Προς το περιεχόμενο

Καθυστέρηση παραγγελίας από Praktiker και δυσκολία επικοινωνίας


papresa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28/11 ημέρες ακόμη Black Friday έψαχνα ένα ηλεκτρικό εργαλείο, βρήκα μία πολύ καλή προσφορά στο Praktiker. Χωρίς πολύ σκέψη βάζω την παραγγελία, αφού και το προϊόν ήταν διαθέσιμο. Για αρκετές μέρες η παραγγελία έγραφε "Μη Διαθέσιμη", αργότερα έγινε "Διαθέσιμη", έμεινε έτσι άλλες τόσες μέρες και ήδη για κάποιες μέρες γράφει "Αναπλήρωση Ειδών". Στο μεταξύ 2 φορές προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους με email, αφού δεν υπάρχει κάπου διαθέσιμο, προσπάθησα να συμπληρώσω την "Φόρμα Επικοινωνίας", αφού συμπληρώνω τα πάντα, γράφει τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά και δεν μπορώ να το στείλω, αναγκαστικά πήρα τηλέφωνο και αφού μιλάω με2-3 υπαλλήλους με καθησυχάζουν ότι η παραγγελία εξελίσεται. Μάλιστα προχθές μου είπαν είναι έτοιμη να παραδοθεί στην Γενική Ταχυδρομική. Έχει χάρη που είναι καλή η προσφορά, αλλιώς θα την ακύρωνα...

Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Πόσο καιρό κάνουν να στείλουν τις παραγγελίες...

Να σημειώσω ότι στο παρελθόν έχω κάνει και άλλες παραγγελίες από την συγκεκριμένη εταιρεία και η εξυπηρέτηση ήταν άψογη... Ίσως λόγω γερμανικής ιδιοκτησίας ή ακόμη διατηρούσαν τα καλά γερμανικά "κατάλοιπα"... Γιατί οι Γερμανοί τιποτα αν δεν έχουν καλό, για την εξυπηρέτηση και την συμπεριφορά του πελάτη ή του πολίτη δεν μπορούμε να πούμε κουβέντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ζήσει το ιδιο σκηνικό το καλοκαίρι . 
Με κορόιδευαν ΚΑΝΟΝΙΚΑ. 
 

Τους έκραξα στο facebook Και εκεί όποιος μπορούσε μου απαντούσε στα σχόλια ότι είχε τα ίδια προβλήματα με τις παραγγελίες του. Μιλάμε για αδιανόητη κατάσταση. Δεν ίδρωσε κανένα αυτί, δεν απάντησε ποτέ κανένας, η παραγγελία δεν έφτασε ποτέ σε μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως έγραψα και στο αρχικό ποστ, έχω ξαναπαραγγείλει παλαιότερα και ήμουν ευχαριστημένος...

Επεξ/σία από papresa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα ξαναπήρα τηλέφωνο, έχοντας έντονο αυστηρό ύφος και μου απάντησε κατευθείαν η πρώτη υπάλληλος, λόγω Black Friday, το συγκεκριμένο προϊόν εξαντλήθηκε και περίμεναν αναπλήρωση από τον προμηθευτή, τώρα είναι διαθέσιμο και την επόμενη εβδομάδα θα παραλάβω... Για να δούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Καλησπέρα σας,

παρομοιο θεμα και εγω με παραγγελια απο 20 Φεβρουαριου, (7-10 μερες ειπαν) περασε ενα μιση μηνας τους κυνηγαω καθε βδοαμδα εγω και με λεν θα μας ειδοποιησουν αλλα τπτ. Σημερα φτασαμε στο αμην και ειπαν οτι η μεταφορικη τους ενημερωσε οτι εχει θεμα η συσκευη και οτι ηταν να επιστραφει το προιον, απο δω απο εκει μιλησαμε με πρακτικερ και με παιρνουν ξανα τηλεφωνο απο μεταφορικη να πουν οτι εγινε αντικατασταση και αυριο θα παραδοθει ( το καταστημα μας ειπα θα στειλουν τη συσκευη με το θεμα στη συσκευασια και καλα και εαν οντως εχει θεμα θα μιλησουμε για επιστροφη) θεατρο παραλογου, ειλικρινα καλυτερη εξυπηρετηση εχω απο κινεζομαγαζα παρα απο αυτους.

εαν μπειτε στο google θα δειτε εχει και αλλα παρομοια σχολια, εχετε καμι συμβουλη εαν μπορει να γινει κατι για την περιπτωση τους; Συνηγορο  καταναλωτη κτλ. αξιζει να τους στειλω να email ή και αυτη θα κοιταξουν συμφεροντα της επιχειρησης στη τελικη;

Google Reviews

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

περιμενω παραγγελια πληρωμενη εδω και εναμιση μηνα, παιρνω συνεχεια τηλ. και μου λενε συνεχεια οτι ειναι σε κατασταση συσκευασιας , με κοροιδευουν.

δεν ξερω τι να κανω..τι λυσεις εχω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Αγαπητέ κύριε Δημήτρη,

 

Σας ευχαριστούμε θερμά για τις αγορές σας στα καταστήματά μας.

 

Σας επισυνάπτω την επιβεβαίωση της παραγγελίας και παραμένω στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.

 

Με εκτίμηση,

 

                                 
Eirini Lytrokapi
Contact Center
Contact Center | Praktiker Hellas S.A.
[email protected] - www.praktiker.gr
T: +30 2111082166 -
35, Pireos str., Tavros, Athens, 18346 - Greece

Μετά από 5-6 email καμία απάντηση

Δεν παράγγειλα από χόμπι Τα χρειάζομαι τα πράγματα

750 ευρω παραγγελία 23 μέρες μετά Ούτε φωνή ούτε ακρόαση άπειρα τηλέφωνα άπειρα email άπειρη αναμονή αλλά στου Κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα. Ψεύτικες υποσχέσεις άπειρα ψέματα διαφορετικές απόψεις από διαφορετικές παύλα διαφορετικούς υπαλλήλους οι οποίοι δεν γνωρίζουν Τίποτε. Δεν έχουν ποτέ καμία ενημέρωση και σου λένε να κρατήσουν το τηλέφωνο αλλά ποτέ δεν σε παίρνουν πίσω. Προφανώς δεν φταίνε τα παιδιά τα χρησιμοποιούν ως ασπίδα όλη η παραπάνω ιεραρχία του Praktiker, για να καλύπτονται. Ποτέ δεν βγαίνει προϊστάμενος μηδέν από μηδέν μηδέν. Τα πράγματα υπάρχουν στην αποθήκη και συνεχώς πακετάροντε, οι 10 εργάσιμες έγιναν 15 20 και πάει λέγοντας. Σε ερώτηση μου αν στο επόμενο δίμηνο ή εξάμηνο θα έχω τα πράγματα υπάρχουν αμφιβολίες και για αυτό, οπότε δεν απαντούν λες και παίρνω σε διαφορετική εταιρεία. Αν δεν ξέρουν αυτοί, ποιοι ξέρουν; Θα περίμενες από μία τέτοια εταιρεία εμβέλειας του Praktiker σοβαρή και υπεύθυνη αντιμετώπιση. Αυτοί μας συμπεριφέρονται σαν να είμαστε πελάτες Β Γ κατηγορίας. Όλοι οι προλαλήσαντες Έχουν δίκιο 100% τα λένε με όσο πιο ευγενικό τρόπο μπορούν, αλλά τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα και πιο σκληρά. Την πάτησα, Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα τώρα. Εάν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν να πάρουν περισσότερο προσωπικό, αλλιώς να σταματήσουν να παίρνουν περισσότερες παραγγελίες εφόσον δεν μπορούν να τις εξυπηρετήσουν ή εφόσον δεν έχουν διαθεσιμότητα. Το site τους μιλάει για διαθεσιμότητα, αλλά σε επικοινωνία μαζί τους -Οπότε είναι εφικτό- μετά από επίπονη αναμονή, αφαιρούν πράγματα συνεχώς και πάλι παραγγελία δεν έρχεται. Τι ακριβώς πρέπει να κάνω; εάν την ακυρώσω, θα πάρω τα χρήματά μου πίσω και σε πόσο καιρό;

Σας συνιστώ να μην κάνετε παραγγελία με αυτό τον τρόπο, γιατί θα αναγκαστείτε να αναζητήσετε ψυχίατρο. Διαβάστε και τις τυποποιημένες απαντήσεις το Praktiker λες και απαντάει chatBot! Επιμένω δεν φταίνε τα παιδιά παρόλο που έχω κρατήσει πάρα πολλά ονόματα που θα επικοινωνούσαν μαζί μου και ποτέ δεν έγινε δε στρέφομαι προς αυτά ε να ισχνό μισθό θα παίρνουν και θα βγάζουν δουλειά για δέκα Προφανώς έχουν οδηγίες να σου λένε 10 λέξεις ακριβώς και να κλείνουν το τηλέφωνο. Ως τελικό αποτέλεσμα καταλήγουν, Δώστε μου το τηλέφωνό σας να επικοινωνήσουμε εμεια αυτό λέγεται στρίβειν δια του αρραβώνος. Αν σας πάρει ποτέ κανένας τρυπήστε μου τη μύτη.

 

Διαβάστε και τις τυποποιημένες απαντήσεις το Praktiker λες και απαντάει chatBot! Επιμένω δεν φταίνε τα παιδιά παρόλο που έχω κρατήσει πάρα πολλά ονόματα που θα επικοινωνούσαν μαζί μου και ποτέ δεν έγινε δε στρέφομαι προς αυτά ε να ισχνό μισθό θα παίρνουν και θα βγάζουν δουλειά για δέκα Προφανώς έχουν οδηγίες να σου λένε 10 λέξεις ακριβώς και να κλείνουν το τηλέφωνο. Ως τελικό αποτέλεσμα καταλήγουν, Δώστε μου το τηλέφωνό σας να επικοινωνήσουμε εμεια αυτό λέγεται στρίβειν δια του αρραβώνος. Αν σας πάρει ποτέ κανένας τρυπήστε μου τη μύτη.

 

Τι ακριβώς  περιμένω τώρα και για πόσο, δεν ξέρω. Πλήρης αδιαφάνεια. Όταν αυτοί που δουλεύουν εκεί, που σου απαντάνε για να σε εξυπηρετήσουν και σου λένε δεν ξέρουν τίποτα λες και πήρες σε άλλη εταιρεία, τότε πάρε το αυγό και κούρευτο. ΜΑΚΡΙΑ εσείς... εγώ να δω πότε θα ξεμπερδέψω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι ειναι, είναι  πιθανόν αλλη εταιρεία τα καταστήματα απο το eshop, ενας πελάτης έκανε να παραλάβει δυο μήνες και η κοροϊδία σύννεφο, στο δεν κατάστημα που πήγε δεν υπηρχε μανία εξυπηρέτηση μόνο online ή από το τηλεφωνο του ειπαν, εμεις δεν ξέρουμε τίποτα 😡 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Εχω τη ιδια περιπτωση παραγγελια απο 22/11./2023 και ακομα και σημερα 1/12/2023 δεν μου εχουν παραδωσει , ειναι ακομα η παραγγελια στην επικολληση ταμπελας δηλαδη εδωσαν voutcher , δεν ξερει κανεις γινεται ποτε θα παραλαβω , Δεν εκατσα ετσι βεβαια εχω υπομονη να περιμενω να παραλαβω και ετσι τους εκανα καταγγελεια στο Υπουργειο Εμπορειου και βεβαια στο Συνηγορο του καταναλωτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο το μαγαζι ειναι για αγορες απο το φυσικο καταστημα και αν, γιατι αν μπλεξεις με χαλασμενο και δεν εχουν στοκ, ουτε DOA, ουτε εγγυηση, ποσες καταγγελιες εχουν γινει τα τελευταια χρονια, δεν εχουν συμμορφωθει.

Επεξ/σία από takist2020
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εταιρία είναι εκτός τόπου και χρόνου. Παίρνεις και ξαναπαίρνεις τηλέφωνο και σου απαντάνε τα ίδια και τα ίδια. Παραγγελία που έγινε αρχές Αυγούστου '24, μετά από πολλά τηλέφωνα, ήρθε η μισή τέλος Αυγούστου και η άλλη μισή έφυγε από το κατάστημά τους μέσα Σεπτεμβρίου, αλλά έγραψαν λάθος την διεύθυνση και ξαναγύρισε πίσω. Αρχές Οκτωβρίου και καμία ενημέρωση. Αν δεν πάρεις εσύ τηλέφωνο για να ενημερωθείς και να πιέσεις δεν κάνουν τίποτα. Το βραβείο κάκιστης εξυπηρέτησης το παίρνουν με διαφορά από τον δεύτερο.

Επεξ/σία από johnramos0
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...