Προς το περιεχόμενο

Βλάβη κινητήρα Matiz 800cc και επισκευή


BritGreek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Υπάρχουν όμως και εκεί πιθανότητες να μην πετύχει η επισκευή 

Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα 

Για ποιόν λόγο να μην πετύχει; ζωντανός οργανισμός είναι που περιμένεις θαύμα; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Του αλλάζαμε λάδια και φίλτρο κάθε 4000 χιλιόμετρα. Τα μοτέρ που δίνουν είναι με εγγύηση, απ' ότι είδα, αλλά χωρίς χαρτιά ελέγχου συμπίεσης κλπ. Αν δεν δουλεύει το πηγαίνεις πίσω και αν έχει σου δίνει άλλο, που μπορεί και το άλλο να μην είναι καλό. Τουλάχιστον σε όσα ρωτήσαμε με τον μάστορα. 

Δεν έχω ιδέα. Το αυτοκίνητο έκανε τα service του κανονικά, αλλά έλεγχο βαλβίδων δεν έχω κάνει ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο, ούτε μου το έχει προτείνει ποτέ μηχανικός, για να είμαι ειλικρινής.

Για να βάλει και να βγάλει μηχανή ο φτηνότερος μάστορας που βρήκα χρεώνει 250 ευρώ (την κάθε φορά). Μαζί με ιμάντες, τρόμπες και αντλίες το κόστος (κατά προσέγγιση) φτάνει κοντά στο 1000ρικο, αν δεν προκύψει κάτι άλλο. Άρα δεν είναι 500. Για 500 ευρώ δεν το συζητούσα καν. Και ο ίδιος ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να βάλουμε μηχανή επάνω και σε ένα μήνα να είναι για πέταμα. Ζαριά το είπε.

το ελατηριο που σου λεει ο μαστορας, δεν ειναι τα ελατηρια βαλβιδων, τα ελατηρια πιστονιων εννοουν, βγαζει και ντουμανι λες. (αν ηταν ελατηριο βαλβιδας θα σου ειχε κανει την βαλβιδα σαν την πλατη προγιαγιας που δουλευε χωραφια) για αυτο και η επισκευη αρκετα τσιμπιμενη. αμα εχει χαραξει και τον κυλινδρο αφοδευσε μεσα, και να ασχοληθει και ο μαστορας σωστα μιας και εχει χιλιομετρα το μοτερακι θα αλλαξει ελατηρια, θα πρεπει να μετρησει και τους κυλινδρους μεσα ωστε μετα να βαλει και μεγαλυτερα ελατηρια, αφου εσκαψες μεχρι εκει αλλαζεις και τις ταπες λαδιου στις βαλβιδες, αλλα αφου εστασες μεχρι εκει βαλε το ενα , βαλε το αλλο, ε δεν κανεις και το παρ'αλλο κ.ο.κ για να πεις οτι εκανες κατι σωστα και οχι αρπα κολλα

καλυτερα μηπως αλλο μοτερ και επισκευη στο αλλο μοτερ πριν το βαλεις πανω?! σου περισσευει και το παλιο για τυχον ανταλλακτικα οπως κορμος, στροφαλος, εκκεντρα, βαλβιδες, ελατηρια βαλβιδων

 

Επεξ/σία από bezan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πρώτα 800cc είχαν μεγάλο θέμα με την αντλία λαδιού και πολλοί πήραν μηχανές στα χέρια. 

Από κατανάλωση καίει τα άντερα του για 800 κυβικά και οδηγική συμπεριφορά το αφήνω ασχολίαστο. 

Ο λόγος που θέλεις να το κρατήσεις σεβαστός αλλά το χέρι θα μπει στην τσέπη. 

Προσωπικά είμαι πάντα υπέρ της επισκευής του δικού σου μοτέρ. 

Πάρε τιμές από συνεργεία που έχεις θετικές γνώμες για την δουλειά τους. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BritGreek είπε

Μια ερώτηση. Θεωρούνται πολλά 115.000 χιλιόμετρα;

Οχι. Αλλα καποιοι ειναι της αποψης οτι πανω απο 100000χλμ ειναι για πεταμα.

Για αυτο και γυριζουν ολοι τα χιλιομετρα αβερτα στις αγγελιες. Επειδη υπαρχουν τετοια κολληματα. Σημαντικοτερο ειναι η σωστη συντηρηση.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Μια ερώτηση. Θεωρούνται πολλά 115.000 χιλιόμετρα;

Υπάρχουν αυτοί που θα σου πουν ότι αυτά τα κυβικά και εκείνης της εποχής ο κινητήρας πάει πάνω κάτω 200.000 χλμ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, kouaks88 είπε

Για ποιόν λόγο να μην πετύχει; ζωντανός οργανισμός είναι που περιμένεις θαύμα;

Μήπως επειδή υπάρχουν μάστορες και υπάρχουν και μάστορες;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Dantε είπε

Οχι. Αλλα καποιοι ειναι της αποψης οτι πανω απο 100000χλμ ειναι για πεταμα.

Για αυτο και γυριζουν ολοι τα χιλιομετρα αβερτα στις αγγελιες. Επειδη υπαρχουν τετοια κολληματα. Σημαντικοτερο ειναι η σωστη συντηρηση.

 Πράγματα όπως αναρτήσεις, βάσεις κινητήρα, μπαλάκια, φρένα, πεντάλ και πολλά πολλά ακόμη πράγματα, χαλάνε είτε με την πάροδο του χρόνου είτε με χιλιόμετρα. Σε ένα αυτοκίνητο 5ετίας με 150κ χιλιόμετρα ξέρεις ότι θα έχεις ελάχιστη φθορά. Σε ένα 15ετίας+, ακόμα και 40κ να έχει πάνω, θα έχει πράγματα που είτε δεν λειτουργούν όπως πρέπει, είτε καθόλου.

Ένα τρανό παράδειγμα με τον καδένα κινητήρα. Σε ένα αυτοκίνητο με 110κ χιλιόμετρα δεν το πολυσκέφτεσαι εκτός αν είναι tfsi που στο προτείνει αλλαγή στα 80-90κ. Σε ένα με 160κ, τον αλλάζεις χωρίς να στο πούνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

 Πράγματα όπως αναρτήσεις, βάσεις κινητήρα, μπαλάκια, φρένα, πεντάλ και πολλά πολλά ακόμη πράγματα, χαλάνε είτε με την πάροδο του χρόνου είτε με χιλιόμετρα. Σε ένα αυτοκίνητο 5ετίας με 150κ χιλιόμετρα ξέρεις ότι θα έχεις ελάχιστη φθορά. Σε ένα 15ετίας+, ακόμα και 40κ να έχει πάνω, θα έχει πράγματα που είτε δεν λειτουργούν όπως πρέπει, είτε καθόλου.

Ένα τρανό παράδειγμα με τον καδένα κινητήρα. Σε ένα αυτοκίνητο με 110κ χιλιόμετρα δεν το πολυσκέφτεσαι εκτός αν είναι tfsi που στο προτείνει αλλαγή στα 80-90κ. Σε ένα με 160κ, τον αλλάζεις χωρίς να στο πούνε.

Το point; Εγω σχολιασα στο αν ειναι πολλα τα 115000. Δεν ειναι. Φυσιολογικες φθορες (γιατι τετοιες ειναι αυτα που αναφερεις) φυσικα και θα υπαρχουν.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Πράγματα όπως αναρτήσεις, βάσεις κινητήρα, μπαλάκια, φρένα, πεντάλ και πολλά πολλά ακόμη πράγματα, χαλάνε είτε με την πάροδο του χρόνου είτε με χιλιόμετρα.

Αυτά στο 5αετιας με 150.000χλμ θα έχουν παραπάνω φθορά και θα θέλουν αλλαγή ενώ στο 15 ετών με 40.000χλμ όχι.Γενικά στο παλιό με λίγα χλμ θα θέλουν ελάχιστα πράγματα αλλαγή σε σχέση με το πιο καινούριο με πολλά χλμ.

Όλα σχετικά είναι και όλα παίζουν ρόλο,τα χλμ,τα χρόνια,ο τρόπος οδήγησης,η συντήρηση,το που βρίσκεται το αμάξι όταν σταθμεύει,σε τι περιοχές κυκλοφορεί.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Μια ερώτηση. Θεωρούνται πολλά 115.000 χιλιόμετρα;

οχι δν ειναι πολλα ειναι νορμαλ για ενα αμαξι 800cc που η χρηση του ειναι αστικη και οχι εγαντιες κλπ.. τωρα για την ζημια ασχετα ποσο κοστιζει το αμαξι η ζημια ειναι στανταρ σε τιμη.. για αυτο πολλες φορες λεμε για δαιφορα πραγματα δν αξιζει φτιαξιμο αλλα πεταμα.. μετα εκει τα ζυγιζεις..

επισης απο προσωπικη εμπειρια εαν το αμαξι το θες να μεινει ακομα πολλα χρονια μην ΨΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ αλλα εναν καλο .. αξιζει να δωσεις 100-150 παραπανω και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο απο το να γλιτωσεις 100 ευρω και να σε 2-3-4-5 χρονιαν α σε βγαλει παλι ζημια 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η νοοτροπία ο φθηνότερος μου είπε Χ πόσο συγγνώμη αλλά με προσπερνάει.

Δεν θα πας στον φθηνότερο αλλά στον καλύτερο.

Ναι θα δώσεις πολλά περισσότερα αλλά θα το πάει σε σωστό ρεκτιφιε,θα μετρηθούν σωστά οι ανοχές που είναι το Α και το Ω,και θα κλείσει σωστά ο κινητήρας.

Αν πας στον φθηνότερο μετά από ένα διάστημα θα γράφεις τα προβλήματα σου εδώ πάλι.

Υ.Γ από προσωπική μου εμπειρία με τα αυτοκίνητα αυτά,σε παλιά μου δουλειά είχαμε κάψει 3 αυτοκίνητα και δεν θέλω ούτε να τα βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BritGreek είπε

Μια ερώτηση. Θεωρούνται πολλά 115.000 χιλιόμετρα;

Όχι δεν ειναι πολλά...όμως είναι πολλά τα χρόνια του αυτοκίνητου και πολλές φθορές έρχονται έτσι και αλλιώς από αυτά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...