Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχουμε ένα Matiz 800cc του 2003 με συναισθηματική αξία το οποίο δεν θέλουμε να πετάξουμε. Με μόλις 115.000 χιλιόμετρα, αγορασμένο καινούργιο, και ενώ είναι συντηρημένο σωστά, καταστράφηκε ο κινητήρας καθώς βγάζει ένα απίστευτο ντουμάνι μαύρο και άσπρο. Η διάγνωση είναι σπασμένο ελατήριο με αποτέλεσμα οι επιλογές που μας δόθηκαν να είναι είτε μεταχειρισμένος κινητήρας ή ολική επισκευή μηχανής μαζί με τρόμπες και αντλίες. Το κόστος και στις δύο περιπτώσεις, υπερβαίνει τα 900 ευρώ μαζί με τα εργατικά στο φτηνότερο συνεργείο που βρήκα (πήρα 2 προσφορές μέχρι στιγμής). Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά κανονικά.

Η απορία μου έχει να κάνει με το κόστος. Θεωρείτε ότι είναι normal ως ποσό; Στο car βλέπω ότι οι μεταχειρισμένοι κινητήρες κυμαίνονται στα 300 ευρώ. 

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν το αυτοκίνητο είναι άριστο σε όλα τα υπόλοιπα σημεία κάνε το επισκευή.Το μεταχειρισμένο μοτέρ μπορεί να είναι για πέταμα μπορεί και να βγει καλό δεν το ξέρεις είναι Λόττο.

Νομίζω για ματιζακι μια επισκευή κινητήρα κυμαίνεται στα 800 ευρώ.

  • Like 3
Δημοσ.

Πολλά είναι. Τόσο δεν έχει όλο το Αμαξι. Εφόσον όμως όπως λες έχει συναισθηματική αξία τα νούμερα είναι σχετικά, γνωστός μου έδωσε 14000€ κ έκανε καινουργια την bmw 2002 του παππού του…επειδη είχε συναίσθηματικη αξία!

Έχω ακούσει επισκευές παντως με 3-4 κατοστάρικα τελειωμένες, όποτε ψαξτο λίγο ακόμα 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fordakias7 είπε

Αν το αυτοκίνητο είναι άριστο σε όλα τα υπόλοιπα σημεία κάνε το επισκευή.Το μεταχειρισμένο μοτέρ μπορεί να είναι για πέταμα μπορεί και να βγει καλό δεν το ξέρεις είναι Λόττο.

Νομίζω για ματιζακι μια επισκευή κινητήρα κυμαίνεται στα 800 ευρώ.

Μου φαίνονται υπερβολικά πολλά για αυτοκίνητο που στην αγορά κάνει 1500 ευρώ στην καλύτερη. Γι' αυτό και ρώτησα. Σε ευχαριστώ.

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Πολλά είναι. Τόσο δεν έχει όλο το Αμαξι. Εφόσον όμως όπως λες έχει συναισθηματική αξία τα νούμερα είναι σχετικά, γνωστός μου έδωσε 14000€ κ έκανε καινουργια την bmw 2002 του παππού του…επειδη είχε συναίσθηματικη αξία!

Έχω ακούσει επισκευές παντως με 3-4 κατοστάρικα τελειωμένες, όποτε ψαξτο λίγο ακόμα 

Άλλο η BMW που έχει και συλλεκτική αξία. Αν έχετε να προτείνετε κάποιο συνεργείο στην Αττική, θα το εκτιμούσα. 

Δημοσ.

το πρόβλημά σου που έσπασε το ελατήριο δεν είναι από το ελατήριο. Για να την ακούσει ελατήριο είχες κακή λίπανση-φθορά στο σύστημα χρονισμού βαλβίδων. τώρα αν το πρόβλημα είναι στον εκκεντροφόρο (φθορά από κακή λίπανση) ή αλλού θέλει άνοιγμα και τσεκάρισμα συμπίεσης και κενού.

αν το μεταχειρισμένο μοτέρ σου δίνεται πιστοποιημένο με εγγύηση και με χαρτιά ελέγχου συμπίεσης και είναι υγιή τα νούμερα φόρα το μεταχειρισμένο μοτέρ και κράτα το υπόλοιπο υγιές δικό σου για μελλοντικά ανταλλακτικά να κρατήσεις το ματιζ μια ζωή ακόμα.

προσωπικά πιστεύω οτι το δικό σου σωστό κριτήριο συντήρησης (το πάς π.χ. 2 φορές το χρόνο για λάδια ξύδια) να μη συμβαδίζει με το τι έκαναν οι μάστορες...π.χ. λάδι του κιλού από το βαρέλι ή να αφήνουν το παλιό φίλτρο ανά 2 αλλαγές λαδιών.

  • Like 2
Δημοσ.

Τι σχεση εχει το κοστος επισκευης με την αξια του αυτοκινητου;

Ειτε ειναι 5 ειτε 45 ετων , τις ιδιες εργατοωρες θα παρει στο μηχανικο και πρεπει να πληρωθει για αυτες.

Το αν αξιζει να τα δωσεις ειναι αλλο θεμα φυσικα. Εφοσον εχει συναισθηματικη αξια δωσε τα.

Για μενα εφοσον ειναι κατα τα αλλα καλα συντηρημενο ,κανε ανακατασκευη. Δε θα εβαζα μεταχειρισμενο μοτερ, μπορει να σκασει και σε 3 μερες μπορει και ποτε.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Για πολλούς λόγους μπορεί να έγινε αυτή η βλάβη 

Εγω νομίζω ότι πρέπει να πάτε εκεί που πουλάνε μοτέρ 

Να κάνετε μια συμφωνία ότι θα το βάλετε επάνω και θα μετρήσετε συμπίεση και αν είναι εντάξει συνεχίζει η δουλειά 

Με 300€ το μοτέρ και αλλά 200€ σε λοιπά δεν είναι και τρελό ποσό 

Ασχετο ποσό κοστίζει το αυτοκίνητο 

 

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, greekfragma είπε

το πρόβλημά σου που έσπασε το ελατήριο δεν είναι από το ελατήριο. Για να την ακούσει ελατήριο είχες κακή λίπανση-φθορά στο σύστημα χρονισμού βαλβίδων. τώρα αν το πρόβλημα είναι στον εκκεντροφόρο (φθορά από κακή λίπανση) ή αλλού θέλει άνοιγμα και τσεκάρισμα συμπίεσης και κενού.

αν το μεταχειρισμένο μοτέρ σου δίνεται πιστοποιημένο με εγγύηση και με χαρτιά ελέγχου συμπίεσης και είναι υγιή τα νούμερα φόρα το μεταχειρισμένο μοτέρ και κράτα το υπόλοιπο υγιές δικό σου για μελλοντικά ανταλλακτικά να κρατήσεις το ματιζ μια ζωή ακόμα.

προσωπικά πιστεύω οτι το δικό σου σωστό κριτήριο συντήρησης (το πάς π.χ. 2 φορές το χρόνο για λάδια ξύδια) να μη συμβαδίζει με το τι έκαναν οι μάστορες...π.χ. λάδι του κιλού από το βαρέλι ή να αφήνουν το παλιό φίλτρο ανά 2 αλλαγές λαδιών.

Του αλλάζαμε λάδια και φίλτρο κάθε 4000 χιλιόμετρα. Τα μοτέρ που δίνουν είναι με εγγύηση, απ' ότι είδα, αλλά χωρίς χαρτιά ελέγχου συμπίεσης κλπ. Αν δεν δουλεύει το πηγαίνεις πίσω και αν έχει σου δίνει άλλο, που μπορεί και το άλλο να μην είναι καλό. Τουλάχιστον σε όσα ρωτήσαμε με τον μάστορα. 

26 λεπτά πριν, greekfragma είπε

επίσης στα 115.000 χλμ που λες οτι έχει...πόσες φορές και στα πόσα χλμ έγινε έλεγχος βαλβίδων;

Δεν έχω ιδέα. Το αυτοκίνητο έκανε τα service του κανονικά, αλλά έλεγχο βαλβίδων δεν έχω κάνει ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο, ούτε μου το έχει προτείνει ποτέ μηχανικός, για να είμαι ειλικρινής.

3 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Για πολλούς λόγους μπορεί να έγινε αυτή η βλάβη 

Εγω νομίζω ότι πρέπει να πάτε εκεί που πουλάνε μοτέρ 

Να κάνετε μια συμφωνία ότι θα το βάλετε επάνω και θα μετρήσετε συμπίεση και αν είναι εντάξει συνεχίζει η δουλειά 

Με 300€ το μοτέρ και αλλά 200€ σε λοιπά δεν είναι και τρελό ποσό 

Ασχετο ποσό κοστίζει το αυτοκίνητο 

 

Για να βάλει και να βγάλει μηχανή ο φτηνότερος μάστορας που βρήκα χρεώνει 250 ευρώ (την κάθε φορά). Μαζί με ιμάντες, τρόμπες και αντλίες το κόστος (κατά προσέγγιση) φτάνει κοντά στο 1000ρικο, αν δεν προκύψει κάτι άλλο. Άρα δεν είναι 500. Για 500 ευρώ δεν το συζητούσα καν. Και ο ίδιος ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να βάλουμε μηχανή επάνω και σε ένα μήνα να είναι για πέταμα. Ζαριά το είπε.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Του αλλάζαμε λάδια και φίλτρο κάθε 4000 χιλιόμετρα. Τα μοτέρ που δίνουν είναι με εγγύηση, απ' ότι είδα, αλλά χωρίς χαρτιά ελέγχου συμπίεσης κλπ. Αν δεν δουλεύει το πηγαίνεις πίσω και αν έχει σου δίνει άλλο, που μπορεί και το άλλο να μην είναι καλό. Τουλάχιστον σε όσα ρωτήσαμε με τον μάστορα. 

Δεν έχω ιδέα. Το αυτοκίνητο έκανε τα service του κανονικά, αλλά έλεγχο βαλβίδων δεν έχω κάνει ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο, ούτε μου το έχει προτείνει ποτέ μηχανικός, για να είμαι ειλικρινής.

Για να βάλει και να βγάλει μηχανή ο φτηνότερος μάστορας που βρήκα χρεώνει 250 ευρώ (την κάθε φορά). Μαζί με ιμάντες, τρόμπες και αντλίες το κόστος (κατά προσέγγιση) φτάνει κοντά στο 1000ρικο, αν δεν προκύψει κάτι άλλο. Άρα δεν είναι 500. Για 500 ευρώ δεν το συζητούσα καν. Και ο ίδιος ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να βάλουμε μηχανή επάνω και σε ένα μήνα να είναι για πέταμα. Ζαριά το είπε.

250 να βγάλει και 250 να βάλει την άλλη; 
Τι να πω. Ψάξε και πουθενά άλλου με γνωστούς και λοιπά 

Η μηχανή εάν έχει συμπίεση είναι σε καλό βαθμό εντάξει 

Φυσικα και ότι βάζεις μεταχειρισμένο είναι λαχείο 

Εδω και τα καινούργια είναι λαχείο αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις 

Ή παίρνεις το ρίσκο και ξεκινάς ή το πουλάς 300€ για ανταλλακτικά 

Δεν νομίζω να μπορείς να κανείς κάτι άλλο 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

250 να βγάλει και 250 να βάλει την άλλη; 
Τι να πω. Ψάξε και πουθενά άλλου με γνωστούς και λοιπά 

Η μηχανή εάν έχει συμπίεση είναι σε καλό βαθμό εντάξει 

Φυσικα και ότι βάζεις μεταχειρισμένο είναι λαχείο 

Εδω και τα καινούργια είναι λαχείο αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις 

Ή παίρνεις το ρίσκο και ξεκινάς ή το πουλάς 300€ για ανταλλακτικά 

Δεν νομίζω να μπορείς να κανείς κάτι άλλο 

250 σύνολο η κάθε αφαίρεση και τοποθέτηση μηχανής. Αυτό εννοούσα.

Δημοσ.

Ισχυει οτι για ολα τα οχηματα παρομοιας ηλικιας:

Μπορει να σου βγει καλο το μεταχειρισμενο μοτερ,μπορει οχι,η οποια εγγυηση φανταζομαι δεν συμπεριλαμβανει τα εργατικα

Τα χλμ που εχει κανει το αυτοκινητο δεν ειναι λιγα,θα ζητησει και αλλα πραγματα αργα ή γρηγορα
 

 

 

Δημοσ.

Αν είναι να δώσει 1000 ευρώ για μεταχειρισμένο μοτέρ,όπου κανένας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί για τίποτα,

καλυτερα ολική επισκευή ώστε να ξέρει τι έχει αλλαχτεί.Τουλάχιστον εκεί οι πιθανότητες να πάθει κάτι στα κοντά θα είναι λιγότερες.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αν είναι να δώσει 1000 ευρώ για μεταχειρισμένο μοτέρ,όπου κανένας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί για τίποτα,

καλυτερα ολική επισκευή ώστε να ξέρει τι έχει αλλαχτεί.Τουλάχιστον εκεί οι πιθανότητες να πάθει κάτι στα κοντά θα είναι λιγότερες.

Υπάρχουν όμως και εκεί πιθανότητες να μην πετύχει η επισκευή 

Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα 

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Υπάρχουν όμως και εκεί πιθανότητες να μην πετύχει η επισκευή 

Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα 

 

25 λεπτά πριν, jmmys είπε

Τουλάχιστον εκεί οι πιθανότητες να πάθει κάτι στα κοντά θα είναι λιγότερες.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...