skiabox Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2022 Στις 15/12/2022 στις 10:01 ΜΜ, aces είπε Σ αυτά τα χρήματα πας αναγκαστικά στο 13 pro/max ή s22 ultra/plus ανάλογα πιο λογισμικό σου κάνει περισσότερο Θα έλεγα μακριά από Samsung μιας και το δικό μου s22+ χάλασε μέσα σε 2 μήνες. Ακομα και το επισκευασμένο που πήρα σήμερα έχει θέματα με το tap πάνω στην οθόνη σε σχεδόν τη μισή επιφάνεια. Σαν να έχει πάρει μέσα αέρα ή κάτι τέτοιο.
lneam Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 8 ώρες πριν, skiabox είπε Θα έλεγα μακριά από Samsung μιας και το δικό μου s22+ χάλασε μέσα σε 2 μήνες. Ακομα και το επισκευασμένο που πήρα σήμερα έχει θέματα με το tap πάνω στην οθόνη σε σχεδόν τη μισή επιφάνεια. Σαν να έχει πάρει μέσα αέρα ή κάτι τέτοιο. ωραιες συμβουλες, για την Νο1 εταιρεια σε αριθμο πωλησεων android συσκευων στον κοσμο. Ειδικα για την περιπτωση που ευθυνεται ελληνικο χερι τεχνικου Δεν υπηρξε και ουτε θα υπαρξει εταιρεια σε ολα τα προιοντα με 0% ποσοστο βλαβων. Οσο μικρο και εαν ειναι το ποσοστο βλαβων πχ 1-2%, οταν καποιος πουλαει εκατονταδες εκατομμυρια, τοτε μερικοι θα εχουν βλαβες εντος εγγυησης. Οποτε να κλεισουν ΟΛΕΣ οι εταιρειες ? Σωστα ? 9 ώρες πριν, skiabox είπε Θα έλεγα μακριά από Samsung μιας και το δικό μου s22+ χάλασε μέσα σε 2 μήνες. Ακομα και το επισκευασμένο που πήρα σήμερα έχει θέματα με το tap πάνω στην οθόνη σε σχεδόν τη μισή επιφάνεια. Σαν να έχει πάρει μέσα αέρα ή κάτι τέτοιο. το γυαλι προστασιας, το touch screen και ο οθονη, ειναι 3 σε 1 κολλημενα. Ακομα και σε συσκευες των 100€ ειναι 1 ανταλλακτικο. Δεν μπορει μετα την επισκευη σου να τα εχει "ξεχωρισει" ο τεχνικος. Εαν ηταν δικο μου και για οσο εχει εγγυηση θα "εστηνα" αντισκηνο εξω απο το service μεχρι να εχω αποτελεσμα ..... Σχημα λογου ηταν, υπαρχουν και οι δικηγοροι, η προστασια καταναλωτη, κτλ
skiabox Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, lneam είπε ωραιες συμβουλες, για την Νο1 εταιρεια σε αριθμο πωλησεων android συσκευων στον κοσμο. Ειδικα για την περιπτωση που ευθυνεται ελληνικο χερι τεχνικου Δεν υπηρξε και ουτε θα υπαρξει εταιρεια σε ολα τα προιοντα με 0% ποσοστο βλαβων. Οσο μικρο και εαν ειναι το ποσοστο βλαβων πχ 1-2%, οταν καποιος πουλαει εκατονταδες εκατομμυρια, τοτε μερικοι θα εχουν βλαβες εντος εγγυησης. Οποτε να κλεισουν ΟΛΕΣ οι εταιρειες ? Σωστα ? το γυαλι προστασιας, το touch screen και ο οθονη, ειναι 3 σε 1 κολλημενα. Ακομα και σε συσκευες των 100€ ειναι 1 ανταλλακτικο. Δεν μπορει μετα την επισκευη σου να τα εχει "ξεχωρισει" ο τεχνικος. Εαν ηταν δικο μου και για οσο εχει εγγυηση θα "εστηνα" αντισκηνο εξω απο το service μεχρι να εχω αποτελεσμα ..... Σχημα λογου ηταν, υπαρχουν και οι δικηγοροι, η προστασια καταναλωτη, κτλ Μη νομίζεις ότι είμαι κανένας ψειρας ή ψυχακιας. Κατα τη χρήση του κινητού το παρατήρησα και για να προκαλεί τόσο την προσοχή σιγουρα δεν υπήρχε πριν αυτή η συμπεριφορά. Εχει σταλεί ήδη email διαμαρτυρίας στη Samsung Hellas, και ζητάω καινούριο κινητό, αλλιώς θα πάω Ίνκα, συνήγορο του πολίτη και μητρική Samsung.
lneam Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 5 ώρες πριν, skiabox είπε Μη νομίζεις ότι είμαι κανένας ψειρας ή ψυχακιας. Κατα τη χρήση του κινητού το παρατήρησα και για να προκαλεί τόσο την προσοχή σιγουρα δεν υπήρχε πριν αυτή η συμπεριφορά. Εχει σταλεί ήδη email διαμαρτυρίας στη Samsung Hellas, και ζητάω καινούριο κινητό, αλλιώς θα πάω Ίνκα, συνήγορο του πολίτη και μητρική Samsung. δεν νομιζω τιποτε και ουτε θελω να σκεπτομαι ετσι. Απλα παρατηρω οτι εισαι ατυχος. Αυτο ομως δεν ειναι λογος να αποτρεπουμε τους υποψηφιους καταναλωτες βαση των προσωπικων μας εμποδιων στην ζωη. Αυτο δεν ισχυει οταν εχουμε θεματα με κακες εταιρειες που πραγματικα αδιαφορουν για θεματα hardware ή software. Τοτε επιβαλλεται να τα πουμε ωστε να μην την πατησουν αλλοι πελατες.
skiabox Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2022 15 λεπτά πριν, lneam είπε δεν νομιζω τιποτε και ουτε θελω να σκεπτομαι ετσι. Απλα παρατηρω οτι εισαι ατυχος. Αυτο ομως δεν ειναι λογος να αποτρεπουμε τους υποψηφιους καταναλωτες βαση των προσωπικων μας εμποδιων στην ζωη. Αυτο δεν ισχυει οταν εχουμε θεματα με κακες εταιρειες που πραγματικα αδιαφορουν για θεματα hardware ή software. Τοτε επιβαλλεται να τα πουμε ωστε να μην την πατησουν αλλοι πελατες. Αυτό λέγεται κάκιστο management και είναι πιθανό να συμβεί σε εταιρίες κολοσους. Η δυσφήμιση που δέχεται από κάποιον ενεργό στα social media, δηλαδή θα της επιφέρει πολλαπλάσια ζημιά από ότι αν μου έδινε καινουρια συσκευή. Σημερα για παράδειγμα παρατηρώ ότι και ο ήχος δεν ακούγεται όπως πριν. Επισης είναι πολύ πιθανό το τοπικό management να είναι ανύπαρκτο όποτε να μην μπορεί να κρίνει σωστά την κάθε περίπτωση. Χθες βρήκα όταν βγήκα για βόλτα Λαρισαίο που ζει χρόνια Αμερική, και μου λέει εκεί σου αλλάζουν κατευθείαν συσκευή.
aces Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 24/12/2022 στις 11:03 ΜΜ, skiabox είπε Θα έλεγα μακριά από Samsung μιας και το δικό μου s22+ χάλασε μέσα σε 2 μήνες. Ακομα και το επισκευασμένο που πήρα σήμερα έχει θέματα με το tap πάνω στην οθόνη σε σχεδόν τη μισή επιφάνεια. Σαν να έχει πάρει μέσα αέρα ή κάτι τέτοιο. Επεσες στην περιπτωση. Εμας τοσο το κανονικο S22 οσο κ to S22+ Plus πανε πρίμα. Αν εξαιρεσεις την "οριακή" αυτονομια κ λιγο οτι ζεστενεται λιγο παραπανω απο το κανονικο η συσκευη. Δεν εχουν κολλησει ποτέ μονο μια φορα κολλησε αλλα εφταιγε η εφαρμογη viber. Οτι σου ανεφερε πιο πανω ο @lneamθα σου αναφερουμε και εμεις. Μην γενικευεις ναι οντως βγηκε ελατωμματικο αλλα μιλαμε για Νο1 σε πωλησεις παγκοσμια αλλα και σε Ελλαδα για τη Samsung. Για την εταιρεια δεν κοστιζει κατι να σου αλλαξει 1 συσκευη εφοσον οντως εχει θεμα και με τον ηχο αλλα και το touch φαινεται να μην λειτουργει σωστά. Δειγματοληπτικα να το παρουμε καποιες συσκευες απο τα εκατομμυρια θα βγουν ελατωματικες παρτιδες υλικου κλπ κ στην apple να υπολειτουργει πχ το faceID. Εφοσον ομως μιλαμε για Samsung εχει υποστηριξη κ εφοσον υπαρχει θεμα να το ξαναπας πισω τη συσκευη ζητωντας αντικατασταση ή στειλε το στην Smartec περιγραφοντας τι ενεργειες γινανε στο service την 1η φορά. Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2022 από aces 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα