Retromaniac Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 3 λεπτά πριν, Xoroxronis είπε Ναι επειδή δεν αντέχω τα bugs της ms, έλεγα να τα βάλω όταν σκάσουν κανονικά. Βέβαια μπορεί να μην έχουν και τίποτα και να είναι μια χαρά και τώρα. Δεν θα αλλάξει η έκδοση εκτός και αν βγει κάτι τραγικό. Όπως και να χει τέλη σεπτέμβρη θα βγει οπότε δεν είναι και μεγάλη αναμονή. 1
Razor333 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 25 λεπτά πριν, Xoroxronis είπε gear2 https://www.youtube.com/watch?v=p_dgjURZdlw gear1 https://www.youtube.com/watch?v=J34hzwsRhMM Κάποιες παρατηρήσεις. Όταν το cpu usage πάει πάνω από 80, το game σηκώνει και 10ο πυρήνα. Αυτό δε θα πει ότι το παιχνίδι χρειάζεται 10 πυρήνες, ούτε ότι το core parking δε δουλεύει σωστά. Απλά το game δεν είναι σωστά optimized για τέτοια cpu. Είναι πέναλτι στο perf ότι τους σηκώνει. Επίσης το obs στο συγκεκριμένο κόβει πολύ, 4-5fps απ το av, και 5-10 απ το min. Και στο bench κόβει πολύ, 500+ points και καμιά 20αρια fps απ το min. https://www.youtube.com/watch?v=lJCGXDp4Hs4 Τα κρατάω αρχείο, να τα συγκρίνω με 24H2, όταν σκάσουν. Πάει πολύ πιο καλά το σύστημα σου, στην αρχή ξεκινάω με 145fps άντε 150fps και έχω drops στα 80-90 εκεί που με το ζόρι πέφτει σε εσένα κάτω από τα 100. Παίζει λίγο ρόλο και η ώρα της ημέρας που θα κάνεις το run, αλλά δεν επηρεάζει και τόσο πολύ. Πάντως τα νούμερα δεν έχουν διαφορά και με process lasso κλείδωμα στο 3d ccd. Ναι όντως σηκώνει και άλλους πυρήνες αν βασιστείς στο service της AMD, αλλά δεν φαίνεται να αλλάζουν τα νούμερα, ούτε αλλάζει η κατανάλωση προς τα πάνω. Στον 5950x ας πούμε σπαμαρε τρελά cores και κατανάλωση. 1
Vaggos84 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 2 hours ago, Retromaniac said: Εγώ τα έχω ελεύθερα τα Limits (motheboard limits) Έχω αυξημένη κατανάλωση και θερμοκρασίες (με θερμοκρασία δωματίου 28 οι μετρήσεις) αλλά ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις. Δεν ξέρω αν αξίζει αλλά και πάλι πόσες φορές πάει 100% η cpu; btw ποια ψύκτρα και ποια πάστα έχεις; Εχω την Arctic Liquid Freezer III 360 με MX-6 παστα, με θερμοκρασια δωματιου 24. Απο μετρησεις που εκανα μεχρι 88 βαθμους εφτανε στο cb χωρις limits. Εσυ με τι παιζεις;
Xoroxronis Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 55 λεπτά πριν, Razor333 είπε Στον 5950x ας πούμε σπαμαρε τρελά cores και κατανάλωση. Ναι αυτοί είναι και οι λόγοι του core parking βασικά. Nα αποφύγεις το ένα ccx να μιλήσει στο άλλο γιατί αυτό θα γίνει μέσω iod, και μπορεί ανάλογα το παιχνίδι να έχει κάποιο latency penalty. Να αποφύγεις τα scheduling issues γιατί τα παιχνίδια δεν είναι optimized για πάνω από 8/16. Να αποφύγεις extra κατανάλωση χωρίς λόγο κτλ. Η cache στα δικά μας είναι το κερασάκι. Είναι καλό πράγμα δλδ που το έβαλαν και στους dual απλούς. 1
Retromaniac Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 3 ώρες πριν, Vaggos84 είπε Εχω την Arctic Liquid Freezer III 360 με MX-6 παστα, με θερμοκρασια δωματιου 24. Απο μετρησεις που εκανα μεχρι 88 βαθμους εφτανε στο cb χωρις limits. Εσυ με τι παιζεις; Arctic Liquid Freezer III 280 με mx-6 και εγώ 1
Razor333 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 3 ώρες πριν, Xoroxronis είπε Ναι αυτοί είναι και οι λόγοι του core parking βασικά. Nα αποφύγεις το ένα ccx να μιλήσει στο άλλο γιατί αυτό θα γίνει μέσω iod, και μπορεί ανάλογα το παιχνίδι να έχει κάποιο latency penalty. Να αποφύγεις τα scheduling issues γιατί τα παιχνίδια δεν είναι optimized για πάνω από 8/16. Να αποφύγεις extra κατανάλωση χωρίς λόγο κτλ. Η cache στα δικά μας είναι το κερασάκι. Είναι καλό πράγμα δλδ που το έβαλαν και στους dual απλούς. Οι φήμες λένε ότι έχουν και υπερβολικό inter-CCD latency penalty, οπότε μάλλον ήταν απαραίτητο. Είδα λίγο πάλι το CP77 σου και δοκίμασα 7600c34, όντως κρατάνε καλύτερα min, επίσης τα 160fps στην αρχή δεν μπορούσε να τα πιάσει η 3080ti, ήθελε και άλλο κατέβασμα. Οπότε για το CP77 όσο πιο πάνω σε b/w τόσο το καλύτερο, ιδίως για τα min. 1
Vaggos84 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 2 τεστακια χωρις limits Τελικα ειμαι 20+ βαθμους κατω με power limit και οχι 10 που ειπα Οποτε δεν αξιζει για λιγο καλυτερες επιδοσεις. Επεξ/σία 27 Αυγούστου από Vaggos84 4
Retromaniac Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 47 λεπτά πριν, Vaggos84 είπε 2 τεστακια χωρις limits Τελικα ειμαι 20+ βαθμους κατω με power limit και οχι 10 που ειπα Οποτε δεν αξιζει για λιγο καλυτερες επιδοσεις. Επειδή είσαι με -20. Με -30 δεν είναι stable;
Vaggos84 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) @Retromaniac Με occt που δοκιμασα σε cpu test το εβγαλε μια ωρα. Οι ραμ το ιδιο, μολις εκανα ομως cpu και ram test εβγαζε error. Οποτε κατεβηκα -20 και περασε. Δεν ξερω τη φαση. Εβαλα τωρα thermal limit 85 και μαλλον θα το αφησω γιατι παιρνω παραπλησια αποτελεσματα με unlimited. Επεξ/σία 27 Αυγούστου από Vaggos84 1
Razor333 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 31 λεπτά πριν, Vaggos84 είπε @Retromaniac Με occt που δοκιμασα σε cpu test το εβγαλε μια ωρα. Οι ραμ το ιδιο, μολις εκανα ομως cpu και ram test εβγαζε error. Οποτε κατεβηκα -20 και περασε. Δεν ξερω τη φαση. Εβαλα τωρα thermal limit 85 και μαλλον θα το αφησω γιατι παιρνω παραπλησια αποτελεσματα με unlimited. Αν σου σκάει το OCCT RAM+CPU δες μήπως θέλει και παραπάνω VSOC ή VDDP. 1
Retromaniac Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 35 λεπτά πριν, Vaggos84 είπε @Retromaniac Με occt που δοκιμασα σε cpu test το εβγαλε μια ωρα. Οι ραμ το ιδιο, μολις εκανα ομως cpu και ram test εβγαζε error. Οποτε κατεβηκα -20 και περασε. Δεν ξερω τη φαση. Εβαλα τωρα thermal limit 85 και μαλλον θα το αφησω γιατι παιρνω παραπλησια αποτελεσματα με unlimited. Δοκίμασε και με -25. Μέσα από το advanced section. 1
kkatzos Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Xoroxronis είπε Να αποφύγεις τα scheduling issues γιατί τα παιχνίδια δεν είναι optimized για πάνω από 8/16. Αυτό το έχεις ξαναπεί. Εννοείς, αν καταλαβαίνω καλά, ότι τα παιχνίδια δεν μπορούν να αξιοποιήσουν παραπάνω από 16 threads για καλύτερο frame rate. Αν και γενικά ισχύει, υπάρχουν περιπτώσεις που τα παραπάνω από 16 threads προσφέρουν υψηλότερη απόδοση. Στο βιντεάκι του DF για το TLOU, στο 10:05 και μετά το δείχνει ξεκάθαρα. Το έχουμε δει και σε CPU limited βιντεάκια με 10900Κ που σχεδόν ξεζουμίζει και τους 10 πυρήνες / 20 threads. Το ίδιο ισχύει σε συγκεκριμένα σημεία του CP2077 και ίσως και σε κάνα δυο άλλα games. Επεξ/σία 27 Αυγούστου από kkatzos
Vaggos84 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 15 minutes ago, Razor333 said: Αν σου σκάει το OCCT RAM+CPU δες μήπως θέλει και παραπάνω VSOC ή VDDP. Ποσο να δωσω; Μεχρι που ειναι safe
Πέτρος Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου Στις 25/8/2024 στις 8:01 ΜΜ, Πέτρος είπε Με τρώει το χέρι μου τώρα το - 50 να το κάνω - 25, αλλά εκεί λογικά θα κάνει όργια το sha3. Ούτε σαν σκέψη δεν το δέχτηκε το sha3. Μέχρι τώρα, πάντως, το 2100fclk κρατάει, δεν έχω κάπου περίεργη συμπεριφορά, οπότε τουλάχιστον έχω αυτό πια.
Razor333 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 22 λεπτά πριν, Vaggos84 είπε Ποσο να δωσω; Μεχρι που ειναι safe Για 6000 νομίζω θα έπρεπε να είσαι εντάξει με 1.24v που δείχνεις σε προηγούμενο screen, αλλά το sub 1v VDDP ίσως είναι λίγο. Στο δικό μου setup για 6200c28 το έχω 1.1v VDDP και 1.26vsoc, στο 1.05v κάνουν dsync τα dimms και αλλάζει το tPHYRDL από 35 σε 37 στο δεύτερο dimm και με 1.24 vsoc σκάει το OCCT RAM+CPU, παρόλο που περνάει κανονικά TM5 και ycruncher stress. Γενικά τι είναι safe και για πόσο μακριά θα πάει κανένας δεν ξέρει σίγουρα, το 1.2-1.25vsoc είναι συνηθισμένο νούμερο, δεν είναι τραβηγμένο, το 1.1 VDDP η asus το χαρακτηρίζει με μωβ χρώμα που θεωρητικά σου λέει ότι είναι αρκετά ψηλά, βέβαια και ένα expo να βάλεις πάει και το κοπανάει στα 1.14v και το vsoc στο 1.28v. 31 λεπτά πριν, kkatzos είπε Αυτό το έχεις ξαναπεί. Εννοείς, αν καταλαβαίνω καλά, ότι τα παιχνίδια δεν μπορούν να αξιοποιήσουν παραπάνω από 16 threads για καλύτερο frame rate. Αν και γενικά ισχύει, υπάρχουν περιπτώσεις που τα παραπάνω από 16 threads προσφέρουν υψηλότερη απόδοση. Στο βιντεάκι του DF για το TLOU, στο 10:05 και μετά το δείχνει ξεκάθαρα. Το έχουμε δει και σε CPU limited βιντεάκια με 10900Κ που σχεδόν ξεζουμίζει και τους 10 πυρήνες / 20 threads. Το ίδιο ισχύει σε συγκεκριμένα σημεία του CP2077 και ίσως και σε κάνα δυο άλλα games. Ανάλογα τι θα πάει να τρέξει είτε στο δεύτερο CCD, είτε στα E-cores, στο TLOU λογικά παίζει κάποιο shader compilation όταν ανοίγει την πόρτα και εκεί λογικά χτυπάει υψηλό cpu usage, υποθέτω είναι ένα σενάριο που ίσως το latency να μην έχει penalty και η διεργασία να τελείωσει πιο γρήγορα σε ένα cpu με πολλά cores, οπότε το stuttering να έχει μικρότερη διάρκεια σε εκείνα τα σημεία. Αυτό δεν ξέρω πως μπορεί να το χειριστεί ο driver της AMD όταν έχεις 2 CCD, θα πρέπει να βρούμε παιχνίδι που κάνει κάτι τέτοιο σε συγκεκριμένο σημείο και να γίνουν δοκιμές με lasso στο πρώτο CCD και ξανά μόνο με τον driver. Σίγουρα αν πας και κλειδώσεις με lasso, θα γίνει πιο αργό στο offline shader compilation που κάνουν πολλα games στο μενού και στο loading, γιατί συνήθως κάνουν scale στα cores. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα