basilis_k6 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 9 λεπτά πριν, lector είπε Εγω δυσκολευομαι πολυ να καταλαβω πως γινεται να μποτιλιαρει μερα νυχτα αυτοκινητοδρομος με 4 λωριδες ανα κατευθυνση χωρις φαναρια στοπ και διασταυρωσεις. bottleneck πλεον σταματαμε και μέσα στην αττικη οδο κοντα στην κυμης. καθε απογευμα συμβαινει. 4
Black Demis Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 λυση που φανταζεσαι κατι μαγικο δεν υπαρχει στην χωρα μας εχουν πολυ παραπανω αυτοκινιτα ανα ατομο απο οτι μπορει να το σηκωσει τεράστιο μέρος του πληθυσμού ζει αθηνα θεσσαλονικη σχεδόν όλες η υπηρεσίες κλπ ειναι κέντρο και τα τρία μαζί (και ξεχωριστά αλλά μαζι ειδικά) δημιουργούν αυτό το θεμα το ενα υπάρχει λόγο της ελληνικής νοοτροπίας (δεν μπορει να αλλαξει εκτός και αν κανουν ασύμφορο στο να εχεις αυτοκίνητο η αλλάξουν το δνα του ελληνα....... το πρώτο ειναι ποιο πιθανό) το δεύτερο παλι δεν μπορει να αλλαξει καθώς ετσι ειναι δομημένη η οικονομία της χώρας (δεν έχουμε βιομηχανίες κλπ κλπ όπως περισσότερες χώρες και υπηρεσίες κλπ που υπάρχουν κλασσικά ειναι στην πρωτεύουσα και καποιες στην συμπρωτεύουσα και μαλιστα ειναι στο κέντρο (Για να ειναι συνεχώς προσβάσιμα γενικος η κατάσταση δικολα αλλάζει εκτός και αν γινει κατι αρκετά κακο.... φαση κατάρρευση η χωρα και ολοι πανε στα χωριά τους
NickTG Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 4 hours ago, qwertyuiop2 said: Η μόνη λύση είναι να συντηρηθεί τεχνητά η τιμή του καυσίμου πέριξ των 2 ευρώ, με φόρο. Εννοείται. Και να πάνε να πνίγουν όσοι αναγκαστικά πρέπει να πάνε στη δουλειά τους με δικό τους μεταφορικό. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 6 ώρες πριν, NickTG είπε Εννοείται. Και να πάνε να πνίγουν όσοι αναγκαστικά πρέπει να πάνε στη δουλειά τους με δικό τους μεταφορικό. Σημαντικό είναι η καθιέρωση λεωφορειολωρίδες και η πεζοδρόμηση του κέντρου της Αθήνας δηλαδή Ομόνοια, Σύνταγμα, Μοναστηράκι, Κολωνάκι, Μεταξουργείο και Εξάρχεια.
Morosana Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Το βασικό πρόβλημα είναι ότι οι αυτοκινητόδρομοι σχεδιάστηκαν δεκαετιες πριν χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη της αυξησης των αυτοκινήτων. Το μόνο μέτρο που ίσως διευκόλυνε λίγο την κίνηση είναι οι λεωφορειακές γραμμές να μην μπαινουν κέντρο και να έχουν τέρμα στον πρώτο σταθμό σταθερής τροχιάς που θα γίνεται η μετεπιβίβαση των επιβατών. Οποίος έχει παρατηρήσει λεωφορείο στον πρώτο σταθμό του μέτρο έχει αποβιβάσει το 80-90% του κόσμου και στη συνέχεια συνεχίζει άδειο στο κέντρο κάνοντας στάση κάθε 500 μέτρα
tzotzo Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 10 ώρες πριν, lector είπε Εγω δυσκολευομαι πολυ να καταλαβω πως γινεται να μποτιλιαρει μερα νυχτα αυτοκινητοδρομος με 4 λωριδες ανα κατευθυνση χωρις φαναρια στοπ και διασταυρωσεις. Κανένας δεν έχει αντίληψη του τι γίνεται γύρω του από αυτούς που έγραψαν στο θέμα. Όλοι λένε για βενζινα λεωφορεία και μετρό. Κανείς δεν αναφέρει ότι γίνονται τουλάχιστον τρία τέσσερα τρακαρίσματα. Κανείς δεν αναφέρει ότι τα τρακαρίσματα γίνονται επειδή όλοι οι οδηγοί ασχολούνται με τα κινητά τους. Κανείς δεν αναφέρει πως αν γίνει τρακάρισμα όλοι τσουλανε σαν πάπιες να δουν το τρακάρισμα αντί να προχωρήσουν και να ξεμπλοκαρει η κίνηση. Κανείς δεν αναφέρει πως σε περίπτωση μποτιλιαρίσματος ο μέσος χρόνος αντίδρασης των οδηγών είναι 10 δευτερόλεπτα. Του άλλου του φταίει η στάση ΚΑΤ. Αν είναι δυνατόν. 3
tasanton Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Μπας και ο φίλος που άνοιξε το thread έχει να ετοιμάσει κάποια εργασία επί του θέματος και μαζεύει απόψεις;
takoulou Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Καλημερα.... Ο δρομος εχει πολυ κινηση εδω και χρονια πολλα... Μονο αν γινει κατι αλλο μπορει να παρει ανασα... Αλλιως θα γινεται ολο και χειροτερος... Μια λυση ειναι αυτη που θα γινει στην Θεσσαλονικη... https://www.carandmotor.gr/nea/flyover-thessaloniki-pos-tha-einai-ergo-kosmima https://www.voria.gr/article/thessaloniki-etsi-tha-ine-i-nea-periferiaki-me-flyover-ke-siranges https://ypodomes.com/flyover-perifereiakis-thessalonikis-ti-tha-kataskeyastei-poia-i-diarkeia-ton-ergon/ https://www.makthes.gr/thessaloniki-apogeionetai-to-flyover-o-dromos-poy-petaei-kai-filodoxei-na-anakoyfisei-to-kykloforiako-612663
Ntinaras Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 11 ώρες πριν, lector είπε Εγω δυσκολευομαι πολυ να καταλαβω πως γινεται να μποτιλιαρει μερα νυχτα αυτοκινητοδρομος με 4 λωριδες ανα κατευθυνση χωρις φαναρια στοπ και διασταυρωσεις. Επειδη αλλαζει ο αριθμος των λωριδων συνεχεια, και επειδη μερικοι αλλαζουν λωριδες συνεχεια φρεναροντας τους πισω τους. Και κυριως απο τα σκουπιδια που μπαινουν στη ΛΕΑ και μετα ξαναχωνονται στην λωριδα γιατι η λεα σε βγαζει υποχρεωτικα εξω. Σκατα δρομος με σκατενιους οδηγους. Βαλτε μια σειρα καρφια στις λεα για μια βδομαδα, και να δειτε πως αδειαζει ο δρομος. 5 1
kostasbm Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 αν η Αθήνα είχε 1 εκατομ.κατοικους ίσως ήταν ποιο ανθρωπινη αν καταφέρουν και επεκτείνουν το μέτρο να εξυπηρετούνται περισσότερες περιοχές μπορεί να ελαφρύνει λίγο το κυκλοφοριακό
purif Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 1) Bottleneck. Στην άνοδο στο ύψος της Φιλαδέλφιας, μειώνονται οι λωρίδες κατά μία και δημιουργεί κομφούζιο μέχρι τα ΚΤΕΛ ή και πιο χαμηλά. Στην κάθοδο το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στο ύψος των ΚΤΕΛ. 2) Οι οδηγοί πλέον είναι πιο αφηρημένοι και οδηγούν πιο επιθετικά με αποτέλεσμα τα τρακαρίσματα να είναι πιο συχνά. Οι παραβάτες της ΛΕΑ είναι αποτέλεσμα των παραπάνω προβλημάτων. Πχ. στην κάθοδο μετά τα ΚΤΕΛ και αντίστοιχα στην άνοδο μετά τη Φιλαδέλφια, η κίνηση και οι παραβάτες μειώνονται σε τεράστιο ποσοστό. Αν δε λυθεί το bottleneck με τις λωρίδες, το πρόβλημα στον Κηφισό δεν πρόκειται να λυθεί ποτέ.
Imola Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Στις 12/12/2022 στις 11:14 ΜΜ, stchasm είπε Καλησπέρα σας, Το σημερινό θέμα αφορά την κίνηση στην Αττική που οδηγεί σε κυκλοφοριακό χάος. Πιο συγκεκριμένα, αυτό οφείλεται στην λεωφόρο Κηφισού που παλιά υπήρχε ο ποταμός Κηφισός ο οποίος αποξηράνθηκε κατασκευάζοντας ένα αγωγό από οπλικό σκυρόδεμα επιλύοντας το πρόβλημα των πλημμυρών, με την κατασκευή ταυτόχρονα αντιπλημμυρικών έργων, και ευνοώντας την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κηφισού. Παράλληλα, μετατοπίστηκε η εκβολή του ποταμού στο Φαληρικό όρμο από την Νέα Φιλαδέλφεια καταστρέφοντας τα πρανή και την φυσική κοίτη του ποταμού. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα οφείλεται στην κακή ποιότητα οδοστρώματος, τα ανεπαρκή στηθαία και νησίδες ασφαλείας, την ελλιπέστατη σήμανση, την απαγορευτική για αυτοκινητόδρομο κλίση σε ορισμένα σημεία, τις παράνομες ανεξέλεγκτες εισόδους, τις ανεξέλεγκτες και στενές λωρίδες κυκλοφορίας κατά μήκη του δρόμου, την έλλειψη συντήρησης του δρόμου και το κακό σχεδιασμό του αυτοκινητόδρομου, εξαιτίας της υποχρεωτικής χάραξης του πάνω στην πορεία του Κηφισού ποταμού. Επίσης, αποτελεί μέρος της ΠΑΘΕ η οποία περιλαμβάνει την Ολυμπία οδό, Αττική οδό, λεωφόρο Κηφισού και τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Το πρόβλημα αυτό θα επιλυθεί με τερματισμό των παράνομων εισόδους, την συντήρηση του οδοστρώματος και με την διαπλάτυνση του αυτοκινητοδρόμου. Συμφωνείτε; Παράλληλα, είναι σημαντικό να αναφερθούμε στα μεγάλα έργα που θα υλοποιηθούν μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτά είναι η ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης (παράδοση τέλος 2023), υλοποίηση γραμμής 4 του μετρό, επέκταση γραμμής 2 του μετρό προς άνω Λιόσια, επέκταση του Προαστιακού σιδηρόδρομου προς Ραφήνα και Λαύριο (το κόστος των τριών παραπάνω είναι 1,1 δις) και την υλοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών Κόρινθος Καλαμάτα, κάτω Αχαΐα - Κυπαρισσία και Αίγιο - Πάτρα. Πιστεύετε ότι θα υλοποιηθούν αυτά τα έργα ώστε, να ελαχιστοποιηθεί το κυκλοφοριακό χάος; Ποια είναι η άποψη σας; Η Αθήνα σήμερα χρειάζεται 2 λεωφόρους Κηφισού, 2 λεωφ. Βουλιαγμένης, 2 παραλιακές, 2 Κατεχάκη, 2 Κηφισίας, 2 Συγγρού, και 2 Αττικές οδούς. Θα μπορούσαν (;) αυτές να κατασκευαστούν on-top στις ήδη υπάρχουσες, όπως γίνεται σε πολλές πόλεις στις US of A. Επιπλέον χρειάζεται 3πλασιασμό του υπάρχοντος δικτύου Μετρό, ώστε αυτό να είναι και πιό πυκνό αλλά και να φτάνει μέχρι και στα πρώτα διόδια των δύο Ε.Ο. Η Αθήνα επίσης χρειάζεται υπογειοποίηση του 80% των διασταυρώσεων με φανάρι που υπάρχουν στις παραπάνω λεωφόρους. Σε έναν άλλον πλανήτη θα υπήρχε ελπίδα. 1
lightsout Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Το bottleneck δημιουργείται κυρίως στα σημεία με τις ανεκδιήγητες εισόδους-εξόδους. Επίσης, η Κηφισίας στα βόρεια, που έχει τόσες επιχειρήσεις, δεν εξυπηρετείται από το Μετρό. Αναγκαστικά θα πάρει ο εργαζόμενος το αυτοκίνητο. Δυστυχώς ο σχεδιασμός των έργων υποδομής ήταν περισσότερο αποτέλεσμα πολιτικών αποφάσεων κατά τα προηγούμενα χρόνια. 1
li@m Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 3 σελίδες και ένας δεν ανέφερε τη χρήση μοτοσυκλέτας;! Φοβερή λύση εννάντια στην κίνηση. Κατάργηση του ΦΠΑ σε εξοπλισμό προστασίας για χρήση μοτοσυκλέτας, κατάργηση τελών κυκλοφορίας και τελών ταξινόμησης. 1 1
Hik Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Το κυκλοφοριακό αυτορρυθμίζεται. Όταν φτάσει σε σημείο που δε θα την παλεύει ο κόσμος κάστανο, θα σταματήσουν να παίρνουν αυτοκίνητο για ψύλλου πήδημα. Έχουμε ακόμα δρόμο για αυτό το σημείο. Αλλιώς ότι δρόμο και να φτιάξεις, τα επόμενα χρόνια θα γεμίσει επίσης. Παράδειγμα η California που έχει εκατοντάδες highways με 4 και 5 λωρίδες, και πάλι πήζουν στην κίνηση. Έχουμε απλώς πολλά αυτοκίνητα πια, και αυτό δεν αλλάζει με το να φτιάξουμε ή βελτιώσουμε ένα δρόμο. Χρειάζεται σοβαρές επενδύσεις σε μέσα μαζικής μεταφοράς, και επένδυση στην αλλαγή νοοτροπίας. Σχετικά με το Κηφισό τώρα, λύσεις που θα βελτιώνανε την κατάσταση είναι: Να έχει σταθερό αριθμό λωρίδων. Π.χ. 3 για αρχή, και μετά με επέκταση να γίνουν 4. Στην Αχαρνών που γίνονται 5 και μετά 3 πιο πάνω δημιουργεί μεγάλο μπάχαλο. Να κοπούν οι άκυρες μικροί είσοδοι που υπάρχουν ανά μήκος της σε άνοδο και κάθοδο. Αναφέρομαι στις μικρές εισόδους που υπάρχουν διάσπαρτες σε διάφορα σημεία. Να υπάρχει σοβαρή αστυνόμευση για να α) μην πηγαίνει κανένας στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης και β) να κόψει τους τύπους που κάνουν ζικ ζαγκ στις λωρίδες ανεξέλεγκτα από τέρμα αριστερά σε τέρμα δεξιά και τούμπαλιν για να γλυτώσουν 10 μέτρα. Και τα δύο οδηγούν σε απότομα φρεναρίσματα και ατυχήματα. Και αντίστοιχα περισσότερη κίνηση. Να εφαρμοστεί λογική car pooling για την αριστερή λωρίδα στο εργάσιμο ωράριο. Όπως είχαμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες την αποκλειστική λωρίδα. Η αριστερή λωρίδα να επιτρέπεται σε αυτοκίνητα που έχουν τουλάχιστον 3 άτομα μέσα. Φαντάζομαι όλα αυτά, και πολλά άλλα που δεν γνωρίζω γιατί δεν είμαι ειδικός, είναι προφανή σε κάποιον συγκοινωνιολόγο. Αλλά πρέπει κάποιος να ασχοληθεί. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2022 από Hik 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις