Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Γνωρίζεις πως δουλεύει το DPf?

Απλά λες ασυναρτησίες και με κατηγορείς αλλά δεν πέφτω στο επίπεδο σου ούτε στην υπολοίπων 

Διάβασε το τελευταίο άρθρο εσένα αυτό σε επηρέασε.

Ναι γνωρίζω πολύ καλά πως δουλεύει, αν διάβαζες το δεύτερο άρθρο που δεν το διάβασες αναφέρει ξεκάθαρα τα αρνητικά του του dpf όταν κάνει αναγέννηση. Αλλά δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις. Ασυναρτησίες και ανακρίβειες λες μόνο εσύ.

Εδώ ο κόσμος δεν δουλεύει όπως στο μαγαζάκι σου (αν έχεις συνεργείο) που βρίσκεις τον κάθε κακομοίρη και του λες εγώ ξέρω. Εδώ ο λόγος σου ότι ξέρεις (όπως και ο δικός μου) έχει την ίδια αξία με την πρωινή κλ@νι@ σου.

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Που έγραψα εγώ ότι δεν έχω DPF?

Δεν είπα ότι το έβγαλες αλλά δεν περίμενα να ξέρεις να κάνεις και σοβαρή ανάγνωση. Εδώ δεν καταλαβαίνεις τα σχόλια στο insomnia, έκατσες διάβασες και papers για να καταλάβεις πως λειτουργεί το dpf και το έβγαλες και άχρηστο; Προφανώς και δεν προσφέρει κάτι στον ιδιοκτήτη εκτός από καθαρότερα καυσαέρια αν τύχει να τα εισπνέει. Για λόγους emissions έχει βγει το φίλτρο.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

Βαριέμαι να διαβάσω 5 σελίδες τσακωμούς 😀 οποτε απλα παραθέτω την δικη μου εμπειρία

Honda Civic 1.6 Diesel του 2014.

1) Με το που σταματήσω στο φανάρι σβήνει. κάποιες φορές είναι αρκετά σπαστικό γιατί καταλαβαίνω ότι θα σταματήσω για 1-2 δευτερόλεπτα, όποτε μηχανικά δεν βάζω καν νεκρά για να μη σβησει

2) Έχω αλλάξει 2 φορές μπαταρία, και είναι και πανάκριβη λόγω του ότι το σύστημα έχει απαιτησεις

Δεν ξέρω τι έχω γλιτώσει από κατανάλωση τα τελευταία 9 χρόνια, έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο έχει πολύ χαμηλή.

Σίγουρα δεν έχεις γλιτώσει ούτε τα λεφτά από το 1/4 της μιας μπαταρίας 

Μονο με κάποιο πλάγιο να το αποφεύγεις όπως λες πχ όταν σταματάς να έχεις πατημένο συμπλέκτη αν είναι για λίγο 

1 λεπτό πριν, ideal09 είπε

Δεν είπα ότι το έβγαλες αλλά δεν περίμενα να ξέρεις να κάνεις και σοβαρή ανάγνωση. Εδώ δεν καταλαβαίνεις τα σχόλια στο insomnia, έκατσες διάβασες και papers για να καταλάβεις πως λειτουργεί το dpf και το έβγαλες και άχρηστο; Προφανώς και δεν προσφέρει κάτι στον ιδιοκτήτη εκτός από καθαρότερα καυσαέρια αν τύχει να τα εισπνέει. Για λόγους emissions έχει βγει το φίλτρο.

Δεν προσφέρει τίποτα 

Αντε για να μάθετε τα μαζεύει τα μαζεύει τα μαζεύει και κάποια στιγμή όταν κάνει αναγέννηση τα πετάει πίσω κι όποιον πάρει ο χάρος 

Δεν έχετε ιδέα πραγματικά της λειτουργίας και μόνο κατηγορείται 

Ειστε πραγματικά τραγικοί 

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Σίγουρα δεν έχεις γλιτώσει ούτε τα λεφτά από το 1/4 της μιας μπαταρίας 

Μονο με κάποιο πλάγιο να το αποφεύγεις όπως λες πχ όταν σταματάς να έχεις πατημένο συμπλέκτη αν είναι για λίγο 

έχει και κουμπί απενεργοποίησης, απλά defaultαρει στο on

Δημοσ.
Μόλις τώρα, JakeKaufman είπε

έχει και κουμπί απενεργοποίησης, απλά defaultαρει στο on

Το ξέρω αλλά όταν είναι να σταματήσεις για 1-2’’ δεν θες να σβήσει 

Αν είσαι σε κίνηση κάθε ένα μέτρο θες να σβήνει και να ξανά παίρνει; 
Αυτο λέω αν έχεις οπτική επαφή και κρίνεις ότι δεν θες συνέχεια να σβήνει τότε μόνο με συμπλέκτη 

Αλλιως το έχεις μόνιμα στο off

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Αντε για να μάθετε τα μαζεύει τα μαζεύει τα μαζεύει και κάποια στιγμή όταν κάνει αναγέννηση τα πετάει πίσω κι όποιον πάρει ο χάρος 

Τι πειράματα και μ@λ@κιες εδώ ο Τασάρας πεοσφέρει απλόχερα την γνώση του. Μας ζόρισε λίγο αλλά το έκανε.

Έχεις κάποιο πείραμα, να παραθέσεις ή εμπιστευόμαστε μόνο αυτά που λες επειδή εσύ ξέρεις?

Δημοσ.

Πέρα απο τις καφρίλες του Τάσου (περι ζεστάματος και ξηλώματος dpf) θα συμφωνήσω οτι το dpf κάποια στιγμή τα πετάει όλα πίσω μαζεμένα στην αναγέννηση του. Συνήθως σε μεγάλες στροφές και θερμοκρασίες καυσαερίων.

Γενικά τα πετρέλαια είναι για το π3ο. Ας μείνουν αέρια, plug in hybrid, ηλεκτρικά στις πόλεις γιατι δεν γλιτώνουμε τα καρκινάκια. Ειδικότερα για καθαρά πόλη θα πρέπει όλα να εξηλεκτριστούν ακόμα και τα μηχανάκια.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Πέρα απο τις καφρίλες του Τάσου (περι ζεστάματος και ξηλώματος dpf) θα συμφωνήσω οτι το dpf κάποια στιγμή τα πετάει όλα πίσω μαζεμένα στην αναγέννηση του

Όχι. Δεν τα πετάει όλα πίσω. Κρατάει σωματίδια που δεν καίγονται και θα βγαίνανε στην ατμόσφαιρα άκαυτα κι εσύ θα τα εισέπνεες, και όταν κάνει αναγέννηση αυτά που έχει μαζέψει τα ΚΑΙΕΙ. Και βγάζει έξω τα υπολείμματα της καύσης που είναι λιγότερο βλαβερά.
Το πετρέλαιο είναι για το π3ο για άλλο λόγο. Γιατί έχουμε τα πολύ καλά πετρέλαια στην Ελλάδα, και τους πολύ καλούς πρατηριατζήδες. Που σε λίγα χρόνια τα μισά dpf στην Ελλάδα βγάζουν πρόβλημα, και οι μισές τρόμπες υψηλής. Και πάνε οι ιδιοκτήτες και κατηγορούν τα dpf, και οι συνεργειατζήδες σου λένε "κατάργησέ το να ησυχάσεις"... και βλέπεις το ταξί μπροστά σου και βγάζει το ντουμάνι, ενώ είναι υποτίθεται Euro 5 - 6 ξέρω 'γω και δεν θα έπρεπε να βγάζει τίποτα!!!

  • Like 4
Δημοσ.

Χωρίς να έχω διαβάσει τα προηγούμενα.
Σε Clio του '20, 1 στις 5 φορές που σβήνει στο φανάρι, δε ξανα ανάβει ποτέ και βγάζει λαμπάκι μηχανής.
Για πέταμα. Οπότε πλέον το απενεργοποιώ και εγώ μπαίνοντας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με σεβασμο προς οσους αφιερωσαν χρονο να γραψουν πιστευω οτι συζηταμε λιγο "να χαμε να λεγαμε", εννοω οτι γραφουμε λιγο το gut feeling μας, χωρις καποια στοιχεια (περα απο την προσωπικη εμπειρια μας απο ενα μικρο δειγμα αυτοκινητων). Το σταρτ-στοπ υπαρχει σιγουρα εδω και 12+ χρονια και προφανως αναλογα την τεχνολογια/εποχη και το αυτοκινητο (βενζινη, hybrid, mild hybrid) σιγουρα υπαρχουν καποιες διαφορες ολα αυτα τα χρονια.

Σε γενικες γραμμες δεν πιστευω οτι επιβαρυνει το αυτοκινητο οποτε δεν το απενεργοποιω. Σε εμενα αν ειμαι σταματημενος σε φαναρι και σβησει λογω σταρτ-στοπ αρκει να στριψω λιγο το τιμονι δεξια-αριστερα για να παρει μπρος, οποτε δεν μπαινω σε διαδικασια να απενεργοποιω, αν θελω ντε και καλα να μην ενεργοποιηθει απλα στριβω λιγο το τιμονι. Το γιατι θεωρειται σχεδον "ανευ σημασιας" το να μειωνει τους ρυπους δεν το καταλαβαινω, προφανως καποιοι γουσταρουν να αναπνεουν καυσαερια στην κινηση.

Κατα τα αλλα σε καποια μοντελα , ειδικα στα καινουρια, γραφει συνηθως στο μενου ποσο χρονο λειτουργιας κινητηρα γλυτωνεις με το σταρτ-στοπ 

.

Επεξ/σία από epp
  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Πέρα απο τις καφρίλες του Τάσου (περι ζεστάματος και ξηλώματος dpf) θα συμφωνήσω οτι το dpf κάποια στιγμή τα πετάει όλα πίσω μαζεμένα στην αναγέννηση του. Συνήθως σε μεγάλες στροφές και θερμοκρασίες καυσαερίων.

Γενικά τα πετρέλαια είναι για το π3ο. Ας μείνουν αέρια, plug in hybrid, ηλεκτρικά στις πόλεις γιατι δεν γλιτώνουμε τα καρκινάκια. Ειδικότερα για καθαρά πόλη θα πρέπει όλα να εξηλεκτριστούν ακόμα και τα μηχανάκια.

To dpf εξουδετερώνει σχεδόν την καπνίλα και την στάχτη. Αντιστρόφος έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση κατά την αναγέννηση του οπότε και περισσότερο CO2. O λόγος που υπάρχει είναι για να μην αναπνέουμε την μαυρίλα (άκαυτες) αν μπορούμε να το πούμε μπακαλίστικα. Σκέψου να είχαμε μια πόλη που ο άλλος θα έβαζε τρίτη και θα σε γέμιζε ντουμάνι.

Επίσης μεγάλο πρόβλημα είναι και ότι δεν έχουμε τα σωστά πετρέλαια στην Ελλάδα. Που αυτά με την σειρά τους δημιουργούν πρόβλημα στο dpf.

https://ypen.gov.gr/wp-content/uploads/legacy/Files/Energeia/Petrelaioeidh/Elegxos Diakinisis kai Apothikeysis Kaysimwn/01_prostima.pdf

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Δεν προσφέρει τίποτα 

Αντε για να μάθετε τα μαζεύει τα μαζεύει τα μαζεύει και κάποια στιγμή όταν κάνει αναγέννηση τα πετάει πίσω κι όποιον πάρει ο χάρος 

Δεν έχετε ιδέα πραγματικά της λειτουργίας και μόνο κατηγορείται 

Βλέπω μια κακή μίξη ξερολισμού και ημιμάθειας, η οποία σε κάνει επικίνδυνο για τους γύρω σου. Όπως είπε κάποιος παραπάνω, βγάλε ένα DPF και κάτσε λίγο από πίσω να πάρεις μερικές τζούρες...

Για να τελειώνουμε με το DPF γιατί διαλύσαμε το θέμα του ανθρώπου: Το DPF είναι βασικό κομμάτι του κινητήρα και μόνο έτσι έχει πάρει ο κινητήρας έγκριση. Συνεπώς έχεις δύο επιλογές: δεν παίρνεις αυτοκίνητο με DPF (δηλαδή εν έτει 2022 δεν παίρνεις πετρέλαιο) ή παίρνεις πετρέλαιο και αφήνεις το DPF στη θέση του. Οι υπόλοιπες επιλογές είναι βαθιά μέσα στη σφαίρα της καφρίλας.

 

Για το start-stop τώρα. Έχω στο αυτοκίνητο. Τα χρονικά διαστήματα στη διάρκεια μιας λογικής διαδρομής εντός πόλης στα οποία είναι σβηστός ο κινητήρας σπάνια αθροίζουν σε πάνω από 3-4 λεπτά. Αν σε αυτό βάλεις και το πολύ υψηλότερο κόστος της μπαταρίας, οικονομικά μάλλον το ισοζύγιο είναι αρνητικό. Αυτό που προσφέρει όμως είναι μείωση των ρύπων στα αστικά κέντρα από στατικά αυτοκίνητα (οι οποίοι είναι εντελώς αχρείαστοι ρύποι).

Επεξ/σία από chdeal
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το start stop κερδίζεις 4%-9% καύσιμο. 
Επίσης έχει κέρδος όταν είναι πάνω από 7 δευτερόλεπτα σε στάση σβηστό. 

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2004-01-1896/

Τα αυτοκίνητα που έχουν start stop έχουν σχεδιαστεί έτσι που να μην χαλάει τόσο εύκολα η μίζα και να παίρνουν πιο εύκολα μπρος για να μην ταλαιπωρείται η μπαταρία. Αν η μπαταρία πέσει κάτω από ένα όριο το αυτοκίνητο δεν σβήνει μέχρι να φορτίσει για να έχει δύναμη να γυρίσει την μίζα. 

Επεξ/σία από RcManiac
  • Like 4
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Με το start stop κερδίζεις 4%-9% καύσιμο. 
Επίσης έχει κέρδος όταν είναι πάνω από 7 δευτερόλεπτα σε στάση σβηστό. 

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2004-01-1896/

Τα αυτοκίνητα που έχουν start stop έχουν σχεδιαστεί έτσι που να μην χαλάει τόσο εύκολα η μίζα και να παίρνουν πιο εύκολα μπρος για να μην ταλαιπωρείται η μπαταρία. Αν η μπαταρία πέσει κάτω από ένα όριο το αυτοκίνητο δεν σβήνει μέχρι να φορτίσει για να έχει δύναμη να γυρίσει την μίζα. 

Αμφισβητεις τους ειδικους του insomnia;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, cumulus είπε

Αμφισβητεις τους ειδικους του insomnia;

 

Δουλεύω στο r&d για αυτοκίνητα που θα βγουν στον δρόμο το 2024 για μια από τις top 5 εταιρίες στον κόσμο. Αν χρειαστώ ειδικούς, ρωτάω στο γραφείο τους συναδέλφους μου. 

Επεξ/σία από RcManiac
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...