Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tsosmi7 είπε

Προφανώς και χάνετε, προφανώς και δεν μπορεί να σου εγγυηθεί οτι είναι αδιάβροχο, μετά τη δική σου επισκευή ! Κι ας σου στέλνει το επίσημο κιτ.

Για να πούμε και του στραβού το δίκιο δεν το εγγυόταν και ποτέ!

Πιθανή βλάβη από εισχώρηση νερού στη συσκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (από όσο θυμάμαι).

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, AtiX είπε

Αν ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο δεν θα άφηνε τους authorised service providers…

Που η ίδια εγκρίνει και η ίδια προμηθεύει ανταλλακτικά με πολύ υψηλότερη τιμή. Κάτι που στη Samsung δε γίνεται.

Επίσης, ότι γίνει εκτός το κινητό είναι τσεκουρωμένο άσχετα με την ποιότητα του ανταλλακτικού.

  • Super Moderators
Δημοσ.
26 minutes ago, hellghan said:

Που η ίδια εγκρίνει και η ίδια προμηθεύει ανταλλακτικά με πολύ υψηλότερη τιμή. Κάτι που στη Samsung δε γίνεται.

Επίσης, ότι γίνει εκτός το κινητό είναι τσεκουρωμένο άσχετα με την ποιότητα του ανταλλακτικού.

Οπότε εσύ τι προτείνεις; Να υπάρχουν authorized service providers της Α εταιρείας αλλά τα ανταλλακτικά να τα δίνει η Β ή η Γ εταιρεία; Τότε τι authorized θα είναι, με τα ανταλλακτικά τρίτων; 
Πραγματικά, μέσα στη διάθεσή σου να τρολλάρεις ένα θέμα της Apple, σκέφτηκες πριν το γράψεις το παραπάνω; 

Και η διάθεσή σου για spamming και για τρολλάρισμα είναι εμφανής με την αναφορά της Samsung (τι μας νοιάζει τι κάνει η Samsung; Εδώ το topic αφορά την Apple) και φυσικά την μόνιμη επωδό «το κινητό είναι τσεκουρωμένο». Άσε μας εμάς με το τσεκουρωμένο κινητό και απόλαυσε το δικό σου - ό,τι κι αν είναι αυτό, κανείς δεν ενδιαφέρεται. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, paredwse είπε

Οπότε εσύ τι προτείνεις; Να υπάρχουν authorized service providers της Α εταιρείας αλλά τα ανταλλακτικά να τα δίνει η Β ή η Γ εταιρεία; Τότε τι authorized θα είναι, με τα ανταλλακτικά τρίτων; 
Πραγματικά, μέσα στη διάθεσή σου να τρολλάρεις ένα θέμα της Apple, σκέφτηκες πριν το γράψεις το παραπάνω; 

Και η διάθεσή σου για spamming και για τρολλάρισμα είναι εμφανής με την αναφορά της Samsung (τι μας νοιάζει τι κάνει η Samsung; Εδώ το topic αφορά την Apple) και φυσικά την μόνιμη επωδό «το κινητό είναι τσεκουρωμένο». Άσε μας εμάς με το τσεκουρωμένο κινητό και απόλαυσε το δικό σου - ό,τι κι αν είναι αυτό, κανείς δεν ενδιαφέρεται. 

Το τρολλ που το είδες; αν είσαι φαν μποι της apple είναι πρόβλημα δικό σου.

Η Apple έχει το χειρότερο σέρβις από τις μεγάλες εταιρείες είτε το κάνει η ίδια είτε αφορά συμπεριφορά σε τρίτους.

Οι τακτικές που χρησιμοποιεί η ίδια η εταιρεία για να κόψει το 3rd party service είναι ακραίο. Για αυτό και υπάρχει το right to repair.

Έχεις σκεφτεί γιατί υπάρχουν ΜΟΝΟ γνήσια ανταλλακτικά Samsung στην αγορά και κανένα γνήσιο στην Apple;

Όσο αφορά το ποία εταιρεία θα με προμηθεύει γνήσια ανταλλακτικά δε με νοιάζει.

Με ΝΟΙΑΖΕΙ που η εταιρεία δεν τα προμηθεύει και κλειδώνει τα κινητά αν ΔΕΝΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΣ.

 

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, hellghan said:

Το τρολλ που το είδες; αν είσαι φαν μποι της apple είναι πρόβλημα δικό σου.

Η Apple έχει το χειρότερο σέρβις από τις μεγάλες εταιρείες είτε το κάνει η ίδια είτε αφορά συμπεριφορά σε τρίτους.

Οι τακτικές που χρησιμοποιεί η ίδια η εταιρεία για να κόψει το 3rd party service είναι ακραίο. Για αυτό και υπάρχει το right to repair.

Έχεις σκεφτεί γιατί υπάρχουν ΜΟΝΟ γνήσια ανταλλακτικά Samsung στην αγορά και κανένα γνήσιο στην Apple;

Όσο αφορά το ποία εταιρεία θα με προμηθεύει γνήσια ανταλλακτικά δε με νοιάζει.

Με ΝΟΙΑΖΕΙ που η εταιρεία δεν τα προμηθεύει και κλειδώνει τα κινητά αν ΔΕΝΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΣ.

 

 

Ωραία, τώρα ξαφνικά 'θυμήθηκες' ότι η Apple έχει το χειρότερο σέρβις από τις μεγάλες εταιρείες - γιατί άραγε; Γιατί το λες εσύ; Ή γιατί στο είπε ένας φίλος/μια φίλη; Κανά στοιχείο έχουμε; Μήπως τα έχεις εσύ και τα κρατάς απόρρητα;

Πετάμε και το «right to repair» γιατί το'χουμε ακούσει κάπου. Το οποίο υπάρχει μεν ως ΑΙΤΗΜΑ αλλά όχι ως νομοθετημένο δικαίωμα. Αλλά κατά τη γνώμη σου 'υπάρχει'. Έτσι, γενικώς...

Δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχουν 'γνήσια ανταλλακτικά' (οξύμωρο από μόνο του) οποιασδήποτε εταιρείας (σου θυμίζω, εδώ γράφουμε για συγκεκριμένο πρόγραμμα της Apple) - προσπαθώ να συνέλθω ακόμη από την 'καινοτόμο ιδέα' σου, οι επίσημοι service providers μιας εταιρείας να προμηθεύονται ανταλλακτικά από άλλες εταιρείες! :D
Πήγαινε στην Audi και ζήτα τους να προμηθευτούν ανταλλακτικά από την Volvo, έχουν κι αυτοί δικαίωμα να γελάσουν! 

Παρεμπιπτόντως, λάθος στα έχουν πει: τα κινητά της Apple δεν κλειδώνουν αν δεν πάνε στο επίσημο service, έχω επισκευάσει και iPhone και iPad σε μη εξουσιοδοτημένο service και δουλεύουν μια χαρά. Εάν βέβαια πανε να πειράξουν το TouchID ή το FaceID, προφανώς το κινητό θα 'κλειδώσει' και πολύ καλά θα κάνει, για λόγους ασφαλείας - ελπίζω να μην χρειάζεται να στο εξηγήσω αυτό, θέλω να πιστεύω ότι μέχρι εκεί μπορείς να αντιληφθείς.

  • Like 1
Δημοσ.

Ώπα. Τι κωλοτούμπα είναι αυτή; Μάλλον ζόρισαν τα πράγματα με το device obsolence και την κριτική που δεχόταν για το κλειστό κύκλωμα προμηθευτών & ανταλλακτικών και βρήκε τρόπο να γυρίσει το πρόβλημα σε ευκαιρία.

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, paredwse είπε

Ωραία, τώρα ξαφνικά 'θυμήθηκες' ότι η Apple έχει το χειρότερο σέρβις από τις μεγάλες εταιρείες - γιατί άραγε; Γιατί το λες εσύ; Ή γιατί στο είπε ένας φίλος/μια φίλη; Κανά στοιχείο έχουμε; Μήπως τα έχεις εσύ και τα κρατάς απόρρητα;

Πετάμε και το «right to repair» γιατί το'χουμε ακούσει κάπου. Το οποίο υπάρχει μεν ως ΑΙΤΗΜΑ αλλά όχι ως νομοθετημένο δικαίωμα. Αλλά κατά τη γνώμη σου 'υπάρχει. Έτσι, γενικώς...

Δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχουν 'γνήσια ανταλλακτικά' (οξύμωρο από μόνο του) οποιασδήποτε εταιρείας (σου θυμίζω, εδώ γράφουμε για συγκεκριμένο πρόγραμμα της Apple) - προσπαθώ να συνέλθω ακόμη από την 'καινοτόμο ιδέα' σου, οι επίσημοι service providers μιας εταιρείας να προμηθεύονται ανταλλακτικά από άλλες εταιρείες! :D
Πήγαινε στην Audi και ζήτα τους να προμηθευτούν ανταλλακτικά από την Volvo, έχουν κι αυτοί δικαίωμα να γελάσουν! 

Παρεμπιπτόντως, λάθος στα έχουν πει: τα κινητά της Apple δεν κλειδώνουν αν δεν πάνε στο επίσημο service, έχω επισκευάσει και iPhone και iPad σε μη εξουσιοδοτημένο service και δουλεύουν μια χαρά. Εάν βέβαια πανε να πειράξουν το TouchID ή το FaceID, προφανώς το κινητό θα 'κλειδώσει' και πολύ καλά θα κάνει, για λόγους ασφαλείας - ελπίζω να μην χρειάζεται να στο εξηγήσω αυτό, ελπίζω ότι μέχρι εκεί μπορείς να αντιληφθείς.

Είδες που πετάς ότι νάνε από μόνος σου σε προσωπικό επίπεδο χωρίς να γνωρίζεις τον άλλον;

Έχει το χειρότερο ΕΠΙΣΗΜΟ σέρβις και σε τιμές και σε τρόπο λειτουργίας και σε χρόνους από τις υπόλοιπες μεγάλες εταιρίες για αυτό και οι περισσότεροι πελάτες της προτιμάνε ΟΕΜ και 3rd party.

Είναι η δουλεία μου και γνωρίζω πολύ καλύτερα από εσένα το συγκεκριμένο κομμάτι γιατί με όλες έχω συνεργαστεί.

Το right to repair αφορά τη δυνατότητα να μπορεί ο καταναλωτής να επισκευάσει τη συσκευή του.

Αυτό σιγα σιγα θα γίνει και νομοθετημένο δικαίωμα, είναι μεγάλη κουβέντα το συγκεκριμένο και εκτός του συγκεκριμένου θέματος. Εκτός του σημείου όπου αφορά το Self Service. Ακόμα και μόνος σου να κάνεις την επισκευή θα χρειαστείς να μιλήσεις με τεχνικό της Apple για τα μηνύματα που θα βγάζει περί γνησιότητας ανταλλακτικού σε ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.

Δε μίλησα να πάει η Apple να τα πάρει από αλλού ( αν και αν δεν τρολλάρεις από άλλου τα παίρνει, δεν τα φτιάχνει αυτή άλλες εταιρείες τα φτιάχνουν) είπα πως εγώ δε βρίσκω λόγο να τα παίρνω από την Apple ΜΟΝΟ.

Επειδή εσένα στα έχουν πει λάθος πάμε μια εξήγηση και σε αυτό.

1) Το κλείδωμα του  face id/touch id αν χαλάσει κάποιο από τα module τους είναι καθαρά τακτική της Apple για να σε αναγκάζει να πας σε αυτούς και δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια. Το πρόσωπο σου/ δακτυλικό αποτύπωμα αποθηκεύεται στη CPU. Είναι σαν να έχω πρόβλημα στα μάτια μου εγώ και να πάω να "αλλάξω" συμβατά μάτια για να βλέπω και ο εγκέφαλος μου να λέει "μπα δεν τα αναγνωρίζω δε βλέπεις (στο λέω παράδειγμα μην το πάρεις απόλυτα )

Προσπάθησε στο iphone 13 Να κλειδώσει το face id και στις οθόνες και έφαγε τις μηνύσεις της και το αφαίρεσε με patch.

2) θα δεκτώ έως ένα βαθμό να είναι κλειδωμένα αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεκτώ τα ακόλουθα.

α) χάνεις το true tone αν γίνει αλλαγή οθόνης.

β) χάνεις υγεία μπαταρίας αν αλλάξεις μπαταρία από xs και πάνω και δεν μπορείς να αλλάξεις μπαταρία αν δεν έχει γράψει σέρβις το κινητό

γ) κλειδώνει η κάμερα ( μονο της εφαρμογής του iphone) από Iphone 12 Και πάνω

δ)iphone 12 χαλάνε τα ακουστικά και πας 150€ για αλλαγή ακουστικού ή 80€ και χάνεις face id σε μη εξουσιοδοτημένο έτσι, χωρίς λόγο.

 

Δεν έχεις καταλάβει πως τα συγκεκριμένα πράγματα είναι εναντίων των καταναλωτών

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 hours ago, hellghan said:

Είδες που πετάς ότι νάνε από μόνος σου σε προσωπικό επίπεδο χωρίς να γνωρίζεις τον άλλον;

Έχει το χειρότερο ΕΠΙΣΗΜΟ σέρβις και σε τιμές και σε τρόπο λειτουργίας και σε χρόνους από τις υπόλοιπες μεγάλες εταιρίες για αυτό και οι περισσότεροι πελάτες της προτιμάνε ΟΕΜ και 3rd party.

Είναι η δουλεία μου και γνωρίζω πολύ καλύτερα από εσένα το συγκεκριμένο κομμάτι γιατί με όλες έχω συνεργαστεί.

Το right to repair αφορά τη δυνατότητα να μπορεί ο καταναλωτής να επισκευάσει τη συσκευή του.

Αυτό σιγα σιγα θα γίνει και νομοθετημένο δικαίωμα, είναι μεγάλη κουβέντα το συγκεκριμένο και εκτός του συγκεκριμένου θέματος. Εκτός του σημείου όπου αφορά το Self Service. Ακόμα και μόνος σου να κάνεις την επισκευή θα χρειαστείς να μιλήσεις με τεχνικό της Apple για τα μηνύματα που θα βγάζει περί γνησιότητας ανταλλακτικού σε ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.

Δε μίλησα να πάει η Apple να τα πάρει από αλλού ( αν και αν δεν τρολλάρεις από άλλου τα παίρνει, δεν τα φτιάχνει αυτή άλλες εταιρείες τα φτιάχνουν) είπα πως εγώ δε βρίσκω λόγο να τα παίρνω από την Apple ΜΟΝΟ.

Επειδή εσένα στα έχουν πει λάθος πάμε μια εξήγηση και σε αυτό.

1) Το κλείδωμα του  face id/touch id αν χαλάσει κάποιο από τα module τους είναι καθαρά τακτική της Apple για να σε αναγκάζει να πας σε αυτούς και δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια. Το πρόσωπο σου/ δακτυλικό αποτύπωμα αποθηκεύεται στη CPU. Είναι σαν να έχω πρόβλημα στα μάτια μου εγώ και να πάω να "αλλάξω" συμβατά μάτια για να βλέπω και ο εγκέφαλος μου να λέει "μπα δεν τα αναγνωρίζω δε βλέπεις (στο λέω παράδειγμα μην το πάρεις απόλυτα )

Προσπάθησε στο iphone 13 Να κλειδώσει το face id και στις οθόνες και έφαγε τις μηνύσεις της και το αφαίρεσε με patch.

2) θα δεκτώ έως ένα βαθμό να είναι κλειδωμένα αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεκτώ τα ακόλουθα.

α) χάνεις το true tone αν γίνει αλλαγή οθόνης.

β) χάνεις υγεία μπαταρίας αν αλλάξεις μπαταρία από xs και πάνω και δεν μπορείς να αλλάξεις μπαταρία αν δεν έχει γράψει σέρβις το κινητό

γ) κλειδώνει η κάμερα ( μονο της εφαρμογής του iphone) από Iphone 12 Και πάνω

δ)iphone 12 χαλάνε τα ακουστικά και πας 150€ για αλλαγή ακουστικού ή 80€ και χάνεις face id σε μη εξουσιοδοτημένο έτσι, χωρίς λόγο.

 

Δεν έχεις καταλάβει πως τα συγκεκριμένα πράγματα είναι εναντίων των καταναλωτών

Για να το κλείσουμε το θεματάκι καθώς, από διασκεδαστικός, έγινες γραφικός. 

1. Το κλείδωμα του FaceID/TouchID φυσικά και έχει να κάνει με την ασφάλεια του κινητού και των δεδομένων μου - αν το χάσω δεν θέλω ο κάθε τυχάρπαστος (κλέφτης ή κλεπταποδόχος) να πάει στο κάθε τυχάρπαστο service και να ξεκλειδώσει το κινητό μου. Νόμιζα ότι αυτό είναι προφανές, ακόμα και για εσένα. Φευ... 

2. Το right to repair δεν είναι (ακόμη τουλάχιστον) νομοθετημένο δικαίωμα - χαίρομαι που το αντιλαμβάνεσαι και το αναγνωρίζεις Οπότε όταν προηγουμένως έγραφες "υπάρχει και το right to repair" μάλλον έγραφες ανακρίβειες (για να το πω ευγενικά). 

3. Το ότι η Apple έχει το "χειρότερο ΕΠΙΣΗΜΟ σέρβις και σε τιμές και σε τρόπο λειτουργίας και σε χρόνους από τις υπόλοιπες μεγάλες εταιρίες" είναι άποψη σου. Το ότι η δουλειά σου είναι το service (όχι της Apple προφανώς...) δεν μου λέει τίποτα - μπαρδόν κι όλας. 

4. Last but not least: “Δε μίλησα να πάει η Apple να τα πάρει από αλλού ( αν και αν δεν τρολλάρεις από άλλου τα παίρνει, δεν τα φτιάχνει αυτή άλλες εταιρείες τα φτιάχνουν) είπα πως εγώ δε βρίσκω λόγο να τα παίρνω από την Apple ΜΟΝΟ.“
Από το «[ανταλλακτικά] Που η ίδια εγκρίνει και η ίδια προμηθεύει ανταλλακτικά με πολύ υψηλότερη τιμή.» στο «εγώ δεν βρίσκω λόγο να τα παίρνω από την Apple ΜΟΝΟ» μια κωλοτούμπα δρόμος. ;)

Δεν επανέρχομαι, η εμπάθεια σου είναι πλέον ξεκάθαρη. :)

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, paredwse είπε

Για να το κλείσουμε το θεματάκι καθώς, από διασκεδαστικός, έγινες γραφικός. 

1. Το κλείδωμα του FaceID/TouchID φυσικά και έχει να κάνει με την ασφάλεια του κινητού και των δεδομένων μου - αν το χάσω δεν θέλω ο κάθε τυχάρπαστος (κλέφτης ή κλεπταποδόχος) να πάει στο κάθε τυχάρπαστο service και να ξεκλειδώσει το κινητό μου. Νόμιζα ότι αυτό είναι προφανές, ακόμα και για εσένα. Φευ... 

2. Το right to repair δεν είναι (ακόμη τουλάχιστον) νομοθετημένο δικαίωμα - χαίρομαι που το αντιλαμβάνεσαι και το αναγνωρίζεις Οπότε όταν προηγουμένως έγραφες "υπάρχει και το right to repair" μάλλον έγραφες ανακρίβειες (για να το πω ευγενικά). 

3. Το ότι η Apple έχει το "χειρότερο ΕΠΙΣΗΜΟ σέρβις και σε τιμές και σε τρόπο λειτουργίας και σε χρόνους από τις υπόλοιπες μεγάλες εταιρίες" είναι άποψη σου. Το ότι η δουλειά σου είναι το service (όχι της Apple προφανώς...) δεν μου λέει τίποτα - μπαρδόν κι όλας. 

4. Last but not least: “Δε μίλησα να πάει η Apple να τα πάρει από αλλού ( αν και αν δεν τρολλάρεις από άλλου τα παίρνει, δεν τα φτιάχνει αυτή άλλες εταιρείες τα φτιάχνουν) είπα πως εγώ δε βρίσκω λόγο να τα παίρνω από την Apple ΜΟΝΟ.“
Από το «[ανταλλακτικά] Που η ίδια εγκρίνει και η ίδια προμηθεύει ανταλλακτικά με πολύ υψηλότερη τιμή.» στο «εγώ δεν βρίσκω λόγο να τα παίρνω από την Apple ΜΟΝΟ» μια κωλοτούμπα δρόμος. ;)

Δεν επανέρχομαι, η εμπάθεια σου είναι πλέον ξεκάθαρη. :)

1. Τα δεδομένα του FaceID/Touch ID δηλαδή το πρόσωπο σου ή το δάκτυλο σου είναι κρυπτογραφημένα ΤΟΠΙΚΑ στη cpu του iphone. Ούτε η Apple δεν έχει πρόσβαση εκεί. Είτε αλλάξεις κάμερα είτε αλλάξεις τον αισθητήρα εγγύτητας πάλι θα θέλει το δικό σου πρόσωπο για να ξεκλειδώσει. Είσαι γραφικός όταν μιλάς για ασφάλεια δεδομένων ενώ μιλάμε για ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

21 ώρες πριν, Karelia97 είπε

 

4. Δες τι βίντεο που αγνόησες για να κοντραριστείς χωρίς λόγο.

9 ώρες πριν, hellghan είπε

Οι τακτικές που χρησιμοποιεί η ίδια η εταιρεία για να κόψει το 3rd party service είναι ακραίο. Για αυτό και υπάρχει το right to repair.

 

2. Αυτό γράφω και δεν είναι καθόλου ανακρίβεια για τον πόλεμο που κάνει στο 3rd party service τόσο στα Iphone αλλά και στα macbook για να αναγκάζει τον κόσμο να αγοράζει καινούργια.  Ναι το κάνει ΜΟΝΟ Η APPLE Και ήταν συγκεκριμένη απάντηση σε συγκεκριμένο σχόλιο. Εσύ το αναφέρεις χωρίς λόγο

3. Είναι η δουλειά μου και όχι δεν είναι άποψη μου, είναι γεγονότα. Μπορείς να τα ψάξεις και μόνος σου.

Αυτό που συνεχίζεις να μη θες να καταλάβεις είναι πως δεν έχω έχθρα με την Apple. Υπάρχουν εταιρείες με καλό after service και υπάρχουν εταιρείες με κακό service.

Η yamaha έχει σκυλιά σκούτερ αλλά το σέρβις είναι ακριβό, της Sym χαλάνε ποιο εύκολα αλλά το σέρβις της είναι ποιο οικονομικό.

Διαλέγεις τι θες και παίρνεις. ΑΛΛΑ να ξέρεις τα ελαττώματα της κάθε εταιρείας

Επεξ/σία από hellghan
Δημοσ.

Είναι ένα καλό πρώτο βήμα αλλά έχει μέλλον ακόμη. Όντως το κλείδωμα του Faceid δεν σχετίζεται με την ασφάλεια καθώς όλα τα στοιχεία κλειδώματος αποθηκεύονται στη cpu. Θα μπορούσε το κλείδωμα να γίνει με άλλον τρόπο, αλλά γιατί να έχεις καβάντζα ανταλλακτικά από το χαλασμένο κινητό σου για το καινούργιο; Και αυτό δεν θα αλλάξει για να μην μπορούν να κάνουν αλλαγές τα καταστήματα service καθώς δεν μπορείς να δηλώσεις id ανταλλακτικού για συγκεκριμένο imei.

Αυτό είναι καθαρά για να οδηγεί την επισκευή όπως επιθυμεί. Δικαίωμά της μέχρι να ξεκαθαρίσει όλο αυτό με το right to repair και να γίνει νομοθέτημα. Αλλά έχοντας δουλέψει σε κατάστημα service και από τα groups τέτοιων καταστημάτων στην Αμερική βλέπω ότι πραγματικά οι περισσότεροι πελάτες είναι συσκευές Apple. Όχι ότι χαλάνε περισσότερο ή πιο γρήγορα, αλλά 1)Στο 98% των περιπτώσεων χαρακτηρίζοντας μη επισκευάσιμες οι συσκευές και έτσι γινόταν πρόταση για αντικατάσταση με αρκετά χρήματα, 2)Υπήρχαν γνήσια ανταλλακτικά από συσκευές δωρητές. Τώρα το 2ο απλά το βγάζει από την εικόνα η Apple (βασικά όχι τώρα από τότε που ξεκίνησε το κλείδωμα με το faceid).

Δημοσ.
Στις 8/12/2022 στις 12:21 ΠΜ, agnostos13 είπε

Για να πούμε και του στραβού το δίκιο δεν το εγγυόταν και ποτέ!

Πιθανή βλάβη από εισχώρηση νερού στη συσκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (από όσο θυμάμαι).

Και καλά κάνει και δεν το εγγυάται, κατά τη γνώμη μου.
Δεν μπορεί να ξέρει τι έχει κάνει ο καθένας και πως έχει χρησιμοποιήσει τη συσκευή του. Μερικοί ακούνε και διαβάζουν για αδιαβροχοποίηση και χρησιμοποιούν τη συσκευή ως υποβρύχια κάμερα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...