cumulus Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 Τον Απριλιο που αγορασα καινουργιο αυτοκινητο,ο πωλητης μου ειπε να μην χασω χρονο διαβαζοντας το manual,απλα να μπαινω στο insomnia ,που ειναι ολοι οι ειδικοι μαζεμενοι .
Black Demis Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Haldol είπε Προχτές άλλαξα μπαταρία για πρώτη φορά στο T-ROC, μετά από... 4 χρόνια και 72.000 χλμ. Θεωρώ ότι θ' άντεχε ακόμα αν δεν έκανα χρήση του start- stop. Φανταστείτε ότι τα τελευταία 2 χρόνια το αμάξι ήταν και σε κλειστό γκαράζ! Προσωπικά, το αφήνω ενεργό μόνο σε κανονικές αστικές συνθήκες (φανάρια, κ.λπ). Σε "καλό" μποτιλιάρισμα το κλείνω, διότι δ ε θεωρώ σκόμιμο ν' αναβοσβήνει κάθε 5 δεύτερα για να κάνω 2 μέτρα. Γενικώς δε το 'χω και σε τρομερή εκτίμηση σαν τεχνολογία. Αλλά ας είναι εμενα αν δει τόσο σταμάτα κοντινά μεταξύ τους δεν αναβει άλλο μεχρι να ξεκινήσουν φυσιολογικά σταμάτα ξεκινα
Haldol Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, Black Demis είπε εμενα αν δει τόσο σταμάτα κοντινά μεταξύ τους δεν αναβει άλλο μεχρι να ξεκινήσουν φυσιολογικά σταμάτα ξεκινα Και αυτό είναι το φυσιολογικό, σαν συμπεριφορά. Εμένα με το που αφήσω το συμπλέκτη, αν είμαι σταματημένος, τσουπ, σβήνει.
Black Demis Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, Haldol είπε Και αυτό είναι το φυσιολογικό, σαν συμπεριφορά. Εμένα με το που αφήσω το συμπλέκτη, αν είμαι σταματημένος, τσουπ, σβήνει. 🤣ε οχι αυτό ειναι βασανιστήριο εμενα δεν δουλεύει τα πρώτα 5 λεπτά όταν το αυτοκίνητο ειναι κρύο η αν δεν έφτασε 75 βαθμούς (οτι έρθει πρώτο) όταν ειμαι σε απότομη ανηφόρα σταματημένος (στην κατιφορα δεν το κανει) όταν εξωτερική θερμοκρασια ξεπερναει 40 βαθμούς δεν δουλευει όταν υπάρχει μεγαλη κατανάλωση ενεργιας (πχ ολα ανοιχτά και κλίμα φωτα και ολα) εξαρτάτε απο την στάθμη της μπαταρίας αν ειναι χαμηλά η οχι όταν έχει σταμάτα ξεκινα σε πολύ κοντινό χρονικό διάστημα σταματαει να δουλεύει αν καποιος δεν φοράει ζωνη δεν δουλεύει αν σταμάτησα πολύ απότομα δεν ενεργοποιείται σιγουρα και αλλα απλα δεν τα θυμαμαι
Haldol Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 Τα περισσότερα απ' αυτά τα κάνει κι εμένα (π.χ. αν ανέβει πολύ η υγρασία στο αμάξι και πρέπει να 'χει ανοιχτό το clima, δε θα σβήσει). Αλλά αν είναι όλα οκ, θα σβήσει και 15 φορές καπάκι, δε το νοιάζει! Το άλλο σπαστικό είναι ότι παίρνει μπρος αυτόματα άμα "δει" ότι έφυγε ο μπροστά... και ο μπροστά για κάποιο λόγο πάντα τυχαίνει να 'ναι μηχανάκι που φεύγει με κόκκινο!
Black Demis Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2022 7 λεπτά πριν, Haldol είπε Τα περισσότερα απ' αυτά τα κάνει κι εμένα (π.χ. αν ανέβει πολύ η υγρασία στο αμάξι και πρέπει να 'χει ανοιχτό το clima, δε θα σβήσει). Αλλά αν είναι όλα οκ, θα σβήσει και 15 φορές καπάκι, δε το νοιάζει! Το άλλο σπαστικό είναι ότι παίρνει μπρος αυτόματα άμα "δει" ότι έφυγε ο μπροστά... και ο μπροστά για κάποιο λόγο πάντα τυχαίνει να 'ναι μηχανάκι που φεύγει με κόκκινο! χαχαχα το αστειο ειναι οτι το δικο μου ειναι παλιο το αμαξι 2012 αρχες........ αλλα βρηκα στο προγραμμα (μαμα) οτι μπορεις να αλλαξει κατι τι παράμετρο (αρκει να βρεις πως να συνδεσεις το αμαξι σε αυτο χωρις να πας στην αντιπροσοπεια
Tasos19s Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 9 ώρες πριν, ideal09 είπε Προφανώς περνάει ΚΤΕΟ γιατί δεν γίνεται ο έλεγχος που πρέπει. Οι προηγούμενοι σου λένε αν είναι σωστή κίνηση το να βγάλεις το DPF και ότι δεν γίνεται. Αλλά για να γραφτεί κάτι σωστό πρέπει να υπάρχει πρώτα μυαλό και μετά χέρια, εσύ μάλλον έχεις μόνο το δεύτερο. Αν είχες εσυ, θα είχες διαβάσει σωστά Που έγραψα εγώ ότι δεν έχω DPF? Που έγραψα ότι το σωστό είναι να μην έχεις DPF; Ειπα το start stop το μόνο καλό που προσφέρει είναι για τους άλλους όχι για τον ιδιοκτήτη Το DPF δεν προσφέρει ούτε αυτο Οποιος γνωρίζει την λειτουργία του καταλαβαίνει τι λέω Στον ιδιοκτήτη και τα δυο προσφέρουν μόνο προβλήματα και κόστος
donatos77 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Στις 6/12/2022 στις 10:19 ΜΜ, Tasos19s είπε Για πιο λόγο δεν κάνει να δουλεύει ρελαντί ένα diesel? βουλώνει το dpf
sarakats85 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Το πιο σημαντικό στο start stop που δεν νομιζω να αναφέρθηκε είναι η τιμή της μπαταρίας..μια μπαταρία για start stop ξεκινάει από 130€ η μάπα και η varta έχει 200€ όταν η συμβατική ξεκινάει από 50 και με 100 βάζεις varta banner κλπ.. 1
Tasos19s Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, donatos77 είπε βουλώνει το dpf Όταν είναι κρύο βουλώνει δηλαδή σε μικρές καθημερινές κοντινές διαδρομές Οταν είναι ζεστό όχι
armagedwnn Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, Tasos19s είπε Ειπα το start stop το μόνο καλό που προσφέρει είναι για τους άλλους όχι για τον ιδιοκτήτη Το DPF δεν προσφέρει ούτε αυτο Καλύτερα να μασας παρά να μιλάς. Για το start & stop είναι όπως τα λες δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό το μόνο που είναι θετικό είναι ο πίσω σου να μην αναπνέει ότι βγάζεις. Άλλωστε γι' αυτό και απενεργοποιείτε σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα χειροκίνητα (αλλά όχι μόνιμα). Το dpf προσφέρει καλό σε όλους με μια επιβάρυνση στον ιδιοκτήτη, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0016236122007967 Συμπέρασμα: Καλώς ή κακώς το πρόβλημα των ορυκτών καυσίμων δεν λύνεται αλλά με αυτές τις μεθόδους προσπαθούμε να το βελτιώσουμε. Αν είναι να αφήνουμε φορτηγά αυτοκίνητα πλοία να κινούνται με πετρέλαιο που έχει θείο. Που προφανώς λόγω μικρότερης επεξεργασίας είναι φθηνότερο. Για τα τελευταία σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν ακόμη να το χρησιμοοποιούν. Extra: Εγώ λέω να επαναφέρουμε και τον Μόλυβδο στην βενζίνη θα έχουμε τα ανάλογα αποτελέσματα να επικοινωνούμε οι υπόλοιποι με εσένα. https://www.ertnews.gr/eidiseis/epistimi/ereyna-i-venzini-me-molyvdo-epirease-to-deikti-noimosynis-toy-50-ton-amerikanon/
SeriesX Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 55 λεπτά πριν, sarakats85 είπε Το πιο σημαντικό στο start stop που δεν νομιζω να αναφέρθηκε είναι η τιμή της μπαταρίας..μια μπαταρία για start stop ξεκινάει από 130€ η μάπα και η varta έχει 200€ όταν η συμβατική ξεκινάει από 50 και με 100 βάζεις varta banner κλπ.. Varta ξεvarta ολες αυτες ψωφανε! Η δικια μου 9 χρονια και ειναι μπομπα...
Tasos19s Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 4 λεπτά πριν, armagedwnn είπε Καλύτερα να μασας παρά να μιλάς. Για το start & stop είναι όπως τα λες δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό το μόνο που είναι θετικό είναι ο πίσω σου να μην αναπνέει ότι βγάζεις. Άλλωστε γι' αυτό και απενεργοποιείτε σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα χειροκίνητα (αλλά όχι μόνιμα). Το dpf προσφέρει καλό σε όλους με μια επιβάρυνση στον ιδιοκτήτη, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0016236122007967 Συμπέρασμα: Καλώς ή κακώς το πρόβλημα των ορυκτών καυσίμων δεν λύνεται αλλά με αυτές τις μεθόδους προσπαθούμε να το βελτιώσουμε. Αν είναι να αφήνουμε φορτηγά αυτοκίνητα πλοία να κινούνται με πετρέλαιο που έχει θείο. Που προφανώς λόγω μικρότερης επεξεργασίας είναι φθηνότερο. Για τα τελευταία σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν ακόμη να το χρησιμοοποιούν. Extra: Εγώ λέω να επαναφέρουμε και τον Μόλυβδο στην βενζίνη θα έχουμε τα ανάλογα αποτελέσματα να επικοινωνούμε οι υπόλοιποι με εσένα. https://www.ertnews.gr/eidiseis/epistimi/ereyna-i-venzini-me-molyvdo-epirease-to-deikti-noimosynis-toy-50-ton-amerikanon/ Γνωρίζεις πως δουλεύει το DPf? Απλά λες ασυναρτησίες και με κατηγορείς αλλά δεν πέφτω στο επίπεδο σου ούτε στην υπολοίπων
mrkra Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Στις 7/12/2022 στις 6:12 ΠΜ, Tasos19s είπε Το dpf το ξηλώνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μιλάμε Μην δινεις λαθος συμβουλες και παρεις και κανεναν στο λαιμο σου. Περα απο την επιβαρυνση της υγειας μας απο το μη φιλτραρισμα των ρυπων, ειναι θεμα χρονου να ενταξουν στα ΚΤΕΟ τον ελεγχο του dpf και αν σε πιασουν να εχεις κανει αφαιρεση θα ξαναγορασεις το αυτοκινητο σου απο τα προστιμα. Επιπλεον θα χασει στην μεταπωλητικη του αξια.
JakeKaufman Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2022 Βαριέμαι να διαβάσω 5 σελίδες τσακωμούς 😀 οποτε απλα παραθέτω την δικη μου εμπειρία Honda Civic 1.6 Diesel του 2014. 1) Με το που σταματήσω στο φανάρι σβήνει. κάποιες φορές είναι αρκετά σπαστικό γιατί καταλαβαίνω ότι θα σταματήσω για 1-2 δευτερόλεπτα, όποτε μηχανικά δεν βάζω καν νεκρά για να μη σβησει 2) Έχω αλλάξει 2 φορές μπαταρία, και είναι και πανάκριβη λόγω του ότι το σύστημα έχει απαιτησεις Δεν ξέρω τι έχω γλιτώσει από κατανάλωση τα τελευταία 9 χρόνια, έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο έχει πολύ χαμηλή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα