StamTheMan Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 4 ώρες πριν, thodoris_9 είπε Καλημέρα. Πως επιστρέφεις κάτι που σου ήρθε μέσω BOX;; Έστειλα μήνυμα και δεν μου απάντησαν. Στις οδηγίες δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένο, τη διαδικασία. Όταν πάω να ζητήσω επιστροφή (συμφώνησε και ο πωλητής), μου εμφανίζει να το επιστρέψω μέσω BOX όπου βάζω τον αριθμό αποστολής. Εγώ δηλαδή πρέπει με βάση την διεύθυνση του πωλητή να βρω το κοντινότερο BOX και να στείλω το δέμα; Να συνεννοηθώ με τον χρήστη για το που το θέλει μήπως; τα μεταφορικά της επιστροφής ποιος τα πληρώνει; Δεν υπάρχει κωδικός από το Ventora όπως όταν στέλνεις κάτι ως πωλητής; ΚΑΝΕΝΑ από αυτά τα ερωτήματα δεν υπάρχουν στη "βοήθεια" στο σαιτ. Μέχρι τώρα είχα άψογη εμπειρία, ίσως ήμουν τυχερός. Στην πρώτη επιστροφή, είδα τις παθογένειες... Εδω υπαρχε προβλημα με το vendora. Αρχικα στελνεις για να ενημερωσεις το support,που ειναι απο μονο του φαουλ. Επρεπε να υπαρχει επιλογη επιστροφης που να σου παρεχει εστω μειωμενα μεταφορικα. Μετα ρωτας τον πωλητη για να σου πει σε ποια θυριδα τον βολευει και να σου δωσει και τα στοιχεια του. Εαν ειναι λαθος του πωλητη,ζητας να καλυψει αυτος τα μεταφορικα,να βγαλει ο ιδιος τον κωδικο και να στον στειλει. 2 φορες που χρειαστηκε να κανουμε επιστροφη, μιλησα με το support,εβγαλα κωδικο τον οποιο πληρωσα εγω και εστειλα πισω το προιον, το οποιο ηταν ΛΑΘΟΣ και το δεχθηκε και ο αποστολεας. Οταν εληξε η υποθεση,εγω ημουν μειον 1.75 για τα μεταφορικα, συν ποσο χρονο χαμενο,για το τιποτα. Στη μια περιπτωση μαλιστα,δεν παρελαβε ποτε ο πωλητης,με αποτελεσμα το δεμα να ξαναγυρισει σε εμενα. Απο τοτε δεν υπαρχει καμια ενημερωση,ψαχνουν τον πωλητη και οι ιδιοι βγαζουν την ουρα τους απ εξω και εμεις ειμαστε μειον 80 ευρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ioanniskar Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Θέλω να κάνω και γω για πρώτη φορά επιστροφή και βλέπω τα ίδια ακριβώς προβλήματα. Τα αρχικά μεταφορικά επιστρέφονται ή όχι; Θα χρεωθώ δηλαδή 2 φορές μεταφορικά για ένα ελαττωματικό προϊόν που παρέλαβα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StamTheMan Δημοσ. 31 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου Στις 30/10/2024 στις 8:51 ΜΜ, ioanniskar είπε Θα χρεωθώ δηλαδή 2 φορές μεταφορικά για ένα ελαττωματικό προϊόν που παρέλαβα; Ναι,οι ανθρωποι δεν παιζονται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jpil Δημοσ. 1 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου Τι μου είχαν απαντήσει σε ερώτημα μου για τις επιστροφές. Θα θέλαμε να γνωρίζετε, ότι οι Επιστροφές Προϊόντων πρέπει να πραγματοποιούνται με την ίδια μεταφορική με την οποία πραγματοποιήθηκε η αρχική αποστολή. Όσον αφορά τις επιστροφές προϊόντων με BOX NOW θα πρέπει να επικοινωνείτε με την ομάδα μας έτσι ώστε να σας κατευθύνουμε αναλόγως: Παρακάτω θα βρείτε αναλυτικά τις οδηγίες για την επιστροφή με BOX NOW Για επιστροφή μέσω BOX NOW θα χρειαστεί αρχικά να αγοράσετε voucher από τη BOX NOW απευθείας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: https://p2p.boxnow.gr/shipment-step-oneνα Επιλέγετε "Στείλε ένα δέμα τώρα", στη συνέχεια το μέγεθος της θυρίδας και καταχωρείτε τα στοιχεία που σας ζητούνται ώστε να εκδοθεί το voucher.Φυσικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πωλητή ώστε να σας ενημερώσει σε ποια θυρίδα επιθυμεί να παραλάβει το δέμα. Στη συνέχεια θα πρέπει συμπληρώσετε τον κωδικό εντοπισμού της επιστροφής στο απαραίτητο πεδίο επιστροφής του προϊόντος στη πλατφόρμα μας και στο αντίστοιχο πεδίο που σας ζητάει την εταιρεία αποστολής να επιλέξετε την BOX NOW από την λίστα, καθώς πλέον είναι διαθέσιμη αυτή η επιλογή στην πλατφόρμα μας. Εφόσον το οποιοδήποτε ελάττωμα υπάρχει στο προϊόν δεν είναι δική σας υπαιτιότητας ή το προϊόν είναι διαφορετικό από τη περιγραφή της αγγελίας θα πρέπει ο πωλητής να προβεί στην έκδοση voucher επιστροφής σύμφωνα με τις οδηγίες που σας έχουμε αποστείλει και να σας ενημερώσει για το κωδικό αποστολής. Παρακαλούμε όπως τον ενημερώσετε σχετικά, μέσω του Vendora chat, ώστε να δρομολογηθεί η επιστροφή του προϊόντος σας και να μη χρεωθείτε εσείς για τα έξοδα επιστροφής. Από πλευράς μας, μόλις ο πωλητής λάβει το επιστρεφόμενο προϊόν και επιθεωρήσει πως είναι στη κατάσταση που το απέστειλε, θα προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή. Σε κάθε περίπτωση δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας, καθώς καθ όλη τη διάρκεια θα είμαστε στη διάθεσή σας για να μεσολαβήσουμε εάν προκύψει οποιαδήποτε διαφωνία μεταξύ των δύο συμβαλλόμενων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StamTheMan Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 14 ώρες πριν, jpil είπε Τι μου είχαν απαντήσει σε ερώτημα μου για τις επιστροφές. Την ιδια μ***α στελνουν σε ολους. Εχουν 5 καρμπον μηνυματα και τα στελνουν πολυ wide. Δεν το πανε καλα στο θεμα της επιστροφης. Εχω στο μυαλο μου πλανο με επιστροφη και αφαντο πωλητη,να τους τρεξω με συνηγορο και δικηγορο να δουμε τι θα πουν,γιατι ξερουν μονο να τσεπωνουν τις προμηθειες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα