Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, moure είπε

Περνάει το ΚΤΕΟ γιατί κανείς δεν ασχολείται να εντοπίσει το κομμένο και ξαναραμμένο φίλτρο και γιατί στον έλεγχο καυσαερίων δεν έχουν μηχάνημα που μετράει τα μικροσωματίδια.Ελπίζω σύντομα να αλλάξει αυτό και να κόψουν κώλους.

Μια χαρά ξεχωρίζεις τα αυτοκίνητα που το έχουν αφαιρέσει από τη βρώμα και τη μαυρίλα που βγάζουν από πίσω.

Έτσι μπράβο 

Αν θα αλλάξει και αν θα γίνει έλεγχος και αν και αν αυτό είναι άλλο πρόβλημα 

Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ξέρουν καν τι είναι το DPF και πως λειτουργεί όποτε τι να καθίσω να συζητήσω με άσχετους; 

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Tasos19s είπε

Έτσι μπράβο 

Αν θα αλλάξει και αν θα γίνει έλεγχος και αν και αν αυτό είναι άλλο πρόβλημα 

Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ξέρουν καν τι είναι το DPF και πως λειτουργεί όποτε τι να καθίσω να συζητήσω με άσχετους; 

Μοίρασε την γνώση σου φωτεινέ Παντογνώστη .

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ξέρουν καν τι είναι το DPF και πως λειτουργεί όποτε τι να καθίσω να συζητήσω με άσχετους; 

 

Χαχαχαχα.  Σιγά την τεχνολογία ρε φίλε το dpf το παίζεις και ηδίμων. Εντάξει φτάνει.

Να μου έλεγες και SCR να σε παραδεχόμουν που είναι για τα ΝΟx, που και πάλι είναι πάρα πολύ παλιά τεχνολογία. Στην ουσία είναι ένα close loop scrubber σε πολύ πιο μικρό μέγεθος. 

Αλλά εγώ είμαι σίγουρος ότι μιλάω με άσχετο γιατί δεν έχεις ιδέα τι γράφω. 

Τέλος πάντων αν ήξερες πόσο σημαντικό είναι το dpf δεν θα έγραφες ότι έγραφες. Αλλά ξέχασα ποια manual o TAΣΑΡΑΣ είναι εγγύση τα ξέρει όλα τις άκαυτες και το θείο (S) τα παίζει στα δάχτυλα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Μια παπαριά είναι που καθιερώθηκε απο τις αυτοκινητοβιομηχανίες μετά την αυστηροποίηση των κανονων εκπομπής καυσαυερίων για να μειωσουν στα χαρτιά τις εκπομπές, χωρίς κανένα πραγματικό όφελος. Δεν πιστευω οτι προκαλεί προβληματα, απλά το εχω μονίμως απενεργοποιημένο και στα 2 αυτοκίνητά μου γιατί ειναι εκνευριστικό και άχρηστο.

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Έτσι μπράβο 

Αν θα αλλάξει και αν θα γίνει έλεγχος και αν και αν αυτό είναι άλλο πρόβλημα 

Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ξέρουν καν τι είναι το DPF και πως λειτουργεί όποτε τι να καθίσω να συζητήσω με άσχετους; 

Ετσι μπραβο, αφου λοιπον στα παπαρια μας ας τα βγαλουμε ολοι σαν εσενα τον γκουρου να το παιζουμε μαγκες που θα μοιραζουμε καρκινο.

Λες και το προβλημα ειναι αν επιτρεπεται η οχι η αφαιρεση και οχι η νοοτροπια που κουβαλανε πολλοι σαν εσενα.

 

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, fragma είπε

Μια παπαριά είναι που καθιερώθηκε απο τις αυτοκινητοβιομηχανίες μετά την αυστηροποίηση των κανονων εκπομπής καυσαυερίων για να μειωσουν στα χαρτιά τις εκπομπές, χωρίς κανένα πραγματικό όφελος. Δεν πιστευω οτι προκαλεί προβληματα, απλά το εχω μονίμως απενεργοποιημένο και στα 2 αυτοκίνητά μου γιατί ειναι εκνευριστικό και άχρηστο.

Έτσι ακριβώς είναι 

Και όχι μόνο αυτή η τεχνολογία 

Η ανακύκλωση καυσαερίων; 
Adblue?

DPF?

Γενικά το πετρέλαιο στους κινητήρες έφτασε στα όρια του

Ρναλαν έβαλαν έβαλαν το έφτασαν να είναι ασύμφορο ένα μοτέρ και μετά εμφάνισαν τα μπαταριοκινητα 

Ολα φυσικά για όφελος του ιδιοκτήτη…

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Έτσι ακριβώς είναι 

Και όχι μόνο αυτή η τεχνολογία 

Η ανακύκλωση καυσαερίων; 
Adblue?

DPF?

Γενικά το πετρέλαιο στους κινητήρες έφτασε στα όρια του

Ρναλαν έβαλαν έβαλαν το έφτασαν να είναι ασύμφορο ένα μοτέρ και μετά εμφάνισαν τα μπαταριοκινητα 

Ολα φυσικά για όφελος του ιδιοκτήτη…

Μπαταριοκίνητα ε;

Διαβάστε εδώ άσχετοι ακόμη κι αυτό λάθος το ξέραμε.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Έτσι ακριβώς είναι 

Και όχι μόνο αυτή η τεχνολογία 

Η ανακύκλωση καυσαερίων; 
Adblue?

DPF?

Γενικά το πετρέλαιο στους κινητήρες έφτασε στα όρια του

Ρναλαν έβαλαν έβαλαν το έφτασαν να είναι ασύμφορο ένα μοτέρ και μετά εμφάνισαν τα μπαταριοκινητα 

Ολα φυσικά για όφελος του ιδιοκτήτη…

Ενταξει, δεν ειναι το ίδιο. Το φίλτρο σωματιδίων, το adblue και η ανακύκλωση καυσαερίων εχουν πραγματικό αποτέλεσμα στην μείωση εκπομπών και την κατανάλωση. Το start stop ομως είναι λιγο εφετζίδικο. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Tasos19s είπε

3 μπαταρίες μόνο; 
Ε μια χαρά είσαι 

Του πατέρα μου το είχαμε πάρει καινούργιο φυσικά χωρίς start stop το 2005

Πρωτη μπαταρία αλλάξαμε το 2016

 

Το dpf το ξηλώνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μιλάμε 

 

6 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Περνάει ΚΤΕΟ κανονικά δεν έχει πρόβλημα 

Αλήθεια δεν βλέπεις ότι δεν είναι στραβός ο γυαλος, αλλά εσυ αρμενίζεις στραβά;

 

ολοι σου λένε ότι δεν είσαι σωστός με το DPF και εσυ προσπαθείς με μαγκιά λαϊκής αγοράς να επιβληθείς. Δεν μας νοιάζουν οι εγωισμοί στο Ίντερνετ. 


Αλλά κάλε μου άνθρωπε, μη δίνεις συμβουλές σε άλλους με βάση τις δικές παράνομες καφριλες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, fragma είπε

Ενταξει, δεν ειναι το ίδιο. Το φίλτρο σωματιδίων, το adblue και η ανακύκλωση καυσαερίων εχουν πραγματικό αποτέλεσμα στην μείωση εκπομπών και την κατανάλωση. Το start stop ομως είναι λιγο εφετζίδικο. 

Το adblue κάνει μείωση στην κατανάλωση; 
Το dpf κάνει μείωση στην κατανάλωση; 
Η ανακύκλωση καυσαερίων ναι έχει ένα μικρό όφελος για τον ιδιοκτήτη του οχήματος στο θέμα καυσιμου 

Κάνει όμως μεγάλη ζημιά γιατί τα μαυρίζει όλα μέσα 

 

Επεξ/σία από Tasos19s
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Το adblue κάνει μείωση στην κατανάλωση; 
Το dpf κάνει μείωση στην κατανάλωση; 
Η ανακύκλωση καυσαερίων ναι έχει ένα μικρό όφελος για τον ιδιοκτήτη του οχήματος 

Τάσο εντάξει πόσος κόσμος τα ξηλώνει αλλά μη λες τρέλες. Το ad blue μειώνει μόνο τις εκπομπές αλλά δεν θα στα ξεχωρισει, τα ίδια θα λέμε; Το DPF την εξαφανίζει την αιθάλη αλλά δεν μειώνει τη κατανάλωση(αυτο έλειπε, ισα την αυξανει ελαχιστα). EGR και την αιθαλη μειωνει και την καταναλωση. Στα ευρωπαικά quarters επιστήμονες έχουν εντοπισει και μελετησει προβληματα με τα καυσαερια τα οποία μ' αυτα τα συστήματα μπορουν να λυθούν. Τι χαζομάρες λες για ΚΤΕΟ; Ας ειμαστε λιγο σοβαροι.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ideal09 είπε

Τάσο εντάξει πόσος κόσμος τα ξηλώνει αλλά μη λες τρέλες. Το ad blue μειώνει μόνο τις εκπομπές αλλά δεν θα στα ξεχωρισει, τα ίδια θα λέμε; Το DPF την εξαφανίζει την αιθάλη αλλά δεν μειώνει τη κατανάλωση(αυτο έλειπε, ισα την αυξανει ελαχιστα). EGR και την αιθαλη μειωνει και την καταναλωση. Στα ευρωπαικά quarters επιστήμονες έχουν εντοπισει και μελετησει προβληματα με τα καυσαερια τα οποία μ' αυτα τα συστήματα μπορουν να λυθούν. Τι χαζομάρες λες για ΚΤΕΟ; Ας ειμαστε λιγο σοβαροι.

Έτσι μπράβο 

Που βλέπεις το παράξενο; Περνάς ΚΤΕΟ κανονικά χωρίς DPF

Με εμένα γιατί τα βάζεις; Εγώ είμαι το ΚΤΕΟ; 
Την πραγματικότητα σου λέω άμα θες δέξου την 

  • Like 1
Δημοσ.

Προχτές άλλαξα μπαταρία για πρώτη φορά στο T-ROC, μετά από... 4 χρόνια και 72.000 χλμ. Θεωρώ ότι θ' άντεχε ακόμα αν δεν έκανα χρήση του start- stop. Φανταστείτε ότι τα τελευταία 2 χρόνια το αμάξι ήταν και σε κλειστό γκαράζ! 

Προσωπικά, το αφήνω ενεργό μόνο σε κανονικές αστικές συνθήκες (φανάρια, κ.λπ). Σε "καλό" μποτιλιάρισμα το κλείνω, διότι δ ε θεωρώ σκόμιμο ν' αναβοσβήνει κάθε 5 δεύτερα για να κάνω 2 μέτρα.

Γενικώς δε το 'χω και σε τρομερή εκτίμηση σαν τεχνολογία. Αλλά ας είναι :P

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Έτσι μπράβο 

Που βλέπεις το παράξενο; Περνάς ΚΤΕΟ κανονικά χωρίς DPF

Με εμένα γιατί τα βάζεις; Εγώ είμαι το ΚΤΕΟ; 
Την πραγματικότητα σου λέω άμα θες δέξου την 

Προφανώς περνάει ΚΤΕΟ γιατί δεν γίνεται ο έλεγχος που πρέπει. Οι προηγούμενοι σου λένε αν είναι σωστή κίνηση το να βγάλεις το DPF και ότι δεν γίνεται. Αλλά για να γραφτεί κάτι σωστό πρέπει να υπάρχει πρώτα μυαλό και μετά χέρια, εσύ μάλλον έχεις μόνο το δεύτερο.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...