Keosen Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 38 λεπτά πριν, Imola είπε Η Αθήνα σήμερα χρειάζεται 2 λεωφόρους Κηφισού, 2 λεωφ. Βουλιαγμένης, 2 παραλιακές, 2 Κατεχάκη, 2 Κηφισίας, 2 Συγγρού, και 2 Αττικές οδούς. Θα μπορούσαν (;) αυτές να κατασκευαστούν on-top στις ήδη υπάρχουσες, όπως γίνεται σε πολλές πόλεις στις US of A. Επιπλέον χρειάζεται 3πλασιασμό του υπάρχοντος δικτύου Μετρό, ώστε αυτό να είναι και πιό πυκνό αλλά και να φτάνει μέχρι και στα πρώτα διόδια των δύο Ε.Ο. Η Αθήνα επίσης χρειάζεται υπογειοποίηση του 80% των διασταυρώσεων με φανάρι που υπάρχουν στις παραπάνω λεωφόρους. Σε έναν άλλον πλανήτη θα υπήρχε ελπίδα. Οι αλλες χωρες δεν εχουν τον Φορο Προστιθεμενης Μιζας οποτε εργα τετοιου μεγεθους γενικα πανε πιο γρηγορα και ειναι και ποιοτικα. Εδω ειμαστε καταδικασμενοι, ποτε δεν θα γινει τιποτα, απλα θα φτασουμε σε καποιο σημειο που απλα δεν θα μπορεις να παρεις το αμαξι γιατι θα θες 3 ωρες για να φτασεις Μαρουσι. Η Αθηνα ειναι μια ευρωπαικη φαβελα. 1
Titos301 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 16 hours ago, qwertyuiop2 said: Ο ΗΣΑΠ χρειάζεται σχεδόν ολική ανακατασκευή τροχαίου υλικού με ψηλότερες ταχύτητες και κατάργηση μερικών άχρηστων στάσεων που χρησιμοποιούν 10 μετανάστες ή τυχάρπαστοι. Η Αθήνα έχει αλλάξει, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ λόγος ύπαρξης των στάσεων ΚΑΤ, Ειρήνη, Αγ. Νικόλαος, Αγ. Ελευθέριος, Θησείο. Μάνι μάνι, με αυτόν τον τρόπο, το Κηφισιά/Μαρούσι - Ομόνοια/Μοναστηράκι θα γίνεται σε 20-25 αντί 35 λεπτά σήμερα. Γιατι να καταργηθει η σταση ΚΑΤ; Ειχα νοσηλευτει παλαιοτερα και οταν ειχα παει για ελεγχο μπηκα απο λιμανι και με πηγε κατευθιαν εκει ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Κατι αλλο που δεν αναφερεται ειναι ποιος εχει την ευθυνη για τη συντηρηση του δρομου, η Περιφερεια; Απ οτι καταλαβαινω δεν πρεπει να εχει πεσει ουτε 1 κιλο ασφαλτου
Imola Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 9 λεπτά πριν, Keosen είπε Οι αλλες χωρες δεν εχουν τον Φορο Προστιθεμενης Μιζας οποτε εργα τετοιου μεγεθους γενικα πανε πιο γρηγορα και ειναι και ποιοτικα. Εδω ειμαστε καταδικασμενοι, ποτε δεν θα γινει τιποτα, απλα θα φτασουμε σε καποιο σημειο που απλα δεν θα μπορεις να παρεις το αμαξι γιατι θα θες 3 ωρες για να φτασεις Μαρουσι. Η Αθηνα ειναι μια ευρωπαικη φαβελα. Καταλήγουμε σε αυτό που δεν θυμάμαι απο ποιόν πρωτο-ειπώθηκε ότι δυστυχώς η Ελλάδα κατοικείται απο Έλληνες.
Haldol Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 19 ώρες πριν, Dinos1973 είπε λυπαμαι αλλα κανενα, οπως ανεφερα το ημίμετρο τις απαγορευσης ειναι μονόδρομος! Το ημίμετρο της απαγόρευσης όπως λες, δεν είναι καν ""ημί"" - μετρο. Είναι απλώς ανούσιο. Εάν δημιουργηθεί ζώνη απαγόρευσης κυκλοφορίας, π.χ. στις 7.00 - 10.00 που είπες, η κίνηση θα ενταθεί στις υπόλοιπες ώρες. Τα μαγαζιά, πάλι θα πρέπει να εφοδιαστούν. Δε μας πειράζει το μποτιλιάρισμα στις 11.00; Στις 17.00; Μόνο το πρωινό ενοχλεί; Σκέψου το με άλλο τρόπο... εάν έχεις σούπερ μάρκετ ανοιχτά 8.00 - 21.00 ο κόσμος εξυπηρετείται για 13 ώρες. Αν κόψεις την πρωινή ζώνη των 8.00 - 11.00, αυτό που θα γίνει θα 'ναι να "στριμωχτούν" όλοι στις 10 εναπομείνασες ώρες. Πρέπει απλώς να καταλάβουμε ότι θέλουμε σωστές υποδομές, και πως αν τις φτιάξουμε, θα φάμε το σκατό για 5 χρόνια (ακόμα)... αλλά αν ΔΕΝ τις φτιάξουμε, καλή μας τύχη! 1 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Και μετρό να φτιαχτεί κι άλλο, και προαστιακός μέχρι το Λαύριο, η Αθήνα όσο έχει 4εκ κόσμο δε γίνεται να ξεμποτιλιαριστεί. Οκ το μετρό θα μειώσει την κίνηση, ο προαστιακός όμως; Δηλαδή αντι να μείνει κάποιος στο Περιστερί θα μείνει στο Λαύριο; Σιγά τα αυγά. Επίσης όταν σκέφτεστε λύσεις, μη θεωρείτε πως όλος ο κόσμος ζει όπως εσείς. Επειδή ΕΣΥ δε χρειάζεσαι αυτοκίνητο για τη δουλειά σου, τότε να μείνει 2€ η βενζίνη. Επειδή ΕΣΥ δε κατεβαίνεις στο ΚΑΤ να καταργηθεί η στάση. Επειδή ΕΣΥ δε χρειάζεται να περνάς απο το κέντρο, να απαγορευτεί η κυκλοφορία των οχημάτων. Είστε σαν αυτούς τους αμπελοφιλόσοφους καθηγητές που επειδή μένουν Λυκαβηττό, νομίζουν οτι ολος ο κόσμος πηγαίνει στη δουλειά με ποδηλατάδα. Η Ελλάδα χρειάζεται ριζοσπαστική λύση. Μερική μεταφορά του κράτους εκτός Αθηνών. Κατ' αρχήν δίνοντας αρμοδιότητες και εργαζομένους στις Περιφέρειες και κατα δεύτερον δημιουργώντας ενα "hub" σε μια δεύτερη πόλη (όχι την ήδη σκασμένη Θεσσαλονίκη) όπου να εγκατασταθούν υπηρεσίες του κράτους που δε χρειάζονται στην Αθήνα. Εκτός απο αναπτυσσόμενες χώρες που κάνουν τέτοια βήματα (Ινδονησία, Αίγυπτος κλπ), αντίστοιχες κινήσεις κάνει και η Βρετανία ενώ μια τέτοια κατάσταση έχει καθιερώσει και η Γερμανία με το 1/3 των κρατικών υπαλλήλων αλλά και ενας μεγάλος αριθμός ανεξάρτητων αρχών να είναι στη Βόννη και όχι στο Βερολίνο. Και μια πόλη της επαρχίας θα πάρει ζωή αν εγκατασταθούν υπηρεσίες του κράτους εκεί, και η Αθήνα θα ξεμπλοκάρει λίγο. Επίσης θα μπορούσε το κράτος να δώσει κίνητρα τόσο σε φυσικά πρόσωπα να εγκατασταθούν στην επαρχία ειδικά την εποχή της τηλεργασίας, όσο και σε νομικά πρόσωπα να μεταφέρουν ειδικά back-office τμήματα σε άλλες πόλεις. 8 3
kinq1 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Αποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις στάθμευσης στο κέντρο. Η κίνηση στο κέντρο είναι 50% από αυτούς που ψάχνουν παρκάρισμα και 30% από τους παράνομα παρκαρισμένους και διπλοπαρκαρισμένους. Επίσης, θα έπρεπε να υπάρχει ένας νέος δρόμος (δεν ξέρω αν και πώς θα μπορούσε να υλοποιηθεί) από κηφισίας προς συγγρού απευθείας χωρίς διασταυρώσεις ή φανάρια (δηλαδή να μπαίνεις σε ένα δρόμο από κηφισιά και να βγαίνεις μόνο στο δέλτα του φαλήρου, χωρίς να μπορείς να βγεις αλλού, αλλά χωρίς φανάρια και καθυστερήσεις). Το θέμα της τροφοδοσίας σε ώρες αιχμής θέλουνε λέει να καταργήσουνε, αλλά βλέπω πολλές φορές στις 12 και 1 το μεσημέρι να κυκλοφορούνε σκουπιδιάρικα στην Ακαδημίας... Επίσης, για το θέμα της τροφοδοσίας, τα φορτηγά δεν δημιουργούν κίνηση από την μετακίνησή τους, όσο από το ότι παρκάρουν όπου γουστάρουν και κλείνουν λωρίδες κυκλοφορίας. Αν υπήρχαν θέσεις παρκαρίσματος θα λυνόταν το θέμα σε μεγάλο βαθμό.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Τελευταία παρατήρησα πως ο Δημος Αθηναίων έχει πάρει δύο πάρκινγκ ένα στην Κλαυθμώνος και ένα στο Μοναστηράκι και τα διαθέτει με σχετικά νορμάλ τιμές, είναι μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση. Αντίστοιχη λογική έχουν και στην car-friendly Κύπρο όπου όλοι παρκάρουν στα δημοτικά πάρκινγκ που έχουν αστείες χρεώσεις οπότε αποφεύγονται οι άσκοπες βόλτες στο κέντρο
AntiCambeR Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, li@m είπε 3 σελίδες και ένας δεν ανέφερε τη χρήση μοτοσυκλέτας;! Φοβερή λύση εννάντια στην κίνηση. Κατάργηση του ΦΠΑ σε εξοπλισμό προστασίας για χρήση μοτοσυκλέτας, κατάργηση τελών κυκλοφορίας και τελών ταξινόμησης. Καμία σχέση η αναλογία αριθμού αυτοκινήτων σε σχέση με τα μηχανάκια. Οχι μόνο το ΦΠΑ δεν πρόκειται να καταργηθεί για αυτά, ούτε καν να μειωθεί. Συν ότι το κόστος αγοράς και συντήρησης δικύκλων και αυτοκινήτων έχει αυξηθεί. Οσο καλός οδηγός και να είσαι με εμπειρία, με μηχανή κινδυνεύεις γιατί ο καθένας κάνει ότι τον βολεύει στην οδήγηση.Η λέξη κρατάω απόσταση άγνωστη. Ολοι μπορούν να οδηγήσουν σωστά, δεν θέλουν.Απότομες αλλαγές λωρίδας, ούτε καν φλας και έλεγχος.Πέρασμα σε κεντρικές διασταυρώσεις με κόκκινο σφαίρα, δεν προλαβαίνεις καν να αντιδράσεις. Τραγικό επίσης όσοι οδηγούν και ασχολούνται με το κινητό, το να μιλούν απλά, είναι λιγότερο χειρότερο. Δεν έχω δεί ποτέ να γράφουν για χρήση κινητού. Οχι μόνο στον Κηφισό, οπουδήποτε. Ούτε για διπλοπαρκάρισμα.Ο καθένας παρατάει το αυτοκίνητο με η χωρίς alarm και μπαίνει για ψώνια. Ακόμα και μέσα στις γειτονιές πάνε σφαίρα και αντίθετα σε μονόδρομους, μερικοί κορνάρουν κιόλας όταν πρέπει να δώσουν προτεραιότητα και περνούν χωρίς να σταματήσουν, λες και θα προλάβει ο άλλος να αντιδράσει. 3
Dinos1973 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Haldol είπε Το ημίμετρο της απαγόρευσης όπως λες, δεν είναι καν ""ημί"" - μετρο. Είναι απλώς ανούσιο. Εάν δημιουργηθεί ζώνη απαγόρευσης κυκλοφορίας, π.χ. στις 7.00 - 10.00 που είπες, η κίνηση θα ενταθεί στις υπόλοιπες ώρες. Τα μαγαζιά, πάλι θα πρέπει να εφοδιαστούν. Δε μας πειράζει το μποτιλιάρισμα στις 11.00; Στις 17.00; Μόνο το πρωινό ενοχλεί; Σκέψου το με άλλο τρόπο... εάν έχεις σούπερ μάρκετ ανοιχτά 8.00 - 21.00 ο κόσμος εξυπηρετείται για 13 ώρες. Αν κόψεις την πρωινή ζώνη των 8.00 - 11.00, αυτό που θα γίνει θα 'ναι να "στριμωχτούν" όλοι στις 10 εναπομείνασες ώρες. Πρέπει απλώς να καταλάβουμε ότι θέλουμε σωστές υποδομές, και πως αν τις φτιάξουμε, θα φάμε το σκατό για 5 χρόνια (ακόμα)... αλλά αν ΔΕΝ τις φτιάξουμε, καλή μας τύχη! 11-17 θα πρεπει να ειστε στην δουλεια σας όχι στον δρόμο, εκτός και εαν ειστε ντιλιβερας! 3
li@m Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, AntiCambeR είπε Καμία σχέση η αναλογία αριθμού αυτοκινήτων σε σχέση με τα μηχανάκια. Οχι μόνο το ΦΠΑ δεν πρόκειται να καταργηθεί για αυτά, ούτε καν να μειωθεί. Συν ότι το κόστος αγοράς και συντήρησης δικύκλων και αυτοκινήτων έχει αυξηθεί. Οσο καλός οδηγός και να είσαι με εμπειρία, με μηχανή κινδυνεύεις γιατί ο καθένας κάνει ότι τον βολεύει στην οδήγηση.Η λέξη κρατάω απόσταση άγνωστη. Ολοι μπορούν να οδηγήσουν σωστά, δεν θέλουν.Απότομες αλλαγές λωρίδας, ούτε καν φλας και έλεγχος.Πέρασμα σε κεντρικές διασταυρώσεις με κόκκινο σφαίρα, δεν προλαβαίνεις καν να αντιδράσεις. Τραγικό επίσης όσοι οδηγούν και ασχολούνται με το κινητό, το να μιλούν απλά, είναι λιγότερο χειρότερο. Δεν έχω δεί ποτέ να γράφουν για χρήση κινητού. Οχι μόνο στον Κηφισό, οπουδήποτε. Ούτε για διπλοπαρκάρισμα.Ο καθένας παρατάει το αυτοκίνητο με η χωρίς alarm και μπαίνει για ψώνια. Ακόμα και μέσα στις γειτονιές πάνε σφαίρα και αντίθετα σε μονόδρομους, μερικοί κορνάρουν κιόλας όταν πρέπει να δώσουν προτεραιότητα και περνούν χωρίς να σταματήσουν, λες και θα προλάβει ο άλλος να αντιδράσει. Αγαπητέ πιστεύεις δηλαδή πως η χρήση δικύκλου δεν βοηθήσει στην μείωση του κυκλοφοριακού; Δεν καταλαβαίνω πως σχετίζονται όλα όσα γράφεις με αυτό που έγραψα εγώ.
