Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι σε αναζήτηση για σετ εντοιχισμού κουζίνα και μάτια κουζίνας. Έχω βρει ένα σετ Pitsos σε γνωστή αλυσίδα(Κότσος) 70ευρω πάνω από ότι το έχω βρει σε ιντερνετικό μαγαζί. Η απορία μου είναι πως σε περίπτωση αστοχίας της συσκευής, με την εγγύηση τι κάνεις; Πρέπει να το στείλεις πίσω στο μαγαζί που το αγόρασες; Ή απλά φωνάζεις τεχνικό της Πίτσος και σε καλύπτει η επισκευή και η επίσκεψη από την εγγύηση της συσκευής; Με λίγα λόγια αν χρειαστείς την εγγύηση και το έχεις πάρει από συνοικιακό μαγαζί (μακριά από το σπίτι σου) μπλέκεις;

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, BluEDr4g0n είπε

Είμαι σε αναζήτηση για σετ εντοιχισμού κουζίνα και μάτια κουζίνας. Έχω βρει ένα σετ Pitsos σε γνωστή αλυσίδα(Κότσος) 70ευρω πάνω από ότι το έχω βρει σε ιντερνετικό μαγαζί. Η απορία μου είναι πως σε περίπτωση αστοχίας της συσκευής, με την εγγύηση τι κάνεις; Πρέπει να το στείλεις πίσω στο μαγαζί που το αγόρασες; Ή απλά φωνάζεις τεχνικό της Πίτσος και σε καλύπτει η επισκευή και η επίσκεψη από την εγγύηση της συσκευής; Με λίγα λόγια αν χρειαστείς την εγγύηση και το έχεις πάρει από συνοικιακό μαγαζί (μακριά από το σπίτι σου) μπλέκεις;

Τις λευκές συσκευές δεν τις «πακετάρεις» και τις στέλνεις πίσω από όπου και αν τις έχεις αγοράσει, καλείς τεχνικό από την αντίστοιχη εταιρεία για έλεγχο πρώτα.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Προσωπικά θα κοίταγα το skroutzoμάγαζο να έχει ένδειξη "Επίσημος Μεταπωλητής" ώστε να είναι σίγουρο ότι θα με καλύψει η αντιπροσωπεία εντός εγγύησης χωρίς πρήξιμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλύτερα να πάρεις την εξυπηρέτηση πελατών της Pitsos και να ρωτήσεις. 

Αν το προϊόν υπάρχει και σε μεγάλη αλυσίδα, θεωρητικά είναι επίσημη εισαγωγή και θα υπάρχει πλήρης υποστήριξη. Αν είναι παραεισαγωγή μπορεί να υπάρχει περιορισμένη υποστήριξη( πχ πρόβλημα με ανταλλακτικά κλπ) 

Σε αντίστοιχη περίπτωση το support της bosch,  μου είχε πει για πλυντήριο πάτων που ήταν παραεισαγωγή, οτι δεν γνώριζαν εκ των προτέρων αν θα μπορούν να το υποστηρίξουν σε περίπτωση βλάβης. 

Δημοσ.

Όπως είπε και ένας άλλος στα σχόλια, τις λευκές συσκευές συνήθως δεν τις πακετάρεις να τις στείλεις πίσω σε περίπτωση βλάβης. Θα πάρεις τηλέφωνο την εταιρεία στην οποία ανήκει η συσκευή που έχει το πρόβλημα και θα στείλουν τεχνικό να έρθει να δει τι γίνεται και αν είναι δυνατό να στην φτιάξει. Μη μπεις καν στον κόπο να καλέσεις το σκρουτζομάγαζο, αυτοί απλά θα σου δώσουν το τηλέφωνο της εταιρείας της συσκευής να τους καλέσεις. Η εγγύηση τους όμως ισχύει κανονικά και δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις τον τεχνικό που θα έρθει. Είχα κάποτε θέμα με κεραμική εστία Bosch αγορασμένη απο skroutz εντός των 2 ετών της εγγύησης. Ο τεχνικός ήρθε και το έφτιαξε δωρεάν (αλλαγή πλακέτας) και εμείς απλά του δείξαμε την εγγύηση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...