anesperos13 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 Καλησπέρα, Έχω κάποια airpods αγορασμενα από Πλαίσιο πριν από 1 χρόνο και 10 μέρες. Και πλέον δεν λειτουργούν καλά (διαμαρτύρονται οσοι μιλάω ότι δεν ακούν καλά). Τι γίνεται με την εγγύηση; Η Apple μου είπε να απευθυνθώ στο Πλαίσιο και το Πλαίσιο στην Apple επειδή έχω ξεπεράσει τον ένα χρόνο. Θα βγάλω άκρη;; Τι πρέπει να κάνω ;
M A T R I X Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 Μπορείς να απευθυνθείς στην isystem ή document. Θα σου ζητήσουν το παραστατικό για το 2ο έτος, αλλά μέχρι εκεί. Θα τα παραλάβουν, θα τρέξουν διαγνωστικό και θα σε ενημερώσουν για αντικατάσταση μόνο των ακουστικών, εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα. Το case δεν στο αλλάζουν.
kormos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, anesperos13 είπε Καλησπέρα, Έχω κάποια airpods αγορασμενα από Πλαίσιο πριν από 1 χρόνο και 10 μέρες. Και πλέον δεν λειτουργούν καλά (διαμαρτύρονται οσοι μιλάω ότι δεν ακούν καλά). Τι γίνεται με την εγγύηση; Η Apple μου είπε να απευθυνθώ στο Πλαίσιο και το Πλαίσιο στην Apple επειδή έχω ξεπεράσει τον ένα χρόνο. Θα βγάλω άκρη;; Τι πρέπει να κάνω ; Άκρη θα βγάλεις μόνο αν μιλήσεις πλέον με το κατάστημα που έκανες την αγορά. (στην παρούσα φάση το Πλαίσιο). Κάνενα εξουσιοδοτημένο Service δεν καλύπτει εγγύηση για το 2ο έτος, αντιθέτως ενδέχεται να χρεωθείς και τον τεχνικό έλεγχο/ έξοδα αποστολής αν και εφόσον δεν αποδεχτείς το κόστος. Ναι μεν θα επιβεβαιωθεί ότι όντως βάση του νόμου η αγορά μπορεί να είναι εντός Ε.Ε. αλλά θα πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα αγοράς. Συνεπώς θα σου συνιστούσα να το πας στο κατάστημα όπου έχεις κάνει την αγορά και να αφήσεις στο Service να το διαχειριστούν οι ίδιοι. Μφχ.
M A T R I X Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, kormos είπε Κάνενα εξουσιοδοτημένο Service δεν καλύπτει εγγύηση για το 2ο έτος, αντιθέτως ενδέχεται να χρεωθείς και τον τεχνικό έλεγχο/ έξοδα αποστολής αν και εφόσον δεν αποδεχτείς το κόστος. Δεν ισχύει αυτό. Έχει αλλάξει κάτι το τελευταίο έτος;
anesperos13 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 Λοιπόν πήρα αρχικα στο isystem και μου είπαν να το στείλω όσο πιο σύντομα μπορώ και θα το καλύψουν (αν και με επιφύλαξη). Πήρα και στο πλαισιο και μου είπαν ότι επειδή είναι με τιμολόγιο δεν μπορούν να κάνουν κάτι.. Αν ήταν απλή απόδειξη θα είχε εγγύηση.. Τι να πω.. Θα το στείλω στο isystem
kormos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, M A T R I X είπε Δεν ισχύει αυτό. Έχει αλλάξει κάτι το τελευταίο έτος; Φυσικά και ισχύει. Λόγο προσωπικών δεδομένων δεν μπορώ να αναρτήσω κάτι εδώ. 2 ώρες πριν, anesperos13 είπε Λοιπόν πήρα αρχικα στο isystem και μου είπαν να το στείλω όσο πιο σύντομα μπορώ και θα το καλύψουν (αν και με επιφύλαξη). Πήρα και στο πλαισιο και μου είπαν ότι επειδή είναι με τιμολόγιο δεν μπορούν να κάνουν κάτι.. Αν ήταν απλή απόδειξη θα είχε εγγύηση.. Τι να πω.. Θα το στείλω στο isystem Με τιμολόγιο νομίζω δεν ισχύει ο νόμος για αγορές από Ε.Ε. Αν δεν κάνω λάθος ισχύει 1 έτος Μφχ
M A T R I X Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2022 4 ώρες πριν, kormos είπε Φυσικά και ισχύει. Λόγο προσωπικών δεδομένων δεν μπορώ να αναρτήσω κάτι εδώ. Μπορείς να περιγράψεις το περιστατικό χωρίς προσωπικά δεδομένα;
kormos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2022 28 λεπτά πριν, M A T R I X είπε Μπορείς να περιγράψεις το περιστατικό χωρίς προσωπικά δεδομένα; Ότι έγραψα παραπάνω. Είναι από δική μου αποστολή προϊόντος...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα