Προς το περιεχόμενο

Honda Vision 110 Vs. Sym Symphony SR 125


insonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και χρόνια πολλά,

Σκέφτομαι αρκετό καιρό τώρα για την αγορά πρώτου σκούτερ και θα ήθελα τη γνώμη όσων έχουν άποψη επί του θέματος. Λόγω διπλώματος περιορίζομαι στα 125 κυβικά. Κοιτάζω για σκούτερ για να πηγαινοέρχομαι στη δούλεια με σχετική άνεση και κυρίως οικονομία. Επίσης, σκέφτομαι ότι μπορεί να το βολευτώ γενικότερα και ίσως μου αρέσει να πηγαίνω και για κάνα μπάνιο το καλοκαίρι λίγο παραέξω. Επειδή δεν θέλω να διαθέσω πολλά χρήματα για τη συγκεκριμένη αγορά (μιας και αρχάριος) κοιτάζω για κάποιο μοντέλο που να είναι value for money, όχι μόνο στην απόκτηση αλλά και μακροπρόθεσμα στη συντήρηση. Το σκέφτηκα και για μεταχειρισμένο αλλά μιας και δεν έχω εμπειρία με μηχανές δεν το θεώρησα ασφαλή επιλογή γιατί παίζει εν τέλει να μου έρθει πιο ακριβό αν προκύψουν προβλήματα στη συνέχεια.

Μετά από ψάξιμο τα δύο επικρατέστερα μοντέλα είναι τα Honda Vision 110 και Sym Symphony SR 125. Θα μπορούσα να διαθέσω περισσότερα χρήματα για κάτι άλλο αλλά μόνο εάν αξίζει. Έχω ψάξει reviews, τεχνικά χαρακτηριστικά, εγχειρίδια και ό,τι άλλο μπορούσα αλλά ο κάθε αντιπρόσωπος λέει τα δικά του και δεν μπορώ εύκολα να διαλέξω μεταξύ των δύο.

Κοίταζα πρόσφατα και το Piaggio Liberty 125 που είχε μια μείωση 200 ευρώ και ήρθε κοντά στο budget που μπορώ να διαθέσω, το οποίο έχει και ABS (που το θεωρώ πλεονέκτημα έναντι του CBS των άλλων) αλλά έχω διαβάσει ότι τα Piaggio είναι πιο ακριβά στη συντήρηση.

Το Honda Vision 110 το σκέφτομαι περισσότερο λόγω του ότι:

  • Έχει λίγο χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση από το Sym (αν και δεν είναι σαφές το πόσο χαμηλότερη π.χ. 2.3 έναντι 2.5; ή μπορεί και σχεδόν καθόλου).
  • Έχει την αξιοπιστία Honda και ενδεχομένως να γλιτώσω χρήματα από επισκευές/βλάβες, πλαστικά που τρίζουν κλπ.
  • Έχει keyless σύστημα οπότε (ίσως;;;) καλύτερη ασφάλεια από κλοπή και είναι πιο βολικό.
  • Έχει μεγαλύτερα διαστήματα αντικατάστασης των αναλωσίμων του σύμφωνα με το επίσημο εγχειρίδιο (π.χ. σε σχέση με το Sym 24.000 χλμ. για ιμάντα αντί για 12.000 χλμ., 6.000 χλμ. για λάδια αντί 2.500 χλμ.) αν και δεν ξέρω αν όντως ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Το Sym Symphony SR 125 το σκέφτομαι περισσότερο λόγω του ότι:

  • Είναι πιο ισχυρό (11,5 αντί για 8,7 ίππους) και ίσως να έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια, να κινείται πιο άνετα και να μη με κουράζει σε ανηφόρες/δικάβαλα κλπ. (0-100 έπιασε σε 21" αντί 31" που ήθελε το Vision σε κάποια reviews που είδα)
  • Έχει και πίσω δισκόφρενα αντί για το ταμπούρο του Vision (ήθελα την έκδοση με ABS αλλά πλέον δεν υπάρχει πουθενά και μάλλον δεν θα την ξαναφέρουν 😢).
  • Έχει μπροστινό δίχωρο ντουλαπάκι με USB που κλειδώνει ενώ το Vision έχει μόνο ένα ανοιγόμενο πορτάκι για μπουκαλάκι νερού.
  • Λόγω μάρκας έχω διαβάσει ότι μπορεί να είναι περισσότερο ασφαλές από το να στοχοποιηθεί για κλοπή σε σχέση με το Honda (αν και το Vision είναι πιο entry level μοντέλο και μπορεί να τη γλιτώσει)
  • Έχει διπλά αμορτισέρ πίσω αντί για μονό που έχει το Vision (αυτό μπορεί να είναι και αρνητικό γιατί θα θέλουν και τα δύο αντικατάσταση όταν έρθει η ώρα)

Τι λέτε; Ποιό από τα 3 θα προτιμούσατε; Ή μήπως κάποιο άλλο;

Επεξ/σία από insonic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, insonic είπε

Καλησπέρα και χρόνια πολλά,

Σκέφτομαι αρκετό καιρό τώρα για την αγορά πρώτου σκούτερ και θα ήθελα τη γνώμη όσων έχουν άποψη επί του θέματος. Λόγω διπλώματος περιορίζομαι στα 125 κυβικά. Κοιτάζω για σκούτερ για να πηγαινοέρχομαι στη δούλεια με σχετική άνεση και κυρίως οικονομία. Επίσης, σκέφτομαι ότι μπορεί να το βολευτώ γενικότερα και ίσως μου αρέσει να πηγαίνω και για κάνα μπάνιο το καλοκαίρι λίγο παραέξω. Επειδή δεν θέλω να διαθέσω πολλά χρήματα για τη συγκεκριμένη αγορά (μιας και αρχάριος) κοιτάζω για κάποιο μοντέλο που να είναι value for money, όχι μόνο στην απόκτηση αλλά και μακροπρόθεσμα στη συντήρηση. Το σκέφτηκα και για μεταχειρισμένο αλλά μιας και δεν έχω εμπειρία με μηχανές δεν το θεώρησα ασφαλή επιλογή γιατί παίζει εν τέλει να μου έρθει πιο ακριβό αν προκύψουν προβλήματα στη συνέχεια.

Μετά από ψάξιμο τα δύο επικρατέστερα μοντέλα είναι τα Honda Vision 110 και Sym Symphony SR 125. Θα μπορούσα να διαθέσω περισσότερα χρήματα για κάτι άλλο αλλά μόνο εάν αξίζει. Έχω ψάξει reviews, τεχνικά χαρακτηριστικά, εγχειρίδια και ό,τι άλλο μπορούσα αλλά ο κάθε αντιπρόσωπος λέει τα δικά του και δεν μπορώ εύκολα να διαλέξω μεταξύ των δύο.

Κοίταζα πρόσφατα και το Piaggio Liberty 125 που είχε μια μείωση 200 ευρώ και ήρθε κοντά στο budget που μπορώ να διαθέσω, το οποίο έχει και ABS (που το θεωρώ πλεονέκτημα έναντι του CBS των άλλων) αλλά έχω διαβάσει ότι τα Piaggio είναι πιο ακριβά στη συντήρηση.

Το Honda Vision 110 το σκέφτομαι περισσότερο λόγω του ότι:

  • Έχει λίγο χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση από το Sym (αν και δεν είναι σαφές το πόσο χαμηλότερη π.χ. 2.3 έναντι 2.5; ή μπορεί και σχεδόν καθόλου).
  • Έχει την αξιοπιστία Honda και ενδεχομένως να γλιτώσω χρήματα από επισκευές/βλάβες, πλαστικά που τρίζουν κλπ.
  • Έχει keyless σύστημα οπότε (ίσως;;;) καλύτερη ασφάλεια από κλοπή και είναι πιο βολικό.
  • Έχει μεγαλύτερα διαστήματα αντικατάστασης των αναλωσίμων του σύμφωνα με το επίσημο εγχειρίδιο (π.χ. σε σχέση με το Sym 24.000 χλμ. για ιμάντα αντί για 12.000 χλμ., 6.000 χλμ. για λάδια αντί 2.500 χλμ.) αν και δεν ξέρω αν όντως ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Το Sym Symphony SR 125 το σκέφτομαι περισσότερο λόγω του ότι:

  • Είναι πιο ισχυρό (11,5 αντί για 8,7 ίππους) και ίσως να έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια, να κινείται πιο άνετα και να μη με κουράζει σε ανηφόρες/δικάβαλα κλπ. (0-100 έπιασε σε 21" αντί 31" που ήθελε το Vision σε κάποια reviews που είδα)
  • Έχει και πίσω δισκόφρενα αντί για το ταμπούρο του Vision (ήθελα την έκδοση με ABS αλλά πλέον δεν υπάρχει πουθενά και μάλλον δεν θα την ξαναφέρουν 😢).
  • Έχει μπροστινό δίχωρο ντουλαπάκι με USB που κλειδώνει ενώ το Vision έχει μόνο ένα ανοιγόμενο πορτάκι για μπουκαλάκι νερού.
  • Λόγω μάρκας έχω διαβάσει ότι μπορεί να είναι περισσότερο ασφαλές από το να στοχοποιηθεί για κλοπή σε σχέση με το Honda (αν και το Vision είναι πιο entry level μοντέλο και μπορεί να τη γλιτώσει)
  • Έχει διπλά αμορτισέρ πίσω αντί για μονό που έχει το Vision (αυτό μπορεί να είναι και αρνητικό γιατί θα θέλουν και τα δύο αντικατάσταση όταν έρθει η ώρα)

Τι λέτε; Ποιό από τα 3 θα προτιμούσατε; Ή μήπως κάποιο άλλο;

Πάρε το Sh mode 125 

Και Honda και 125 και χαμηλή κατανάλωση με μακράς διαρκείας service 

2900€ νομίζω 

Αν θες για δικαβαλο και βόλτες εκτός πόλης μετά θα πρέπει να πας τουλάχιστον σε 300cc

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω τι λες. Απ'τη μια όντως συνδυάζει αρκετά πλεονεκτήματα των δύο (μείον το πίσω φρένο που παραμένει ταμπούρο). Από την άλλη σε σχέση με το Sym κοστίζει περίπου 700 ευρώ επιπλέον και δεν ξέρω εάν μακροπρόθεσμα θα τα αποσβέσω αυτά τα χρήματα. Ειδικά για την κατανάλωση έχω παρατηρήσει ότι η Sym χρησιμοποιεί μετρήσεις WMTC που είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα ενώ η Honda απλά αναφέρει κάποια δικές τις 'ιδανικές' καταναλώσεις (π.χ. για το Vision αναφέρει 1,9 αλλά στην πραγματικότητα είναι πιο κοντά στο 2,3-2,5 απ'ό,τι έχω διαβάσει). Με βάζεις σε σκέψεις όμως και θα το σκεφτώ και για το sh mode.

Όσο για τα κυβικά συμφωνώ οπότε δεν με πειράζει και να μένω μόνο εντός πόλης με το σκούτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως θα σου έλεγα μόνο Honda.. Έχω ενα SH150  απο το 2009.. Το μηχανάκι δεν έχει βγάλει ούτε μια ζημιά! Είχα Piaggio παλιότερα και κάθε τρείς και λίγο με άφηνε.. Τα Sym δεν τα συμπαθώ και πολύ! Honda μόνο!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, gxyp είπε

Εγώ πάντως θα σου έλεγα μόνο Honda.. Έχω ενα SH150  απο το 2009.. Το μηχανάκι δεν έχει βγάλει ούτε μια ζημιά! Είχα Piaggio παλιότερα και κάθε τρείς και λίγο με άφηνε.. Τα Sym δεν τα συμπαθώ και πολύ! Honda μόνο!

Έχει ξεφύγει σε μηχανικά μέρη η Honda παιδιά παίζει μπάλα μονή της για όσους γνωρίζουν. 
Τεχνολογία ελαχίστων τριβών στα μεταλλικά μέρη δίνει σέρβις κάθε 12.000κμ ενώ άλλες εταιρείες λένε κάθε 5.000χμ

Κατανάλωση συγκρίνοντας πάντα ίδια κυβικά, η Honda πολλές των περιπτώσεων είναι 30% κάτω και παραπάνω μην πω 

Μεταπωλητική αξία κορυφαία είτε μιλάμε για ηλικία 2 ετών είτε για 22 ετών μηχανή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/12/2022 στις 8:49 ΠΜ, gxyp είπε

Εγώ πάντως θα σου έλεγα μόνο Honda.. Έχω ενα SH150  απο το 2009.. Το μηχανάκι δεν έχει βγάλει ούτε μια ζημιά! Είχα Piaggio παλιότερα και κάθε τρείς και λίγο με άφηνε.. Τα Sym δεν τα συμπαθώ και πολύ! Honda μόνο!

