jefiron Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 καλησπέρα παιδιά, κοιτάζω να αγοράσω την πρώτη μου μηχανή και γλυκό κοιτάζω ένα ninja 250r και ρωτάω γιατί είμαι άσχετος με τις μηχανές είναι φυσιολογικό μια μηχανή του 08 να έχει 28000χλμ; μου λέει ότι είναι δεύτερο χέρι .. άμα έχετε να προτείνετε κάτι άλλο δεκτό το budget μου είναι 3000 . έχω μηδενική εμπειρία πάνω σε μηχανές . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Έχω δει και πολύ χειρότερα bmw r1200gs του 2010 και έχει 6000 χιλομετρα περίπου η αλλιος ο ανθροπος έκανε με touring μηχανή κάτω από 450 χιλομετρα το χρόνο. Και τον ξέρω τον ανθροπο την είχε για να την έχει απλά. Έκανε όλα τα service κλπ Η άλλη περίπτωση είναι πχ να ήταν σε ακινησία πολλά χρόνια εκεί θα την ξανά πληρώσεις από την αρχή καθος θα θέλει τσ πάντα. Μία άλλη περίπτωση είναι κατεβασμένα χιλομετρα (δεν είναι πολύ συχνό στης μηχανές) το κακο με την μηχανη που βρηκες δεν ειναι τα χιλομετρα ειναι οτι οτιδιποτε μα οτιδιποτε 99% εκεί έξω που μοιάζει με ss ειναι ειναι ss ειναι ποιομενο ετσι τα 28,000 του μπορει να ειναι και σαν τα 150,000 ενός άλλου που παει ταξίδια μόνο (δλδ και τα δυο για σουτο) Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2022 από Black Demis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Τις μοτοσυκλετες πολλοι τις παίρνουν γιατι παρασύρονται απο φιλους κλπ ενω στην ουσια δεν το έχουν, οποτε μετα τις παρατάμε ή κάνουν 500-1000 χιλ το χρονο, ειναι λοιπον φυσιολογικό. Αν την ελέγξει μηχανικός και την βρει οκ παρτην Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές