Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, 

   Το σημερινό θέμα αφορά την κίνηση στην Αττική που οδηγεί σε κυκλοφοριακό χάος. Πιο συγκεκριμένα, αυτό οφείλεται στην λεωφόρο Κηφισού που παλιά υπήρχε ο ποταμός Κηφισός ο οποίος αποξηράνθηκε κατασκευάζοντας ένα αγωγό από οπλικό σκυρόδεμα επιλύοντας το πρόβλημα των πλημμυρών, με την κατασκευή ταυτόχρονα αντιπλημμυρικών έργων, και ευνοώντας την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κηφισού. Παράλληλα, μετατοπίστηκε η εκβολή του ποταμού στο Φαληρικό όρμο από την Νέα Φιλαδέλφεια καταστρέφοντας τα πρανή και την φυσική κοίτη του ποταμού. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα οφείλεται στην κακή ποιότητα οδοστρώματος, τα ανεπαρκή στηθαία και νησίδες ασφαλείας, την ελλιπέστατη σήμανση, την απαγορευτική για αυτοκινητόδρομο κλίση σε ορισμένα σημεία, τις παράνομες ανεξέλεγκτες εισόδους, τις ανεξέλεγκτες και στενές λωρίδες κυκλοφορίας κατά μήκη του δρόμου, την έλλειψη συντήρησης του δρόμου και το κακό σχεδιασμό του αυτοκινητόδρομου, εξαιτίας της υποχρεωτικής χάραξης του πάνω στην πορεία του Κηφισού ποταμού. Επίσης, αποτελεί μέρος της ΠΑΘΕ η οποία περιλαμβάνει την Ολυμπία οδό, Αττική οδό, λεωφόρο Κηφισού και τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Το πρόβλημα αυτό θα επιλυθεί με τερματισμό των παράνομων εισόδους, την συντήρηση του οδοστρώματος και με την διαπλάτυνση του αυτοκινητοδρόμου. Συμφωνείτε;    

       Παράλληλα,  είναι σημαντικό να αναφερθούμε στα μεγάλα έργα που θα υλοποιηθούν μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτά είναι η ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης (παράδοση τέλος 2023), υλοποίηση γραμμής 4 του μετρό, επέκταση γραμμής 2 του μετρό προς άνω Λιόσια, επέκταση του Προαστιακού σιδηρόδρομου προς Ραφήνα και Λαύριο (το κόστος των τριών παραπάνω είναι 1,1 δις) και την υλοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών Κόρινθος Καλαμάτα, κάτω Αχαΐα - Κυπαρισσία και Αίγιο - Πάτρα.

Πιστεύετε ότι θα υλοποιηθούν αυτά τα έργα ώστε, να ελαχιστοποιηθεί το κυκλοφοριακό χάος;

Ποια είναι η άποψη σας;

 

 

 

 

 

 

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 ώρες πριν, stchasm είπε

Καλησπέρα σας, 

   Το σημερινό θέμα αφορά την κίνηση στην Αττική που οδηγεί σε κυκλοφοριακό χάος. Πιο συγκεκριμένα, αυτό οφείλεται στην λεωφόρο Κηφισού που παλιά υπήρχε ο ποταμός Κηφισός ο οποίος αποξηράνθηκε κατασκευάζοντας ένα αγωγό από οπλικό σκυρόδεμα επιλύοντας το πρόβλημα των πλημμυρών, με την κατασκευή ταυτόχρονα αντιπλημμυρικών έργων, και ευνοώντας την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κηφισού. Παράλληλα, μετατοπίστηκε η εκβολή του ποταμού στο Φαληρικό όρμο από την Νέα Φιλαδέλφεια καταστρέφοντας τα πρανή και την φυσική κοίτη του ποταμού. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα οφείλεται στην κακή ποιότητα οδοστρώματος, τα ανεπαρκή στηθαία και νησίδες ασφαλείας, την ελλιπέστατη σήμανση, την απαγορευτική για αυτοκινητόδρομο κλίση σε ορισμένα σημεία, τις παράνομες ανεξέλεγκτες εισόδους, τις ανεξέλεγκτες και στενές λωρίδες κυκλοφορίας κατά μήκη του δρόμου, την έλλειψη συντήρησης του δρόμου και το κακό σχεδιασμό του αυτοκινητόδρομου, εξαιτίας της υποχρεωτικής χάραξης του πάνω στην πορεία του Κηφισού ποταμού. Επίσης, αποτελεί μέρος της ΠΑΘΕ η οποία περιλαμβάνει την Ολυμπία οδό, Αττική οδό, λεωφόρο Κηφισού και τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Το πρόβλημα αυτό θα επιλυθεί με τερματισμό των παράνομων εισόδους, την συντήρηση του οδοστρώματος και με την διαπλάτυνση του αυτοκινητοδρόμου. Συμφωνείτε;    

       Παράλληλα,  είναι σημαντικό να αναφερθούμε στα μεγάλα έργα που θα υλοποιηθούν μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτά είναι η ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης (παράδοση τέλος 2023), υλοποίηση γραμμής 4 του μετρό, επέκταση γραμμής 2 του μετρό προς άνω Λιόσια, επέκταση του Προαστιακού σιδηρόδρομου προς Ραφήνα και Λαύριο (το κόστος των τριών παραπάνω είναι 1,1 δις) και την υλοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών Κόρινθος Καλαμάτα, κάτω Αχαΐα - Κυπαρισσία και Αίγιο - Πάτρα.

Πιστεύετε ότι θα υλοποιηθούν αυτά τα έργα ώστε, να ελαχιστοποιηθεί το κυκλοφοριακό χάος;

Ποια είναι η άποψη σας;

 

 

 

 

 

 

Θα ελατωθει η κίνηση γενικα στο λεκανοπεδιο εαν απαγορευθει η κυκλοφορια φορτηγών απο 7-10 το πρωι!! 

  • Like 16
Δημοσ.

Να απαγορευτεί αυτό, να δυσκολευτεί το άλλο, να περιοριστεί το παράλλο... δεν είναι λύσεις αυτές. Απλά μεταφέρουν το πρόβλημα σε άλλο σημείο, ή άλλη ώρα. Σιγά τα λάχανα. Ένα τέτοιο πρόβλημα για ν' αντιμετωπιστεί, πρέπει πρώτα απ' όλα... να αναγνωριστεί.

Στάδιο 1:

"Απενοχοποιούμε" τη χρήση του ΙΧ (αυτοκίνητο, ή μηχανή). Δεν είναι τζιζ κακό. Η μετακίνηση με ιδιωτικά μέσα είναι ανάγκη. Δε πρόκειται να μειωθεί η χρήση του ΙΧ όσο και να "παλεύουν" κάποιοι ρομαντικοί. Μόνο ν' αυξηθεί μπορεί. Φτιάχνουμε λοιπόν υποδομές. Δρόμους, αυτοκινητοδρόμους, αλλά και χώρους στάθμευσης (το πιο σημαντικό!).

Στάδιο 2:

Επενδύουμε σε ΜΜΜ σταθερής τροχιάς ( και όχι λεωφορεία - τρόλει ), με ποιοτικές και πλήρεις υπηρεσίες. Στόχος είναι να χρησιμοποιούνται συνδυαστικά με το ΙΧ. Π.χ. να φεύγεις απ' το σπίτι με το ΙΧ, να το αφήνεις στο χώρο στάθμευσης του τραίνου, και να συνεχίζεις με αυτό. 

Στάδιο 3:

Αραιώνουμε τις πόλεις. "Προάστιο" στην Αθήνα, να'ναι ο Ωρωπός, ή η Χαλκίδα. Όχι η Κηφισιά. Αυτό σε συνδυασμό με τα παραπάνω θα κάνει τις πόλεις... ανθρώπινες. Δε μπορείς να 'χεις 3, ή 4 μύρια πληθυσμό σε τόσο μικρό χώρο, με τόσο χάλια υποδομές. Και καλές να 'ταν οι υποδομές, πάλι είναι μεγάλη η πληθυσμιακή πυκνότητα. Αλλά το βασικότερο είναι να συνειδητοποιήσει ο κόσμος (οι ιθύνοντες, όχι εγώ ή αυτός που θα κάνει το επόμενο post) ότι το ΙΧ ήρθε πριν 2 αιώνες για να μείνει. Πρέπει να συμπορευτείς με αυτό, να χαράξεις σχέδια πάνω του, όχι να το αντιμετωπίζεις σαν καρκίνωμα που ίίίσως να ξεφορτωθείς κάποτε. Δε γίνεται .

48 λεπτά πριν, Dantε είπε

Η λυση θα δωθει απο τα ιπταμενα αυτοκινητα. Ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα.

Δε μας έφταναν τα τρακαρίσματα στον Χ και Υ, τώρα θα μας κοπανάνε κι απ' τον Ζ! :P

  • Like 17
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Haldol είπε

Να απαγορευτεί αυτό, να δυσκολευτεί το άλλο, να περιοριστεί το παράλλο... δεν είναι λύσεις αυτές. Απλά μεταφέρουν το πρόβλημα σε άλλο σημείο, ή άλλη ώρα. Σιγά τα λάχανα. Ένα τέτοιο πρόβλημα για ν' αντιμετωπιστεί, πρέπει πρώτα απ' όλα... να αναγνωριστεί.

Στάδιο 1:

"Απενοχοποιούμε" τη χρήση του ΙΧ (αυτοκίνητο, ή μηχανή). Δεν είναι τζιζ κακό. Η μετακίνηση με ιδιωτικά μέσα είναι ανάγκη. Δε πρόκειται να μειωθεί η χρήση του ΙΧ όσο και να "παλεύουν" κάποιοι ρομαντικοί. Μόνο ν' αυξηθεί μπορεί. Φτιάχνουμε λοιπόν υποδομές. Δρόμους, αυτοκινητοδρόμους, αλλά και χώρους στάθμευσης (το πιο σημαντικό!).

Στάδιο 2:

Επενδύουμε σε ΜΜΜ σταθερής τροχιάς ( και όχι λεωφορεία - τρόλει ), με ποιοτικές και πλήρεις υπηρεσίες. Στόχος είναι να χρησιμοποιούνται συνδυαστικά με το ΙΧ. Π.χ. να φεύγεις απ' το σπίτι με το ΙΧ, να το αφήνεις στο χώρο στάθμευσης του τραίνου, και να συνεχίζεις με αυτό. 

Στάδιο 3:

Αραιώνουμε τις πόλεις. "Προάστιο" στην Αθήνα, να'ναι ο Ωρωπός, ή η Χαλκίδα. Όχι η Κηφισιά. Αυτό σε συνδυασμό με τα παραπάνω θα κάνει τις πόλεις... ανθρώπινες. Δε μπορείς να 'χεις 3, ή 4 μύρια πληθυσμό σε τόσο μικρό χώρο, με τόσο χάλια υποδομές. Και καλές να 'ταν οι υποδομές, πάλι είναι μεγάλη η πληθυσμιακή πυκνότητα. Αλλά το βασικότερο είναι να συνειδητοποιήσει ο κόσμος (οι ιθύνοντες, όχι εγώ ή αυτός που θα κάνει το επόμενο post) ότι το ΙΧ ήρθε πριν 2 αιώνες για να μείνει. Πρέπει να συμπορευτείς με αυτό, να χαράξεις σχέδια πάνω του, όχι να το αντιμετωπίζεις σαν καρκίνωμα που ίίίσως να ξεφορτωθείς κάποτε. Δε γίνεται .

Δε μας έφταναν τα τρακαρίσματα στον Χ και Υ, τώρα θα μας κοπανάνε κι απ' τον Ζ! :P

Με την κατασταση που επικρατει στο λεκανοπεδιο, το οικονομικο κόστος για τέτοιες επενδυσεις, εδώ για παραδειγμα η έξοδος τις Αττική οδου για για την Εθνικη ειναι μια λουριδα και γίνετε χαμος καθε ημερα κλπ κλπ,  ποια απο τα παραπανω ειναι εφικτα; λυπαμαι αλλα κανενα, οπως ανεφερα το ημίμετρο τις απαγορευσης ειναι μονόδρομος!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θεωρώ ότι η τρέχουσα κυβέρνηση κάνει πολύ καλά που πάει να επεκτείνει τη Λ. Κύμης, δημιουργώντας έναν τρίτο κάθετο οδικό άξονα πρόσβασης από τα Βόρεια προς το Κέντρο. Με την ολοκλήρωση της επέκτασης, ο άξονας αυτός θα "κόβει" κίνηση και από Κηφισίας και από Κηφισού.

Θεωρώ αρκετά καλή ιδεά τη μετατροπή της Κηφισίας σε λεωφόρο ταχείας κυκλοφορίας με όριο τα 90, όπως έχει γίνει η Λ. Συγγρού. Αυτό σημαίνει λιγότερα φανάρια - διασταυρώσεις και διαπλάτυνση του οδοστρώματος σε βάρος των δίχως λόγο ύπαρξης παραδρόμων. Επίσης σημαίνει ολοκληρωτικό abort της αναστροφής.

Ο ΗΣΑΠ χρειάζεται σχεδόν ολική ανακατασκευή τροχαίου υλικού με ψηλότερες ταχύτητες και κατάργηση μερικών άχρηστων στάσεων που χρησιμοποιούν 10 μετανάστες ή τυχάρπαστοι. Η Αθήνα έχει αλλάξει, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ λόγος ύπαρξης των στάσεων ΚΑΤ, Ειρήνη, Αγ. Νικόλαος, Αγ. Ελευθέριος, Θησείο. Μάνι μάνι, με αυτόν τον τρόπο, το Κηφισιά/Μαρούσι - Ομόνοια/Μοναστηράκι θα γίνεται σε 20-25 αντί 35 λεπτά σήμερα.

Τα λεωφορεία λογικής Ισλαμαμπάντ κατάργηση (Κηφισιά - Πειραιάς, Κηφισιά - Ομόνοια ενώ ΥΠΑΡΧΕΙ μέσο σταθερής τροχιάς για αυτή τη διαδρομή). Πύκνωση των γραμμών που τα έχουν ανάγκη, πχ 608 μέχρι να πάει το μετρό στου Ζωγράφου και μετά σε άλλες γραμμές των ΝΠ ή προς το αεροδρόμιο.

 

Επεξ/σία από qwertyuiop2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

Εγώ θεωρώ ότι η τρέχουσα κυβέρνηση κάνει πολύ καλά που πάει να επεκτείνει τη Λ. Κύμης, δημιουργώντας έναν τρίτο κάθετο οδικό άξονα πρόσβασης από τα Βόρεια προς το Κέντρο. Με την ολοκλήρωση της επέκτασης, ο άξονας αυτός θα "κόβει" κίνηση και από Κηφισίας και από Κηφισού.

Θεωρώ αρκετά καλή ιδεά τη μετατροπή της Κηφισίας σε λεωφόρο ταχείας κυκλοφορίας με όριο τα 90, όπως έχει γίνει η Λ. Συγγρού. Αυτό σημαίνει λιγότερα φανάρια - διασταυρώσεις και διαπλάτυνση του οδοστρώματος σε βάρος των δίχως λόγο ύπαρξης παραδρόμων. Επίσης σημαίνει ολοκληρωτικό abort της αναστροφής.

Ο ΗΣΑΠ χρειάζεται σχεδόν ολική ανακατασκευή τροχαίου υλικού με ψηλότερες ταχύτητες και κατάργηση μερικών άχρηστων στάσεων που χρησιμοποιούν 10 μετανάστες ή τυχάρπαστοι. Η Αθήνα έχει αλλάξει, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ λόγος ύπαρξης των στάσεων ΚΑΤ, Ειρήνη, Αγ. Νικόλαος, Αγ. Ελευθέριος, Θησείο. Μάνι μάνι, με αυτόν τον τρόπο, το Κηφισιά/Μαρούσι - Ομόνοια/Μοναστηράκι θα γίνεται σε 20-25 αντί 35 λεπτά σήμερα.

Τα λεωφορεία λογικής Ισλαμαμπάντ κατάργηση (Κηφισιά - Πειραιάς, Κηφισιά - Ομόνοια ενώ ΥΠΑΡΧΕΙ μέσο σταθερής τροχιάς για αυτή τη διαδρομή). Πύκνωση των γραμμών που τα έχουν ανάγκη, πχ 608 μέχρι να πάει το μετρό στου Ζωγράφου και μετά σε άλλες γραμμές των ΝΠ ή προς το αεροδρόμιο.

 

ΚΑΤ = Νοσοκομείο, ορθώς υπάρχει

Ειρήνη = Το μεγαλύτερο (ίσως) αθλητικό κέντρο της χώρας , ορθώς υπάρχει

Για Αγ.Νικόλαο - Αγ. Ελευθέριο δεν έχω άποψη σε τι εξυπηρετεί.

Το λεωφορείο Κηφισιά-Πειραιάς, εξυπηρετεί άπειρους δήμους που δεν εξυπηρετεί ο ΗΣΑΠ, κ ούτως ή άλλως από μόνη της μια γραμμή δεν είναι πρόβλημα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Θα ελατωθει η κίνηση γενικα στο λεκανοπεδιο εαν απαγορευθει η κυκλοφορια φορτηγών απο 7-10 το πρωι!! 

σε κάτι πολιτισμένες χωρες τύπου βέλγιο που ειναι και της μόδας σημερα, μεσα στα αστικά κέντρα υπάρχουν πολυ συγκεκριμένες ώρες που μπαινεις και βγαινεις και πολυ συγκεκριμένος χωρος φορτωσης εκφόρτωσης μπροστα στο καταστημα. βεβαιως εκει αν παρκάρεις παράνομα το πληρωνεις ακριβα, στην ελλαδα ολη η χωρα ειναι ενα παρκινγκ.

τα μεγάλα φορτηγά επίσης οπως ειπες θα έπρεπε να εχουν εναν ΤΕΡΑΣΤΙΟ αποκλειστικο χωρο εκτος της πρωτέυουσας που θα μπορουν να περιμένουν μέχρι να ανοιξει το χρονικο παράθυρο να μπουνε στην πόλη. κάτι τέτοιο δεν υπαρχει και επίσης το λιμάνι, το αεροδρόμιο και βασικοι κομβοι μεταφοράς συνδέονται με δρόμους που φτάνουν να ειναι έως και μια λωριδα!

  • Like 1
Δημοσ.

Το ότι δεν μειώθηκε η κίνηση ούτε όταν η βενζίνη άγγιξε τα πολύ υψηλά σημαίνει ότι η πλειοψηφία την χρησιμοποιεί για να πάει στη δουλειά. Δεδομένου αυτού, μάλλον δεν θα λυθεί ποτέ το πρόβλημα. Το μόνο που μπορεί να κάνει ο καθένας αν θέλει να την αποφύγει είναι είτε να αλλάξει δουλειά ή σπίτι. 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 1comment είπε

Το ότι δεν μειώθηκε η κίνηση ούτε όταν η βενζίνη άγγιξε τα πολύ υψηλά σημαίνει ότι η πλειοψηφία την χρησιμοποιεί για να πάει στη δουλειά. Δεδομένου αυτού, μάλλον δεν θα λυθεί ποτέ το πρόβλημα. Το μόνο που μπορεί να κάνει ο καθένας αν θέλει να την αποφύγει είναι είτε να αλλάξει δουλειά ή σπίτι. 

Δεν μπορούμε εμείς να αλλάξουμε την κίνηση μιας πόλης γιατί δεν καθορίζουμε τις δουλειές μας 

Αυτο μπορεί μια κυβέρνηση πχ να αλλάξει πολιτική και να δίνει κίνητρα σε εταιρείες και εργοστάσια να επενδύουν στην επαρχία 

Κατι τέτοιο βέβαια θα κρατήσει χρόνια 

Το πρόβλημα είναι ότι στην Αθήνα μαζεύτηκαν 5+ εκατομμύρια κόσμος και συνεχίζει κόσμος να πάει εκεί για δουλειά 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, 1comment είπε

Το ότι δεν μειώθηκε η κίνηση ούτε όταν η βενζίνη άγγιξε τα πολύ υψηλά σημαίνει ότι η πλειοψηφία την χρησιμοποιεί για να πάει στη δουλειά. Δεδομένου αυτού, μάλλον δεν θα λυθεί ποτέ το πρόβλημα. Το μόνο που μπορεί να κάνει ο καθένας αν θέλει να την αποφύγει είναι είτε να αλλάξει δουλειά ή σπίτι. 

Κολοκύθια δεν μειώθηκε. Εγώ είχα πάψει να παίρνω το αμάξι για να γλιτώσω το νευρικό κλονισμό. Με το που ακρίβυνε η βενζίνη ξανάρχισα να το κυκλοφορώ με σχετική άνεση. Από ό,τι φάνηκε, το αέναο σεργιάνι των αργόσχολων, έχει σημαντική επιρροή στην κίνηση. Ειδικά από την εποχή που οι αργόσχολοι πήραν φτηνά μεταχειρισμένα με κρατικό μποναμά (πανδημία).

Η μόνη λύση είναι να συντηρηθεί τεχνητά η τιμή του καυσίμου πέριξ των 2 ευρώ, με φόρο. Τα έσοδα να πάνε στη μείωση του Ε.Φ.Κ. για το πετρέλαιο θέρμανσης, δεν είναι δυνατόν να ζει ο κόσμος στην Αθήνα σαν αλκοολικός στη μετασοβιετική Βουλγαρία, με θερμάστρες από το σκλαβενίτη και δεκαετίες κλειστά καλοριφέρ σε σάπια σπίτια. Φάνηκε εκ του αποτελέσματος ότι όσοι έχουν αδήριτη ανάγκη, μια χαρά ανέχονται τη βενζίνη στο 2ευρο. Οι υπόλοιποι, ΜΜΜ, ή λιγότερες διαδρομές, ώστε να μην έχουμε αυτή την κακομοιριά που βλέπουμε κάθε χρόνο με τη θέρμανση στους πιο αδύναμους συμπολίτες μας.

1 ώρα πριν, UncleKim είπε

ΚΑΤ = Νοσοκομείο, ορθώς υπάρχει

Ειρήνη = Το μεγαλύτερο (ίσως) αθλητικό κέντρο της χώρας , ορθώς υπάρχει

Για Αγ.Νικόλαο - Αγ. Ελευθέριο δεν έχω άποψη σε τι εξυπηρετεί.

Το λεωφορείο Κηφισιά-Πειραιάς, εξυπηρετεί άπειρους δήμους που δεν εξυπηρετεί ο ΗΣΑΠ, κ ούτως ή άλλως από μόνη της μια γραμμή δεν είναι πρόβλημα.

 

Και τι που εξυπηρετούν νοσοκομείο και αθλητικό κέντρο; Δεν έχω δει ποτέ να ανεβοκατεβαίνουν σε αυτές τις 2 στάσεις πάνω από 10-15 άτομα / συρμό σε ώρες αιχμής. Σε ώρες μη αιχμής, ο κανόνας είναι ότι δε θα υπάρξει καμία αποβίβαση - επιβίβαση σε αυτούς τους σταθμούς. Με άλλα λόγια, για 1000 άτομα ΜΑΞ / μέρα, τρώνε έξτρα διαδρομή και ταλαίπα 1.000.000.

Οι άλλοι σταθμοί που αναφέρω, έχουν μεν (λίγο) παραπάνω κόσμο, αλλά είναι πολύ κοντά σε άλλους. Δε θα τον πειράξει το Σομαλό να σύρει την παντόφλα ακόμα 300 μέτρα και να χρησιμοποιήσει λ.χ. το σταθμό της Αττικής ή των Κ. Πατησίων, αντί του Αγ. Νικολάου και του Αγ. Ελευθερίου αντίστοιχα.

Και φυσικά, δε θα πειράξει τον Βρετανό ή τον Κηφισιώτη να περπατήσει από το μοναστηράκι στο Θησείο, μια υπέροχη και πανέμορφη διαδρομή, αντί να υπάρχει ψιλο-άχρηστος σταθμός εκεί.

Επεξ/σία από qwertyuiop2
  • Confused 5
  • Sad 1
Δημοσ.

Πιο ξύλινη γραφή εχω πολλά χρόνια  να δω.Το έχεις αντιγράψει απο κάπου;

21 ώρες πριν, stchasm είπε

Καλησπέρα σας, 

   Το σημερινό θέμα αφορά την κίνηση στην Αττική που οδηγεί σε κυκλοφοριακό χάος. Πιο συγκεκριμένα, αυτό οφείλεται στην λεωφόρο Κηφισού που παλιά υπήρχε ο ποταμός Κηφισός ο οποίος αποξηράνθηκε κατασκευάζοντας ένα αγωγό από οπλικό σκυρόδεμα επιλύοντας το πρόβλημα των πλημμυρών, με την κατασκευή ταυτόχρονα αντιπλημμυρικών έργων, και ευνοώντας την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κηφισού. Παράλληλα, μετατοπίστηκε η εκβολή του ποταμού στο Φαληρικό όρμο από την Νέα Φιλαδέλφεια καταστρέφοντας τα πρανή και την φυσική κοίτη του ποταμού. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα οφείλεται στην κακή ποιότητα οδοστρώματος, τα ανεπαρκή στηθαία και νησίδες ασφαλείας, την ελλιπέστατη σήμανση, την απαγορευτική για αυτοκινητόδρομο κλίση σε ορισμένα σημεία, τις παράνομες ανεξέλεγκτες εισόδους, τις ανεξέλεγκτες και στενές λωρίδες κυκλοφορίας κατά μήκη του δρόμου, την έλλειψη συντήρησης του δρόμου και το κακό σχεδιασμό του αυτοκινητόδρομου, εξαιτίας της υποχρεωτικής χάραξης του πάνω στην πορεία του Κηφισού ποταμού. Επίσης, αποτελεί μέρος της ΠΑΘΕ η οποία περιλαμβάνει την Ολυμπία οδό, Αττική οδό, λεωφόρο Κηφισού και τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Το πρόβλημα αυτό θα επιλυθεί με τερματισμό των παράνομων εισόδους, την συντήρηση του οδοστρώματος και με την διαπλάτυνση του αυτοκινητοδρόμου. Συμφωνείτε;    

       Παράλληλα,  είναι σημαντικό να αναφερθούμε στα μεγάλα έργα που θα υλοποιηθούν μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτά είναι η ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης (παράδοση τέλος 2023), υλοποίηση γραμμής 4 του μετρό, επέκταση γραμμής 2 του μετρό προς άνω Λιόσια, επέκταση του Προαστιακού σιδηρόδρομου προς Ραφήνα και Λαύριο (το κόστος των τριών παραπάνω είναι 1,1 δις) και την υλοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών Κόρινθος Καλαμάτα, κάτω Αχαΐα - Κυπαρισσία και Αίγιο - Πάτρα.

Πιστεύετε ότι θα υλοποιηθούν αυτά τα έργα ώστε, να ελαχιστοποιηθεί το κυκλοφοριακό χάος;

Ποια είναι η άποψη σας;

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πιο ξύλινη γραφή εχω πολλά χρόνια  να δω.Το έχεις αντιγράψει απο κάπου;

Μάγος είσαι? 😁

Αναφορά σε κείμενο

Σύμφωνα με ειδικούς, αυτό οφείλεται στην κακή ποιότητα οδοστρώματος, τα ανεπαρκή στηθαία και νησίδες ασφαλείας, την ελλιπέστατη σήμανση, την απαγορευτική για αυτοκινητόδρομο κλίση σε ορισμένα σημεία, τις παράνομες ανεξέλεγκτες εισόδους, τις ανεξέλεγκτες και στενές λωρίδες κυκλοφορίας κατά μήκη του δρόμου με αποτέλεσμα να δημιουργείται το φαινόμενο του μπουκαλιού, την έλλειψη συντήρησης του δρόμου και τον κακό σχεδιασμό των καθέτων οδών αλλά και του ίδιου του αυτοκινητόδρομου, εξαιτίας της υποχρεωτικής χάραξης του πάνω στην πορεία του Κηφισού ποταμού.

https://el.wikipedia.org/wiki/Λεωφόρος_Κηφισού

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πιο ξύλινη γραφή εχω πολλά χρόνια  να δω.Το έχεις αντιγράψει απο κάπου;

 

Προφανώς και όχι.

4 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Με την κατασταση που επικρατει στο λεκανοπεδιο, το οικονομικο κόστος για τέτοιες επενδυσεις, εδώ για παραδειγμα η έξοδος τις Αττική οδου για για την Εθνικη ειναι μια λουριδα και γίνετε χαμος καθε ημερα κλπ κλπ,  ποια απο τα παραπανω ειναι εφικτα; λυπαμαι αλλα κανενα, οπως ανεφερα το ημίμετρο τις απαγορευσης ειναι μονόδρομος!

Το οικονομικό κόστος είναι μικρό. Η επέκταση της γραμμής 2 του μετρό προς άνω Λιόσια κοστίζει 500 εκατομμύρια και η επέκταση του Προαστιακού σιδηρόδρομου προς Ραφήνα 300 εκατομμύρια και προς Λαύριο αλλά 300 εκατομμύρια.

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Το ότι δεν μειώθηκε η κίνηση ούτε όταν η βενζίνη άγγιξε τα πολύ υψηλά σημαίνει ότι η πλειοψηφία την χρησιμοποιεί για να πάει στη δουλειά. Δεδομένου αυτού, μάλλον δεν θα λυθεί ποτέ το πρόβλημα. Το μόνο που μπορεί να κάνει ο καθένας αν θέλει να την αποφύγει είναι είτε να αλλάξει δουλειά ή σπίτι. 

Ή να πηγαίνει με τα πόδια.

20 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αναφέρω κάποια από τους λόγους (υπάρχουν και στο βικιπαίδεια) που δημιουργείται κυκλοφοριακό χάος στην λεωφόρο Κηφισού. Η διαπλάτυνση του αυτοκινητοδρόμου και το κλείσιμο των παράνομων εισόδων είναι καθοριστικό.

2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

σε κάτι πολιτισμένες χωρες τύπου βέλγιο που ειναι και της μόδας σημερα, μεσα στα αστικά κέντρα υπάρχουν πολυ συγκεκριμένες ώρες που μπαινεις και βγαινεις και πολυ συγκεκριμένος χωρος φορτωσης εκφόρτωσης μπροστα στο καταστημα. βεβαιως εκει αν παρκάρεις παράνομα το πληρωνεις ακριβα, στην ελλαδα ολη η χωρα ειναι ενα παρκινγκ.

τα μεγάλα φορτηγά επίσης οπως ειπες θα έπρεπε να εχουν εναν ΤΕΡΑΣΤΙΟ αποκλειστικο χωρο εκτος της πρωτέυουσας που θα μπορουν να περιμένουν μέχρι να ανοιξει το χρονικο παράθυρο να μπουνε στην πόλη. κάτι τέτοιο δεν υπαρχει και επίσης το λιμάνι, το αεροδρόμιο και βασικοι κομβοι μεταφοράς συνδέονται με δρόμους που φτάνουν να ειναι έως και μια λωριδα!

Σημαντικό είναι να επανέλθουν οι λωρίδες μονό για λεωφορεία ώστε, να είναι πιο ελκυστικό το λεωφορείο.

Δημοσ.

Εγω δυσκολευομαι πολυ να καταλαβω πως γινεται να μποτιλιαρει μερα νυχτα αυτοκινητοδρομος με 4 λωριδες ανα κατευθυνση χωρις φαναρια στοπ και διασταυρωσεις.

  • Like 5
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...