Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στους φίλους insomniacs.

Δυστυχώς το s22+ παρέδωσε πνεύμα μετά από μόλις 2-3 μήνες από την αγορά του από το Public.

Πέρασα και σήμερα από εκεί αλλά είχε φύγει ο τεχνικός (9-5 είναι εκεί).

Τι κινήσεις πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα;

Εχω αγοράσει ευτυχώς και την εξτρά ασφάλεια που πουλάει για τα κινητά το public.

Ευχαριστώ.

(Η βλάβη είναι reset κάθε 30 δευτερόλεπτα με 1 λεπτό το πολύ ακόμα και κατά το factory reset που δοκίμασα ως έσχατη λύση)

Από ότι καταλαβαίνω, για επαγγελματίες μετά την apple υπάρχει το χάος.

Αν χαλάνε και οι ναυαρχίδες στους 2 μήνες τότε καλύτερα τα άλλα μαγαζιά να τα κλείσουν.

Υποτίθεται ότι αυτό το είχα πάρει επειδή έχει καλύτερα υλικά από το poco f3, που αποδείχθηκε από την καλύτερη λήψη ότι είχε, αλλά φαίνεται όχι αρκετά καλά ώστε να κρατάνε πάνω από 3 μήνες!!!

Επεξ/σία από skiabox
  • Confused 2
Δημοσ.

Μιλάς απευθείας με το σέρβις της Samsung νομίζω είναι καλύτερα από το να μπλέξεις με το public, και εννοείται δεν έχει καμία σχέση η μάρκα με το αν πάθει ζημιά μια συσκευή αστοχία υπάρχουν σε όλα τα ηλεκτρονικά, έχω meizu και Xiaomi πάνω από 5 χρόνια και δεν έχουν πάθει τίποτα. 

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, skiabox είπε

Από ότι καταλαβαίνω, για επαγγελματίες μετά την apple υπάρχει το χάος.

Αν χαλάνε και οι ναυαρχίδες στους 2 μήνες τότε καλύτερα τα άλλα μαγαζιά να τα κλείσουν.

Αγορασε τοτε apple αφου ολες οι υπολοιπες ναυαρχιδες χαλανε μεσα σε 2 μηνες.

Τζαμπα αγχωνεσαι. Εχεις εγγυηση. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Δεν έχεις εγγύηση;Τι λες τότε για έξτρα εγγυήσεις κλπ;

Είναι αυτό το πακέτο που πουλάει το public.

Ασφάλεια κινητού.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, skiabox είπε

Καλησπέρα στους φίλους insomniacs.

Δυστυχώς το s22+ παρέδωσε πνεύμα μετά από μόλις 2-3 μήνες από την αγορά του από το Public.

Πέρασα και σήμερα από εκεί αλλά είχε φύγει ο τεχνικός (9-5 είναι εκεί).

Τι κινήσεις πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα;

Εχω αγοράσει ευτυχώς και την εξτρά ασφάλεια που πουλάει για τα κινητά το public.

Ευχαριστώ.

(Η βλάβη είναι reset κάθε 30 δευτερόλεπτα με 1 λεπτό το πολύ ακόμα και κατά το factory reset που δοκίμασα ως έσχατη λύση)

Από ότι καταλαβαίνω, για επαγγελματίες μετά την apple υπάρχει το χάος.

Αν χαλάνε και οι ναυαρχίδες στους 2 μήνες τότε καλύτερα τα άλλα μαγαζιά να τα κλείσουν.

Υποτίθεται ότι αυτό το είχα πάρει επειδή έχει καλύτερα υλικά από το poco f3, που αποδείχθηκε από την καλύτερη λήψη ότι είχε, αλλά φαίνεται όχι αρκετά καλά ώστε να κρατάνε πάνω από 3 μήνες!!!

Εντάξει είσαι υπερβολικος. Και εγώ έχω τώρα iphone και είχα για πάρα πολλά χρόνια samsung και δεν έχω πάει ποτέ service τα τελευταία 12 χρόνια! Αν έτυχε κάτι ελατωματικο δεν σημαίνει ότι όλα τα κινητά είναι έτσι. Επίσης μήπως έκανες κάτι εσύ;  μήπως έφαγε κανένα πέσιμο το κινητό ή έπεσε νερό κτλ.;;  γιατί αναφέρεις την extra ασφάλεια που έκανες που καλύπτει δική σου υπαιτιοτητα. Αν απλά χάλασε από μόνο του σε καλύπτει η κανονική εγγύηση της Samsung.

Επεξ/σία από koutsis
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, skiabox είπε

Ούτε για αστείο το πέσιμο.

Σαν τα μάτια μου το πρόσεχα.

Τότε πας κατευθείαν στη samsung. Μην μπλέκεις με plaisio 

Δημοσ.

Είναι καθαρά θέμα υπερθέρμανσης επεξεργαστή.

Τωρα που το είχα αφήσει κανένα μισάωρο πρόλαβα και μπήκα στο σύστημα.

Αμεσως μετά έκανε reset.

Μόλις τώρα, koutsis είπε

Τότε πας κατευθείαν στη samsung. Μην μπλέκεις με plaisio 

Όταν λες πάω Samsung τι εννοείς;

Σε κατάστημα Samsung?

Αυτό που θα κάνει το public πιθανότατα είναι να μου δώσει άμεσα νέο κινητό.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε παιδιά ότι είναι εργαλείο δουλειάς όποτε θέλω κινητό να λειτουργεί πάνω μου, από αύριο το πρωί κιόλας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, skiabox είπε

Είναι καθαρά θέμα υπερθέρμανσης επεξεργαστή.

Τωρα που το είχα αφήσει κανένα μισάωρο πρόλαβα και μπήκα στο σύστημα.

Αμεσως μετά έκανε reset.

Όταν λες πάω Samsung τι εννοείς;

Σε κατάστημα Samsung?

Αυτό που θα κάνει το public πιθανότατα είναι να μου δώσει άμεσα νέο κινητό.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε παιδιά ότι είναι εργαλείο δουλειάς όποτε θέλω κινητό να λειτουργεί πάνω μου, από αύριο το πρωί κιόλας.

OK. Αν η extra εγγύηση που έχεις λέει για αντικατάσταση συσκευής ναι πας στο πλαίσιο. Αν όμως είναι να το στειλουν αυτοί στο επίσημο service samsung καλύτερα να το πας εσύ κατευθείαν. Αυτό λέω...

Επεξ/σία από koutsis
Δημοσ.

Ρε μανία με το πλαίσιο.

Στο public αναφέρομαι.

Ακομα και στον τίτλο του thread το έχω βάλει.

λολ

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, skiabox είπε

Ρε μανία με το πλαίσιο.

Στο public αναφέρομαι.

Ακομα και στον τίτλο του thread το έχω βάλει.

λολ

ΓΕΛΑΣΑ ΔΥΝΑΤΑ 

Δημοσ.

https://www.samsung.com/gr/support/service-center/

εδω μπες και πήγαινε αύριο το πρωί, μαζί με την απόδειξη αγοράς.

Αν υπάρχει το ανταλλακτικό εντός 2 ωρών θα έχεις επισκευασμένη συσκευή με την στεγανοποίηση του και τα συναφή έτοιμη.

όλα τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα πιθανότατα να πάθουν αστοχίες, το ότι χάλασε μια συσκευή που έχει 1000€ και μια άλλη με 150€ δεν εχει πάθει τίποτα προσωπικά με αφήνει αδιάφορο μιας και τα ηλεκτρονικά είναι σα τις πιθανότητες στα μαθηματικά.

Κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι το οποιοδήποτε ηλεκτρονικό εξάρτημα δεν θα βγάλει ζημιά ασχέτως τιμής.

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

https://www.samsung.com/gr/support/service-center/

εδω μπες και πήγαινε αύριο το πρωί, μαζί με την απόδειξη αγοράς.

Αν υπάρχει το ανταλλακτικό εντός 2 ωρών θα έχεις επισκευασμένη συσκευή με την στεγανοποίηση του και τα συναφή έτοιμη.

όλα τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα πιθανότατα να πάθουν αστοχίες, το ότι χάλασε μια συσκευή που έχει 1000€ και μια άλλη με 150€ δεν εχει πάθει τίποτα προσωπικά με αφήνει αδιάφορο μιας και τα ηλεκτρονικά είναι σα τις πιθανότητες στα μαθηματικά.

Κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι το οποιοδήποτε ηλεκτρονικό εξάρτημα δεν θα βγάλει ζημιά ασχέτως τιμής.

Μόνο που είμαι Λάρισα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...