Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τον Απριλιο που αγορασα καινουργιο αυτοκινητο,ο πωλητης μου ειπε να μην χασω χρονο διαβαζοντας το manual,απλα να μπαινω στο insomnia ,που ειναι ολοι οι ειδικοι μαζεμενοι .

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Προχτές άλλαξα μπαταρία για πρώτη φορά στο T-ROC, μετά από... 4 χρόνια και 72.000 χλμ. Θεωρώ ότι θ' άντεχε ακόμα αν δεν έκανα χρήση του start- stop. Φανταστείτε ότι τα τελευταία 2 χρόνια το αμάξι ήταν και σε κλειστό γκαράζ! 

Προσωπικά, το αφήνω ενεργό μόνο σε κανονικές αστικές συνθήκες (φανάρια, κ.λπ). Σε "καλό" μποτιλιάρισμα το κλείνω, διότι δ ε θεωρώ σκόμιμο ν' αναβοσβήνει κάθε 5 δεύτερα για να κάνω 2 μέτρα.

Γενικώς δε το 'χω και σε τρομερή εκτίμηση σαν τεχνολογία. Αλλά ας είναι :P

εμενα αν δει τόσο σταμάτα κοντινά μεταξύ τους  δεν αναβει άλλο μεχρι να ξεκινήσουν φυσιολογικά σταμάτα ξεκινα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

εμενα αν δει τόσο σταμάτα κοντινά μεταξύ τους  δεν αναβει άλλο μεχρι να ξεκινήσουν φυσιολογικά σταμάτα ξεκινα

Και αυτό είναι το φυσιολογικό, σαν συμπεριφορά. Εμένα με το που αφήσω το συμπλέκτη, αν είμαι σταματημένος, τσουπ, σβήνει. :P

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Και αυτό είναι το φυσιολογικό, σαν συμπεριφορά. Εμένα με το που αφήσω το συμπλέκτη, αν είμαι σταματημένος, τσουπ, σβήνει. :P

🤣ε οχι αυτό ειναι βασανιστήριο

εμενα δεν δουλεύει τα πρώτα 5 λεπτά όταν το αυτοκίνητο ειναι κρύο η αν δεν έφτασε 75 βαθμούς (οτι έρθει πρώτο)

όταν ειμαι σε απότομη ανηφόρα σταματημένος (στην κατιφορα δεν το κανει)

όταν εξωτερική θερμοκρασια ξεπερναει 40 βαθμούς δεν δουλευει

όταν υπάρχει μεγαλη κατανάλωση ενεργιας (πχ ολα ανοιχτά και κλίμα φωτα  και ολα) εξαρτάτε απο την στάθμη της μπαταρίας αν ειναι χαμηλά η οχι

όταν έχει σταμάτα ξεκινα σε πολύ κοντινό χρονικό διάστημα σταματαει να δουλεύει

αν καποιος δεν φοράει ζωνη δεν δουλεύει

αν σταμάτησα πολύ απότομα δεν ενεργοποιείται

σιγουρα και αλλα απλα δεν τα θυμαμαι

Δημοσ.

Τα περισσότερα απ' αυτά τα κάνει κι εμένα (π.χ. αν ανέβει πολύ η υγρασία στο αμάξι και πρέπει να 'χει ανοιχτό το clima, δε θα σβήσει). Αλλά αν είναι όλα οκ, θα σβήσει και 15 φορές καπάκι, δε το νοιάζει! :D

Το άλλο σπαστικό είναι ότι παίρνει μπρος αυτόματα άμα "δει" ότι έφυγε ο μπροστά... και ο μπροστά για κάποιο λόγο πάντα τυχαίνει να 'ναι μηχανάκι που φεύγει με κόκκινο!

:P

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Haldol είπε

Τα περισσότερα απ' αυτά τα κάνει κι εμένα (π.χ. αν ανέβει πολύ η υγρασία στο αμάξι και πρέπει να 'χει ανοιχτό το clima, δε θα σβήσει). Αλλά αν είναι όλα οκ, θα σβήσει και 15 φορές καπάκι, δε το νοιάζει! :D

Το άλλο σπαστικό είναι ότι παίρνει μπρος αυτόματα άμα "δει" ότι έφυγε ο μπροστά... και ο μπροστά για κάποιο λόγο πάντα τυχαίνει να 'ναι μηχανάκι που φεύγει με κόκκινο!

:P

χαχαχα
το αστειο ειναι οτι το δικο μου ειναι παλιο το αμαξι 2012 αρχες........

αλλα βρηκα στο προγραμμα (μαμα) οτι μπορεις να αλλαξει κατι τι παράμετρο (αρκει να βρεις πως να συνδεσεις το αμαξι σε αυτο χωρις να πας στην αντιπροσοπεια

Δημοσ.
9 ώρες πριν, ideal09 είπε

Προφανώς περνάει ΚΤΕΟ γιατί δεν γίνεται ο έλεγχος που πρέπει. Οι προηγούμενοι σου λένε αν είναι σωστή κίνηση το να βγάλεις το DPF και ότι δεν γίνεται. Αλλά για να γραφτεί κάτι σωστό πρέπει να υπάρχει πρώτα μυαλό και μετά χέρια, εσύ μάλλον έχεις μόνο το δεύτερο.

Αν είχες εσυ, θα είχες διαβάσει σωστά 

Που έγραψα εγώ ότι δεν έχω DPF?

Που έγραψα ότι το σωστό είναι να μην έχεις DPF;

Ειπα το start stop το μόνο καλό που προσφέρει είναι για τους άλλους όχι για τον ιδιοκτήτη 

Το DPF δεν προσφέρει ούτε αυτο

Οποιος γνωρίζει την λειτουργία του καταλαβαίνει τι λέω 

Στον ιδιοκτήτη και τα δυο προσφέρουν μόνο προβλήματα και κόστος 

Δημοσ.

Το πιο σημαντικό στο start stop που δεν νομιζω να αναφέρθηκε είναι η τιμή της μπαταρίας..μια μπαταρία για start stop ξεκινάει από 130€ η μάπα και η varta έχει 200€ όταν η συμβατική ξεκινάει από 50 και με 100 βάζεις varta banner κλπ..

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, donatos77 είπε

βουλώνει το dpf

Όταν είναι κρύο βουλώνει δηλαδή σε μικρές καθημερινές κοντινές διαδρομές 

Οταν είναι ζεστό όχι 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Ειπα το start stop το μόνο καλό που προσφέρει είναι για τους άλλους όχι για τον ιδιοκτήτη 

Το DPF δεν προσφέρει ούτε αυτο

Καλύτερα να μασας παρά να μιλάς. 

Για το start & stop είναι όπως τα λες δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό το μόνο που είναι θετικό είναι ο πίσω σου να μην αναπνέει ότι βγάζεις. Άλλωστε γι' αυτό και απενεργοποιείτε σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα χειροκίνητα (αλλά όχι μόνιμα).

Το dpf προσφέρει καλό σε όλους με μια επιβάρυνση στον ιδιοκτήτη, αλλά αυτό δεν έχει σημασία.

https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0016236122007967

Συμπέρασμα: Καλώς ή κακώς το πρόβλημα των ορυκτών καυσίμων δεν λύνεται αλλά με αυτές τις μεθόδους προσπαθούμε να το βελτιώσουμε. Αν είναι να αφήνουμε φορτηγά αυτοκίνητα πλοία να κινούνται με πετρέλαιο που έχει θείο. Που προφανώς λόγω μικρότερης επεξεργασίας είναι φθηνότερο. Για τα τελευταία σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν ακόμη να το χρησιμοοποιούν.

Extra: Εγώ λέω να επαναφέρουμε και τον Μόλυβδο στην βενζίνη θα έχουμε τα ανάλογα αποτελέσματα να επικοινωνούμε οι υπόλοιποι με εσένα. https://www.ertnews.gr/eidiseis/epistimi/ereyna-i-venzini-me-molyvdo-epirease-to-deikti-noimosynis-toy-50-ton-amerikanon/

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, sarakats85 είπε

Το πιο σημαντικό στο start stop που δεν νομιζω να αναφέρθηκε είναι η τιμή της μπαταρίας..μια μπαταρία για start stop ξεκινάει από 130€ η μάπα και η varta έχει 200€ όταν η συμβατική ξεκινάει από 50 και με 100 βάζεις varta banner κλπ..

 

 

 

Varta ξεvarta ολες αυτες ψωφανε! Η δικια μου 9 χρονια και ειναι μπομπα...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Καλύτερα να μασας παρά να μιλάς. 

Για το start & stop είναι όπως τα λες δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό το μόνο που είναι θετικό είναι ο πίσω σου να μην αναπνέει ότι βγάζεις. Άλλωστε γι' αυτό και απενεργοποιείτε σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα χειροκίνητα (αλλά όχι μόνιμα).

Το dpf προσφέρει καλό σε όλους με μια επιβάρυνση στον ιδιοκτήτη, αλλά αυτό δεν έχει σημασία.

https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0016236122007967

Συμπέρασμα: Καλώς ή κακώς το πρόβλημα των ορυκτών καυσίμων δεν λύνεται αλλά με αυτές τις μεθόδους προσπαθούμε να το βελτιώσουμε. Αν είναι να αφήνουμε φορτηγά αυτοκίνητα πλοία να κινούνται με πετρέλαιο που έχει θείο. Που προφανώς λόγω μικρότερης επεξεργασίας είναι φθηνότερο. Για τα τελευταία σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν ακόμη να το χρησιμοοποιούν.

Extra: Εγώ λέω να επαναφέρουμε και τον Μόλυβδο στην βενζίνη θα έχουμε τα ανάλογα αποτελέσματα να επικοινωνούμε οι υπόλοιποι με εσένα. https://www.ertnews.gr/eidiseis/epistimi/ereyna-i-venzini-me-molyvdo-epirease-to-deikti-noimosynis-toy-50-ton-amerikanon/

Γνωρίζεις πως δουλεύει το DPf?

Απλά λες ασυναρτησίες και με κατηγορείς αλλά δεν πέφτω στο επίπεδο σου ούτε στην υπολοίπων 

Δημοσ.
Στις 7/12/2022 στις 6:12 ΠΜ, Tasos19s είπε

Το dpf το ξηλώνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μιλάμε 

Μην δινεις λαθος συμβουλες και παρεις και κανεναν στο λαιμο σου. Περα απο την επιβαρυνση της υγειας μας απο το μη φιλτραρισμα των ρυπων, ειναι θεμα χρονου να ενταξουν στα ΚΤΕΟ τον ελεγχο του dpf και αν σε πιασουν να εχεις κανει αφαιρεση θα ξαναγορασεις το αυτοκινητο σου απο τα προστιμα. Επιπλεον θα χασει στην μεταπωλητικη του αξια.

Δημοσ.

Βαριέμαι να διαβάσω 5 σελίδες τσακωμούς 😀 οποτε απλα παραθέτω την δικη μου εμπειρία

Honda Civic 1.6 Diesel του 2014.

1) Με το που σταματήσω στο φανάρι σβήνει. κάποιες φορές είναι αρκετά σπαστικό γιατί καταλαβαίνω ότι θα σταματήσω για 1-2 δευτερόλεπτα, όποτε μηχανικά δεν βάζω καν νεκρά για να μη σβησει

2) Έχω αλλάξει 2 φορές μπαταρία, και είναι και πανάκριβη λόγω του ότι το σύστημα έχει απαιτησεις

Δεν ξέρω τι έχω γλιτώσει από κατανάλωση τα τελευταία 9 χρόνια, έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο έχει πολύ χαμηλή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...