mercator84 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 Έχει πρόβλημα το google account σου. Ενεργοποιείς 2fa, βγαίνεις από όλες τις συσκευές, αλλάζεις κωδικό και καλού κακού κάνε και μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο κινητό.
Clytoceyx Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, Strat8 είπε Αυτό για την διαρροή πάντως μου θυμίζει ένα πιο παλιό post, με άτομο που ισχυρίστηκε πως η κάρτα του χρησιμοποιήθηκε απο το efood για παραγγελίες απο άλλα άτομα. Όταν είπες οτι το έχεις στο efood, θυμήθηκα αυτήν την περίπτωση. Ο οποιος user φαινοταν οτι ηξερε πολλα πραγματα περι ασφαλειας και δεν εκανε λαθη. Και του TS ειναι παραγγελιες μεσω του Bolt. Και σε εκεινο το thread ειχαν αναφερθει και αλλα περιστατικα μυστηριωδων παραγγελιων απο αυτες τις πλατφορμες delivery. Αρα, αν δεν τρεχει κατι αλλο που δεν το εχει παρει χαμπαρι ο TS, ουτε ο αλλος χρηστης, ο οποιος ηταν και γνωστης του αντικειμενου, υπαρχει καποια τρυπα σε αυτες τις πλατφορμες, εστω τουλαχιστον στον τροπο που "δεχονται" τις παραγγελιες. Ξαναπηγαινω στο παλιο εκεινο thread στο οποιο αναφερθηκε οτι η παραγγελια εγινε πολυ αργα το βραδυ με παραδοση σε μια αλανα, ξεφωτο, παιδικη χαρα η κατι τετοιο. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2022 από Clytoceyx 2
NikosKallithea Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Strat8 είπε Αυτό για την χρέωση ακυρωμένης κάρτας το έχω διαβάσει και εγώ απο κάποιον άλλον στο insomnia όπως είπε και ο άλλος φίλος πιο πάνω. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό πάντως απο τις τράπεζες, είναι αδιανόητο να παραμένουν έγκυρες για συναλλαγές ακόμα και μετά την ακύρωση τους. Αυτό για την διαρροή πάντως μου θυμίζει ένα πιο παλιό post, με άτομο που ισχυρίστηκε πως η κάρτα του χρησιμοποιήθηκε απο το efood για παραγγελίες απο άλλα άτομα. Όταν είπες οτι το έχεις στο efood, θυμήθηκα αυτήν την περίπτωση. Μονο στην καταπληκτική eurobank συμβαίνει αυτό, για αυτην ειναι και οι αναφορές.
LeukoSustima Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 5 ώρες πριν, Strat8 είπε Δυο πράγματα βρίσκω αρκετά ανησυχητικά σε αυτήν την ιστορία. Πρώτον το οτι έγινε διαρροή στοιχείων κάρτας ενώ δεν χρησιμοποιείται σε ύποπτα sites και δεύτερον οτι ο λογαριασμός συνεχίζει να χρεώνεται ακόμα και μετά την ακύρωση της κάρτας. Αυτό για την χρέωση ακυρωμένης κάρτας το έχω διαβάσει και εγώ απο κάποιον άλλον στο insomnia όπως είπε και ο άλλος φίλος πιο πάνω. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό πάντως απο τις τράπεζες, είναι αδιανόητο να παραμένουν έγκυρες για συναλλαγές ακόμα και μετά την ακύρωση τους. Αυτό για την διαρροή πάντως μου θυμίζει ένα πιο παλιό post, με άτομο που ισχυρίστηκε πως η κάρτα του χρησιμοποιήθηκε απο το efood για παραγγελίες απο άλλα άτομα. Όταν είπες οτι το έχεις στο efood, θυμήθηκα αυτήν την περίπτωση. Κι εγώ εμένα αυτό με προβληματίζει, διότι δεν παραγγέλνω από οτι να 'ναι sites θεωρώ, και συνήθως πληρώνω με paypal αν υπάρχει επιλογή. Πάντως τις 2 φορές που ξεκίνησε αυτό (και στις 2 κάρτες) θυμάμαι την προηγούμενη μέρα είχα παραγγείλει από γνωστό ελληνικό μαγαζί συμπληρωμάτων διατροφής που χρησιμοποιεί το e-commerce της alpha αν θυμάμαι σωστά, αν και δε νομίζω να παίζει κάποιο ρόλο. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω αν όντως η τελευταία απόπειρα αφορούσε την παλιά κάρτα ή αν υπήρξε εκ νέου υποκλοπή στοιχείων. 5 ώρες πριν, mercator84 είπε Έχει πρόβλημα το google account σου. Ενεργοποιείς 2fa, βγαίνεις από όλες τις συσκευές, αλλάζεις κωδικό και καλού κακού κάνε και μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο κινητό. Το έχω ήδη ενεργοποιημένο το 2fa εδώ και καιρό, και άλλαξα πάλι κωδικό χθες. Στις συσκευές πάντως βλέπω αυτές που χρησιμοποιώ εγώ μόνο.Υπάρχει περίπτωση να έχει συνδεθεί άλλη συσκευή και να μην το δείχνει;
filipprin Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 Βασικα δεν αποθηκεύεις ΠΟΤΕ καρτα σε οποιαδήποτε εφαρμογη και κωδικούς ε-μπανκινγ σε ονλαιν πλατφόρμες η υπολογιστη.Χαρτάκι και κρυψιμο 4 1
tzotzo Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2022 έχεις τσεκαρει αυτο; τα χρηματα που εκλαπησαν τα πηρες πισω;
AntiCambeR Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 17 ώρες πριν, Strat8 είπε Δυο πράγματα βρίσκω αρκετά ανησυχητικά σε αυτήν την ιστορία. Πρώτον το οτι έγινε διαρροή στοιχείων κάρτας ενώ δεν χρησιμοποιείται σε ύποπτα sites και δεύτερον οτι ο λογαριασμός συνεχίζει να χρεώνεται ακόμα και μετά την ακύρωση της κάρτας. Αυτό για την χρέωση ακυρωμένης κάρτας το έχω διαβάσει και εγώ απο κάποιον άλλον στο insomnia όπως είπε και ο άλλος φίλος πιο πάνω. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό πάντως απο τις τράπεζες, είναι αδιανόητο να παραμένουν έγκυρες για συναλλαγές ακόμα και μετά την ακύρωση τους. Αυτό για την διαρροή πάντως μου θυμίζει ένα πιο παλιό post, με άτομο που ισχυρίστηκε πως η κάρτα του χρησιμοποιήθηκε απο το efood για παραγγελίες απο άλλα άτομα. Όταν είπες οτι το έχεις στο efood, θυμήθηκα αυτήν την περίπτωση. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ BOX γιατί χρειάζεται καταχώρηση κάρτας. Μόνο 1 φορά χρησιμοποίησα το e-food και πλήρωσα μέσω Google Pay, πιστεύω πως δεν μπορεί να γίνει στραβή έτσι.Εχει και επιλογή PayPal. Βασικά το καλύτερο, είναι για τέτοιες πληρωμές να έχεις κάρτα με λίγα χρήματα μέσα. Δεν έχω βάλει ποτέ την κάρτα σε σε κάποιο site για πληρωμή, κάνω κράτηση για αντικαταβολή, η παραλαβή σε κατάστημα η μέσω PayPal.Αν δεν υπάρχουν αυτές οι επιλογές, δεν αγοράζω.Αυτά για την κάρτα της Alpha Bank που έχω τα χρήματα και την μισθοδοσία εκεί. Πρόσφατα έβγαλα κάρτα της Eurobank, άνοιξα λογαριασμό δηλαδή.Εκανα κατάθεση μερικά χρήματα και η κάρτα δεν λειτουργεί ως ανέπαφη, μπορούμε να σας βγάλουμε άλλη είπαν.Την άφησα έτσι, αν είναι να βγει άλλη κάρτα και να δω τίποτα χρεώσεις από την παλιά άστο. Είναι και πιο ασφαλής χωρίς ανέπαφη δυνατότητα.Και να χαθεί, δεν θα μπορούν να χρεώσουν τίποτα. Εξάλλου όλες τις πληρωμές τις κάνω με την Alpha Bank την οποία έχω στο Google Pay και στο PayPal. Αν θέλω να ξεκινήσω πληρωμές με την κάρτα της Eurobank, μπορώ να την προσθέσω στο Google Pay.Την έβγαλα μόνο μήπως αγοράσω τίποτα σε προσφορά με επιστροφή. Το τραγικό θα είναι να δω τίποτα χρεώσεις στην Eurobank, εφόσον η κάρτα δεν έχει καταχωρηθεί ή χρησιμοποιηθεί πουθενά.Θα είναι επικό.
Bourdoulas Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Υπάρχει περίπτωση καποιο άλλο κοντινό σου άτομο να έχει πάρει τα στοιχεία της κάρτας σου;
Strat8 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, AntiCambeR είπε Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ BOX γιατί χρειάζεται καταχώρηση κάρτας. Μόνο 1 φορά χρησιμοποίησα το e-food και πλήρωσα μέσω Google Pay, πιστεύω πως δεν μπορεί να γίνει στραβή έτσι.Εχει και επιλογή PayPal. Βασικά το καλύτερο, είναι για τέτοιες πληρωμές να έχεις κάρτα με λίγα χρήματα μέσα. Δεν έχω βάλει ποτέ την κάρτα σε σε κάποιο site για πληρωμή, κάνω κράτηση για αντικαταβολή, η παραλαβή σε κατάστημα η μέσω PayPal.Αν δεν υπάρχουν αυτές οι επιλογές, δεν αγοράζω.Αυτά για την κάρτα της Alpha Bank που έχω τα χρήματα και την μισθοδοσία εκεί. Πρόσφατα έβγαλα κάρτα της Eurobank, άνοιξα λογαριασμό δηλαδή.Εκανα κατάθεση μερικά χρήματα και η κάρτα δεν λειτουργεί ως ανέπαφη, μπορούμε να σας βγάλουμε άλλη είπαν.Την άφησα έτσι, αν είναι να βγει άλλη κάρτα και να δω τίποτα χρεώσεις από την παλιά άστο. Είναι και πιο ασφαλής χωρίς ανέπαφη δυνατότητα.Και να χαθεί, δεν θα μπορούν να χρεώσουν τίποτα. Εξάλλου όλες τις πληρωμές τις κάνω με την Alpha Bank την οποία έχω στο Google Pay και στο PayPal. Αν θέλω να ξεκινήσω πληρωμές με την κάρτα της Eurobank, μπορώ να την προσθέσω στο Google Pay.Την έβγαλα μόνο μήπως αγοράσω τίποτα σε προσφορά με επιστροφή. Το τραγικό θα είναι να δω τίποτα χρεώσεις στην Eurobank, εφόσον η κάρτα δεν έχει καταχωρηθεί ή χρησιμοποιηθεί πουθενά.Θα είναι επικό. Καλά ας ηρεμήσουμε λίγο όμως, δε σημαίνει πως όποιος έχει Eurobank θα δει εξτρά χρεώσεις. Eurobank έχω κι εγώ απο το 2014. Το ίδιο και πολύ κοντινά μου πρόσωπα, ποτέ δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα και χρησιμοποιούμε τις χρεωστικές τους χρόνια για πληρωμές τόσο σε φυσικά καταστήματα όσο και online. 3
AntiCambeR Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 9 λεπτά πριν, Strat8 είπε Καλά ας ηρεμήσουμε λίγο όμως, δε σημαίνει πως όποιος έχει Eurobank θα δει εξτρά χρεώσεις. Eurobank έχω κι εγώ απο το 2014. Το ίδιο και πολύ κοντινά μου πρόσωπα, ποτέ δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα και χρησιμοποιούμε τις χρεωστικές τους χρόνια για πληρωμές τόσο σε φυσικά καταστήματα όσο και online. Ναι, οι εξαιρέσεις δεν είναι ο κανόνας. Ομως θα έκανες πληρωμή με κάρτα που έχει μέσα μερικές χιλιάδες €; Η θα αποθήκευες την κάρτα πχ στο BOX η σε άλλη υπηρεσία;
vs_skg Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Τόσες πολλές λάθος απαντήσεις, με σιγουριά κιόλας ότι η κοτσάνα τους είναι η σωστή😂. Θα πάρεις στην τράπεζα και θα ζητήσεις merchant block/παύση continuous authorisation/παύση subscription από το Bolt. Αυτό είναι όλο. Μέσω των αντίστοιχων συστημάτων Visa/Mastercard (account updater) ο λογαριασμός σου στο Bolt ανανεώνεται με την καινούρια κάρτα. Εναλλακτικά άλλαξε κωδικό στο Bolt.
LeukoSustima Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 17 ώρες πριν, tzotzo είπε έχεις τσεκαρει αυτο; τα χρηματα που εκλαπησαν τα πηρες πισω; Αφορά το google account αυτό; Ναι τα χρήματα πιστώθηκαν κανονικότα ένα μήνα μετά μαζί με την προμήθεια συναλλάγματος. 8 ώρες πριν, AntiCambeR είπε Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ BOX γιατί χρειάζεται καταχώρηση κάρτας. Μόνο 1 φορά χρησιμοποίησα το e-food και πλήρωσα μέσω Google Pay, πιστεύω πως δεν μπορεί να γίνει στραβή έτσι.Εχει και επιλογή PayPal. Βασικά το καλύτερο, είναι για τέτοιες πληρωμές να έχεις κάρτα με λίγα χρήματα μέσα. Δεν έχω βάλει ποτέ την κάρτα σε σε κάποιο site για πληρωμή, κάνω κράτηση για αντικαταβολή, η παραλαβή σε κατάστημα η μέσω PayPal.Αν δεν υπάρχουν αυτές οι επιλογές, δεν αγοράζω.Αυτά για την κάρτα της Alpha Bank που έχω τα χρήματα και την μισθοδοσία εκεί. Πρόσφατα έβγαλα κάρτα της Eurobank, άνοιξα λογαριασμό δηλαδή.Εκανα κατάθεση μερικά χρήματα και η κάρτα δεν λειτουργεί ως ανέπαφη, μπορούμε να σας βγάλουμε άλλη είπαν.Την άφησα έτσι, αν είναι να βγει άλλη κάρτα και να δω τίποτα χρεώσεις από την παλιά άστο. Είναι και πιο ασφαλής χωρίς ανέπαφη δυνατότητα.Και να χαθεί, δεν θα μπορούν να χρεώσουν τίποτα. Εξάλλου όλες τις πληρωμές τις κάνω με την Alpha Bank την οποία έχω στο Google Pay και στο PayPal. Αν θέλω να ξεκινήσω πληρωμές με την κάρτα της Eurobank, μπορώ να την προσθέσω στο Google Pay.Την έβγαλα μόνο μήπως αγοράσω τίποτα σε προσφορά με επιστροφή. Το τραγικό θα είναι να δω τίποτα χρεώσεις στην Eurobank, εφόσον η κάρτα δεν έχει καταχωρηθεί ή χρησιμοποιηθεί πουθενά.Θα είναι επικό. Κοίτα όπως είπα μόνο σε υπηρεσίες delivery και cosmote είχα αποθηκεύσει την κάρτα. Εδώ και αρκετό καιρό cosmote και food πλήρωνα με paypal αλλα είχα αφήσει την κάρτα μέσα. Μόνο box ουσιαστικά την είχα αποθηκευμένη και τη χρησιμοποιούσα κιόλας. Αλλά δεν φαντάστηκα ποτέ οτι θα είχα κάποιο πρόβλημα σε τέτοιες πλατφόρμες, αν είναι απο εκεί δηλαδή κι όχι κάπου αλλού που τη χρησιμοποιήσα και δεν μου πάει το μυαλό. 7 ώρες πριν, Bourdoulas είπε Υπάρχει περίπτωση καποιο άλλο κοντινό σου άτομο να έχει πάρει τα στοιχεία της κάρτας σου; Καμία γιατί μένω μόνος μου και έχω κωδικό σε laptop και κινητό. 4 ώρες πριν, vs_skg είπε Τόσες πολλές λάθος απαντήσεις, με σιγουριά κιόλας ότι η κοτσάνα τους είναι η σωστή😂. Θα πάρεις στην τράπεζα και θα ζητήσεις merchant block/παύση continuous authorisation/παύση subscription από το Bolt. Αυτό είναι όλο. Μέσω των αντίστοιχων συστημάτων Visa/Mastercard (account updater) ο λογαριασμός σου στο Bolt ανανεώνεται με την καινούρια κάρτα. Εναλλακτικά άλλαξε κωδικό στο Bolt. Αυτό όπως τα βλέπω τα πράγματα πολύ πιθανό να έχει γίνει και με βάση τα άλλα περιστατικά. Απλά εγώ δεν είχα ποτέ λογαριασμό σε bolt. Βασικα δεν ήξερα καν οτι υπάρχει και μέχρι τώρα που το πες δεν ήξερα καν οτι είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα. Πίστευω οτι επειδή με χρέωσε προμήθεια είναι στο εξωτερικό.
filipprin Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε Εδώ και αρκετό καιρό cosmote και food πλήρωνα με paypal αλλα είχα αφήσει την κάρτα μέσα. Εδω εισαι....... Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2022 από filipprin
vs_skg Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 34 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε Αυτό όπως τα βλέπω τα πράγματα πολύ πιθανό να έχει γίνει και με βάση τα άλλα περιστατικά. Απλά εγώ δεν είχα ποτέ λογαριασμό σε bolt. Βασικα δεν ήξερα καν οτι υπάρχει και μέχρι τώρα που το πες δεν ήξερα καν οτι είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα. Πίστευω οτι επειδή με χρέωσε προμήθεια είναι στο εξωτερικό. Σίγουρα αυτό έχει γίνει, τώρα αν το continuous authorisation είναι στο efood ή στο bolt μικρή σημασία έχει. Το σημαντικό είναι να μιλήσεις με κάποιον μη άσχετο/βυσματία στην τράπεζα και να του πεις να αφαιρέσει ότι subscriptions και continuous authorisation έχει ο λογαριασμός/κάρτα σου. Αν θέλεις να επιρρίψεις ευθύνες, ένοχος φαίνεται να είναι α) το efood το οποίο είναι σουρωτήρι, όπως και όλα τα αντίστοιχα site του εξωτερικού βέβαια β) το προσωπικό της τράπεζας σου που είναι τόσο άχρηστο που ενώ είναι κυριολεκτικά η δουλειά τους, μια χούφτα άσχετοι με την υπόθεση σε ένα φόρουμ κατανοούν καλύτερα από αυτούς τι συμβαίνει. Υ.Γ. το φαινόμενο με τις χρεώσεις σε πλατφόρμες φαγητού έχει εξήγηση, στις ηλεκτρονικές πληρωμές υπάρχει ένα trade-off ευκολίας-ασφαλείας, και οι πλατφόρμες που έχουν να κάνουν με φαΐ συχνά τερματίζουν την ευκολία, αφενός ώστε να παραγγέλνεις σουβλάκια με την κάρτα σου στο σπίτι του φίλου σου του Μπάμπη χωρίς πολλά πολλά και αφετέρου καθώς η συντριπτική πλειοψηφία συναλλαγών είναι χαμηλόποσες.
korakios Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2022 25 λεπτά πριν, filipprin είπε Εδω εισαι....... σε efood δεν υπήρξαν χρεώσεις 3ων , αφορούσε άκυρες παραγγελίες που γινόταν μέσω του efood και προφανώς χρεωνόταν αυτόματα μιας και ήταν περασμένη η κάρτα, δλδ παίζει να μην είχαν πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα