Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Δουλεύω στο r&d για αυτοκίνητα που θα βγουν στον δρόμο το 2024 για μιας από τις top 5 εταιρίες στον κόσμο. Αν χρειαστώ ειδικούς, ρωτάω στο γραφείο τους συναδέλφους μου. 

Μεγα λαθος .Οτι δεν παρει την εγκριση του ινσομνια ειναι λαθος 😛

  • Like 1
  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SeriesX είπε

Varta ξεvarta ολες αυτες ψωφανε! Η δικια μου 9 χρονια και ειναι μπομπα...

Καλά εννοείται και μακαρι να μη χαλάσει φίλε..παράδειγμα έφερα μη βαράς..Ελπίζω να αλλάξες στην ανάκληση την πολλαπλή εισαγωγής, κρεμαγιερα και βαλβίδα egr...

Επεξ/σία από sarakats85
Δημοσ.
Στις 6/12/2022 στις 6:25 ΜΜ, dpolal είπε

 

Στο POLO έγινε αντικατάσταση στα 3,5 χρόνια καθώς μία μέρα η μπαταρία απλά πέθανε ξαφνικά και δεν έπαιρνε μπροστά ούτε με καλώδια.

 

Περίεργο αν και μπορεί να συμβεί, συνήθως πριν πεθάνει η μπαταρία σταματάει να δουλεύει το Start and Stop αρκετο καιρό πριν. Ακόμα και αν το αγνοήσεις και οδηγάς χωρίς Start and Stop μπορεί να αντέξει ίσως άλλο ένα χρόνο. Μήπως ξεχάσες κάτι στο αυτοκίνητο που τραβάει ρεύμα? Αν και τα καινούργια σβήνουν τα πάντα μετά από λίγη ώρα ( ράδιο,φώτα κτλ κτλ)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, mak3don είπε

Περίεργο αν και μπορεί να συμβεί, συνήθως πριν πεθάνει η μπαταρία σταματάει να δουλεύει το Start and Stop αρκετο καιρό πριν. Ακόμα και αν το αγνοήσεις και οδηγάς χωρίς Start and Stop μπορεί να αντέξει ίσως άλλο ένα χρόνο. Μήπως ξεχάσες κάτι στο αυτοκίνητο που τραβάει ρεύμα? Αν και τα καινούργια σβήνουν τα πάντα μετά από λίγη ώρα ( ράδιο,φώτα κτλ κτλ)

Όχι, κανένα πρόβλημα πριν.
Επιστροφή, παρκάρισμα και σβήσιμο το βράδυ και το επόμενο πρωί άνοιγε το αυτόματο κλείδωμα, έδινε ρεύμα στο ταμπλό αλλά η μίζα νεκρή.

Η οδική που ήρθε δεν κατάφερε ούτε αυτή να το βάλει μπροστά με καλώδια και τελικά στην αντιπροσωπεία που το πήγαν είπαν ότι αλλάχθηκε μόνο η μπαταρία και δούλεψε κανονικά.

Επεξ/σία από dpolal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sarakats85 είπε

Καλά εννοείται και μακαρι να μη χαλάσει φίλε..παράδειγμα έφερα μη βαράς..Ελπίζω να αλλάξες στην ανάκληση την πολλαπλή εισαγωγής, κρεμαγιερα και βαλβίδα egr...

Σου λέει η bmw δεν φτάνει που δίνω ένα αμάξι που ανά πάσα στιγμή καίγεται σαν τον καρνάβαλο στην Πάτρα, ας του βάλω μια καλη μπαταριούλα τουλάχιστον να μην μείνει απ' αυτό.

Επεξ/σία από ideal09
Δημοσ.
2 ώρες πριν, RcManiac είπε

Με το start stop κερδίζεις 4%-9% καύσιμο. 

Ίσως υπό πολύ συγκεκριμένες συνθήκες, με σημαντικές σε διάρκεια στάσεις, κ.λπ. Αλλά με τις συνθήκες που επικρατούν στην πλειοψηφία των καθημερινών μετακινήσεων το (όποιο) κέρδος δε γίνεται αντιληπτό.

Ένα μέσο αμάξι που κάνει κατά μ.ο. 600 χλμ στο γέμισμα, αν κλείσει μόνιμα το start - stop θα πέσει... στα 550 χλμ (με το 9%), άντε βία 575 χλμ (με το 4%); Καλά θα 'ταν να ίσχυε!

:P

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ίσως υπό πολύ συγκεκριμένες συνθήκες, με σημαντικές σε διάρκεια στάσεις, κ.λπ. Αλλά με τις συνθήκες που επικρατούν στην πλειοψηφία των καθημερινών μετακινήσεων το (όποιο) κέρδος δε γίνεται αντιληπτό.

Ακριβώς αυτό που λέει δηλαδή...Υπό συγκεκριμένες συνθήκες και σημαντικές στάσεις, πάει στο 9% που γίνεται αντιληπτό, υπό γενικές συνθήκες θα είναι πιο κοντά στο 4%. Αν το αμάξι σου αντί για 100€ βενζίνη έκαψε 96, χωρίς εκτεταμμένες μετρήσεις και δοκιμές, δεν μπορείς να το αντιληφθείς.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Όταν είναι κρύο βουλώνει δηλαδή σε μικρές καθημερινές κοντινές διαδρομές 

Οταν είναι ζεστό όχι 

Οταν είναι ζεστό τα καυσαέρια δε βγαίνουν από την εξάτμιση; το dpf βουλώνει από την αιθαλη. Στο ρελαντί η θερμοκρασία των κεραμικών πέφτει με αποτέλεσμα να μένουν μέσα στο φίλτρο κ να μην καίγονται. 

Δημοσ.
On 07/12/2022 at 14:44, nova_centurion said:

Σε νέο αυτοκίνητο με την εργοστασιακή μπαταρία κανένα πρόβλημα εκτός αν είσαι σε μποτιλιάρισμα χοντρό για ώρα οπότε το απενεργοποιείς.

Οταν έλθει το πλήρωμα του χρόνου και αλλάξεις την εργοστασιακή μπαταρία το απενεργοποιείς διότι ακόμη κι αν πάρεις μπαταρία για start stop θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου ΟΤΙ στο 90%+ των μαρκών η εργοστασιακή μπαταρία είναι κλάσεις καλύτερη από την καλύτερη μπαταρία που μπορείς να αγοράσεις από το εμπόριο (συμπεριλαμβανομένης και της αντιπροσωπείας). Δυστυχώς για εμάς τους καταναλωτές οι μπαταρίες που κυκλοφορούν έχουν κατώτερες προδιαγραφές από αυτές που φτιάχνουν οι ίδιοι κατασκευαστές για τα εργοστάσια.

Οι αυτοκίνητο βιομηχανίες δεν φτιάχνουν μπαταριες δίνουν προδιαγραφές, επι της ουσιας δεν φτιάχνουν πολλα in house που λεμε στο χωριο μου, υπαρχουν χιλιαδες  oem εταιρίες που κατασκευαζουν κομμάτια... Κανονικα συναρμολογηση κανουν και οχι κατασκευή αλλα τεσπα... Εγω στο Kadjar  μετα απο 40 χιλιαδες περιπου ενεργοποιημενο  το start & stop δεν εχω καποιο θεμα μεχρι στιγμης μου την σπαει πολλες φορες οταν σταματαω στα φαναρια και ανοιγουν γρηγορα και η μαλακια σβήνει ξεκιναει αμέσως 

Δημοσ.

Από πού ψωνίζετε μπαταρίες ρε παλουκάρια; Εμένα οι Varta πριν μου ψόφησε στα 2 χρόνια νταν, και η Bosch τώρα στον τρίτο χρόνο είναι ετοιμοθάνατη. Δε θα βγάλει το χειμώνα αν πιάσουν τα κρύα. Σκουπιδαριό. (νομίζω βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο;)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, lordvec είπε

Από πού ψωνίζετε μπαταρίες ρε παλουκάρια; Εμένα οι Varta πριν μου ψόφησε στα 2 χρόνια νταν, και η Bosch τώρα στον τρίτο χρόνο είναι ετοιμοθάνατη. Δε θα βγάλει το χειμώνα αν πιάσουν τα κρύα. Σκουπιδαριό. (νομίζω βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο;)

τι να σου πω εμενα απο μαμά το 2012 είχε μια bosh agm δεν θυμαμαι ποια ακριβός παντος ηταν 61 Ah 561A cca, το 2017 σεπτεμβριο σταμάτησε να λειτουργεί start and stop δεν περίμενα να πεθάνει και την άλλαξα 10 γεναρι του 2018,  με μια bosh S5A05 AGM 60Ah και CCA 680A που ουσιαστικά ήταν το ποιο καινουργιο μοντέλο από αυτό που φοράω και τώρα όπου ναναι παω για αλλαγη και αυτη που φοράω (δλδ παω για τριτη μπαταρια)

το αυτοκίνητο κινείται περιπου 1  φορα την εβδομάδα (σηνηθος δυο φορές το μήνα κάνει πολλά χιλομετρα της άλλες 2 τοπικά καμία 50 60 )

πάντα πριν απο τα κρύα κάνω μια πλήρες φόρτιση της μπαταρίας (την βγάζω την πάω σπίτι την φορτίζω)

αυτα γενικά χοντρικά χοντρικά αντέχει 5 χρονια αν το αμάξι κάθε μέρα κουνούσα θα έβγαζε ανετα 7 χρονια

μπαταρια οσες φορές χρειάστηκε να παρω παντα κοιτάω ποιος ειναι ο επίσημος και παιρνω απο εκει και ας ειναι ποιο ακριβα

Επεξ/σία από Black Demis
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, sarakats85 είπε

Καλά εννοείται και μακαρι να μη χαλάσει φίλε..παράδειγμα έφερα μη βαράς..Ελπίζω να αλλάξες στην ανάκληση την πολλαπλή εισαγωγής, κρεμαγιερα και βαλβίδα egr...

Πιωμενος εισαι ? Μονο για τον ελεγχο ψυγειου ειχα ανακληση οπου το ειχα παει πριν 4-5 χρονια. 

Στο οποιο εβαλαν μια μικροκαμερα και μου ειπαν οτι ειναι οκ! 

Απλα η εγγυηση για το συγκεκριμενο ανταλλακτικο ειναι για παντα. Εαν παθει κατι θα μου βαλουμε νεο και θα πληρωσω μονο την εργασια. 

  • Confused 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, sarakats85 είπε

Καλά εννοείται και μακαρι να μη χαλάσει φίλε..παράδειγμα έφερα μη βαράς..Ελπίζω να αλλάξες στην ανάκληση την πολλαπλή εισαγωγής, κρεμαγιερα και βαλβίδα egr...

ανάκληση γινεται βάση vin βλέπουν σε ποιο vin ανταλλακτικά ποιας σειρα μπήκαν βάση ημερομηνίας παραγωγής.....

ετσι ανακληση γινεται μόνο σε οχήματα που επηρεάζονται και οχι σε ολα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, SeriesX είπε

Πιωμενος εισαι ? Μονο για τον ελεγχο ψυγειου ειχα ανακληση οπου το ειχα παει πριν 4-5 χρονια. 

Στο οποιο εβαλαν μια μικροκαμερα και μου ειπαν οτι ειναι οκ! 

Απλα η εγγυηση για το συγκεκριμενο ανταλλακτικο ειναι για παντα. Εαν παθει κατι θα μου βαλουμε νεο και θα πληρωσω μονο την εργασια. 

Εσύ σίγουρα αγενής...κακώς σε ενημερώσα.Αποκτηστε τρόπους ορισμένοι για τα τυπικά τουλαχιστον έρχονται και γιορτές.

 

Σχετικά με το vin number κανείς λάθος και δεν το σχολιάζω γιατί θέλει ανάλυση μιας και η δουλειά μου ειναι μέσα στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων.. Περιληπτικά θα σου πω πως  είναι η παπάντζα των αντιπροσώπων και των εταιρειών να μην βάζουν στις ανακλήσεις αυτοκινήτα παρά μόνο με σοβαρά προβλήματα τα οποία δεν παραβλέπονται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πρέπει να ξερεις οτι στο  Insomnia δεν σχολιάζουμε ποτέ αρνητικά τα  BMW ειδικά τα diesel.  Ειναι νόμος οτι

1) Δεν σπάνε, και δεν παρουσιαζουν ποτέ ζημιές. Οσοι λένε το αντίθετο είναι απλά κακεντρεχείς και κακόπιστοι

2) Δεν καινε παρά ελάχιστο πετρέλαιο, πολύ λιγότερο και από αυτό που ανακοινωνει ο κατασκευαστής. Ειδικά στην Ελλάδα.

3) Δεν αλλάζουμε ποτέ λάδια, αντε καθε 2 χρόνια και με το ζορι. Φιλτρο πετρελαίου ; Τι ειναι αυτό ;

4) Στο service  δινουμε μέχρι 100-150 Ευρώ (αντιπροσωπεία εννοείται) γιατί ως γνωστόν το αυτοκίνητο δεν παθαίνει τίποτα. Αρκεί που το πηγαίνουμε και σφραγιζουν το βιβλιαράκι

5) Ολα τα αλλα αυτοκίνητα ειναι ανάξια σχολιασμού και οι κατοχοί τους πτωχοί θνητοί...

 

Αντε καλές γιορτές !

 

Επεξ/σία από prometheas
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...