armagedwnn Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, li@m είπε Αγαπητέ πιστεύεις δηλαδή πως η χρήση δικύκλου δεν βοηθήσει στην μείωση του κυκλοφοριακού; Δεν καταλαβαίνω πως σχετίζονται όλα όσα γράφεις με αυτό που έγραψα εγώ. Εννοείτε ότι βοηθάει στο κυκλοφοριακό, αλλά δημιουργρί άλλα πολύ πιο σοβαρά προβλήματα. Θα γίνουμε μια ζούγκλα σαν την Ινδία και την Ταυλάνδη στους δρόμους. Δηλαδή τώρα σοβαρά θα πάρουμε εμάς τους Έλληνες, που έχουμε σχεδόν μηδαμινή παιδεία σαν λαός στην οδήγηση και θα προσπαθήσουν να μας παροτρύνουν να χρησιμοποιούμε όλοι δίκυκλα. Πόσα ατυχήματα θα συμβαίνουν καθημερινά? Αυτό δεν είναι λύση είναι καταστροφή. Επίσης πιστεύεις ότι επειδή το κράνος δεν θα κάνει 700 ευρώ αλλά 500 χωρίς ΦΠΑ, θα σταματήσει ο άλλος να κυκλοφορεί χωρίς κράνος. Ας μην αναλύσω αυτούς που βάζουν ένα παιδάκι μπροστά και ένα πίσω. Αυτά είναι τριτοκοσμικά. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2022 από armagedwnn 2
li@m Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 6 λεπτά πριν, armagedwnn είπε Εννοείτε ότι βοηθάει στο κυκλοφοριακό, αλλά δημιουργρί άλλα πολύ πιο σοβαρά προβλήματα. Θα γίνουμε μια ζούγκλα σαν την Ινδία και την Ταυλάνδη στους δρόμους. Δηλαδή τώρα σοβαρά θα πάρουμε εμάς τους Έλληνες, που έχουμε σχεδόν μηδαμινή παιδεία σαν λαός στην οδήγηση και θα προσπαθήσουν να μας παροτρύνουν να χρησιμοποιούμε όλοι δίκυκλα. Πόσα ατυχήματα θα συμβαίνουν καθημερινά? Αυτό δεν είναι λύση είναι καταστροφή. Επίσης πιστεύεις ότι επειδή το κράνος δεν θα κάνει 700 ευρώ αλλά 500 χωρίς ΦΠΑ, θα σταματήσει ο άλλος να κυκλοφορεί χωρίς κράνος. Ας μην αναλύσω αυτούς που βάζουν ένα παιδάκι μπροστά και ένα πίσω. Αυτά είναι τριτοκοσμικά. Ένταξει προφανώς και δεν είμαστε Ινδία ούτε Ταϋλάνδη. Δεν έχω αυταπάτες πως είμαστε και τέρμα πολιτισμένοι στην οδήγηση όμως. Είτε οδηγείς μοτοσυκλέτα είτε αυτοκίνητο η παιδεία είναι η ίδια. Στην προηγούμενη πρόταση μου θα ήθελα να προσθέσω και το <<Κυκλοφοριακή αγωγή από το νηπιαγωγείο >>. σσ δεν κάνουν όλα τα κράνη 700 ευρώ. Υπάρχουν με 150 ευρώ με άριστες προδιαγραφές ασφαλείας.
MauroPaltoudias Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Να προσθέσουμε επίσης (μιας και είμαι καθημερινός χρήστης της συγκεκριμένης οδικής αρτηρίας) και πέραν της κακής οδικής συμπεριφοράς, τα κακά αντανακλαστικά της τροχαίας. Δεν νοείται να γίνεται ατύχημα σε λεωφόρο αποτελούμενη από 3+1 λωρίδες (ενίοτε και 4+1), να συμβαίνει τροχαίο ατύχημα και να δημιουργείται κίνηση πολλών χιλιομέτρων (στην κυριολεξία). Είναι φορές (πολλές θα έλεγα) που περνάω και βλέπω τους εμπλεκόμενους να έχουν αφήσει το όχημα όπως αυτοί κρίνουν και να μιλάνε στο τηλέφωνο (προφανώς με ασφαλιστική, τροχαία και δεν ξέρω και εγώ ποιόν άλλο), χωρίς καν χρήση τριγώνων. Θεωρώ ότι στην εποχή όπου το κινητό έχει γίνει σκουραλίκι για ασήμαντους λόγους, θα μπορούσε να βρει και άλλες πιο χρήσιμες εφαρμογές σε τέτοιες περιπτώσεις. Η τροχαία θα έπρεπε να κινείται άμεσα και να τους μεταφέρει στη ΛΕΑ. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2022 από MauroPaltoudias
