Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, μια σχετικά απλή ερώτηση. Πού μπορώ να βλέπω υπόλοιπο προς πληρωμή για το πρόγραμμα ίντερνετ και σταθερού που έχω στην Cosmote; Μπαίνω μέσω My Cosmote, αλλά δείχνει μόνο το καρτοκινητό μου. Μήπως υπάρχει κάποιο τηλ. με αυτοποιημένες απαντήσεις; Ευχαριστώ

Δημοσ.

Στην Vodafone με το my Vodafone app  συνδέσω καπως τους λογαριασμούς του cu και σταθετου- ίντερνετ.. 

Αλλα δεν ειναι να  έχεις εμπιστοσύνη στο app γτ κολλάει αρκετές φορές και πρέπει να ξανασυνδεω τους λογαριασμούς πάλι και παλι.. Ασε που εχει ενα καρο κωδικούς αλλο για Vodafone tv, cu καρτοκινιτο, σταθερό-ίντερνετ..

Καλύτερα ξεχωριστά αpp για το καρτοκινιτο και αλλο app για το σταθερό

 

Ενας ακομα τρόπος ειναι μεσο broswer απο κινιτο η pc.. Πχ στην Vodafone μπαίνω στο Vodafone.gr και βλέπω υπόλοιπα για σταθερή και πληρώνω κλπ... 

Και για καρτοκινιτο στο Vodafonecu.gr και βάζω κάρτα βλέπω υπόλοιπα χρόνο ομιλίας κλπ.. 

 

 

 

 

Δημοσ.

Μεσω web banking το κάνω. Αλλά  ενώ υπάρχει επιλογή πληρωμής από το My comsote τελικά, δεν υπάρχει επιλογή πληρωμής μέσω Paypal όπως στη vodafone, και αυτό με ξενέρωσε. Καλύτερα μέσω web banking, αλλά δεν μπορούσε με ένα κουμπί να γίνεται; τεσπ

''Δεν έχεις τη δυνατότητα διαχείρισης της σύνδεσης ..... καθώς δεν ανήκει στο Cosmote id σου''. Έτσι λέει στην εφαρμογή. 

Δημοσ.

Ν

19 λεπτά πριν, kite26 είπε

 

''Δεν έχεις τη δυνατότητα διαχείρισης της σύνδεσης ..... καθώς δεν ανήκει στο Cosmote id σου''. Έτσι λέει στην εφαρμογή. 

 Ναι ειναι μπέρδεμα πολλές υπηρεσίες, πολλά διαπιστευτιρια(κωδικοί username-password) και κολλανε τα app.. 

Καλητερα μπες απο τα site του παροχου  Και κανε πληρωμές.. Νομίζω απο το σιτε του παροχου γίνονται άμεσα η πληρωμή και φενεται το νεο υπόλοιπο.. 

Απο web banking και εκεί μπορείς να κάνεις πληρωμή δεν υπάρχει θεμα αλλα η ενημέρωση για το νεο υπόλοιπο αργεί 1-2μερες.

Εγω ενσωμάτωση cu-σταθερού σε ενα app

Το εχω ξεχάσει.. 😂

 

Επίσης ενα προβλήματα με το Vodafone tv η Vodafone secure net, δεν θυμάμαι ακριβώς ποια υπηρεσία .. (εβαζα σωστά κωδικό password και δεν το δεχόταν έβγαζε οτι ειναι λαθος..🤣

Μίλησα με support έβγαλα screen shot το μήνυμα και τι έστειλα στο chat( όπως μου είπε η υπάλληλος στο support) και μετα απο λιγες μερες λύθηκε απο μονο του νομίζω.. Γτ το εχει ξανα κάνει 🤣.. Κόλλημα στο κόλλημα ειναι δυστυχώς.. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...