ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Στις 13/12/2022 στις 11:09 ΠΜ, AntiCambeR είπε Ναι, οι εξαιρέσεις δεν είναι ο κανόνας. Ομως θα έκανες πληρωμή με κάρτα που έχει μέσα μερικές χιλιάδες €; Η θα αποθήκευες την κάρτα πχ στο BOX η σε άλλη υπηρεσία; Online κάνεις πληρωμές με πιστωτική κάρτα, όχι με χρεωστική. Προσωπικά τη χρεωστική τη χρησιμοποιώ μόνο για αναλήψεις. 1
epp Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 13/12/2022 στις 11:23 ΠΜ, vs_skg είπε Τόσες πολλές λάθος απαντήσεις, με σιγουριά κιόλας ότι η κοτσάνα τους είναι η σωστή😂. Θα πάρεις στην τράπεζα και θα ζητήσεις merchant block/παύση continuous authorisation/παύση subscription από το Bolt. Αυτό είναι όλο. Μέσω των αντίστοιχων συστημάτων Visa/Mastercard (account updater) ο λογαριασμός σου στο Bolt ανανεώνεται με την καινούρια κάρτα. Εναλλακτικά άλλαξε κωδικό στο Bolt. αλλαγη κωδικων παντου, καθαρισμα το κινητο συν αυτο που αναφερεται εδω πιο πανω. Οταν οι χρεωσεις ειναι κατηγοριας συνδρομης τοτε ακομα και αν αλλαξεις καρτα (νουμερο αλλαζεις) υπαρχει η δυνατοτητα να ξαναχρεωθεις, μου το ειχε αναφερει η ιδια η τραπεζα οταν καποτε μπλοκαρα την πιστωτικη μου για υποπτη συναλλαγη. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2022 από epp
Clytoceyx Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Online κάνεις πληρωμές με πιστωτική κάρτα, όχι με χρεωστική. Προσωπικά τη χρεωστική τη χρησιμοποιώ μόνο για αναλήψεις. Η πλειοψηφια, συντριπτικη θα τολμησω να πω, κανει ολες τις πληρωμες με την μια καρτα που εχει. Και αυτη ειναι η χρεωστικη η οποια συνδεεται με τον λογαριασμο μισθοδοσιας η εναν λογαριασμο μισθοδοσιας και αποταμιευσης. Και καλυτερα ετσι, θα πω, μιας και ολοι ξερουμε το "ταμπεραμεντο" του Ελληνα, δλδ μια χαρα ξερει να φεσωνεται και χωρις τις πιστωτικες. Απο 'κει και υστερα, υπαρχουν μερικα de facto πραγματα που πρεπει να λαμβανει, συνεχως, υποψιν ο αλλος για να εξασφαλισει την ασφαλεια των συναλλαγων/καταθεσεων του με οποιοδηποτε ειδος καρτας. Και αν τυχει εκεινη την μερα το atm να ειναι "παγιδευμενο"; Ενω, καλλιστα, μπορεις να χρησιμοποιεις αβερτα τις χρεωστικες, αλλα να εχεις την χρεωστικη τραπεζας στην οποια εχεις λογαριασμο με ενα 20αρι μεσα, και απλα μεταφερεις χρηματα απο τους κυριους λογαριασμους οταν θελεις να κανεις αγορα.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2022 Ή απλά έχεις μια πιστωτική που την πληρώνεις στην ώρα της και τη χρησιμοποιείς παντου, κι αν κάποιο site σου φαίνεται πιο ύποπτο βάζεις paypal να μη φανεί καθόλου η κάρτα σου. Προσωπικά δε θεωρώ πως έχει κανένα νόημα να φτάνουμε στην υπερβολή του "μπλοκάρω την κάρτα και την ξεμπλοκάρω μονο όταν θέλω για αγορά" ή "εχω άδειο λογαριασμό και μεταφέρω ενα ενα 20αρι για να ψωνίσω" κ.ο.κ. Χρειάζεται στοιχείωδης λογική, δε βάζουμε τις κάρτες μας σε σάιτς αμφιβόλου εμπιστοσύνης, χρησιμοποιούμε πιστωτικές όσοι έχουμε (κάνεις λαθος πως η συντριπτική πλειοψηφία έχει μονο χρεωστικές, απλά δε χρησιμοποιεί τις πιστωτικές με αυτό τον τρόπο), δε βγάζουμε λεφτά απο ερημικά ξέμπαρκα ΑΤΜ, χρησιμοποιούμε paypal όπου γίνεται, αποφεύγουμε να αποθηκεύουμε τα στοιχεία των καρτών σε διαφορα σάιτς σε περίπτωση που υπάρχουν leaks, χρησιμοποιούμε Apple Pay/ G-pay όπου αυτό γίνεται (π.χ. στο e-food γίνεται) κλπ 1
LeukoSustima Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2022 Στις 14/12/2022 στις 1:59 ΜΜ, epp είπε αλλαγη κωδικων παντου, καθαρισμα το κινητο συν αυτο που αναφερεται εδω πιο πανω. Οταν οι χρεωσεις ειναι κατηγοριας συνδρομης τοτε ακομα και αν αλλαξεις καρτα (νουμερο αλλαζεις) υπαρχει η δυνατοτητα να ξαναχρεωθεις, μου το ειχε αναφερει η ιδια η τραπεζα οταν καποτε μπλοκαρα την πιστωτικη μου για υποπτη συναλλαγη. Την πρώτη φορά που μίλησα στο τηλέφωνο μου ανέφεραν κάτι τέτοιο στο περίπου όπως είπα. Μέσα στην εβδομάδα μου ήρθε μία συναλλαγή (40 λεπτών!) την οποία απέρριψα από την εφαρμογή ενώ είχα μάλιστα προσωρινά απενεργοποιημένη την κάρτα κι έτσι νομίζω δεν μπορεί πλέον να ισχύει κάτι άλλο. Πήρα λοιπόν στο τμήμα των καρτών που δεν ήξεραν κάτι επ' αυτού και μου είπαν να καλέσω στο ebanking. Ούτε όμως στο ebanking γνώριζαν ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο (μάλιστα με παρέπεμψαν αρχικά πίσω στο τμήμα των καρτών!!!), αλλά είδαν οτι οι κινήσεις γίνονται από την παλιά κάρτα απ' ότι κατάλαβα και είπαν πάλι οτι δεν θα μπορέσει να γίνει η συναλλαγή ακόμα κι αν πατήσω έγκριση. Το μόνο που μου είπαν κι εκεί ουσιαστικά είναι να στείλω ένα mail στη eurobank για να το δει κάποιος τεχνικός τέλος πάντων, όπου κι έστειλα τελικά χθες. Ίδωμεν.
NikosKallithea Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, LeukoSustima είπε Την πρώτη φορά που μίλησα στο τηλέφωνο μου ανέφεραν κάτι τέτοιο στο περίπου όπως είπα. Μέσα στην εβδομάδα μου ήρθε μία συναλλαγή (40 λεπτών!) την οποία απέρριψα από την εφαρμογή ενώ είχα μάλιστα προσωρινά απενεργοποιημένη την κάρτα κι έτσι νομίζω δεν μπορεί πλέον να ισχύει κάτι άλλο. Πήρα λοιπόν στο τμήμα των καρτών που δεν ήξεραν κάτι επ' αυτού και μου είπαν να καλέσω στο ebanking. Ούτε όμως στο ebanking γνώριζαν ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο (μάλιστα με παρέπεμψαν αρχικά πίσω στο τμήμα των καρτών!!!), αλλά είδαν οτι οι κινήσεις γίνονται από την παλιά κάρτα απ' ότι κατάλαβα και είπαν πάλι οτι δεν θα μπορέσει να γίνει η συναλλαγή ακόμα κι αν πατήσω έγκριση. Το μόνο που μου είπαν κι εκεί ουσιαστικά είναι να στείλω ένα mail στη eurobank για να το δει κάποιος τεχνικός τέλος πάντων, όπου κι έστειλα τελικά χθες. Ίδωμεν. Δεν πας σε καμια αλλη τραπεζα γιατι μονο σοβαροι δεν ειναι εκει ολοι αυτοι.
Tenshi Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Ομοίως και εγώ, 3 διαδοχικές χρεώσεις απο bolt.eu ένα ωραίο απόγευμα του Ιανουαρίου.Οι κινήσεις ήταν της τάξης των 20~26 ευρώ.Ξερές χρεώσεις,χωρίς 2FA. Πάγωμα/ακύρωση κάρτας,τηλέφωνο στην υπηρεσία ελέγχου συναλλαγών της ΕΤΕ (που πετάνε κυριολεκτικά χαρταετό) και αμφισβήτηση συναλλαγών την επόμενη ημέρα απο το app. Στο 20ήμερο που μεσολάβησε μέχρι να λάβω νέα physical κάρτα,έβραζα στο ζουμί μου.Kάθε φόρτιση της vcard ήταν ένα 2ευρω και το κερασάκι στην τούρτα, οι ενημερώσεις του app για δεκάδες αποτυχημένες απόπειρες χρέωσης της -πλέον- ακυρωμένης κάρτας. Το χειρότερο είναι πως, όπως και την περίπτωση του TS,έγινε προσπάθεια συναλλαγής με την νέα κάρτα πάλι απο bolt.eu.Η δέ κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί βαριά 10 φορές, για supermarket και ανάληψη απο ATM.Ευτυχώς αυτή τη φορά, είχα ήδη απενεργοποιήσει ηλεκτρονικές συναλλαγές και συναλλαγές με το εξωτερικό. Το μόνο μεμπτό, ήταν η αδυναμία ανάληψης μετρητών απο το ATM στο μετρό Αγίας Μαρίνας, με μήνυμα "η κάρτα δέν αναγνωρίζεται". Μπορεί να ήταν μεμονωμένο περιστατικό,γιατί θεωρώ δύσκολο να παγιδεύσει κάποιος μηχάνημα σε σημείο που διέρχονται δεκάδες χιλιάδες επιβάτες. Κάνω χρήση του Google pay,άλλα αμφιβάλλω πως η υποκλοπή προκύπτει απο εκεί ή την συσκευή μου.Αν ίσχυε κάτι τέτοιο, εκτιμώ πως θα είχαν ήδη γίνει προσπάθειες χρέωσης και της vcard, που επίσης είχα καταχωρήσει.Δέν θα περίμεναν έως ότου λάβω την νέα πλαστική κάρτα.Το ίδιο φαντάζομαι ισχύει με Amazon και Paypal. Δέν γνώριζα πως υπάρχει λειτουργία συνεχόμενης συνδρομής.Αυτό εξηγεί πώς η bolt.eu έχει πρόσβαση σε δύο τελείως διαφορετικές σε στοιχεία κάρτες.Ο εκπρόσωπος της ΕΤΕ όφειλε να το γνωρίζει, καθώς με διαβεβαίωσε πως απο την στιγμή που εκδίδεται νέα κάρτα,δέν υπάρχει ρίσκο. Στην πιο πρόσφατη επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα,εξακολουθούν να αγνοούν τόσο την λειτουργία του subscription όσο και την δυνατότητα merchant block.Η λύση ακύρωσης και επανέκδοσης κάρτας,ήταν απλά αστεία την οποία και απέρριψα κατευθείαν. Παρεμπιπτόντως, δέν έχω λάβει ακόμα ενημέρωση για την πορεία των αμφισβητήσεων και το γεγονός πως περιμένω 20'+ τηλεφωνική αναμονή για να με κάνουν μπαλάκι μεταξύ τμημάτων,δέν τιμά το ίδρυμα. Σε καμία περίπτωση δέν κατηγορώ υπαλλήλους των 700 ευρώ,άλλα ΜΑ ΤΟΝ ΤΟΥΤΑΤΗ,μιλάμε για δουλεμένα με κόπο χρήματα.Αν είναι ανίκανοι να τα διαφυλάξουν,υπάρχει και το στρώμα μου. Ίδωμεν... Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου 2023 από Tenshi
tyf Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 επειδη ειχα ιδια θεματα χρησιμοποιω την revolut. ειτε σε περιεργα site με καρτα μιας χρησης που εχει απο το app και για να μην δινω τις προσωπικες μου καρτες πουθενα. επισης με την revolut εχω μικρα ποσα μεσα οποτε δεν ειναι expose οι λογαριασμοι μου.
kage Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) νέα μόδα swiping cards/πωληση bins μέσω telegram ή darkweb Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2023 από kage
poulinos Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 ενα προβλημα που θα λυθει παρα πολυ ευκολα οταν μπει 2fa σε ολες τις online συναλλαγες. 2
ΠάρηςΓ Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 15 ώρες πριν, Tenshi είπε Ομοίως και εγώ, 3 διαδοχικές χρεώσεις απο bolt.eu ένα ωραίο απόγευμα του Ιανουαρίου.Οι κινήσεις ήταν της τάξης των 20~26 ευρώ.Ξερές χρεώσεις,χωρίς 2FA. Πάγωμα/ακύρωση κάρτας,τηλέφωνο στην υπηρεσία ελέγχου συναλλαγών της ΕΤΕ (που πετάνε κυριολεκτικά χαρταετό) και αμφισβήτηση συναλλαγών την επόμενη ημέρα απο το app. Στο 20ήμερο που μεσολάβησε μέχρι να λάβω νέα physical κάρτα,έβραζα στο ζουμί μου.Kάθε φόρτιση της vcard ήταν ένα 2ευρω και το κερασάκι στην τούρτα, οι ενημερώσεις του app για δεκάδες αποτυχημένες απόπειρες χρέωσης της -πλέον- ακυρωμένης κάρτας. Το χειρότερο είναι πως, όπως και την περίπτωση του TS,έγινε προσπάθεια συναλλαγής με την νέα κάρτα πάλι απο bolt.eu.Η δέ κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί βαριά 10 φορές, για supermarket και ανάληψη απο ATM.Ευτυχώς αυτή τη φορά, είχα ήδη απενεργοποιήσει ηλεκτρονικές συναλλαγές και συναλλαγές με το εξωτερικό. Το μόνο μεμπτό, ήταν η αδυναμία ανάληψης μετρητών απο το ATM στο μετρό Αγίας Μαρίνας, με μήνυμα "η κάρτα δέν αναγνωρίζεται". Μπορεί να ήταν μεμονωμένο περιστατικό,γιατί θεωρώ δύσκολο να παγιδεύσει κάποιος μηχάνημα σε σημείο που διέρχονται δεκάδες χιλιάδες επιβάτες. Κάνω χρήση του Google pay,άλλα αμφιβάλλω πως η υποκλοπή προκύπτει απο εκεί ή την συσκευή μου.Αν ίσχυε κάτι τέτοιο, εκτιμώ πως θα είχαν ήδη γίνει προσπάθειες χρέωσης και της vcard, που επίσης είχα καταχωρήσει.Δέν θα περίμεναν έως ότου λάβω την νέα πλαστική κάρτα.Το ίδιο φαντάζομαι ισχύει με Amazon και Paypal. Δέν γνώριζα πως υπάρχει λειτουργία συνεχόμενης συνδρομής.Αυτό εξηγεί πώς η bolt.eu έχει πρόσβαση σε δύο τελείως διαφορετικές σε στοιχεία κάρτες.Ο εκπρόσωπος της ΕΤΕ όφειλε να το γνωρίζει, καθώς με διαβεβαίωσε πως απο την στιγμή που εκδίδεται νέα κάρτα,δέν υπάρχει ρίσκο. Στην πιο πρόσφατη επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα,εξακολουθούν να αγνοούν τόσο την λειτουργία του subscription όσο και την δυνατότητα merchant block.Η λύση ακύρωσης και επανέκδοσης κάρτας,ήταν απλά αστεία την οποία και απέρριψα κατευθείαν. Παρεμπιπτόντως, δέν έχω λάβει ακόμα ενημέρωση για την πορεία των αμφισβητήσεων και το γεγονός πως περιμένω 20'+ τηλεφωνική αναμονή για να με κάνουν μπαλάκι μεταξύ τμημάτων,δέν τιμά το ίδρυμα. Σε καμία περίπτωση δέν κατηγορώ υπαλλήλους των 700 ευρώ,άλλα ΜΑ ΤΟΝ ΤΟΥΤΑΤΗ,μιλάμε για δουλεμένα με κόπο χρήματα.Αν είναι ανίκανοι να τα διαφυλάξουν,υπάρχει και το στρώμα μου. Ίδωμεν... Δεν ασχολουνται στην ΕΤΕ. Δε προκειται να σε παρουν τηλεφωνο. Νομιζω θελουν κατι μηνες. Εμενα δε μου δωσανε λυση νομιζω ειπανε οτι ειχα φυσικη παρουσια και εβαλα πιν σε καποιο μαγαζι που ειναι 500km απο εδω και δεν ειχα παει πουθενα. Φυσικα αντιγραφο της αποδειξης η για να μου δωσουνε στοιχεια ποιος ειναι θελανε νομιζω 20-30€ . 1
Tenshi Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 2 ώρες πριν, ΠάρηςΓ είπε Δεν ασχολουνται στην ΕΤΕ. Δε προκειται να σε παρουν τηλεφωνο. Νομιζω θελουν κατι μηνες. Εμενα δε μου δωσανε λυση νομιζω ειπανε οτι ειχα φυσικη παρουσια και εβαλα πιν σε καποιο μαγαζι που ειναι 500km απο εδω και δεν ειχα παει πουθενα. Φυσικα αντιγραφο της αποδειξης η για να μου δωσουνε στοιχεια ποιος ειναι θελανε νομιζω 20-30€ . Ναι,οκ...θέλουν να βγάλουν το κατιτίς τους,οπότε να τους δικαιολογήσω. Τουλάχιστον με ενημέρωσαν δωρεάν πως η τελευταία κίνηση προέρχεται απο Εσθονία. Μου πρότειναν μάλιστα να έρθω σε επικοινωνία με την Bolt και να ζητήσω τα στοιχεία των συναλλαγών,φάση "Γειά σας,είμαι ένας τύπος απο χώρα που δεν προσφέρετε καν τις υπηρεσίες σας και θα ήθελα να αποσπάσω στοιχεία απο συναλλαγές πελατών σας".Το facepalm ακούστηκε μέχρι τον δεύτερο όροφο και βεβαιώθηκα πως μιλάω με άτομο που δέν έχει τα απαραίτητα προσόντα για να με εξυπηρετήσει. Σε κάθε περίπτωση δέν είναι μόνο τα 75 ευρώ,άλλα η γενικότερη απάθεια που εξοργίζει.It takes two to tango,υπάρχει και ο συνήγορος του καταναλωτή. 1
ΠάρηςΓ Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, Tenshi είπε Ναι,οκ...θέλουν να βγάλουν το κατιτίς τους,οπότε να τους δικαιολογήσω. Τουλάχιστον με ενημέρωσαν δωρεάν πως η τελευταία κίνηση προέρχεται απο Εσθονία. Μου πρότειναν μάλιστα να έρθω σε επικοινωνία με την Bolt και να ζητήσω τα στοιχεία των συναλλαγών,φάση "Γειά σας,είμαι ένας τύπος απο χώρα που δεν προσφέρετε καν τις υπηρεσίες σας και θα ήθελα να αποσπάσω στοιχεία απο συναλλαγές πελατών σας".Το facepalm ακούστηκε μέχρι τον δεύτερο όροφο και βεβαιώθηκα πως μιλάω με άτομο που δέν έχει τα απαραίτητα προσόντα για να με εξυπηρετήσει. Σε κάθε περίπτωση δέν είναι μόνο τα 75 ευρώ,άλλα η γενικότερη απάθεια που εξοργίζει.It takes two to tango,υπάρχει και ο συνήγορος του καταναλωτή. Εγω παντως δε ξερω ηταν μικρο το ποσο 10€ οποτε δεν ασχοληθηκα. Ετσι και αλλιως πηρα ολα τα λεφτα και πηγα πειραιως καθως υπηρχε και προβλημα στη μισθοδοσια στην ετε επειδη δεσμευαν τα λεφτα απο το εξωτερικο για μισθοδοσια βδομαδες. Τωρα τι να σου πω καλη τυχη.. Αυτο που σου ειπανε ειναι κλασικο και μου το ειπανε και μενα παροτι τους ειπα οτι δεν εχω ιδεα που ειναι ουτε εχω τηλεφωνο κτλ Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2023 από ΠάρηςΓ
jimakos00 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Στις 11/12/2022 στις 10:51 ΜΜ, LeukoSustima είπε και οτι την είχα αποθηκευμένη μόνο σε google, efood, box και cosmote. μόνο; Στις 11/12/2022 στις 10:51 ΜΜ, LeukoSustima είπε Κανα 2 βδομάδες μετά την έκδοση της καινούριας κάρτας, μου ήρθε πάλι ειδοποίηση για έγκριση σε τέτοια συναλλαγή κάνε ένα φορμάτ και διέγραψε τα στοιχεία της κάρτας σου από όλες τις πλατφόρμες Στις 11/12/2022 στις 10:51 ΜΜ, LeukoSustima είπε Αυτό που δεν ανέφερα είναι πριν περίπου ένα χρόνο είχε παραβιαστεί ο λογαριασμός στη google Ένα ένα μας τα βγάζεις. Ελπίζω να μην υπάρχουν κι άλλα. Άλλαξε όλους τους κωδικούς. Και βάλε "ισχυρούς".
vs_skg Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 15 ώρες πριν, kage είπε νέα μόδα swiping cards/πωληση bins μέσω telegram ή darkweb 10 χρόνια έχει που γίνεται αυτό τι νέα; 31 λεπτά πριν, jimakos00 είπε κάνε ένα φορμάτ 😂πολύ γέλασα. Να πας και στον γιατρό μετά για τσεκ απ να βεβαιωθείς ότι όλα καλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα