Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με δύο συσκευές σε youtube με wifi κολλάει . Με καλώδιο σε tv ή ακόμη και στο nova on demand  κολλάει και πάλι πολλές φορές . Δεν βγάζω άκρη με υποστήριξη .

Screenshot_2022-12-08-19-02-47-301_com.android.chrome.jpg

Δημοσ.
Στις 8/12/2022 στις 8:12 ΜΜ, ntilis2001 είπε

Με δύο συσκευές σε youtube με wifi κολλάει . Με καλώδιο σε tv ή ακόμη και στο nova on demand  κολλάει και πάλι πολλές φορές . Δεν βγάζω άκρη με υποστήριξη .

Screenshot_2022-12-08-19-02-47-301_com.android.chrome.jpg

Καλησπέρα.

Ας τα πάρουμε από την αρχή.

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της γραμμής είναι πολύ καλά έως άριστα. 
110/11 και 35b (καμπίνα wind/αέρας κοπανιστός).

Ρούτερ παρόχου ZTE κατά πάσα πιθανότητα το οποίο είναι για τον πέοντα.

Στη υποστήριξη θα τα είδαν όλα υπέροχα και θα σου είπαν να παίξεις με τα κανάλια του WiFi 2.4 & 5. 
 

Από εκεί και πέρα πάμε από τον τοίχο και πίσω.

Η γραμμή σου (καλώδιο χαλκού) φτάνει στην καμπίνα της Wind , μετά μέσω οπτικής ίνας πάει στο αστικό κέντρο της περιοχής σου όπου μαζεύεται όλη η κίνηση internet και περνάει στο κυρίως δίκτυο του παρόχου.

Υπάρχουν 3 σενάρια για το θέμα σου :

1. Να δουλεύει οριακά το αστικό κέντρο της Nova στην περιοχή σου και να μη μπορεί να εξυπηρετήσει όλους τους συνδρομητές σε θέματα ταχυτήτων(πράγμα χλωμό αλλά πιθανό). Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορείς να κάνεις κάτι τοπικά στον χώρο σου αλλά ο πάροχος εφόσον είναι οι υποδομές του. Υπόψιν πως και να καλέσεις για παράπονα δε θα ασχοληθούν ιδιαιτέρως επειδή πρόκειται για έναν μοναδικό συνδρομητή. Άμα πάρουν πχ 100 άτομα τότε θα θεωρηθεί major incident για επίλυση.

2. Θα πρότεινα να δοκιμάσεις με καλώδιο κάποιο κατέβασμα μεγάλων αρχείων από browser ή καλύτερα με κάποιον download manager. Σε περίπτωση που πιάσεις στο κατέβασμα 13 MB/s περίπου τότε είσαι μια χαρά. Εάν όχι τότε το αναφέρεις στον πάροχο για έλεγχο από το 3ο επίπεδο που είναι η διαχείρηση του όλου δικτύου. Ρεαλιστικά μιλώντας πάντα μην περιμένεις θαύματα.

3. Το πιο απλό και άμεσο που μπορείς να κάνεις είναι να δοκιμάσεις με άλλο ρούτερ του ίδιο παρόχου κατα προτίμηση για να μη κάνεις ξανά εισαγωγή των στοιχείων ταυτοποίησης. Επίσης μπορείς να πας το ρούτερ σε ένα κατάστημα , να το βάλουν στην γραμμή τους και να γίνει επιτόπια δοκιμή ταχυτήτων. Σε περίπτωση που στο κατάστημα κατεβάζει με την μέγιστη ταχύτητα εκεί μιλάς με το support. Εάν όχι παίρνεις άλλο.

Στη διάθεση σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...