Προς το περιεχόμενο

Renault clio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Kapsimis77 είπε

Ναι ηταν μια χαρα ολα ακουγοντουσαν οπως παντα...δεν ξερω τωρα μου ειπε οτι θελει και αλαγη σετ ιμαντα...104.000 και ειναι για κοψιμο.. καλες διακοπες χαχαχαχα

5 χρόνια ή 140.000χλμ λεει ο ιμάντας; ή 6 και 150Κ;   

Δε θυμαμαι γιατι εχω 2 κλιο με το ιδιο μοτερ και ειναι διαφορετικο για καποιο λογο απ'το ενα στο άλλο.

Οτι λεει το βιβλιο σερβις. (φυσικά αν θες-καλο ειναι-τα αλλάζεις νωρίτερα!)

Υ.Γ. εγώ που τον αλλαξα στα 6 χρονια απο αμέλεια, βγήκε το λουρι ήταν πραγματικα σε τρομερά καλή κατάσταση. (βοηθάει το οτι δεν εχει σπασίματα).

Επισης αλλαζεις μαζι του αντλια νερου, εννοειται παραφλου, κτλ.

ΚΑι αν εισαι αντιπροσωπεια, ετοιμάσου για το 600ρι+

Επεξ/σία από kanesaxo
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το εχει ανοιξει και μου ειπε ειναι σε κακη κατασταση...τεσπα ο ιμαντας να αλλαχθει στο προγραμμα ειναι..αυτο που με ενδιαφερει ειναι το αλλο...αναμενω...

Δημοσ.

Ξαναλέω ότι θα αλλάξεις και την αντλία νερού. 

Νέο παραφλου, εξαέρωση κτλ.

Μακάρι να ναι μόνο αυτά.

Γράψε μας και το κόστος να έχουμε μια άποψη κι από εκεί!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kanesaxo είπε

χρόνια ή 140.000χλμ λεει ο ιμάντας; ή 6 και 150Κ;   

Δε θυμαμαι γιατι εχω 2 κλιο με το ιδιο μοτερ και ειναι διαφορετικο για καποιο λογο απ'το ενα στο άλλο.

Εγώ το έχω από το 2014, κάνω κάθε χρόνο service στην αντιπροσωπεία και δεν έχω αλλάξει ιμάντα.

Ούτε μου το έχουν αναφέρει δηλαδή. Όχι ότι δεν θέλησα να τον αλλάξω.

Δηλαδή τον Σεπτέμβριο που τους το πήγα είχε κλείσει τα 8 χρόνια.

Μήπως επειδή έχει περίπου 80κ χλμ. δεν έχει καταπονηθεί;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jimakos00 είπε

Εγώ το έχω από το 2014, κάνω κάθε χρόνο service στην αντιπροσωπεία και δεν έχω αλλάξει ιμάντα.

Ούτε μου το έχουν αναφέρει δηλαδή. Όχι ότι δεν θέλησα να τον αλλάξω.

Δηλαδή τον Σεπτέμβριο που τους το πήγα είχε κλείσει τα 8 χρόνια.

Μήπως επειδή έχει περίπου 80κ χλμ. δεν έχει καταπονηθεί;

Diesel;;;

Εισαι αλλά τυχερός. Ο ιμάντας και η αντλία αλλάζονται είτε μετά από πέρας των ετών ή των Χλμ, ότι έρθει πρώτο.

Καλό είναι να τα αλλάξεις για να έχεις το κεφαλι σου ήσυχο 

Δημοσ.

Στο δικό μου, του 2014, με 95.000, άλλαξα ιμάντα μηχανής πριν 1 μήνα. Και εμένα δε μου είπε κανείς κάτι, του έκανα γενικό service από μόνος μου (ιμάντα, αντλία νερού, ιμάντα a/c, αμορτισέρ, δισκόπλακες, τακάκια, κλπ κλπ κλπ). Σίγουρα όμως ο ιμάντας έπρεπε να είχε αλλαχτεί νωρίτερα.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, kanesaxo είπε

Diesel;;;

Εισαι αλλά τυχερός. Ο ιμάντας και η αντλία αλλάζονται είτε μετά από πέρας των ετών ή των Χλμ, ότι έρθει πρώτο.

Καλό είναι να τα αλλάξεις για να έχεις το κεφαλι σου ήσυχο 

Ναι diesel είναι.

Είναι δυνατόν να μην το είχαν ελέγξει στην αντιπροσωπεία;

Πρέπει να δω τι γράφει το βιβλίο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Kapsimis77 είπε

Πηρε

Πηρε

Πως όμως πήρε με προβληματική μπαταρία; 
Αυτο είναι που με παραξενεύει 

Εμενα πχ είναι μοντέλο 2000

Αν πέσει η μπαταρία, για προστασία των ηλεκτρονικών συστημάτων, δεν βαράει μιζα

Οταν γυρίζεις το κλειδί κάνει κλικ κλικ αλλά μίζα δεν χτυπάει 

Του πατέρα μου μοντέλο 2005 επίσης έτσι κάνει 

Γερμανικά βέβαια. Δεν ξέρω αν το δικό σου είναι έτσι 

 

Τα παλιά κλασικά βαρούσαν μίζα μέχρι να σβήσει ο ήλιος και ας μην είχε δύναμη η μπαταρία ούτε τις πόρτες να ανοίξει 

Τοτε όμως δεν είχαν εγκεφάλους και αλλά ηλεκτρονικά που δουλεύουν με συγκεκριμένη τάση 

 


Θεωρω ότι το πρόβλημα σου μπορεί και να μην ήταν η πεσμένη μπαταρία σύμφωνα βέβαια με τα δικά μου δεδομένα 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, jimakos00 είπε

Ναι diesel είναι.

Είναι δυνατόν να μην το είχαν ελέγξει στην αντιπροσωπεία;

Πρέπει να δω τι γράφει το βιβλίο.

το θεωρω  απιθανο.

Αν οντως εχει γινει οπως τα λες οι ανθρωποι ειναι εγκληματιες.

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα σας, για να μην ανοίγω άλλο θέμα είπα να γράψω σε αυτό για τα του service σε renault clio του 2018 diesel 1.5.

Το αγόρασα μεταχειρισμενο το καλοκαίρι και τώρα εκαν το πρώτο μεγάλο service.

Οι αλλαγές/επιδιορθωσεις που έγιναν ήταν οι εξής:

Λάδια 

Φίλτρο λαδιού

Φίλτρο αέρα

Φίλτρο καμπίνα άνθρακα 

Φίλτρο πετρελαίου

Καθαριστικό πετρελαίου 

Δίσκοι φρενων για λειανση σε τορνο 

Καθάρισμα ταμπουρα

Παραφλου 

Υγρά υαλοκαθαριστηρα

Συν κάτι πιαστρακια για όλους και μονωσεις.

Το συνολικό κόστος ήταν 290 για υλικά και 130 για εργασία.

Πόσο κακό deal ήταν  😂

 

Δημοσ.

Δίσκους σε τόρνο .............δεν θα το έκανα.Νέοι δίσκοι και τακάκια για εμένα.Το σέρβις θα το έκανα την επόμενη της αγοράς.

Ακριβά μου ακούγονται ως υλικά ,έριξες μια ματιά πόσο έχουν απο τις γνωστές σελίδες;

  • Like 2
Δημοσ.
2 minutes ago, Ukforthemoment said:

Δίσκους σε τόρνο .............δεν θα το έκανα.Νέοι δίσκοι και τακάκια για εμένα.Το σέρβις θα το έκανα την επόμενη της αγοράς.

Ακριβά μου ακούγονται ως υλικά ,έριξες μια ματιά πόσο έχουν απο τις γνωστές σελίδες;

Είπε πως δεν χρειαζόταν άμεσα αλλαγή για αυτό και πρότεινε τορνο.

Εκεί το είχα πάει για έλεγχο πριν το αγοράσω και είχε πει να πάω λίγο νωρίτερα για τα λάδια και το πρώτο σέρβις γιατί παρόλο που στο βιβλίο έλεγε ότι είχε κάνει στα κοντά δεν του άρεσαν.

Όχι τώρα θα πάω σπίτι να ρίξω μια ματιά.

 

Γενικά το μεγάλο σέρβις πόσο πάει; 

Δημοσ.

Αν είναι το diesel στην δεύτερη αλλαγή τακάκια αλλάζεις δίσκους. Στον τορνο γιατί; Αν δεν έχει πάχος (ψωμί) η δισκοπλακα, τι νόημα έχει να μπει στο τορνο; Σε 6 μήνες το πολύ θα ξαναπάς για φρένα.

Ιμάντας χρονισμού να τον αλλάζεται στα 6 άντε 7 χρόνια το πολύ μαζί με την αντλία νερού. Είναι δουλειά που δεν πρέπει να την τσιγκουνευτητε γιατί το άλλο σενάριο (για όλα τα αμάξια γενικώς) δεν θέλετε να το ζήσετε. Αντιπροσωπεία μου πήραν γύρω στα 600. Αν έχετε μηχανικό που εμπιστεύεστε, πάτε εκεί για να γλυτώσετε κάτι.

 

Επίσης λάδια μόνο τα δικά του στο ντίζελ, μην κάνετε αλχημείες. Και καλό είναι μια φορά το χρόνο τουλάχιστον ανεξάρτητα χιλιομέτρων. Εγώ τα άλλαζα και νωρίτερα αν συμπληρωνα 15χιλιαδες χλμ.

Το αμάξι είναι διαμάντι, αλλά όπως όλα θέλει λίγο προσοχή.

Και καλό είναι να απενεργοποιήσετε το start/stop. Πραγματικά δεν έχει νόημα και δεν προσφέρει οικονομία.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, minim3 said:

Αν είναι το diesel στην δεύτερη αλλαγή τακάκια αλλάζεις δίσκους. Στον τορνο γιατί; Αν δεν έχει πάχος (ψωμί) η δισκοπλακα, τι νόημα έχει να μπει στο τορνο; Σε 6 μήνες το πολύ θα ξαναπάς για φρένα.

Ιμάντας χρονισμού να τον αλλάζεται στα 6 άντε 7 χρόνια το πολύ μαζί με την αντλία νερού. Είναι δουλειά που δεν πρέπει να την τσιγκουνευτητε γιατί το άλλο σενάριο (για όλα τα αμάξια γενικώς) δεν θέλετε να το ζήσετε. Αντιπροσωπεία μου πήραν γύρω στα 600. Αν έχετε μηχανικό που εμπιστεύεστε, πάτε εκεί για να γλυτώσετε κάτι.

 

Επίσης λάδια μόνο τα δικά του στο ντίζελ, μην κάνετε αλχημείες. Και καλό είναι μια φορά το χρόνο τουλάχιστον ανεξάρτητα χιλιομέτρων. Εγώ τα άλλαζα και νωρίτερα αν συμπληρωνα 15χιλιαδες χλμ.

Το αμάξι είναι διαμάντι, αλλά όπως όλα θέλει λίγο προσοχή.

Και καλό είναι να απενεργοποιήσετε το start/stop. Πραγματικά δεν έχει νόημα και δεν προσφέρει οικονομία.

Ιμάντα χρονισμού είχε αλλάξει πριν το πάρω αλλά με αυτά που είδα στο φίλτρο πετρελαίου(έλεγε ότι είχε αλλαχτεί πριν απο 9κ χλμ αλλά ήταν κατάμαυρο) δεν τον εμπιστεύομαι πια.

Γενικά σαν τιμές πως είναι;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...