Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Μήπως επειδή υπάρχουν μάστορες και υπάρχουν και μάστορες;

 

Έτσι ακριβώς 

Επισης μπαίνει στην μέση και το μηχανουργείο που κάνει αρκετά πράγματα 

Κεφαλη, βαλβίδες, έδρες… 

 

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pasxaliskar είπε

οχι δν ειναι πολλα ειναι νορμαλ για ενα αμαξι 800cc που η χρηση του ειναι αστικη και οχι εγαντιες κλπ..

Πάντως για πολλούς ένας απόλυτος αριθμός χιλιομέτρων σε αστικό ιστό στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερος απ' ότι ένας σε εθνικές οδούς.

Και έχει βάση, αν σκεφτείς ότι το μοτέρ στα φανάρια εξακολουθεί και δουλεύει κι ας μη γράφει ο χιλιομετρητής, και στην κίνηση με πρώτη-δευτέρα καταπονείται όσο να πεις.

Εκτός κι αν εννοείς ότι στην Εγνατία θα πηγαίνει μόνιμα τελικιασμένος, εκεί αλλάζει το πράγμα.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, phanispal είπε

Πάντως για πολλούς ένας απόλυτος αριθμός χιλιομέτρων σε αστικό ιστό στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερος απ' ότι ένας σε εθνικές οδούς.

Και έχει βάση, αν σκεφτείς ότι το μοτέρ στα φανάρια εξακολουθεί και δουλεύει κι ας μη γράφει ο χιλιομετρητής, και στην κίνηση με πρώτη-δευτέρα καταπονείται όσο να πεις.

Εκτός κι αν εννοείς ότι στην Εγνατία θα πηγαίνει μόνιμα τελικιασμένος, εκεί αλλάζει το πράγμα.

Έτσι ακριβώς 

Πέρα από τις ώρες λειτουργίας είναι και η καταπόνηση της κρύας εκκίνησης γιατί εκει πονάνε τα μοτέρ μέχρι να πιάσουν θερμοκρασία 

Λιγοτερη καταπόνηση έχουν 100.000κμ σε εθνικές οδούς γιατί δίνονται και με λιγότερες εκκινήσεις 

 

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, phanispal είπε

Πάντως για πολλούς ένας απόλυτος αριθμός χιλιομέτρων σε αστικό ιστό στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερος απ' ότι ένας σε εθνικές οδούς.

Και έχει βάση, αν σκεφτείς ότι το μοτέρ στα φανάρια εξακολουθεί και δουλεύει κι ας μη γράφει ο χιλιομετρητής, και στην κίνηση με πρώτη-δευτέρα καταπονείται όσο να πεις.

Εκτός κι αν εννοείς ότι στην Εγνατία θα πηγαίνει μόνιμα τελικιασμένος, εκεί αλλάζει το πράγμα.

εννοω με μια μικτη νορμαλ χρηση .. δν περνω οτ γιαρις και παω κομοτηνη - αθηνα.. αλλα μικρες επαρχιακες διαδρομες, αιντε 100-140 χιλ εγνατια .. 

ε ναι ολα συνυπολογίζονται και το σταματα ξεκινα κλπ .. σαν μια πρωτη εικονα ειπα... 

και γενικα τα μοτερ δν ειναι τοσο ευασθητα, οτι χαλανε μεσα στν πολη στο σταματα ξεκινα κλπ ειναι μυθος.. αυτα που τα χαλανε είναι η κακη συντηριση , η μη τηρηση των προδιαγραφων σε αναλωσιμα που οριζει ο κατασκευαστης, οι ασχετοι μαστορες και η κακη οδήγηση ... 

εαν σε καθε φαναρι ξεκινας με 3000 στροφες συμπλεκταρισμενος λογικο 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

εννοω με μια μικτη νορμαλ χρηση .. δν περνω οτ γιαρις και παω κομοτηνη - αθηνα.. αλλα μικρες επαρχιακες διαδρομες, αιντε 100-140 χιλ εγνατια .. 

ε ναι ολα συνυπολογίζονται και το σταματα ξεκινα κλπ .. σαν μια πρωτη εικονα ειπα... 

και γενικα τα μοτερ δν ειναι τοσο ευασθητα, οτι χαλανε μεσα στν πολη στο σταματα ξεκινα κλπ ειναι μυθος.. αυτα που τα χαλανε είναι η κακη συντηριση , η μη τηρηση των προδιαγραφων σε αναλωσιμα που οριζει ο κατασκευαστης, οι ασχετοι μαστορες και η κακη οδήγηση ... 

εαν σε καθε φαναρι ξεκινας με 3000 στροφες συμπλεκταρισμενος λογικο 

Δεν χαλάνε τα μοτέρ μέσα στην πόλη 

Τα λάδια χαλάνε πιο γρήγορα και μαζεύουν και περισσότερη υγρασία γι αυτό θέλουν άλλαγμα πιο σύντομα από αν κινείσαι μόνο εθνικές οδούς 

Δημοσ.

κράτησε το μόνο για την συναισθηματική αξία που έχει χαλασμένο ,

και πάρε ένα άλλο για να κάνεις την δουλεία σου.

δεν αξίζει να δώσεις 1.000 ευρώ για να κάνεις ξανά λειτουργικό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ειδικά αφού λες ότι το συντηρούσες στην πένα και πάλι έβγαλε χοντρό πρόβλημα.

δεν νομίζω ότι η συναισθηματική αξία να σου επιβάλει να είναι και σε λειτουργία .

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, makis269 είπε

κράτησε το μόνο για την συναισθηματική αξία που έχει χαλασμένο ,

και πάρε ένα άλλο για να κάνεις την δουλεία σου.

δεν αξίζει να δώσεις 1.000 ευρώ για να κάνεις ξανά λειτουργικό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ειδικά αφού λες ότι το συντηρούσες στην πένα και πάλι έβγαλε χοντρό πρόβλημα.

δεν νομίζω ότι η συναισθηματική αξία να σου επιβάλει να είναι και σε λειτουργία .

 

καλα το ''πενα'' εαν δν δεις αστο.. ποσοι γνωστοι το συντηρουσανε στην ''πενα'' με λαδια απο το lidl η λαδια no name.. ποσοι το είχανε στην πένα με λάστιχα 7 ετιας με την δικαιλογια εχει πελμα.. ναι πελμα εχει αλλα είναι ξερα σαν σταφυδες.. ποσοι το ειχανε στην πενα χωρίς να ξέρουν τι είναι οι ρυθμιση βαλβιδων .. ποσοι το είχανε στην πενα με νερο στο ψυγειο απο τον βρυση .. ασε ..τελος παντων 

Επεξ/σία από pasxaliskar
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δουλειά κ οι ώρες εργασίας είναι σχεδον όλες σε όλα τα αυτοκίνητα.

Χονδρικά ένας μέσος μηχανικός θα χρειαστεί 300-400 για κατεβασμα μηχανής, 300 το ρεκτιφιέ για πλάνισμα καπακιού.

Ανταλλακτικά και λάδια ξύδια εξτρά. 

Οπότε λογικό το κόστος. Αν το αυτοκίνητο είναι γενικά καλό, φτιάξτε το. Γενικά καλό = να μην θέλει άλλα χρήματα (πχ φρένα, αναρτήσεις, δίσκο, λάστιχα - αυτά ξεπερνάνε τα 1000€)

Το ελατήριο έσπασε γιατί ή δεν αλλάζετε λάδια συχνά, ή το πιέζατε χωρις λόγο κ με παλιά λάδια ή γιατί είναι λάθος το ιξώδες των λαδιών. 

Επεξ/σία από sphinxgr
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Η δουλειά κ οι ώρες εργασίας είναι σχεδον όλες σε όλα τα αυτοκίνητα.

Χονδρικά ένας μέσος μηχανικός θα χρειαστεί 300-400 για κατεβασμα μηχανής, 300 το ρεκτιφιέ για πλάνισμα καπακιού.

Ανταλλακτικά και λάδια ξύδια εξτρά. 

Οπότε λογικό το κόστος. Αν το αυτοκίνητο είναι γενικά καλό, φτιάξτε το. Γενικά καλό = να μην θέλει άλλα χρήματα (πχ φρένα, αναρτήσεις, δίσκο, λάστιχα - αυτά ξεπερνάνε τα 1000€)

Το ελατήριο έσπασε γιατί ή δεν αλλάζετε λάδια συχνά, ή το πιέζατε χωρις λόγο κ με παλιά λάδια ή γιατί είναι λάθος το ιξώδες των λαδιών. 

Ή αστοχία υλικού 

Ακομα κι κάτι avensis 2003 που παράγονταν στην Αγγλία είχαν θέματα με ελατήρια 

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Ή αστοχία υλικού 

Ακομα κι κάτι avensis 2003 που παράγονταν στην Αγγλία είχαν θέματα με ελατήρια 

 

Ναι ΟΚ. Ίσως ειναι προβληματική σειρά. Αυτό θέλει ψάξιμο αν ισχύει ομως. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Η δουλειά κ οι ώρες εργασίας είναι σχεδον όλες σε όλα τα αυτοκίνητα.

Χονδρικά ένας μέσος μηχανικός θα χρειαστεί 300-400 για κατεβασμα μηχανής, 300 το ρεκτιφιέ για πλάνισμα καπακιού.

Ανταλλακτικά και λάδια ξύδια εξτρά. 

Οπότε λογικό το κόστος. Αν το αυτοκίνητο είναι γενικά καλό, φτιάξτε το. Γενικά καλό = να μην θέλει άλλα χρήματα (πχ φρένα, αναρτήσεις, δίσκο, λάστιχα - αυτά ξεπερνάνε τα 1000€)

Το ελατήριο έσπασε γιατί ή δεν αλλάζετε λάδια συχνά, ή το πιέζατε χωρις λόγο κ με παλιά λάδια ή γιατί είναι λάθος το ιξώδες των λαδιών. 

Τι να σου πω. Λάδια αλλάζει το συνεργείο, θεωρητικά όπως έλεγε, με καλά λάδια και πάντα αλλαγή φίλτρου. Το αυτοκίνητο αυτό πήγαινε απλώς τα παιδιά στο σχολείο και στο σούπερ μάρκετ σε ελάχιστη απόσταση. Τι να πιέσουμε στο matiz των 800cc;  

Εν πάσει περιπτώσει, επειδή το αυτοκίνητο πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ σε λίγες μέρες, θα καταθέσουμε προσωρινά πινακίδες (για το σήμα και το ΚΤΕΟ) και επειδή δεν θέλουμε να το πετάξουμε, θα φτιαχτεί από τον νέο χρόνο με ολική ανακατασκευή κινητήρα, καθώς όλο το υπόλοιπο είναι σε κατάσταση σχεδόν καινούργιου και πριν το πάθει αυτό είχαμε αλλάξει τα πάντα. 

1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Ναι ΟΚ. Ίσως ειναι προβληματική σειρά. Αυτό θέλει ψάξιμο αν ισχύει ομως. 

Η συγκεκριμένη παρτίδα έβγαλε μεγάλο πρόβλημα στο σασμάν, το οποίο αντικαταστάθηκε άμεσα από την αντιπροσωπεία εντός εγγύησης μόλις το πήραμε. Παρ' όλα αυτά, μέχρι και σήμερα έχει το πιο άθλιο κιβώτιο που έχω δει σε αυτοκίνητο, καθώς ποτέ δεν μπαίνει δευτέρα από κατέβασμα χωρίς γδάρσιμο.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BritGreek είπε

Τι να σου πω. Λάδια αλλάζει το συνεργείο, θεωρητικά όπως έλεγε, με καλά λάδια και πάντα αλλαγή φίλτρου. Το αυτοκίνητο αυτό πήγαινε απλώς τα παιδιά στο σχολείο και στο σούπερ μάρκετ σε ελάχιστη απόσταση. Τι να πιέσουμε στο matiz των 800cc;  

Εν πάσει περιπτώσει, επειδή το αυτοκίνητο πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ σε λίγες μέρες, θα καταθέσουμε προσωρινά πινακίδες (για το σήμα και το ΚΤΕΟ) και επειδή δεν θέλουμε να το πετάξουμε, θα φτιαχτεί από τον νέο χρόνο με ολική ανακατασκευή κινητήρα, καθώς όλο το υπόλοιπο είναι σε κατάσταση σχεδόν καινούργιου και πριν το πάθει αυτό είχαμε αλλάξει τα πάντα. 

Συμβαίνουν κι αυτά δεν είναι απίθανο να το συντηρείς και να πάθεις τέτοια ζημιά 

Αναγκαστικα θα το φτιάξεις δεν γίνεται αλλιώς 

Δυστυχως το ποσό δεν είναι μικρό αλλά με αυτά τα λεφτά δεν θα πάρεις άλλο αυτοκίνητο αξιόλογο το οποίο θα θέλει αλλά τόσα λεφτά για να έρθει σε σωστό επίπεδο 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, makis269 είπε

κράτησε το μόνο για την συναισθηματική αξία που έχει χαλασμένο ,

και πάρε ένα άλλο για να κάνεις την δουλεία σου.

δεν αξίζει να δώσεις 1.000 ευρώ για να κάνεις ξανά λειτουργικό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ειδικά αφού λες ότι το συντηρούσες στην πένα και πάλι έβγαλε χοντρό πρόβλημα.

δεν νομίζω ότι η συναισθηματική αξία να σου επιβάλει να είναι και σε λειτουργία .

 

Είναι το θέμα του ΚΤΕΟ, όπως έγραψα, μέχρι το τέλος του χρόνου. Έχουμε αυτοκίνητα, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα μετακίνησης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BritGreek είπε

Είναι το θέμα του ΚΤΕΟ, όπως έγραψα, μέχρι το τέλος του χρόνου. Έχουμε αυτοκίνητα, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα μετακίνησης.

Θα παραδώσεις πινακίδες και θα το βάλεις σε πάρκινγκ να σου θυμίζει την συναισθηματική αξία.

Επεξ/σία από makis269
  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, makis269 είπε

Θα παραδώσεις πινακίδες και θα το βάλεις σε πάρκινγκ να σου θυμίζει την συναισθηματική αξία.

Κάτι χαλασμένο μέσα σε μια αυλή ή σε ένα γκαράζ δεν δίνει συναισθήματα 

Μην τον κοροϊδεύεται 

Εχει ένα αμάξι που για τον Χ λόγο του προσέφερε μια συναισθηματική αξία όλα τα χρόνια που το καβαλάει 

Γιατι να μην το φτιάξει εάν το έχει σε καλή κατάσταση 

Ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο μοτέρ 

Ειναι περιποιημένο σαλόνι, ταπετσαρίες, λεβιες, φώτα, αμορτισέρ, ψαλίδια, καθαρό, ευθυγράμμιση, ζυγοστάθμιση, συμπλέκτης, φρένα 

Ολα αυτά ναι μπορεί να είναι περιποιημένα και να σπάσει. Τι να κάνουμε; Συνέβη 

 

  • Like 1
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...