Στις 16/12/2022 στις 9:23 ΠΜ, Tasos19s είπε

Έχει ξεφύγει σε μηχανικά μέρη η Honda παιδιά παίζει μπάλα μονή της για όσους γνωρίζουν. 
Τεχνολογία ελαχίστων τριβών στα μεταλλικά μέρη δίνει σέρβις κάθε 12.000κμ ενώ άλλες εταιρείες λένε κάθε 5.000χμ

Κατανάλωση συγκρίνοντας πάντα ίδια κυβικά, η Honda πολλές των περιπτώσεων είναι 30% κάτω και παραπάνω μην πω 

Μεταπωλητική αξία κορυφαία είτε μιλάμε για ηλικία 2 ετών είτε για 22 ετών μηχανή 

Ναι, τη Honda την παραδέχομαι. Καινοτομεί σε πολλά μέτωπα απλά είναι λίγο 'τσιγκούνα' στον εξοπλισμό (βλ. ταμπούρο πίσω) που και πάλι το καταλαβαίνω (πώς θα πουληθούν και τα πιο ακριβά μοντέλα;)

Πάντως χαίρομαι που είστε ευχαριστημένοι Hondaκηδες! Μπορεί σύντομα να καταλήξω κι εγώ τέτοιος :D

23 ώρες πριν, Black Demis είπε

ουτε για αστείο vision αν θες ντε και καλά honda πάνε σε καποιο sh αλλιώς το sim

Πώς και το έχεις αποκλείσει το Vision @Black Demis; Θεωρείς ότι θα είναι πολύ αδύναμο για μες την πόλη ή έχεις κάτι άλλο υπόψη σου; Κι εγώ τον ίδιο προβληματισμό είχα πάντως αλλά 500 ευρώ για 3 ίππους (+30% ιπποδύναμη) παραπάνω ίσως και να αξίζουν όπως λες κι εσύ.

Σε σχέση με το sym όμως;; Εκεί είναι το ακόμα πιο μεγάλο δίλημμα γιατί απ' ό,τι διαβάζω κι η Sym έχει ανεβάσει αρκετά την αξιοπιστία της τα τελευταία χρόνια. Και τα βάζω κάτω και σκέφτομαι το value for money, τι άλλο θα μπορούσα να κάνω με αυτά τα 700 ευρώ: Ασφάλιση, τέλη και σέρβις για 2 χρόνια τουλάχιστον, μπαγκαζιέρα, κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες Ή τζάμπα βενζίνη για 16.000 χιλιόμετρα, δηλ. για περίπου 2,5+ χρόνια για τις δικές μου καθημερινές ανάγκες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To SYM είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα scooter εδώ και χρόνια. Είχα SYM παλιότερα και έχω να πω ότι είναι απλό στη χρήση και "σκυλί". 

Αν μάλιστα στην κατηγορία που κοιτάς, το βρίσκεις και φθηνότερο και δυνατότερο (30% παραπάνω ιπποδύναμη) και με καλύτερα φρένα, νομίζω ότι είναι μονόδρομος η απόφαση.

Ούτως η άλλως κινείσαι στη χαμηλή κατηγορία των scooter, οπότε αυτές οι διαφορές είναι βασικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτοχος Sym SR200 αγορά καινούργιου πριν 2 χρόνια με 30 χιλ χλμ στο κοντερ- απροβλημάτιστο.

Μην ακούς περί αξιοπιστίας σε σύγκριση honda και sym όσον αφορά τα σκούτερ - κινέζικα ιαπωνίας είναι πλέον όλα. Αν του συμπεριφέρεσαι σωστά και κάνεις τα σέρβις σε καλό μηχανικό δεν θα έχεις θέμα. Τα honda όντως κρατάνε ψηλότερη αξία μεταπωλητικά - αλλά αυτό μπορεί και να μη σε ενδιαφέρει μακροπρόθεσμα.
Για να κάνεις τη δουλειά σου χρειάζεσαι ένα μηχανάκι με μεγάλους τροχούς , οικονομικό και συνάμα σπιρτόζικο κινητήρα , καλά φρένα -με abs ειδικά για την πόλη, καλή ανάρτηση και δυνατά φώτα και να είναι λίγο άνετη η σέλα - αν έχει και μεγάλο χώρο απο κάτω ακόμα καλύτερα.

Για να κάνεις ένα σωστό υπολογισμό πας και σε κάποια εξουσιοδοτημένα που κάνουν συντήρηση και ρωτάς τιμές και υποχρεωτικά διαστήματα για μικρό και μεγάλο σέρβις.

πχ στο δικό μου sym το μεγάλο σέρβις στα 15000 κόστισε 160 ευρώ ενώ τα μικρά κάθε 2500 είναι δέκα ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, insonic είπε

Ναι, τη Honda την παραδέχομαι. Καινοτομεί σε πολλά μέτωπα απλά είναι λίγο 'τσιγκούνα' στον εξοπλισμό (βλ. ταμπούρο πίσω) που και πάλι το καταλαβαίνω (πώς θα πουληθούν και τα πιο ακριβά μοντέλα;)

Πάντως χαίρομαι που είστε ευχαριστημένοι Hondaκηδες! Μπορεί σύντομα να καταλήξω κι εγώ τέτοιος :D

Πώς και το έχεις αποκλείσει το Vision @Black Demis; Θεωρείς ότι θα είναι πολύ αδύναμο για μες την πόλη ή έχεις κάτι άλλο υπόψη σου; Κι εγώ τον ίδιο προβληματισμό είχα πάντως αλλά 500 ευρώ για 3 ίππους (+30% ιπποδύναμη) παραπάνω ίσως και να αξίζουν όπως λες κι εσύ.

Σε σχέση με το sym όμως;; Εκεί είναι το ακόμα πιο μεγάλο δίλημμα γιατί απ' ό,τι διαβάζω κι η Sym έχει ανεβάσει αρκετά την αξιοπιστία της τα τελευταία χρόνια. Και τα βάζω κάτω και σκέφτομαι το value for money, τι άλλο θα μπορούσα να κάνω με αυτά τα 700 ευρώ: Ασφάλιση, τέλη και σέρβις για 2 χρόνια τουλάχιστον, μπαγκαζιέρα, κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες Ή τζάμπα βενζίνη για 16.000 χιλιόμετρα, δηλ. για περίπου 2,5+ χρόνια για τις δικές μου καθημερινές ανάγκες

το εχουμε στην δουλεια... αν δεν ειχε αυτοκολλιτο honda δεν θα το επαιρνα χαμπαρι ποτε...

αδύναμο πολυ αδύναμο (δεν ειναι μονο τα αλογα ειναι ο χάρτης του περίεργος)

ψευτο κατασκευη (έχουμε ηδη ραγίσματα πάνω του χωρις να πεσει κλπ)

μηδέν σιγουριά όταν οδηγάς (ακομη και με παπάκι ειμαι ποιο σταθερά)

σε σχεση με το sh μερα με νυχτα

το μονο καλο που εχει σε χαμηλές ταχύτητες καει λιγοτερο αρκει να μην εισαι πανω απο 75+/- κιλα

 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/12/2022 στις 1:04 ΜΜ, tasanton είπε

To SYM είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα scooter εδώ και χρόνια. Είχα SYM παλιότερα και έχω να πω ότι είναι απλό στη χρήση και "σκυλί". 

Αν μάλιστα στην κατηγορία που κοιτάς, το βρίσκεις και φθηνότερο και δυνατότερο (30% παραπάνω ιπποδύναμη) και με καλύτερα φρένα, νομίζω ότι είναι μονόδρομος η απόφαση.

Ούτως η άλλως κινείσαι στη χαμηλή κατηγορία των scooter, οπότε αυτές οι διαφορές είναι βασικές.

Σ' ευχαριστώ που αναφέρεις την προσωπική σου εμπειρία. Κι εγώ γι' αυτό το λόγο το σκεφτόμουν το Sym. Προφανώς για να πουλάει τόσο πολύ, τόσα μοντέλα (κι όχι μόνο ένα: το SR, ST 125, ST 200 όλα στα TOP 10 πωλήσεων) για τόσο μεγάλο διάστημα και ταυτόχρονα να μην έχει βουίξει ο τόπος από παράπονα, προβλήματα, κλπ. σίγουρα είναι ένα πολύ θετικό στοιχείο σχετικά με την αξιοπιστία της μάρκας.

 

Στις 17/12/2022 στις 7:08 ΜΜ, catmaster είπε

Κάτοχος Sym SR200 αγορά καινούργιου πριν 2 χρόνια με 30 χιλ χλμ στο κοντερ- απροβλημάτιστο.

Μην ακούς περί αξιοπιστίας σε σύγκριση honda και sym όσον αφορά τα σκούτερ - κινέζικα ιαπωνίας είναι πλέον όλα. Αν του συμπεριφέρεσαι σωστά και κάνεις τα σέρβις σε καλό μηχανικό δεν θα έχεις θέμα. Τα honda όντως κρατάνε ψηλότερη αξία μεταπωλητικά - αλλά αυτό μπορεί και να μη σε ενδιαφέρει μακροπρόθεσμα.
Για να κάνεις τη δουλειά σου χρειάζεσαι ένα μηχανάκι με μεγάλους τροχούς , οικονομικό και συνάμα σπιρτόζικο κινητήρα , καλά φρένα -με abs ειδικά για την πόλη, καλή ανάρτηση και δυνατά φώτα και να είναι λίγο άνετη η σέλα - αν έχει και μεγάλο χώρο απο κάτω ακόμα καλύτερα.

Για να κάνεις ένα σωστό υπολογισμό πας και σε κάποια εξουσιοδοτημένα που κάνουν συντήρηση και ρωτάς τιμές και υποχρεωτικά διαστήματα για μικρό και μεγάλο σέρβις.

πχ στο δικό μου sym το μεγάλο σέρβις στα 15000 κόστισε 160 ευρώ ενώ τα μικρά κάθε 2500 είναι δέκα ευρώ.

Ακολούθησα τη συμβουλή σου και μίλησα με σέρβις και της Sym και της Honda. Λίγο-πολύ τα ίδια μου είπανε με αυτά που αναφέρεις κι εσύ: τα πολύ μικρά σέρβις γύρω 10, τα "μεσαία" στα 60-70 ευρώ και τα μεγάλα (με ιμάντα κλπ.) γύρω στα 150 ευρώ. Σχεδόν ίδιες τιμές +-10 ευρώ και τα δύο συνεργεία παρ' όλο που ήταν Sym το ένα και Honda το άλλο. Το μόνο που άλλαζε ήταν τα διαστήματα: για το Sym μου ανέφεραν ένα επιπλέον μικρό σέρβις στα 3.000 χλμ. (δηλ. ανάμεσα στα 1.000 και 6.000 που ήταν κοινά και για τα δύο). Επίσης, το μεγάλο σέρβις για τα Sym μου είπαν ότι είναι στα 12.000 ενώ στη Honda στα 24.000 οπότε εκεί είναι κάπως σημαντική η διαφορά αλλά οκ κιόλας για μια φορά στα 2 χρόνια αντί για 4.

Αν υπήρχε διαθέσιμο το SR με το ABS θα το τσίμπαγα αλλά δυστυχώς δεν... Μόνο μεταχειρισμένο αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το ρίσκο. Αλλά οκ, πόσο χάλια να είναι και το CBS;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, insonic είπε

Αλλά οκ, πόσο χάλια να είναι και το CBS;

Το CBS δεν είναι ABS. Και η πέδηση στα δίτροχα είναι σημαντικός παράγοντας ασφάλειας. Γιατί δεν κοιτάς το ST 125 που το έχει;

SYMPHONY ST 125 LC ABS – Sym Scooters

Αλλά βλέπω και αυτό: SYMPHONY SR 125 ABS – Sym Scooters

Επεξ/σία από tasanton
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tasanton είπε

Το CBS δεν είναι ABS. Και η πέδηση στα δίτροχα είναι σημαντικός παράγοντας ασφάλειας. Γιατί δεν κοιτάς το ST 125 που το έχει;

SYMPHONY ST 125 LC ABS – Sym Scooters

Αλλά βλέπω και αυτό: SYMPHONY SR 125 ABS – Sym Scooters

Πολλές φορές το cbs είναι καλύτερο από το abs 

Πιάνουν και τα δυο φρένα άσχετα άμα πάτησες μόνο το πίσω 

Πχ άμα βρέχει και πας στο φανάρι και πατήσεις μόνο το πίσω θα σταματήσεις χωρίς προβλήματα 

Abs άμα πατήσεις μόνο μπροστά και αρχίσει να χτυπάει μπορεί να χάσεις τον έλεγχο 

Μόνο το πίσω δεν σταματάει για κανένα λόγο θα χτυπάει συνέχεια το abs 

Δεν λέω ότι είναι καλύτερο το cbs από το abs

Κατά περίπτωση μπορεί να σε σώσει όμως 

Παιζει ρόλο το ζύγισμα της μοτοσυκλετας, τα ελαστικά, το οδόστρωμα εκείνη την στιγμή 

Επισης η εκπαίδευση του οδηγού σε περίπτωση πανικού… Άλλος θα πατήσει μόνο μπροστά άλλος πιο πολύ πίσω και πάει λέγοντας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Πολλές φορές το cbs είναι καλύτερο από το abs 

Πιάνουν και τα δυο φρένα άσχετα άμα πάτησες μόνο το πίσω 

Πχ άμα βρέχει και πας στο φανάρι και πατήσεις μόνο το πίσω θα σταματήσεις χωρίς προβλήματα 

Abs άμα πατήσεις μόνο μπροστά και αρχίσει να χτυπάει μπορεί να χάσεις τον έλεγχο 

Μόνο το πίσω δεν σταματάει για κανένα λόγο θα χτυπάει συνέχεια το abs 

Δεν λέω ότι είναι καλύτερο το cbs από το abs

Κατά περίπτωση μπορεί να σε σώσει όμως 

Παιζει ρόλο το ζύγισμα της μοτοσυκλετας, τα ελαστικά, το οδόστρωμα εκείνη την στιγμή 

Επισης η εκπαίδευση του οδηγού σε περίπτωση πανικού… Άλλος θα πατήσει μόνο μπροστά άλλος πιο πολύ πίσω και πάει λέγοντας 

Στην αρχή λες ότι είναι καλύτερο σε πολλές περιπτώσεις και μετά λες ότι δεν είναι. Ναι, σε συγκεκριμένα σενάρια το CBS μόνο του μπορεί και να λειτουργήσει καλύτερα. Το ίδιο ισχύει με πολλά πράγματα (π.χ. ζώνη ή αερόσακος). Στο 99,99% των περιπτώσεων με το ABS τα πράγματα είναι καλύτερα. Μέχρι και στην Ινδία είναι υποχρεωτικό, τι συζητάμε;

While CBS only helps in effective braking by applying both the brakes, ABS is much safer as it prevents the wheel from locking up in harsh braking scenarios. The Indian government took the right step towards improving road safety by mandating ABS and CBS for two-wheelers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TuXaKoS είπε

Στην αρχή λες ότι είναι καλύτερο σε πολλές περιπτώσεις και μετά λες ότι δεν είναι. Ναι, σε συγκεκριμένα σενάρια το CBS μόνο του μπορεί και να λειτουργήσει καλύτερα. Το ίδιο ισχύει με πολλά πράγματα (π.χ. ζώνη ή αερόσακος). Στο 99,99% των περιπτώσεων με το ABS τα πράγματα είναι καλύτερα. Μέχρι και στην Ινδία είναι υποχρεωτικό, τι συζητάμε;

While CBS only helps in effective braking by applying both the brakes, ABS is much safer as it prevents the wheel from locking up in harsh braking scenarios. The Indian government took the right step towards improving road safety by mandating ABS and CBS for two-wheelers.

Πάνε στην Ινδία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...