Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διορθωνω, οταν αναρωτιομουν αν υπαρχει λογος για το μποτιλιαρισμα εννοουσα αν υπαρχει σοβαρος λογος.

Δεν εννοουσα το οτι πολλοι οδηγοι ειναι ηλιθιοι, αμπαλοι, ή επικινδυνοι. Αυτο δημιουργει προβληματα οχι μονο στον κηφισο αλλα σε ολο το οδικο δικτυο. 

 

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, li@m είπε

Αγαπητέ πιστεύεις δηλαδή πως η χρήση δικύκλου δεν βοηθήσει στην μείωση του κυκλοφοριακού;

Δεν καταλαβαίνω πως σχετίζονται όλα όσα γράφεις με αυτό που έγραψα εγώ. 

 

Εννοώ ότι τα αυτοκίνητα είναι πολλά παραπάνω, δεν αφήνουν την άνεση και την ασφάλεια του αυτοκινήτου.Ναι, θα βοηθούσε, αλλά οι περισσότεροι φοβούνται να οδηγήσουν δίκυκλο, είτε είναι παπί, scooter, μηχανή.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lector είπε

Διορθωνω, οταν αναρωτιομουν αν υπαρχει λογος για το μποτιλιαρισμα εννοουσα αν υπαρχει σοβαρος λογος.

Δεν εννοουσα το οτι πολλοι οδηγοι ειναι ηλιθιοι, αμπαλοι, ή επικινδυνοι. Αυτο δημιουργει προβληματα οχι μονο στον κηφισο αλλα σε ολο το οδικο δικτυο. 

 

Να μειώσουμε τις άσκοπες μετακινήσεις με το αυτοκίνητο αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους, όσον αφορά τα μηχανάκια είναι καλύτερη λύση αρκεί να είναι οι οδηγοί λίγο πιο προσεκτικοί.

Δημοσ.
Στις 14/12/2022 στις 8:39 ΜΜ, AntiCambeR είπε

Εννοώ ότι τα αυτοκίνητα είναι πολλά παραπάνω, δεν αφήνουν την άνεση και την ασφάλεια του αυτοκινήτου.Ναι, θα βοηθούσε, αλλά οι περισσότεροι φοβούνται να οδηγήσουν δίκυκλο, είτε είναι παπί, scooter, μηχανή.

αν είναι να οδηγούν δίκυκλο έτσι όπως οδηγούν τώρα οι περισσότεροι δικυκλιστές ας μείνουν με το αυτοκίνητο καλύτερα…ήδη έχουμε αρκετούς ανεγκέφαλους με μηχανάκια και λόγω της κρίσης έχουν γίνει τόσοι πολλοί που πλέον τρακάρουν και μόνοι τους… (true story-έχει γίνει μπροστά μου)

στο θέμα μας τώρα το πρόβλημα θα υπήρχε ακόμα αλλά σε μικρότερη έκταση αν γινόταν το εξής ουτοπικό. 

να μην χρησιμοποιουμε το κινητό, τσιγάρο, φαγητό κλπ όσο κινείσαι και να μην αλλάζεις λωρίδες χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος.

επισης οι απότομες αυξομειώσεις της ταχύτητας επιδεινώνουν το προβλημα.

υπάρχουν τοσα βιντεάκια στο utube που προσομοιώνουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τα εξηγούν. 

Δημοσ.
Στις 14/12/2022 στις 8:57 ΜΜ, Mhdenistis είπε

Να μειώσουμε τις άσκοπες μετακινήσεις με το αυτοκίνητο αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους, όσον αφορά τα μηχανάκια είναι καλύτερη λύση αρκεί να είναι οι οδηγοί λίγο πιο προσεκτικοί.