armagedwnn Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 23 λεπτά πριν, li@m είπε Ένταξει προφανώς και δεν είμαστε Ινδία ούτε Ταϋλάνδη. Δεν έχω αυταπάτες πως είμαστε και τέρμα πολιτισμένοι στην οδήγηση όμως. Είτε οδηγείς μοτοσυκλέτα είτε αυτοκίνητο η παιδεία είναι η ίδια. Στην προηγούμενη πρόταση μου θα ήθελα να προσθέσω και το <<Κυκλοφοριακή αγωγή από το νηπιαγωγείο >>. σσ δεν κάνουν όλα τα κράνη 700 ευρώ. Υπάρχουν με 150 ευρώ με άριστες προδιαγραφές ασφαλείας. Δεν είπα ότι είμαστε αλλά θα γίνουμε με τέτοια μέτρα. Δεν είμαι κατά της μοτοσικλέτας ανιθέτως βέβαια, αλλά στην Αθήνα παίζεις κορώνα γράμματα αν θα γυρίσεις σπίτι σου. Καλώς ή κακώς δεν είναι για όλους αυτό το μέσο. Επίσης χρειάζεται κάποιες βασικές υποδομές πέρα από την παιδεία που είναι ειδικά για τα δίκυκλα. Αυτά είναι: 1) Δρόμοι χωρίς λακούβες (για ένα αυτοκίνητο μπορεί να στοιχίσει μια ζάντα ή αμορτισερ. Σε μια μηχανή μπορεί να στοιχίσει την ζωή σου). 2) Στα φανάρια θα έρπεπε να υπάρχει ειδικός χώρος μπροστά ώστε να σταθμεύουν. Και όχι αυτό το χάος που γίνεται. 3) Οι μηχανές χρειάζονται έτρα συντήρηση σε σχέση με ένα αυτοκίνητο, όπως και πολύ πιο συχνή αλλάγή ελαστικών. Αυτό παραμπέμπει να είσαι και λάτρης της μοτοσικλέτας. Αν το κράτος το πλασάρει σαν κάτι πιο οικονομικό (χωρίς ΦΠΑ) θα έχει αντίθετα αποτελέσματα.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, armagedwnn είπε Δεν είπα ότι είμαστε αλλά θα γίνουμε με τέτοια μέτρα. Δεν είμαι κατά της μοτοσικλέτας ανιθέτως βέβαια, αλλά στην Αθήνα παίζεις κορώνα γράμματα αν θα γυρίσεις σπίτι σου. Καλώς ή κακώς δεν είναι για όλους αυτό το μέσο. Επίσης χρειάζεται κάποιες βασικές υποδομές πέρα από την παιδεία που είναι ειδικά για τα δίκυκλα. Αυτά είναι: 1) Δρόμοι χωρίς λακούβες (για ένα αυτοκίνητο μπορεί να στοιχίσει μια ζάντα ή αμορτισερ. Σε μια μηχανή μπορεί να στοιχίσει την ζωή σου). 2) Στα φανάρια θα έρπεπε να υπάρχει ειδικός χώρος μπροστά ώστε να σταθμεύουν. Και όχι αυτό το χάος που γίνεται. 3) Οι μηχανές χρειάζονται έτρα συντήρηση σε σχέση με ένα αυτοκίνητο, όπως και πολύ πιο συχνή αλλάγή ελαστικών. Αυτό παραμπέμπει να είσαι και λάτρης της μοτοσικλέτας. Αν το κράτος το πλασάρει σαν κάτι πιο οικονομικό (χωρίς ΦΠΑ) θα έχει αντίθετα αποτελέσματα. Σημαντικό είναι οι σταθμοί του μετρό να κατασκευάζονται σε σημεία που να εξυπηρετούν τους πολίτες όπως νοσοκομεία, δημόσιες υπηρεσίες.ο σταθμός Κατεχάκη της γραμμής 3 του μετρό είναι δίπλα στο 401 νοσοκομείο. Για παράδειγμα ο σταθμός του μετρό της γραμμής 4 στη Ζωγράφου έπρεπε να κατασκευαστεί στην πανεπιστημιούπολη δίπλα από το νεκροταφείο Ζωγράφου, για να εξυπηρετήσει τους φοιτητές, και όχι στην πλατεία γαρδένια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις