιούνται με την ίδια μεταφορική με την οποία πραγματοποιήθηκε η αρχική αποστολή.
 
Όσον αφορά τις επιστροφές προϊόντων με BOX NOW θα πρέπει να επικοινωνείτε με την ομάδα μας έτσι ώστε να σας κατευθύνουμε αναλόγως:
 
 
 
Παρακάτω θα βρείτε αναλυτικά τις οδηγίες για την επιστροφή με BOX NOW
Για επιστροφή μέσω BOX NOW θα χρειαστεί αρχικά να αγοράσετε voucher από τη BOX NOW απευθείας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:
 
Επιλέγετε "Στείλε ένα δέμα τώρα", στη συνέχεια το μέγεθος της θυρίδας και καταχωρείτε τα στοιχεία που σας ζητούνται ώστε να εκδοθεί το voucher.Φυσικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πωλητή ώστε να σας ενημερώσει σε ποια θυρίδα επιθυμεί να παραλάβει το δέμα.
Στη συνέχεια θα πρέπει συμπληρώσετε τον κωδικό εντοπισμού της επιστροφής στο απαραίτητο πεδίο επιστροφής του προϊόντος στη πλατφόρμα μας και στο αντίστοιχο πεδίο που σας ζητάει την εταιρεία αποστολής να επιλέξετε την BOX NOW από την λίστα, καθώς πλέον είναι διαθέσιμη αυτή η επιλογή στην πλατφόρμα μας.
Εφόσον το οποιοδήποτε ελάττωμα υπάρχει στο προϊόν δεν είναι δική σας υπαιτιότητας ή το προϊόν είναι διαφορετικό από τη περιγραφή της αγγελίας θα πρέπει ο πωλητής να προβεί στην έκδοση voucher επιστροφής σύμφωνα με τις οδηγίες που σας έχουμε αποστείλει και να σας ενημερώσει για το κωδικό αποστολής.
 
Παρακαλούμε όπως τον ενημερώσετε σχετικά, μέσω του Vendora chat, ώστε να δρομολογηθεί η επιστροφή του προϊόντος σας και να μη χρεωθείτε εσείς για τα έξοδα επιστροφής.
 
Από πλευράς μας, μόλις ο πωλητής λάβει το επιστρεφόμενο προϊόν και επιθεωρήσει πως είναι στη κατάσταση που το απέστειλε, θα προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή.
 
Σε κάθε περίπτωση δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας, καθώς καθ όλη τη διάρκεια θα είμαστε στη διάθεσή σας για να μεσολαβήσουμε εάν προκύψει οποιαδήποτε διαφωνία μεταξύ των δύο συμβαλλόμενων.
  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, jpil είπε

Τι μου είχαν απαντήσει σε ερώτημα μου για τις επιστροφές.

 

Την ιδια μ***α στελνουν σε ολους.
Εχουν 5 καρμπον μηνυματα και τα στελνουν πολυ wide.

Δεν το πανε καλα στο θεμα της επιστροφης.

Εχω στο μυαλο μου πλανο με επιστροφη και αφαντο πωλητη,να τους τρεξω με συνηγορο και δικηγορο να δουμε τι θα πουν,γιατι ξερουν μονο να τσεπωνουν τις προμηθειες.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εκανα το λαθος και αποδεχθηκα συναλλαγη με Γενικη,για να πουλησω μια κονσολα.

Το προβλημα με το να επιλεξεις courier ειναι οτι για να στειλεις το δεμα πρεπει να σου στειλουν  το voucher αποστολης,το οποιο πρεπει να τυπωσεις και να κολλησεις πανω στο δεμα.

Αν το στειλεις με ΒΟΧ, σου ερχεται την ιδια στιγμη ο αριθμος, αφου εχεις επιλεξει μεγεθος θυριδας.

Η γενικη λεει οτι  το voucher ερχεται στο mail μεσα σε 3 μερες,κατι που προσθετει κι αλλη καθυστερηση στη διαδικασια.

Δυστυχως αυτο το παθαμε Παρασκευη και επειδη λογικα η διαδικασια γινεται απο υπαλληλο,παμε στην καλυτερη για Δευτερα.

Το γραφω για να ρωτησω αν εχει τυχει σε κανεναν να ερθει μετα τις 3 μερες και φυσικα να προειδοποιησω οποιον σκεφτει να το κανει στο μελλον. 
 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 30/10/2024 στις 8:51 ΜΜ, ioanniskar είπε

Θέλω να κάνω και γω για πρώτη φορά επιστροφή και βλέπω τα ίδια ακριβώς προβλήματα. Τα αρχικά μεταφορικά επιστρέφονται ή όχι; Θα χρεωθώ δηλαδή 2 φορές μεταφορικά για ένα ελαττωματικό προϊόν που παρέλαβα;

Εγω θυμαμαι που ειχα επιστρεψει μαι μητρικη μου ειχαν μπει ολα τα λεφτα στην τραπεζα δεν ειχα πληρωσει τα μεταφορικα δεν ξερω αν τα πληρωνει ο πωλητης.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εχοντας πουλησει  κατι και εν αναμονη αποδοχης του πελατη,για να πληρωθω παρατηρησα αυτο:

 

Screensho   t_1.jpg

Εστειλα μηνυμα στην εξυπηρετηση και μου απαντησαν αυτο

 

Screenshot  _1.jpg

Αν οντως ισχυει κατι τετοιο,θα φανε καταγγελια.

 

Δημοσ.

Καλησπέρα,

κι εγώ χρησιμοποιώ την VENDORA εδώ και αρκετό καιρό, έχω ξεφορτωθεί "τόνους σαβούρας" που αλλιώς θα πετούσα ή θα χάριζα. Έχω φορτωθεί και αρκετή σαβούρα που κάποιοι άλλοι θα πετούσαν...

Το site έχει διάφορα προβληματικά σημεία, όπως

1)την ανάληψη μετρητών, αν και όταν μαζευτούν πολλά .....

2) τις επιστροφές όταν προκύψει θέμα.

Δεν επιστρέφεις με μια ανάστροφη διαδικασία από αυτή της αγοράς αλλά στην ουσία μπαίνεις σε μια περιπέτεια με άγνωστες συνέπειες. Οπότε προσοχή τι αγοράζεις και από που.

Για ελληνικό site έχει εξελιχθεί αρκετά καλά, σταμάτησαν το χαράτσι "εγγύηση vendora" αλλά έχουν πολύ δουλειά στις ζημιές και τις επιστροφές.

άλλα δύο θέματα που πρέπει (επίσης) να προσέξουν είναι

3) πακετάρισμα-τυποποίηση-ζημιές κάτι που είναι μακριά απο την νοοτροπία μας

4) ορισμένους best seller όπου οι τιμές, η ποσότητα και η ποικιλία είναι εμφανώς ύποπτη

 

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, navigatoras είπε

Έχω φορτωθεί και αρκετή σαβούρα που κάποιοι άλλοι θα πετούσαν...

Αυτο ειναι αλλο μπλεξιμο.
Οντας ο ιδιος "refurbisher", εχω στοκαρει πολλα χαλασμενα beyond repair.
Η ηθικη μου δε μου επιτρεπει να κανω κατι που κανουν πολλοι στον κλαδο μου:
Απο ενα σημειο και μετα,αφου εχεις μαζεψει πολυ υλικο, μπορεις να παντρεψεις οτι χαλασμενο ανταλλακτικο εχεις και να φτιαξεις μια ολοκληρωμενη  κονσολα , την οποια μετα μπορεις να πουλησεις "για ανταλλακτικα".
Στην καριερα μου εχω γνωρισει πολλους "soldiers of fortune" , οι οποιοι κατα καιρους πουλανε τετοια,υπο την καλυψη " μου ηρθε ετσι δεν ανοιγει το δινω για ανταλλακτικα δε δεχομαι επιστροφες".
Καθως μιλαμε για απατεωνες,δεν περιμενεις να βγαλεις ακρη,ισα ισα ρισκαρεις να φας και καμια εκδικητικη αρνητικη και να μη βγαλεις ακρη.

Εκει αναγκαστικά φορτωνεσαι ενα παντελως χαλασμενο μηχανημα,που δεν εχει πουθενα καμια χρησιμοτητα.

Μου εχει τυχει σε πολλα μηχανηματα, οπως επισης μου εχει τυχει να παρω 2 gameboy απο τον ιδιο πωλητη,τα οποια ηταν παντελως αχρηστα,ακομα και τα shell ειχαν σπασμενες βασεις.

Πλεον αν συναντησω κατι τετοιο,ριχνω απευθειας την αρνητικη,χωρις συζητηση,ο αλλος βλεπει οτι δεχθηκα την αγορα οποτε δεν υποψιαζεται οτι εφαγε αρνητικη.

Το vendora σε αυτο το σημειο πασχει,καθως η "ασφαλεια" που παρεχουν,ειναι μονο για να σου "κρατανε" τα λεφτα.

Απαξ και μπλεξεις με επιστροφη,ειδικα αν προκειται για αντικειμενο "για ανταλλακτικα" δε βγαζεις ακρη.

 

 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μια ερωτηση, επειδη εχω αγορασει αρκετες φορες αλλα δεν εχω πουλησει ποτε κατι. 

Αν εχω καταλαβει καλα, υπαρχει καποιου ειδους wallet. Εστω οτι πουλαω κατι 20€, ολοκληρωνεται η πωληση, και μπαινουν αυτα τα λεφτα στο wallet. Αν θελω να τα κανω αναληψη, θα χασω καποια προμηθεια. Αντι να κανω αυτο, μπορω να τα αξιοποιησω ακεραια (ή ισως προσθετοντας καποια διαφορα) για να αγορασω κατι αλλο μεσα απο το vendora ή θα φυγει κι εκει προμηθεια;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...