Τι ειναι αυτα που λες.Εσυ θα κρίνεις ποίος κινητέ άσκοπα και ποιος οχι.Παλι ο άμοιρος πολίτης θα πληρωσει τα σπασμενα.Δρόμους θέλουμε περισσότερους και καλύτερους, αξιόπιστα ΜΜΕ που να βοηθούν και οχι να επιδεινώνουν το προβλημα και οδηγούς που δεν κυκλοφορουν στο δρομο λες και ειναι μονοι τούς και κανουν τουρισμο.Αμαν ποια με την καραμελα που καθε πρόβλημα του κράτους και του κρατικου μηχανισμου το μετατρέπουμε σε ατομικη ευθύνη και πεταμε το μπαλακι στους πολιτες για να μην χασουν τα καλοπαιδα που μας κυβερνανε την κουταλα με το μελι.Ελεος ποια.......

Το αλλο που φτιαχνουν ενα σταθμο μετρο και μετα τον γεμιζουν απαγορευτικα γυρο -γυρο και αρχιζουν να κόβουν κλήσεις για να σε αναγκασουν να πληρώνεις παρκιν που το βαζεις.Εγω δηλαδη που θα παρκαρω το αμαξι ρε ξεφτιλα.Γιατι αμα ειναι να περιμενω μιση ωρα το λεωφορειο για να παω στο μετρο και να περιμενω και κανα δυο συρμους μεχρι μα χωρεσω μεσα σε ωρα αιχμης πιταρισμενος σαν σαρδελα  καλυτερα με το αυτοκινητακι μου και θα κόψω κατι αλλο..........

  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, filipprin είπε

Τι ειναι αυτα που λες.Εσυ θα κρίνεις ποίος κινητέ άσκοπα και ποιος οχι.Παλι ο άμοιρος πολίτης θα πληρωσει τα σπασμενα.Δρόμους θέλουμε περισσότερους και καλύτερους, αξιόπιστα ΜΜΕ που να βοηθούν και οχι να επιδεινώνουν το προβλημα και οδηγούς που δεν κυκλοφορουν στο δρομο λες και ειναι μονοι τούς και κανουν τουρισμο.Αμαν ποια με την καραμελα που καθε πρόβλημα του κράτους και του κρατικου μηχανισμου το μετατρέπουμε σε ατομικη ευθύνη και πεταμε το μπαλακι στους πολιτες για να μην χασουν τα καλοπαιδα που μας κυβερνανε την κουταλα με το μελι.Ελεος ποια.......

Το αλλο που φτιαχνουν ενα σταθμο μετρο και μετα τον γεμιζουν απαγορευτικα γυρο -γυρο και αρχιζουν να κόβουν κλήσεις για να σε αναγκασουν να πληρώνεις παρκιν που το βαζεις.Εγω δηλαδη που θα παρκαρω το αμαξι ρε ξεφτιλα.Γιατι αμα ειναι να περιμενω μιση ωρα το λεωφορειο για να παω στο μετρο και να περιμενω και κανα δυο συρμους μεχρι μα χωρεσω μεσα σε ωρα αιχμης πιταρισμενος σαν σαρδελα  καλυτερα με το αυτοκινητακι μου και θα κόψω κατι αλλο..........

Φταίμε και εμείς σαν λαός διαχρονικά, κάνε σύγκριση ανάμεσα στην Ελλάδα και τις άλλες χώρες της Ευρώπης, πουθενά δεν συγκεντρώνεται όλος ο πληθυσμός στην πρωτεύουσα.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, filipprin είπε

Τι ειναι αυτα που λες.Εσυ θα κρίνεις ποίος κινητέ άσκοπα και ποιος οχι.Παλι ο άμοιρος πολίτης θα πληρωσει τα σπασμενα.Δρόμους θέλουμε περισσότερους και καλύτερους, αξιόπιστα ΜΜΕ που να βοηθούν και οχι να επιδεινώνουν το προβλημα και οδηγούς που δεν κυκλοφορουν στο δρομο λες και ειναι μονοι τούς και κανουν τουρισμο.Αμαν ποια με την καραμελα που καθε πρόβλημα του κράτους και του κρατικου μηχανισμου το μετατρέπουμε σε ατομικη ευθύνη και πεταμε το μπαλακι στους πολιτες για να μην χασουν τα καλοπαιδα που μας κυβερνανε την κουταλα με το μελι.Ελεος ποια.......

Το αλλο που φτιαχνουν ενα σταθμο μετρο και μετα τον γεμιζουν απαγορευτικα γυρο -γυρο και αρχιζουν να κόβουν κλήσεις για να σε αναγκασουν να πληρώνεις παρκιν που το βαζεις.Εγω δηλαδη που θα παρκαρω το αμαξι ρε ξεφτιλα.Γιατι αμα ειναι να περιμενω μιση ωρα το λεωφορειο για να παω στο μετρο και να περιμενω και κανα δυο συρμους μεχρι μα χωρεσω μεσα σε ωρα αιχμης πιταρισμενος σαν σαρδελα  καλυτερα με το αυτοκινητακι μου και θα κόψω κατι αλλο..........

να συνοψισουμε "αμοιρε πολιτη".

Εναν αυτοκινητοδρομο λοιπον, ενα πάρκινγ και ένα μετρό για τον κύριο.

 

Στις 13/12/2022 στις 6:48 ΜΜ, qwertyuiop2 είπε

Ο ΗΣΑΠ χρειάζεται σχεδόν ολική ανακατασκευή τροχαίου υλικού με ψηλότερες ταχύτητες και κατάργηση μερικών άχρηστων στάσεων που χρησιμοποιούν 10 μετανάστες ή τυχάρπαστοι. Η Αθήνα έχει αλλάξει, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ λόγος ύπαρξης των στάσεων ΚΑΤ, Ειρήνη, Αγ. Νικόλαος, Αγ. Ελευθέριος, Θησείο. Μάνι μάνι, με αυτόν τον τρόπο, το Κηφισιά/Μαρούσι - Ομόνοια/Μοναστηράκι θα γίνεται σε 20-25 αντί 35 λεπτά σήμερα.

Τι αλλαξε στο ΚΑΤ? Μετακόμισε το νοσοκομείο?

Στην Ειρήνη? μετακόμισε το γήπεδο? Ειναι δυνατον να μην εχει ΜΕΤΡΟ το ΟΑΚΑ ?

Θησειο? μετακόμισε το θησειο? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο ΗΣΑΠ με τις υπάρχουσες στάσεις θα πρέπει να παραμείνει ως έχει. Κάποιος παραπάνω προτείνει κατάργηση Αγίου Νικολάου και Ελευθερίου. Προτείνει κοντολογίς από τα Κάτω Πατήσια, να ακολουθεί απευθείας ο σταθμός Άνω Πατήσια (Αγ. Βαρβάρα). Δεν μας εξήγησε όμως, πώς ο κόσμος που κατοικεί στην ενδιάμεση ζώνη εκατέρωθεν της Αχαρνών (ή και Πατησίων στο ύψος του σταθμού Αγίου Ελευθερίου), θα εξυπηρετείται, σκοπός για τον οποίο δηλαδή κατασκευάστηκε ο ηλεκτρικός (εξυπηρέτηση πληθυσμού εντός πυκνού αστικού ιστού). Εγώ προσωπικά μεγάλωσα εκεί και γνωρίζω καλά τις αποστάσεις.

Εάν ωστόσο, κριθεί σκόπιμο να μειωθεί ο χρόνος που αναφέρει, υπάρχει και η λύση της δημιουργίας εκ περιτροπής δρομολογίων (ανά τακτά διαστήματα, να περνάει κάποιο με λιγότερες στάσεις). Κάπου στη Νέα Υόρκη ή το Λονδίνο νομίζω, το είχα συναντήσει. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/12/2022 στις 6:48 ΜΜ, qwertyuiop2 είπε

Ο ΗΣΑΠ χρειάζεται σχεδόν ολική ανακατασκευή τροχαίου υλικού με ψηλότερες ταχύτητες και κατάργηση μερικών άχρηστων στάσεων που χρησιμοποιούν 10 μετανάστες ή τυχάρπαστοι. Η Αθήνα έχει αλλάξει, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ λόγος ύπαρξης των στάσεων ΚΑΤ, Ειρήνη, Αγ. Νικόλαος, Αγ. Ελευθέριος, Θησείο. Μάνι μάνι, με αυτόν τον τρόπο, το Κηφισιά/Μαρούσι - Ομόνοια/Μοναστηράκι θα γίνεται σε 20-25 αντί 35 λεπτά σήμερα.

Τα λεωφορεία λογικής Ισλαμαμπάντ κατάργηση (Κηφισιά - Πειραιάς, Κηφισιά - Ομόνοια ενώ ΥΠΑΡΧΕΙ μέσο σταθερής τροχιάς για αυτή τη διαδρομή). Πύκνωση των γραμμών που τα έχουν ανάγκη, πχ 608 μέχρι να πάει το μετρό στου Ζωγράφου και μετά σε άλλες γραμμές των ΝΠ ή προς το αεροδρόμιο.

 

Ο ηλεκτρικος δεν αργει επειδη επειδη εχει 5 στασεις που "χρησιμοποιουν τυχαρπαστοι" αλλα γιατι ειναι υπεργειο μεσο κ παει με 50 το πολυ παρολο που κινειται σε περιφραγμενη διαδρομη..Κ η κοκκινη γραμμη του μετρο εχει 15 στασεις κ φτανει απο φιξ περιστερι σε 19 λεπτα κοβοντας τη μιση αθηνα στη μεση.Τα δε λεωφορεια μακρων διαδρομων εξισου σε νορμαλ συνθηκες φτανουν πχ απο φαληρο χαλανδρι σε κανα 40λεπτο μαξ.

Η κινηση υπαρχει γιατι σε καθε οικοπεδο που θα χωραγε ΕΝΑ σπιτι με 1-2 αμαξια εχει σηκωθει πολυκατοικια με 20-30 ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ κ 20 ΑΜΑΞΙΑ κ ολοι αυτοι πρεπει να πανε στη δουλεια τους 9-5 ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σε δρομους με ρυμοτομια για πλυθησμο του 60 που ηταν 500.000 κοσμος το πολυ οχι του 2022 που ειμαστε ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟΙ χωρια τους τουριστες κ πασης φυσεως επισκεπτη.

Ειναι οδικος αξονας η καλλιροης με 2 λωριδες πχ που θα τη κλεισει κ κανας διπλοπαρκαρισμενος απο τα μαγαζια ?Η η βασιλεως κωνσταντινου πιο πανω με αλλες 2?Η η κηφισιας με αλλες 2?Που θα πανε τα αμαξια που δουλευουν κεντρο οπως οι μισες δουλειες η μενουν βορεια κ δουλευουν νοτια κ τουμπαλιν?

 

Αφου να κανουμε δρομους δε γινεται ας τροποποιησουμε μιση ωρα το ωραριο μπρος πισω καθως σε ωρες αιχμης 5-10 λεπτα κανουν τεραστια διαφορα.Μη πιανουν ολοι δουλεια 9 η 8 αλλα λιγο ανακατεμενα αφου 8μιση με 9μιση γινεται ο χαμος.Δε το βλεπουν οι περισπουδαστοι ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ-πολιτικοι-αρμοδιοι?

Τα ΜΜΜ με τον τροπο που υλοποιουνται κ τα δρομολογια που εχουν αραιωωσει αντι να διπλαστιαστουν πχ μετρο που εχει πλεον καθε 8 λεπτα σε ωρα αιχμης,εινιαι out of question.

To να γινεσαι κασκαντερ με ρισκο ζωης με πατινια η ποδηλατα επειδη ζητας το αυτονοητο που η πολη δε σου παρεχει ουτε ειναι λυση.Αυτα που κοροιδευαμε πριν 30 χρονια σε κινες ινδιες με ματρακαδες ποδηλατα με καλαθια ως απανω μας τα φεραν εδω για την οικολογια κ την ευελιξια ταχα..

Η μεταβαση με ασφαλεια σε λογικο χρονο δεν ειναι πολυτελεια ουτε αδιαφορια.Δε νοειται για μονοψηφια χλμ να θες μιση κ μια ωρα,

Τροποποιηση ωραριου λοιπον αναλογα την περιοχη στατιστικα βασει παρατηρησης.πχ η ανοδος της συγγρου 8.20-8.50 ευκολα μπλοκαρει κ φτανει αγιο σωστη 2 χλμ ουρα η κινηση ενω 10 λεπτα νωριτερα ειναι αεροπορια.Μιση ωρα λοιπον που ολοι πανε ταυτοχρονα στη δουλεια εχει τεραστιο αντικτυπο στη κινηση,

Αν το ωραριο γενικα "ανακατευτει" κ παει ενα τεταρτο πριν μετα εως μιση η μια ωρα θα λυθει μαγικα το προβλημα μονο του.Τοσο απλα.

Επεξ/σία από magicnumbers
Δημοσ.
2 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Ο ηλεκτρικος δεν αργει επειδη επειδη εχει 5 στασεις που "χρησιμοποιουν τυχαρπαστοι" αλλα γιατι ειναι υπεργειο μεσο κ παει με 50 το πολυ παρολο που κινειται σε περιφραγμενη διαδρομη..Κ η κοκκινη γραμμη του μετρο εχει 15 στασεις κ φτανει απο φιξ περιστερι σε 19 λεπτα κοβοντας τη μιση αθηνα στη μεση.Τα δε λεωφορεια μακρων διαδρομων εξισου σε νορμαλ συνθηκες φτανουν πχ απο φαληρο χαλανδρι σε κανα 40λεπτο μαξ.

Η κινηση υπαρχει γιατι σε καθε οικοπεδο που θα χωραγε ΕΝΑ σπιτι με 1-2 αμαξια εχει σηκωθει πολυκατοικια με 20-30 ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ κ 20 ΑΜΑΞΙΑ κ ολοι αυτοι πρεπει να πανε στη δουλεια τους 9-5 ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σε δρομους με ρυμοτομια για πλυθησμο του 60 που ηταν 500.000 κοσμος το πολυ οχι του 2022 που ειμαστε ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟΙ χωρια τους τουριστες κ πασης φυσεως επισκεπτη.

Ειναι οδικος αξονας η καλλιροης με 2 λωριδες πχ που θα τη κλεισει κ κανας διπλοπαρκαρισμενος απο τα μαγαζια ?Η η βασιλεως κωνσταντινου πιο πανω με αλλες 2?Η η κηφισιας με αλλες 2?Που θα πανε τα αμαξια που δουλευουν κεντρο οπως οι μισες δουλειες η μενουν βορεια κ δουλευουν νοτια κ τουμπαλιν?

 

Αφου να κανουμε δρομους δε γινεται ας τροποποιησουμε μιση ωρα το ωραριο μπρος πισω καθως σε ωρες αιχμης 5-10 λεπτα κανουν τεραστια διαφορα.Μη πιανουν ολοι δουλεια 9 η 8 αλλα λιγο ανακατεμενα αφου 8μιση με 9μιση γινεται ο χαμος.Δε το βλεπουν οι περισπουδαστοι ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ-πολιτικοι-αρμοδιοι?

Τα ΜΜΜ με τον τροπο που υλοποιουνται κ τα δρομολογια που εχουν αραιωωσει αντι να διπλαστιαστουν πχ μετρο που εχει πλεον καθε 8 λεπτα σε ωρα αιχμης,εινιαι out of question.

To να γινεσαι κασκαντερ με ρισκο ζωης με πατινια η ποδηλατα επειδη ζητας το αυτονοητο που η πολη δε σου παρεχει ουτε ειναι λυση.Αυτα που κοροιδευαμε πριν 30 χρονια σε κινες ινδιες με ματρακαδες ποδηλατα με καλαθια ως απανω μας τα φεραν εδω για την οικολογια κ την ευελιξια ταχα..

Η μεταβαση με ασφαλεια σε λογικο χρονο δεν ειναι πολυτελεια ουτε αδιαφορια.Δε νοειται για μονοψηφια χλμ να θες μιση κ μια ωρα,

Τροποποιηση ωραριου λοιπον αναλογα την περιοχη στατιστικα βασει παρατηρησης.πχ η ανοδος της συγγρου 8.20-8.50 ευκολα μπλοκαρει κ φτανει αγιο σωστη 2 χλμ ουρα η κινηση ενω 10 λεπτα νωριτερα ειναι αεροπορια.Μιση ωρα λοιπον που ολοι πανε ταυτοχρονα στη δουλεια εχει τεραστιο αντικτυπο στη κινηση,

Αν το ωραριο γενικα "ανακατευτει" κ παει ενα τεταρτο πριν μετα εως μιση η μια ωρα θα λυθει μαγικα το προβλημα μονο του.Τοσο απλα.

Απορία, γιατί με το που κλείνουν τα σχολεία (καλοκαίρι, Χριστούγεννα, Πάσχα) η κίνηση το πρωί μειώνετε…….

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, andreaspA είπε

να συνοψισουμε "αμοιρε πολιτη".

Εναν αυτοκινητοδρομο λοιπον, ενα πάρκινγ και ένα μετρό για τον κύριο.

Γιατι οχι κυριε και πληρώνω και το δικαιουμε.Οχι θα βαλουμε δελτιο στο αυτομκινητο.Ποναει κεφαλι κοβουμε ποδι .Ρε αντε απο δω...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, filipprin είπε

Γιατι οχι κυριε και πληρώνω και το δικαιουμε.Οχι θα βαλουμε δελτιο στο αυτομκινητο.Ποναει κεφαλι κοβουμε ποδι .Ρε αντε απο δω...

σιγα εσυ large ! σιγα! συνηθως οποιοι λενε "και πληρωνω" ειναι αυτοι που δεν εχουν πληρωσει ποτε τιποτα. Τι πληρώνεις? τι φόρο εισοδήματος πλήρωσες το καλοκαιρι με τις δηλώσεις? το ποσό να ακούσω παρακαλώ.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Απορία, γιατί με το που κλείνουν τα σχολεία (καλοκαίρι, Χριστούγεννα, Πάσχα) η κίνηση το πρωί μειώνετε…….

Kαλα αυτο ειναι νομος, προφανως γιατι το πρωι τα παιδακια τα πανε με το αυτοκινητο οι γονεις μη περπατησουν 5 λεπτα μονα τους κ παθουν κατι.Μετα απορουν που πανε 5 χρονων κ δεν εχουν μιλησει ακομα..κ δωσε λογοθεραπειες κ λοιπα..αυτο ειναι μεγαλο θεμα ομως.

Ομοιως η κινηση φθινει οσο πλησιαζει σαββατοκυριακο λες κ ατυπα ολοι κουμπωνουν πεμπτη παρασκευη κατ εξακολουθηση.Παραδοσιακα καθε δευτερα γινεται της ποπης,τριτη πιο νορμαλ τεταρτη πεμπτη στρωνει κ παρασκευη εχει μια πτωση 30% τουλαχιστον.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Kαλα αυτο ειναι νομος, προφανως γιατι το πρωι τα παιδακια τα πανε με το αυτοκινητο οι γονεις μη περπατησουν 5 λεπτα μονα τους κ παθουν κατι.Μετα απορουν που πανε 5 χρονων κ δεν εχουν μιλησει ακομα..κ δωσε λογοθεραπειες κ λοιπα..αυτο ειναι μεγαλο θεμα ομως.

Δηλαδή έχεις δει πολλούς να παίρνουν το αυτοκίνητο για 300 μέτρα απόσταση;

Ή ότι ακόμα και να το κάνουν κάποιοι, μετά επιστρέφουν σπίτι τους; Αποκλείεται να πηγαίνουν στη δουλειά τους που ούτως ή άλλως θα πήγαιναν με το αυτοκίνητο;

Ή μήπως όλα τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο σε ακτίνα 300 μέτρων;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...