gii Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Καλησπέρα σας είμαι φοιτητής στο τμήμα λογιστικής και χρηματοοικονομικής του οπα και ψάχνομαι λίγο στο κλάδο των χρηματοοικονομικών τι μπορώ να κάνω μέσα στα φοιτητικά μου χρόνια ώστε να βγω πιο έτοιμος στην αγορά εργασίας ένας καθηγητής μου είπε για το fintech . Από αυτό που έχω κοιτάξει είναι ένα πάντρεμα χρηματοοικονομικών και προγραμματισμού και μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον και κερδοφόρο καθώς είναι κάτι σύγχρονο . Είναι κάποιος στο κλάδο η γνωρίζει μέσω τρίτου σε ποια μαθήματα πρέπει να δώσω παραπάνω βάση και γενικά τι μπορώ να κάνω μόνος μου ώστε να είμαι πιο έτοιμος για την αγορά εργασίας και επίσης αν το επάγγελμα είναι όντως κερδοφόρο(σε γενικές γραμμές); Ο καθηγητής μου είπε ότι χρειάζονται καλά μαθηματικά στα οποία δεν είμαι τόσο δυνατός πράγμα που με απογοήτευσε . Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων μπορείτε να μου απαντήσετε είτε εδώ είτε σε dm🙂
Moderators Kercyn Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Όποιος θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με προγραμματισμό χωρίς να του αρέσει είναι καταδικασμένος να αποτύχει. Με τη ζήτηση που υπάρχει, γιατί λες δεν έχουν γίνει όλοι προγραμματιστές; Αν σου φαίνεται ενδιαφέρον ο κλάδος, ξεκίνα να ψάχνεις! Υπάρχουν ένα σωρό sites με courses (δωρεάν και μη), όπως και το YouTube. 1 1