Προς το περιεχόμενο

Honda Vision 110 Vs. Sym Symphony SR 125


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, insonic είπε

Χαχαχα, ισχύει! Φαίνεται ότι όντως δεν υπάρχει μια επιλογή στην οποία να συμφωνούμε ότι είναι κάπως κοινά αποδεκτή αλλά δεν πειράζει. Εξάλλου δύσκολα κάποιος έχει προσωπικές εμπειρίες από όλα τα μοντέλα για να έχει όλη την εικόνα οπότε ο καθένας προσπαθεί να συνδυάσει τη δική του αλήθεια με αυτήν των άλλων. Όντως απέκτησα περισσότερους προβληματισμούς απ' ότι είχα αρχικά, αλλά είναι ωραία η ανταλλαγή απόψεων και η κουβεντούλα.

 

Ευχαριστώ για την ανακεφαλαίωση, βοηθάει. Όσο για το δίπλωμα, μόλις έδωσα τα χρήματα για τα μαθήματα και την επέκταση σε Α1, θεωρώ ότι είναι κρίμα να τα "πετάξω" και να ξαναμπώ στην όλη διαδικασία και να πάει ακόμα παραπίσω η αγορά του σκούτερ. Επίσης, στα 200 cc είναι πιο ακριβή μετά η καθημερινή χρήση λόγω υψηλότερης κατανάλωσης (και ίσως συντήρησης).

Εάν συνυπολογίσω όλες τις απόψεις των φίλων εδώ (για τις οποίες ευχαριστώ θερμά), η ιδανική επιλογή θα ήταν *μάλλον* το Honda SH125i που έχει και δικάναλο ABS και είναι και υγρόψυκτο και Honda και έχει όλα τα καλά. Αλλά το να δώσω 4 χιλιάρικα για ένα πρώτο σκούτερ, που δεν ξέρω στην τελική πώς θα εξελιχθεί και το όλο "πείραμα" με τη μηχανή, δεν μπορώ να το δικαιολογήσω για τη δική μου περίπτωση. Οπότε αναγκαστικά πρέπει να κάνω "εκπτώσεις" και να κοιτάξω περισσότερο τα απολύτως απαραίτητα για κάποιον που απλά θέλει να πηγαινοέρχεται στη δουλειά του.

Πέτυχα κι εγώ τη χειρότερη εποχή να αγοράσω. Βλέπω πού ήταν οι τιμές πριν ένα χρόνο για τα ίδια μοντέλα ακριβώς... δράμα οι αυξήσεις!

 

Επίσης, θενκς! Έχω περιέργεια στις 15 μηχανές πόσες ήταν Honda; :lol: Πέρα από την πλάκα πάντως, με είχε ψήσει η πρότασή σου για το SH mode 125 αλλά μετά που πήγε η συζήτηση στο SYMPHONY ST 125 που δίνει τα πάντα-όλα (δικάναλα ABS, τεράστιους χώρους, βολική θέση ρεζερβουάρ)  και κοστίζει και 100+ ευρώ λιγότερα μπήκε κι άλλο δίλημμα.

Έλα και καλή παραμονή σε όλους!

Όλες οι εταιρείες έχουν κάτι να προσφέρουν ανταγωνιστικό 

Άλλη δίνει καλή τιμη

Αλλη δίνει περισσότερα αξεσουάρ 

Η Honda δίνει τεχνολογία μέσα στο μοτέρ την οποία οι άλλοι ακόμα δεν έχουν 

Οι τσάντες και οι ζελατίνες και τα μπιχλιμπίδια μηδενική αξία έχουν εάν πχ είσαι κάτοχος 20 χρόνια μιας μοτοσυκλετας γιατί αυτό που μένει είναι αν συνεχίζει να είναι ποιοτική

Αυτο το κάνει πολύ καλά η Honda τι να κάνουμε 


Οι ιταλικές μοτοσυκλετες στρίβουν, έχουν εμφάνιση, έχουν φρένα, υψηλή τιμή και όλα τα καλά όμως ένα service σε Ducati κοστίζει 800€ ενώ σε παρόμοιο Honda 150€

Το 2012 η Honda έβγαλε το DCT. Ακόμα κι σήμερα ούτε καν υπάρχει καμία κίνηση από άλλες εταιρείες για κάτι αντίστοιχο 

 

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, insonic είπε

Εάν συνυπολογίσω όλες τις απόψεις των φίλων εδώ (για τις οποίες ευχαριστώ θερμά), η ιδανική επιλογή θα ήταν *μάλλον* το Honda SH125i που έχει και δικάναλο ABS και είναι και υγρόψυκτο και Honda και έχει όλα τα καλά. Αλλά το να δώσω 4 χιλιάρικα για ένα πρώτο σκούτερ, που δεν ξέρω στην τελική πώς θα εξελιχθεί και το όλο "πείραμα" με τη μηχανή, δεν μπορώ να το δικαιολογήσω για τη δική μου περίπτωση.

Μια χαρά το σκέφτεσαι! Για όλα υπάρχει cost/benefit.

 

 

Επεξ/σία από tasanton
Δημοσ.
Στις 24/12/2022 στις 2:43 ΜΜ, Tasos19s είπε

.... όμως ένα service σε Ducati κοστίζει 800€ ενώ σε παρόμοιο Honda 150€

 

Στις 22/12/2022 στις 9:51 ΜΜ, Tasos19s είπε

Άμα είσαι κάτω από την Λάρισα μην το σκέφτεσαι για αερόψυκτο 

 

(Ωιμέ - ζω ενα δράμα ...πάω να πετάξω το monster από κάνα γκρεμό αφού κοστίζει τόσα σε συντήρηση και δεν αντέχει και στις ζέστες... )

Πες μου σε παρακαλώ τι εξαιρετική τεχνολογία ενσωματώνει στα σκούτερ της ; Ηλεκτροχημικές επιστρώσεις σε χιτώνια τύπου scem-nikasil ; Κιβώτιο με κωνικά γρανάζια με χύτευση από αδαμάντιο ; Οβάλ πιστόνια τύπου NR ; :) 

Για σκούτερ μιλάμε τύπου ένα μονοκύλινδρο με 2-3 βαλβίδες αερο-η υδρόψυκτο με ένα βαριατόρ μετάδοσης και εκατό κιλά πλαστικά πάνω ... κάπου έλεος δηλαδή ... :) 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, catmaster είπε

(Ωιμέ - ζω ενα δράμα ...πάω να πετάξω το monster από κάνα γκρεμό αφού κοστίζει τόσα σε συντήρηση και δεν αντέχει και στις ζέστες... )

Πες μου σε παρακαλώ τι εξαιρετική τεχνολογία ενσωματώνει στα σκούτερ της ; Ηλεκτροχημικές επιστρώσεις σε χιτώνια τύπου scem-nikasil ; Κιβώτιο με κωνικά γρανάζια με χύτευση από αδαμάντιο ; Οβάλ πιστόνια τύπου NR ; :) 

Για σκούτερ μιλάμε τύπου ένα μονοκύλινδρο με 2-3 βαλβίδες αερο-η υδρόψυκτο με ένα βαριατόρ μετάδοσης και εκατό κιλά πλαστικά πάνω ... κάπου έλεος δηλαδή ... :) 

με ρώτησε τι καλό έχει η Honda 

δεν μίλησα για τεχνολογία σε ένα scooter των 2000€

 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Επανέρχομαι για να ολοκληρώσω το thread. Τελικά μετά από ώριμη σκέψη και βάζοντας κάτω όλες τις εξαιρετικές γνώμες και πληροφορίες που μου δώσατε κατέληξα στο Sym Symphony ST 125 L/C. To έχω σχεδόν ένα μήνα τώρα και έχω κάνει περίπου 400+ χιλιόμετρα.

Ακόμα δεν έχω κάνει σέρβις για να μιλήσω για αυτό αλλά σε σχέση με τα υπόλοιπα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Οι αναρτήσεις μου φαίνονται πολύ καλές, ο αποθηκευτικός χώρος είναι υπέροχος (σε σημείο που ακόμα δεν έχει χρειαστεί να πάρω μπαγκαζιέρα), η σέλα άνετη αν και λίγο πιο φαρδιά απ' ό,τι θα προτιμούσα για να πατάω πιο άνετα κάτω.

Τα φρένα είναι εξαιρετικά (ειδικά το μπροστά) και ως όχημα έχει τρομερή ευελιξία. Μου έχει κάνει πολύ καλή εντύπωση η ενεργητική ασφάλεια που έχει. Είναι πολύ ροπάτο και τσιμπάει άμεσα ταχύτητα όποτε χρειαστώ για κάποιον ελιγμό. Μέχρι στιγμής δεν έχω δοκιμάσει την τελική μιας και είμαι στο στρώσιμο αλλά τα 85 χλμ/ώρα τα πιάνει χωρίς καν προσπάθεια.

Όσο για την κατανάλωση είναι πολύ νωρίς για να βγάλω συμπέρασμα μιας και είμαι μόλις στο 2ο γέμισμα. Τώρα που το γέμισα όμως τη 2η φορά, υπολόγισα την πραγματική κατανάλωση στα 2,85 λίτρα/100 χλμ. (με ένα γέμισμα 6,8 λίτρων έβγαλε 239 χιλιόμετρα) αλλά περιμένω να πέσει πιο κάτω μιας και ακόμα δεν έχει στρώσει καθόλου η μηχανή και είχαμε και αρκετό κρύο αυτόν τον καιρό. Το μόνο αρνητικό που έχω να παρατηρήσω ίσως έχει να κάνει με τα λάστιχα. Δεν ξέρω καν αν φταίνε αυτά (μπορεί να είναι φυσιολογικό), αλλά όταν φυσάει δυνατά και είμαι σε ανοιχτή λεωφόρο νιώθω μια αστάθεια. Επίσης, με τις πρόσφατες βροχές δεν ένιωθα μεγάλη ασφάλεια στην πρόσφυση και πήγαινα αρκετά πιο προσεκτικά. Αλλά το είχα ούτως ή άλλως υπόψη μου ότι τα εργοστασιακά λάστιχα θέλουν αλλαγή.

Αυτά προς το παρόν και καλή Τσικνοπέμπτη!

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...