Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η μηχανή αναζήτησης της Google πάντα έδειχνε έναν περιορισμένο αριθμό αποτελεσμάτων στην πρώτη σελίδα. Αν έπρεπε να ψάξετε βαθύτερα, θα έπρεπε να μεταβείτε στη δεύτερη σελίδα, στην τρίτη  ή στην τέταρτη κ.ο.κ. -κάτι που οι περισσότεροι από μας κάνουμε σπάνια.

Μετά την εισαγωγή της δυνατότητας στις φορητές συσκευές τον Οκτώβριο του 2021, η Google πρόκειται να φέρει τη «συνεχή κύλιση» (continuous scrolling) και στην έκδοση desktop της μηχανής αναζήτησης της, αντί να χωρίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης σε σελίδες.

Η εταιρεία ανακοίνωσε μέσω του Twitter ότι το χαρακτηριστικό αρχικά θα είναι διαθέσιμο στους κατοίκους των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και στους χρήστες που χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης στα Αγγλικά. Ο μηχανισμός, όπως θα γνωρίζετε, φορτώνει αυτόματα την επόμενη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, κάτω από αυτά που έχετε ήδη δει και σταματά μόλις εμφανιστούν τα αποτελέσματα έξι σελίδων. Τότε είναι που εμφανίζεται μία προτροπή για να προχωρήσετε στις επόμενες σελίδες αποτελεσμάτων χειροκίνητα.

Αν και η Google δεν εξήγησε το σκεπτικό της πίσω από την αλλαγή, είναι πιθανό να έλαβε την σχετική απόφαση για να αντιμετωπίσει πρόσφατες επικρίσεις ότι η μηχανή αναζήτησης δίνει την αίσθηση ότι είναι πλέον λιγότερο σχετική, γεμάτη κατά κύριο λόγο με ιστοσελίδες που έχουν βελτιστοποιηθεί για να εμφανίζονται πάνω, πάνω στα αποτελέσματα χωρίς να παρέχουν πάντα την καλύτερη δυνατή αξία σε όσους προχωρούν στην αναζήτηση ενός θέματος.

Ο μηχανισμός κύλισης θα διευκολύνει ενδεχομένως την εύρεση πιο συναφών αποτελεσμάτων πιο κάτω στις σελίδες, κάτι που θα μπορούσε με τη σειρά του να βοηθήσει την Google να προσαρμόσει τους αλγόριθμούς της κατά τέτοιο τρόπο ώστε να εμφανίζει τα συγκεκριμένα, περισσότερο συναφή και σχετικά αποτελέσματα πιο πάνω στην λίστα, καθώς όλο και περισσότερα άτομα θα κάνουν κλικ σε αυτά.

Αν ανοίξετε το Google Search στο πρόγραμμα περιήγηση που χρησιμοποιείτε, ενδέχεται η συνεχής κύλιση να μην είναι ακόμα ενεργή, ακόμα κι αν ζείτε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και αυτό συμβαίνει επειδή η Google πρόκειται να διαθέσει το χαρακτηριστικό σταδιακά, για να διασφαλίσει ότι όλα λειτουργούν κανονικά, προτού διαθέσει το χαρακτηριστικό ευρέως. Η εταιρεία ξεκίνησε να πειραματίζεται για πρώτη φορά με τη συνεχή κύλιση τον Μάιο του 2022. Είχε προηγηθεί βεβαίως το λανσάρισμα του χαρακτηριστικού στις φορητές συσκευές τον Οκτώβριο του 2021.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

6η σελιδα αποτελεσματων Google search??

Α ναι, οπως οταν με πιανει λαιμαργια να φαω κατι, αλλα ταυτοχρονα σαν εκλεκτικος που ειμαι, ανοιγω το ψυγειο απελπισμενος 19 φορες μηπως τυχον και την 20η εμφανιστει κατι δελεαστικο!! 🙄

Δημοσ.

παντως ο αλγοριθμος της αναζητησης δεν φαινεται να βελτιωνεται. ψαχνω επιμονα κατι που έπρεπε να ειναι στην 1η σελίδα (βαριά στην δευτερη) και δεν το εμφανίζει για κανενα λογο. Νομίζω οτι προωθεί πολύ καποιες σελίδες και χαντακωνει καποιες αλλες. 

  • Like 4
  • Thanks 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Νομίζω οτι προωθεί πολύ καποιες σελίδες και χαντακωνει καποιες αλλες.

Ισχύει. Γι' αυτό κάνω αναζήτηση και με άλλες μηχανές. Μου έχει τύχει συχνά να παίρνω τα αποτελέσματα που θέλω σε Duck και σε Google να είναι ό,τι να 'ναι.

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

παντως ο αλγοριθμος της αναζητησης δεν φαινεται να βελτιωνεται. ψαχνω επιμονα κατι που έπρεπε να ειναι στην 1η σελίδα (βαριά στην δευτερη) και δεν το εμφανίζει για κανενα λογο. Νομίζω οτι προωθεί πολύ καποιες σελίδες και χαντακωνει καποιες αλλες. 

Αυτό που ψάχνεις δεν έχει βελτιστοποιηθεί για τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Οι τόποι αυτοί θα πρέπει να συμπεριλάβουν στο περιεχόμενό τους κάποια meta tags τα οποία "διαβάζουν" οι μηχανές αναζήτησης και σύμφωνα με αυτά αντιστοιχούν στις σελίδες αυτές ratings. Αν δεν υπάρχουν αυτά ή αν είναι άστοχα ορισμένα, το rating πέφτει και το site θα βρεθεί χαμηλότερα στη λίστα με τ' αποτελέσματα.

https://www.searchenginewatch.com/2018/04/04/a-quick-and-easy-guide-to-meta-tags-in-seo/

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

παντως ο αλγοριθμος της αναζητησης δεν φαινεται να βελτιωνεται. ψαχνω επιμονα κατι που έπρεπε να ειναι στην 1η σελίδα (βαριά στην δευτερη) και δεν το εμφανίζει για κανενα λογο. Νομίζω οτι προωθεί πολύ καποιες σελίδες και χαντακωνει καποιες αλλες. 

Ετσι είναι, για αυτό υπάρχει η επιστήμη που λέγεται SEO.

Οποιος πληρώνει υπηρεσίες SEO θα μπει πιο ψηλά.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και επειδή το άρθρο λέει πως εμείς δεν ψάχνουμε τα άλλα αποτελέσματα, αυτό θα σημαίνει και πως υπάρχουν έ;

Απλά εμείς δεν τα κοιτάμε...

Όπως λέμε, "ο Τρούμαν δεν έφευγε πιο μακρυά γιατί μια φοβία για την θάλασσα τον κρατούσε πίσω!"

Περισσότερες πληροφορίες περί του τι πραγματικά συμβαίνει με τις σελίδες αυτές θα το βρείτε

στο βίντεον  "Where Did the Rest of the Internet Go?" από το κανάλι "Truthstream media"

άκου "κάτι που κάνουμε σπάνια"

Speak for yourself editor!

 

 

Επεξ/σία από Cre3p
  • Thanks 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Νομίζω οτι προωθεί πολύ καποιες σελίδες και χαντακωνει καποιες αλλες. 

Δεν ισχύει αυτό, απλά αυτό που ψάχνεις δεν έχει ταξινομηθεί σωστά από αυτόν που το ψάχνεις και κάποιος άλλος έχει κάνει καλύτερη δουλειά στο να καπαρώνει irrelevant keywords κλπ.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ChimairaX είπε

Δεν ισχύει αυτό, απλά αυτό που ψάχνεις δεν έχει ταξινομηθεί σωστά από αυτόν που το ψάχνεις και κάποιος άλλος έχει κάνει καλύτερη δουλειά στο να καπαρώνει irrelevant keywords κλπ.

δεν εχει σημασια η επισκεψιμοτητα?

δηλαδη γραφω bike store portugal και υπαρχει ενα τεραστιο μαγαζι που πουλαει ποδηλατα σε ολη την ευρωπη και κανενα αντιστοιχο του στην χωρα αυτη. πως ειναι δυνατον να μην υπαρχει ουτε στην 5η σελίδα?

Δημοσ.

Άργησε μόνο 15-20 χρόνια να κάνει το αυτονόητο. Σκέψου το facebook κάθε 3 post να έπρεπε να πατήσεις ένα κουμπί για να αλλάξει σελίδα

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, ChimairaX είπε

Δεν ισχύει αυτό, απλά αυτό που ψάχνεις δεν έχει ταξινομηθεί σωστά από αυτόν που το ψάχνεις και κάποιος άλλος έχει κάνει καλύτερη δουλειά στο να καπαρώνει irrelevant keywords κλπ.

Λάθος, ισχύει. Δεν είναι καθαρά θέμα SEO. Υπάρχει bias, και ο αλγόριθμος χαντακώνει σελίδες για πολιτικούς, "hate speech", big business/corporate κ.α. λόγους.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

δεν εχει σημασια η επισκεψιμοτητα?

δηλαδη γραφω bike store portugal και υπαρχει ενα τεραστιο μαγαζι που πουλαει ποδηλατα σε ολη την ευρωπη και κανενα αντιστοιχο του στην χωρα αυτη. πως ειναι δυνατον να μην υπαρχει ουτε στην 5η σελίδα?

Αν θες γράψε ποιό είναι το domain να κάνουμε μία πολύ μικρή ανάλυση, ίσως όντως να μην είναι δουλεμένο σωστά στο SEO. 

Επίσης, εσύ το ψάχνεις αυτό από Ελλάδα. Άλλα αποτελέσματα θα δεις εσύ, και άλλα ο Fernando Santos απ'το ημίχρονο του Benfica - Porto. Είναι και το local SEO που παίζει ρόλο. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, polaki είπε

Αν θες γράψε ποιό είναι το domain να κάνουμε μία πολύ μικρή ανάλυση, ίσως όντως να μην είναι δουλεμένο σωστά στο SEO. 

Επίσης, εσύ το ψάχνεις αυτό από Ελλάδα. Άλλα αποτελέσματα θα δεις εσύ, και άλλα ο Fernando Santos απ'το ημίχρονο του Benfica - Porto. Είναι και το local SEO που παίζει ρόλο. 

ηταν τυχαιο το παραδειγμα αλλα συνηθως με καταστηματα το εχω το προβλημα. το εχω υποψιαστει οτι φταιει η χωρα αλλα δεν σε αφηνει να ψαξεις αλλιως, παντα "ελληνικα" ειναι τα αποτελεσματα. υπαρχει τροπος να ξεχναει προσωρινα οτι εισαι απο ελλαδα και να ψαχνει international?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...