Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά δεν ξέρω αν γράφω στη σωστή κατηγορία, αν όχι ας μεταφερθεί εκεί που πρέπει.

Είχα ένα ενός έτους Xbox Series X/S Wireless Robot White Controller, αγορασμένο απο κατάστημα στην Κύπρο που μένω, το οποίο εμφάνισε το γνωστό και καταραμένο stick drift στο αριστερό stick. Το έβαλα λοιπόν στο original κουτί του και μαζί με την απόδειξη αγοράς και εντός εγγύησης το πήγα στο κατάστημα που το πήρα να το ελέγξουν.

Μετά απο 3 (ολογραφώς τρείς!) βδομάδες με παίρνουν σήμερα τήλ. πως έχει αντικατασταθεί και να πάω να το παραλάβω. Εστειλα τη γυναίκα διότι ήμουν δουλειά και δε θα προλάβαινα.

Πάω σπίτι και βλέπω ένα χειριστήριο χύμα τηλιγμένο σε bubble wrap. Ούτε κουτί, ούτε κάποια απόδειξη αγοράς/αντικατάστασης να φαίνεται μια ημερομηνία.. κάτι.. Μου ανάψανε τα λαμπάκια (πρωτίστως με τη γυναίκα που το δέχτηκε έτσι και μετα με το κατάστημα 😛 ). Φυσικά φαινεται καινούριο. Το δικό μου δεν είναι σίγουρα μιας και είχε ενα μικρο σημαδάκι που αυτό δεν έχει. Όμως χωρίς κουτί και κάποιο έγγραφο που να δείχνει ημερομηνία αντικατάστασης δεν υπάρχει περίπτωση να το δεχτώ. Και που ξέρω εγώ οτι αυτό μεστο bubble wrap δεν ειναι μεταχειρισμένο ή και κλεμμένο; Μπορεί εγώ να θέλω σε κάποια φάση να το πουλήσω. Πώς θα το δώσω και γώ σε χαρτοπετσετα και χωρίς ένα αποδεικτικό εγγύησης;; Αύριο θα επιστραφεί απαιτώντας καινούριο στο κουτί του αλλιώς full refund (δεν θελω voucher κλπ).

Έχει τύχει κατι παρομοιο σε σας με προιόντα της Microsoft;  Έχω άδικο; Σε περίπτωση που δεν ειναι διατεθιμένοι να μου παρέχουν καινούριο στο κουτί ή refund πως προχωράμε; Έρχομαι και σε δύσκολη θέση διότι με τον εν λόγω κατάστημα συνεργαζόμαστε και επαγγελματικά (ψωνίζω πράματα για την εταιρεία που δουλεύω) και υποτίθεται έχουμε και μια άλφα σχέση.

Επεξ/σία από Warlord1981
Δημοσ.

Γιατί δεν μίλησες απευθείας με τη Microsoft; Λογικα το έστειλαν έξω, το έλεγξαν και το επισκεύασαν ή έστειλαν καινούργιο σε περίπτωση που δεν γίνονταν. Αν μιλούσες εσύ με την Ms, θα σου έλεγαν ότι θα στέλναν courier για παραλαβή και θα σου ζητούσαν να μην έδινες τίποτα άλλο εκτός από το controller…Τώρα λογικά τη δουλειά την έκαναν εκείνοι και κάπου στην πορεία χάθηκαν κουτιά και αποδείξεις…

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μίλησα με το κατάστημα απο το οποίο το αγόρασα. Δεν με ενδιαφέρει που το έστειλαν και με ποιον μίλησαν. Ειναι υποχρεωμένοι να μου δώσουν κάτι όπως ακριβώς το αγόρασα και το επέστρεψα. Είτε επισκευασμένο είτε καινούριο.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Warlord1981 είπε

Μίλησα με το κατάστημα απο το οποίο το αγόρασα. Δεν με ενδιαφέρει που το έστειλαν και με ποιον μίλησαν. Ειναι υποχρεωμένοι να μου δώσουν κάτι όπως ακριβώς το αγόρασα και το επέστρεψα. Είτε επισκευασμένο είτε καινούριο.

Αν θεωρείς ότι αδίκησε μιλά με το κατάστημα, νομίζω ότι η Microsoft (την οποία την θεωρώ κορυφαία στο θέματα εγγυήσεων και service) ακολούθησε πίστα τις διαδικασίες της….

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φίλε μου η ίδια η Microsoft αναφέρει οτι μόνο τον μοχλό σε αυτή την περίπτωση πρέπει να στείλεις χωρίς κουτί περιφερειακα και θήκη αν διαθέτει.. όπως το pro..

σε αυτη την περίπτωση φταίει το κατάστημα που δεν σε ενημέρωσε..αλλά  και που το  οτι το  στείλανε με το κουτί του. άρα με το καταστημα πρέπει να επικοινωνήσεις και όχι με την Microsoft.

Επεξ/σία από gastonegr
  • Thanks 1
Δημοσ.

Την απόδειξη τι την θέλεις; 

Μπορείς να κάνεις register το controller στο site της Microsoft,όπου και θα φανει η ισχύς της εγγύησης του.

Δημοσ.

Πολλά προϊόντα πάντως επιστρεφονται/γίνονται αντικατάσταση χωρίς την original συσκευασία, και συνήθως το γράφουν στους όρους (όπως αναφέρουν παραπανω). 

Όσο για το τι παίζει με το controller, στο s/n υπάρχει και ημερομηνία κατασκευής, οπότε μπορείς να καταλάβεις και πότε κατασκευάστηκε. 

Δημοσ.

Προσωπικά έστειλα κι εγω το Xbox Charge & Play kit για έλεγχο και αντικατάσταση κομπλέ με το κουτί του και ολα και παρέλαβα πίσω (απο την MS απευθείας) τυλιγμένη μια μπαταρία και ενα καλώδιο χύμα σε bubble wrap οπότε πρόκειται για τακτική της MS και κακώς έστειλες (όπως και εγώ) συσκευασία, manual κλπ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά να πω ότι αυτό δεν το έχει μόνο η Microsoft. Το έχω δει σε πάρα πολλές εταιρείες (πχ. Apple, EVGA etc.). Για αυτό λένε και με μεγάλα γράμματα στις οδηγίες πολλές εταιρείες να μην τα γυρίζεις με το κανονικό τους κουτί, άμα το θες, καθώς δεν θα επιστραφεί.

Ακόμα και στο Πλαίσιο, σε αντικατάσταση παλαιότερα τροφοδοτικού με καινούριο καθώς δεν ήταν δυνατή η επισκευή, άνοιξαν το αυθεντικό κουτί και μου τα έδωσαν όλα σε άλλο δικό τους, μπροστά μου. Και όταν ρώτησα γιατί μου είπαν ότι έτσι είναι η πολιτική γενικά στις εγγυήσεις (δεν ξέρω άμα πχ αυτό το απαιτούσε η Corsair ή ήταν για δικούς τους λόγους).

Τη μόνη φορά τόσα χρόνια σε εγγύηση που μου άλλαξαν κάτι με νέο σε κουτί, και παραξενεύτηκα κιόλας, ήταν σε χειριστήριο PS5 στην Cometron που είχε drift.
 

Επεξ/σία από nick_souvlaki

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...