GATE123 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 18 λεπτά πριν, johnyb98 είπε Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τις διευκρινήσεις. Και γω, να σου πω την αλήθεια, κάπως έτσι το σκέφτηκα. Αποκλείεται μόνο με την ταυτότητα και μία απλή επίσκεψη, δήλωση κινητού και τέλος. Πρώτα Wind, μετά τράπεζα, αφού φυσικά στην τράπεζα κλείσεις ραντεβού για μετά από 1 μήνα τουλάχιστον!! Τί να πω;; Με τις εξουσιοδοτήσεις πώς γίνεται; Θα μου κάνει εξουσιοδότηση σε ΚΕΠ που θα πάμε μαζί; Και εξουσιοδότηση για πού, και θα γράφει τί; Μία εξουσιοδότηση για Wind και μία για τράπεζα; Όχι τώρα στην τράπεζα σε 2-3 μέρες. Ενδέχεται να μην θέλει και ραντεβού. Πάρε τηλέφωνο και ρώτα. Στην εξουσιοδότηση λογικά θέλει και στην Wind και στην τράπεζα. Δηλαδή 2 εξουσιοδοτήσεις. Ναι σε ένα ΚΕΠ. Αυτό με την εξουσιοδότηση δεν είναι σίγουρο γιατί κάποιο από τα δύο θα θέλει φυσικό πρόσωπο (μάλλον η τράπεζα).
johnyb98 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ok. Θα πάρω στην τράπεζα, και θα ρωτήσω. Εάν δηλαδή μου που. Εκεί, μόνο που στην προτασή μου μέσα βάλω τη λέξη "μητέρα μου", τσουκ, κλείνει αυτόματα η πόρτα, ακόμη και για ερωτήσεις γενικού περιεχομένου. πχ να ρωτήσεις γενικά για web banking κάτι, κι όχι για web banking συγκεκριμένα τού λογαριασμού της μητέρας μου. Πάλι όχι θα σου πουν. Ελπίζω να πέσω σε καλό υπάλληλο που δε θα είναι τόσο των πρωτοκόλλων. Υπάρχουν και τέτοιοι, αλλά πρέπει να τον πετύχεις. Εάν μάθω κάτι, θα ανεβάσω. Thanks a lot ! Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2022 από johnyb98
johnyb98 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Ντροπή τους!! Δεν υπάρχει άλλη λέξη. Η μητέρα μου ήταν η μια από τις 2-3 ημέρες τού μήνα, που σήμερα βγήκε από το σπίτι για ψώνια. Την περίμενα, λοιπόν, να γυρίσει, για να την πάρω γρήγορα γρήγορα να πεταχτούμε έξω σε Wind + Alpha. Για τη Wind δεν είχα αμφιβολίες. Θα το βγάζαμε το χαρτί. Όντως. Μας το έβγαλε το παιδί εκεί. Και λες και το 'ξερα, ζήτησα να μας κάνει τη χάρη να μας βγάλει δύο. 2 μας έβγαλε (ΕΥΤΥΧΩΣ!!) Γυρνώντας στο σπίτι, σταματήσαμε με το πιστοποιητικό Wind στο χέρι, σε ένα κατάστημα ALPHA. Τελικά, δεν γίνεται χωρίς ο ίδιος (εξουσιοδότηση δε δουλεύει), χωρίς ραντεβού, αλλά και μόνο με το πιστοποιητικό τού παρόχου. Η ALPHA, αν και ήδη έχεις λογαριασμό, θελει: εκκαθαριστικό εφορίας λογαριασμό ΔΕΗ Ταυτότητα Πιστοποιητικό παρόχου Δεν είχα και πολλές ελπίδες για την τράπεζα. Είπα να δοκιμάσω, όμως, με μια στάση. Τα παραπάνω 4 χαρτιά, μας είπε πως χρειάζονται αυτός ο μ.... που μας αχρηστεύει το ένα πιστοποιητικό παρόχου, που του έχουμε δώσει και το κρατάει στο χέρι του, για να δει περί τίνος πρόκειται. Ευτυχώς, μόνο το ένα πιστοποιητικό παρόχου τού έχουμε δώσει. Μας λέει:για να κλείσετε το ραντεβού, να σας γράψω το τηλέφωνο που πρέπει να καλέσετε. Δεν τον προλαβαίνω!!! Απίστευτα γρήγορα, μας γράφει το 2103226000, της ALPHA. Σιγά το ειδικό νούμερο για ραντεβού. Αυτό το κεντρικό της ALPHA, το ξέρουν κι οι πέτρες. Δεν το περίμενα βρε παιδιά να σημειώσει πάνω στο χαρτί σαν ένα απλό Α4. Τι να πω; Για μένα πάει, αχρηστεύεται το ένα πιστοποιητικό. Κι όταν τον ρώτησα δεν πειράζει που έγραψες επάνω; Η απάντησή του (πραγματικά όπως την περιγράφω): εεεεεεελα μωρέ, σιγά, ένα απλό χαρτί είναι με ένα νούμερο επάνω. Η ουσία τού χαρτιού υφίσταται. Αλήθεια; Και που ξέρω εγώ, εάν ο υπάλληλος που (υποτίθεται) θα το δώσω, θα το αποδεχτεί??? Τι να πω!!! Τέλος πάντων. Για την ταυτότητα και το πιστοποιητικό παρόχου, το καταλαβαίνω. Τι τα θέλουν τα υπόλοιπα; Η ουσία είναι μια. Η μητέρα μου έχει πραγματικά σοβαρό πρόβλημα με το πόδι της. Κουτσαίνει. Σε λίγο καιρό θα μπει χειρουργείο. Δυστυχώς, μέσα από ένα απλό μήνυμα σε μια κοινότητα, δε μπορώ να σας το αποδείξω, αλλά είναι η αλήθεια. Δεν το κάνω για λυπηση, για να σας βάλω κάποια τρικλοποδιά και με βοηθήσετε με την απάντηση, απλά δεν ξέρω. Ίσως ήθελα να τα πω κάπου!! Η μητέρα μου έχει πολύ σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθεί, απ' το να γυρνάει τους δρόμους του Πειραιά, να μαζεύει χαρτιά, και να επισκέπτεται ιδρύματα. Εδώ μιλάμε για το ύψιστο των πραγμάτων που απασχολεί όλους μας. Την υγεία. Μπαίνοντας στην τράπεζα, έχουμε το χαρτί, βρίσκεται η ίδια η μητέρα μου με την ταυτότητά της, και το μόνο που χρειάζεται να γίνει είναι μια καταχώρηση 10 ψηφίων στο προφίλ της. Εάν για κάτι τέτοιο, μια γυναίκα με σοβαρό πρόβλημα υγείας, πρέπει να ταλαιπωρείται έτσι, τότε πραγματικά ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!!! Δεν μπορώ και γω, από την άλλη, να κάνω κάτι άλλο. Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Προσπαθώ να κάνω αυτήν την καταχώρηση ενός 10-ψηφιου αριθμού σε ένα προφίλ εδώ και 2 μήνες!! Σταματάω εδώ. Πάντως, αυτό το web banking, εάν μπορούσα να το ενεργοποιήσω, ήταν πραγματικά μεγάλο βοήθημα. Τι να κάνω; 10 αριθμοί μου κλείνουν την πόρτα. Σας ευχαριστώ για το support, τοσο για τα κινητά, όσο και για την τράπεζα καί τίς πληροφορίες!!
GATE123 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, johnyb98 είπε Ντροπή τους!! Δεν υπάρχει άλλη λέξη. Η μητέρα μου ήταν η μια από τις 2-3 ημέρες τού μήνα, που σήμερα βγήκε από το σπίτι για ψώνια. Την περίμενα, λοιπόν, να γυρίσει, για να την πάρω γρήγορα γρήγορα να πεταχτούμε έξω σε Wind + Alpha. Για τη Wind δεν είχα αμφιβολίες. Θα το βγάζαμε το χαρτί. Όντως. Μας το έβγαλε το παιδί εκεί. Και λες και το 'ξερα, ζήτησα να μας κάνει τη χάρη να μας βγάλει δύο. 2 μας έβγαλε (ΕΥΤΥΧΩΣ!!) Γυρνώντας στο σπίτι, σταματήσαμε με το πιστοποιητικό Wind στο χέρι, σε ένα κατάστημα ALPHA. Τελικά, δεν γίνεται χωρίς ο ίδιος (εξουσιοδότηση δε δουλεύει), χωρίς ραντεβού, αλλά και μόνο με το πιστοποιητικό τού παρόχου. Η ALPHA, αν και ήδη έχεις λογαριασμό, θελει: εκκαθαριστικό εφορίας λογαριασμό ΔΕΗ Ταυτότητα Πιστοποιητικό παρόχου Δεν είχα και πολλές ελπίδες για την τράπεζα. Είπα να δοκιμάσω, όμως, με μια στάση. Τα παραπάνω 4 χαρτιά, μας είπε πως χρειάζονται αυτός ο μ.... που μας αχρηστεύει το ένα πιστοποιητικό παρόχου, που του έχουμε δώσει και το κρατάει στο χέρι του, για να δει περί τίνος πρόκειται. Ευτυχώς, μόνο το ένα πιστοποιητικό παρόχου τού έχουμε δώσει. Μας λέει:για να κλείσετε το ραντεβού, να σας γράψω το τηλέφωνο που πρέπει να καλέσετε. Δεν τον προλαβαίνω!!! Απίστευτα γρήγορα, μας γράφει το 2103226000, της ALPHA. Σιγά το ειδικό νούμερο για ραντεβού. Αυτό το κεντρικό της ALPHA, το ξέρουν κι οι πέτρες. Δεν το περίμενα βρε παιδιά να σημειώσει πάνω στο χαρτί σαν ένα απλό Α4. Τι να πω; Για μένα πάει, αχρηστεύεται το ένα πιστοποιητικό. Κι όταν τον ρώτησα δεν πειράζει που έγραψες επάνω; Η απάντησή του (πραγματικά όπως την περιγράφω): εεεεεεελα μωρέ, σιγά, ένα απλό χαρτί είναι με ένα νούμερο επάνω. Η ουσία τού χαρτιού υφίσταται. Αλήθεια; Και που ξέρω εγώ, εάν ο υπάλληλος που (υποτίθεται) θα το δώσω, θα το αποδεχτεί??? Τι να πω!!! Τέλος πάντων. Για την ταυτότητα και το πιστοποιητικό παρόχου, το καταλαβαίνω. Τι τα θέλουν τα υπόλοιπα; Η ουσία είναι μια. Η μητέρα μου έχει πραγματικά σοβαρό πρόβλημα με το πόδι της. Κουτσαίνει. Σε λίγο καιρό θα μπει χειρουργείο. Δυστυχώς, μέσα από ένα απλό μήνυμα σε μια κοινότητα, δε μπορώ να σας το αποδείξω, αλλά είναι η αλήθεια. Δεν το κάνω για λυπηση, για να σας βάλω κάποια τρικλοποδιά και με βοηθήσετε με την απάντηση, απλά δεν ξέρω. Ίσως ήθελα να τα πω κάπου!! Η μητέρα μου έχει πολύ σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθεί, απ' το να γυρνάει τους δρόμους του Πειραιά, να μαζεύει χαρτιά, και να επισκέπτεται ιδρύματα. Εδώ μιλάμε για το ύψιστο των πραγμάτων που απασχολεί όλους μας. Την υγεία. Μπαίνοντας στην τράπεζα, έχουμε το χαρτί, βρίσκεται η ίδια η μητέρα μου με την ταυτότητά της, και το μόνο που χρειάζεται να γίνει είναι μια καταχώρηση 10 ψηφίων στο προφίλ της. Εάν για κάτι τέτοιο, μια γυναίκα με σοβαρό πρόβλημα υγείας, πρέπει να ταλαιπωρείται έτσι, τότε πραγματικά ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!!! Δεν μπορώ και γω, από την άλλη, να κάνω κάτι άλλο. Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Προσπαθώ να κάνω αυτήν την καταχώρηση ενός 10-ψηφιου αριθμού σε ένα προφίλ εδώ και 2 μήνες!! Σταματάω εδώ. Πάντως, αυτό το web banking, εάν μπορούσα να το ενεργοποιήσω, ήταν πραγματικά μεγάλο βοήθημα. Τι να κάνω; 10 αριθμοί μου κλείνουν την πόρτα. Σας ευχαριστώ για το support, τοσο για τα κινητά, όσο και για την τράπεζα καί τίς πληροφορίες!! Λογαριασμό ΔΕΗ και εκκαθαριστικό εφορίας είναι για την ταυτοποίηση μήπως τυχών έχουν αλλάξει. Μια φωτοτυπία στο καθένα βγάλε εσύ. Τελευταίο λογαριασμό και περσινό εκκαθαριστικό. Ταυτότητα και χαρτί παρόχου έχεις. Ραντεβού μπορείς να κλείσεις και Online. Τουλάχιστον έτσι είναι στην Eurobank που κλείσαμε εμείς.
johnyb98 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Γυρίζω πάλι στο θέμα κινητό G31, διότι έχω θέμα σοβαρό.. Οπως είπα και παραπάνω, πήρα πριν λίγες ημέρες στη μητέρα μου το Moto G31. Με "φοβίζει" η μπαταρία. Καθόλου ευχαριστημένος δεν είμαι. Λίγο να το δουλέψεις, βλέπω και η στάθμη τής μπαταρίας (τα %) κατεβαίνουν πολύ γρήγορα. Της το προσαρμοζω, βέβαια, ακόμα, για να απενεργοποιώ σιγά σιγά κάποια updates που ζητούν κρυφά εφαρμογές στο background. Μπορεί πχ εργοστασιακά να υπάρχει μια εφαρμογή που δε με ενδιαφέρει και πρέπει να κλείσω το update της για να μη βοηθάει αυτό το background update να κατεβαίνει η μπαταρία τόσο γρήγορα. Αυτά όλα τα κλεισίματα με τον καιρό. Το καταλαβαίνω. Αλλά τόσο πολύ και γρήγορα να κατεβαίνει η μπαταρία; Εδώ δύο τινά: ή επειδή έχω πολλά χρόνια να δουλέψω τα μοντέρνα κινητά δεν ξέρω τον χρόνο καθόδου της μπαταρίας των κινητών (όποτε είναι σωστός ο χρόνος τού G31), ή τα Motorola από θέμα μπαταρίας και ενέργειας δεν το 'χουν. Μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό; Τι συμβαίνει; Διότι αυτές τις ημέρες έχω κλείσει κι εγώ με παραγγελία το Moto G32. Και το θέμα μπαταρία-ενεργεια είναι κάτι που δίνω πολύ σημασία. Αν η Motorola δεν το 'χει με τις μπαταρίες, να πάω αλλού. Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2022 από johnyb98
koutsis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 16 λεπτά πριν, johnyb98 είπε Γυρίζω πάλι στο θέμα κινητό G31, διότι έχω θέμα σοβαρό.. Οπως είπα και παραπάνω, πήρα πριν λίγες ημέρες στη μητέρα μου το Moto G31. Με "φοβίζει" η μπαταρία. Καθόλου ευχαριστημένος δεν είμαι. Λίγο να το δουλέψεις, βλέπω και η στάθμη τής μπαταρίας (τα %) κατεβαίνουν πολύ γρήγορα. Της το προσαρμοζω, βέβαια, ακόμα, για να απενεργοποιώ σιγά σιγά κάποια updates που ζητούν κρυφά εφαρμογές στο background. Μπορεί πχ εργοστασιακά να υπάρχει μια εφαρμογή που δε με ενδιαφέρει και πρέπει να κλείσω το update της για να μη βοηθάει αυτό το background update να κατεβαίνει η μπαταρία τόσο γρήγορα. Αυτά όλα τα κλεισίματα με τον καιρό. Το καταλαβαίνω. Αλλά τόσο πολύ και γρήγορα να κατεβαίνει η μπαταρία; Εδώ δύο τινά: ή επειδή έχω πολλά χρόνια να δουλέψω τα μοντέρνα κινητά δεν ξέρω τον χρόνο καθόδου της μπαταρίας των κινητών (όποτε είναι σωστός ο χρόνος τού G31), ή τα Motorola από θέμα μπαταρίας και ενέργειας δεν το 'χουν. Μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό; Τι συμβαίνει; Διότι αυτές τις ημέρες έχω κλείσει κι εγώ με παραγγελία το Moto G32. Και το θέμα μπαταρία-ενεργεια είναι κάτι που δίνω πολύ σημασία. Αν η Motorola δεν το 'χει με τις μπαταρίες, να πάω αλλού. Δεν μας λες πόσο γρήγορα πέφτει όμως. Μια μέρα σου βγάζει; αν δηλαδή το φορτίσεις το πρωι σου βγάζει μέχρι το βράδυ;
johnyb98 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, koutsis είπε Δεν μας λες πόσο γρήγορα πέφτει όμως. Μια μέρα σου βγάζει; αν δηλαδή το φορτίσεις το πρωι σου βγάζει μέχρι το βράδυ; Αυτό, εάν δεν το δουλέψεις ο ίδιος το κινητό, δε μπορείς να το πολυκαταλάβεις. Καταρχήν, φωτεινότητα το δουλεύω κάτω από τη μέση. Περίπου 40%. Δεν τρώει και τόσο η φωτεινότητα. Τώρα, δεν έχω κατεβάσει καμία εφαρμογή από Play store, εκτός από MyALPHA Mobile. Αλλά δε φταίει αυτό. Και πριν το MyALPHA, ίδια απόδοση. Εάν το αφήσω σε μια άκρη, δεν ασχολούμαι καθόλου, και δεν έχω καθόλου κλήσεις όλη την ημέρα, σίγουρα, με πχ 65% που είναι τώρα, σίγουρα, λοιπόν, δύο εβδομάδες θα βγάλει. Στην προσαρμογή που έκανα όταν το έβγαλα από τη συσκευασία,και κάνω ακόμη, κατά μέσο όρο, πρέπει να ρίχνει 1% ανά περίπου 20-30 λεπτά. Δεν το έχω χρονομετρήσει. Πάνω κάτω αυτή είναι η εικόνα. Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2022 από johnyb98
koutsis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, johnyb98 είπε Αυτό, εάν δεν το δουλέψεις ο ίδιος το κινητό, δε μπορείς να το πολυκαταλάβεις. Καταρχήν, φωτεινότητα το δουλεύω κάτω από τη μέση. Περίπου 40%. Δεν τρώει και τόσο η φωτεινότητα. Τώρα, δεν έχω κατεβάσει καμία εφαρμογή από Play store, εκτός από MyALPHA Mobile. Αλλά δε φταίει αυτό. Και πριν το MyALPHA, ίδια απόδοση. Εάν το αφήσω σε μια άκρη, δεν ασχολούμαι καθόλου, και δεν έχω καθόλου κλήσεις όλη την ημέρα, σίγουρα, με πχ 65% που είναι τώρα, σίγουρα, λοιπόν, δύο εβδομάδες θα βγάλει. Στην προσαρμογή που έκανα όταν το έβγαλα από τη συσκευασία,και κάνω ακόμη, κατά μέσο όρο, πρέπει να ρίχνει 1% ανά περίπου 20-30 λεπτά. Δεν το έχω χρονομετρήσει. Πάνω κάτω αυτή είναι η εικόνα. Φίλε μου κάπου τα έχεις μπερδέψει. Τι κινητό έχεις τόσο καιρό; τα σύγχρονα smartphones αν σου βγάζει μια μέρα η μπαταρία λες και ευχαριστώ! Εσύ τώρα μιλάς για δύο βδομάδες μπαταρία; τα ξεχνάς αυτά. Κάθε μέρα θέλει φόρτιση με normal χρήση και είναι φυσιολογικό. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, johnyb98 είπε Αυτό, εάν δεν το δουλέψεις ο ίδιος το κινητό, δε μπορείς να το πολυκαταλάβεις. Καταρχήν, φωτεινότητα το δουλεύω κάτω από τη μέση. Περίπου 40%. Δεν τρώει και τόσο η φωτεινότητα. Τώρα, δεν έχω κατεβάσει καμία εφαρμογή από Play store, εκτός από MyALPHA Mobile. Αλλά δε φταίει αυτό. Και πριν το MyALPHA, ίδια απόδοση. Εάν το αφήσω σε μια άκρη, δεν ασχολούμαι καθόλου, και δεν έχω καθόλου κλήσεις όλη την ημέρα, σίγουρα, με πχ 65% που είναι τώρα, σίγουρα, λοιπόν, δύο εβδομάδες θα βγάλει. Στην προσαρμογή που έκανα όταν το έβγαλα από τη συσκευασία,και κάνω ακόμη, κατά μέσο όρο, πρέπει να ρίχνει 1% ανά περίπου 20-30 λεπτά. Δεν το έχω χρονομετρήσει. Πάνω κάτω αυτή είναι η εικόνα. Δυο εβδομάδες;Χαλασμένο είναι. Μας δουλευεις;
chios Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Αν φορτιζαμε κάθε μέρα καηκαμε, θα το είχα πετάξει το κινητό. Το g31 με νορμάλ χρήση σίγουρα θα πάει 2-3μερες, τόσο πάω και εγώ με το realme. 1
koutsis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 23 λεπτά πριν, chios είπε Αν φορτιζαμε κάθε μέρα καηκαμε, θα το είχα πετάξει το κινητό. Το g31 με νορμάλ χρήση σίγουρα θα πάει 2-3μερες, τόσο πάω και εγώ με το realme. Παιδιά εξαρτάται τι κινητό έχει ο καθένας και τι χρήση κάνει. Και εμένα η γιαγιά μου που το χρησιμοποιεί μόνο για κλήσεις βγάζει 5 μέρες, οκ. Μιλάμε για φυσιολογική χρήση. Από εκεί και πέρα ο καθένας ξέρει για τον εαυτό του! 1
chios Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, koutsis είπε Παιδιά εξαρτάται τι κινητό έχει ο καθένας και τι χρήση κάνει. Και εμένα η γιαγιά μου που το χρησιμοποιεί μόνο για κλήσεις βγάζει 5 μέρες, οκ. Μιλάμε για φυσιολογική χρήση. Από εκεί και πέρα ο καθένας ξέρει για τον εαυτό του! Εννοείται ότι παίζει ρόλο η χρήση, 8-9 ώρες οθόνη βγάζω που για την δική μου χρήση πάει 2-3 μέρες, άλλος μπορεί να την τελειώσει την ίδια μέρα όλα σχετικά είναι. 2
johnyb98 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Δυο εβδομάδες;Χαλασμένο είναι. Μας δουλευεις; Όταν λέω δύο εβδομάδες διευκρίνησα: το φορτίζω στο 100%, το βάζω στην άκρη με όλα στο off (wifi, Bluetooth, κτλ), και δε δέχομαι ούτε κάνω κλήσεις. Αναμμένο φυσικά. Σε μια τέτοια κατάσταση, με 100%, και παρατημένο σε μια γωνιά, δε θα βγάλει δύο εβδομάδες+; Εγώ πάντως, ήταν προχθές 20:15 στο 65% , και χθες που τα ξαναείδα περίπου 18:00 (δηλαδή σχεδόν 24 ώρες μετά), ήταν και πάλι 65%. Όπως και το περίμενα χωρίς χρήση. Γι' αυτό είπα 2 εβδομάδες. Εννοούσα χωρίς χρήση. Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2022 από johnyb98
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα