Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Peugeot208 είπε

Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο.

Στα ειδικά τώρα,  εγώ επειδή τρώω αρκετή ώρα σε μποτιλιαρισματα, διαφορά έχω δει.

Δεν είμαι σίγουρος, όμως, ότι σε βάθος χρόνου θα κάνω απόσβεση τη διπλάσια τιμή της μπαταρίας. 

Αυτό είναι το θέμα δεν μπορείς να κανείς απόσβεση 

Τέλος πάντων για 1% οικονομία ποιος νοιάζεται; 
 

Ειναι πολύ καλή τεχνολογία για αυτούς που ζουν και δουλεύουν δίπλα και κοντά σε φανάρια, αυτούς που περιμένουν να περάσουν απέναντι, και αυτούς που περιμένουν από πίσω 

Για τον ιδιοκτήτη η τεχνολογία αυτή είναι παραπάνω κόστος

Ο οδηγός του αυτοκινήτου πιο πολύ κέρδος έχει από το εμπρός αυτοκίνητο αν είναι σβηστό γιατί δεν μπαίνει μέσα σε αυτόν, καυσαέριο από τους αεραγωγούς 

  • Like 1
  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

για εμένα να το δουλεύεις κανονικά σε συνθήκες έντονου μποτιλιαρίσματος με μεγάλης διαρκείας ακινησίες.  εξάλλου και να δουλεύει ρελαντί δεν είναι ότι καλύτερο για πολλή ώρα. ειδικά αν μιλάμε για diesel. 

όμως καλύτερα να απενεργοποιείται σε ταξίδι η αν πρόκειται να το κυνηγήσεις.

αυτο εφαρμόζω εγώ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε διαφορά αυτοκίνητα με ss 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, pananton είπε

για εμένα να το δουλεύεις κανονικά σε συνθήκες έντονου μποτιλιαρίσματος με μεγάλης διαρκείας ακινησίες.  εξάλλου και να δουλεύει ρελαντί δεν είναι ότι καλύτερο για πολλή ώρα. ειδικά αν μιλάμε για diesel. 

όμως καλύτερα να απενεργοποιείται σε ταξίδι η αν πρόκειται να το κυνηγήσεις.

αυτο εφαρμόζω εγώ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε διαφορά αυτοκίνητα με ss 

Για πιο λόγο δεν κάνει να δουλεύει ρελαντί ένα diesel?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Για πιο λόγο δεν κάνει να δουλεύει ρελαντί ένα diesel?

καλά δεν γράφω αυτό ακριβώς…μιλάω για αρκετή ώρα στο ρελαντί.

τα dpf βουλώνουν λίγο πιο εύκολα σε μεγάλες παραμονές ρελαντί λόγω του όγκου των σωματιδιων που έχουν να φιλτράρουν. 

άσε που και να απενεργοποιει το ss και να αλλάξει μπαταρία πάλι μπαταρία ss θα πρέπει να βάλει…οπότε προσωπικά δεν βρίσκω λόγω να μην το εκμεταλλεύεται καθόλου… εγώ το δουλεύω υπό προϋποθέσεις.

Επεξ/σία από pananton
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τι να σου πω εχω αμαξι απο της αρχες του 2012 (colt) με 140,000 κατι χιλομετρα  δλδ 10 χρονια το μονο που κανω τα service στην ωρα του by the book, απο μπαταρίες εχω αλλαξει 2 μεχρι τωρα και παω για τρίτη λογικά τωρα

 

αλλα λαδια οτι λει το βιβλιο (και δεν ειναι φθηνα full συνθετικα θελει 5w40 που σημαινε κανα 50 ευρω μονο λαδια), μπουζια ανα 30,000 θέλει κατι ακριβά ιριδίου (αν δεν κανω λάθος 135 ευρω 4 αδα) μαπταρια agm (κανα 120 130 ευρω)

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Black Demis είπε

τι να σου πω εχω αμαξι απο της αρχες του 2012 (colt) με 140,000 κατι χιλομετρα  δλδ 10 χρονια το μονο που κανω τα service στην ωρα του by the book, απο μπαταρίες εχω αλλαξει 2 μεχρι τωρα και παω για τρίτη λογικά τωρα

 

αλλα λαδια οτι λει το βιβλιο (και δεν ειναι φθηνα full συνθετικα θελει 5w40 που σημαινε κανα 50 ευρω μονο λαδια), μπουζια ανα 30,000 θέλει κατι ακριβά ιριδίου (αν δεν κανω λάθος 135 ευρω 4 αδα) μαπταρια agm (κανα 120 130 ευρω)

3 μπαταρίες μόνο; 
Ε μια χαρά είσαι 

Του πατέρα μου το είχαμε πάρει καινούργιο φυσικά χωρίς start stop το 2005

Πρωτη μπαταρία αλλάξαμε το 2016

 

7 ώρες πριν, pananton είπε

καλά δεν γράφω αυτό ακριβώς…μιλάω για αρκετή ώρα στο ρελαντί.

τα dpf βουλώνουν λίγο πιο εύκολα σε μεγάλες παραμονές ρελαντί λόγω του όγκου των σωματιδιων που έχουν να φιλτράρουν. 

άσε που και να απενεργοποιει το ss και να αλλάξει μπαταρία πάλι μπαταρία ss θα πρέπει να βάλει…οπότε προσωπικά δεν βρίσκω λόγω να μην το εκμεταλλεύεται καθόλου… εγώ το δουλεύω υπό προϋποθέσεις.

Το dpf το ξηλώνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μιλάμε 

  • Confused 6
  • Sad 11
Δημοσ.
11 ώρες πριν, terry308 είπε

Κάτοχος 2 Ibiza tgi (φυσικό αέριο) με turbo 

1η κίνηση είναι η απενεργοποιηση του start & stop 

2η η ζώνη 

3η η αναμονή να πέσουν οι στροφές του κινητήρα

και μετα ξεκινάω 

Αυτή είναι η καθημερινή ρουτίνα.

Λάθος ή σωστό δε ξέρω,4 χρόνια μετά και 130.000χλμ,δεν έχω αλλάξει μπαταρία.

 

 

11 ώρες πριν, tasanton είπε

Και μένα μου αρέσει το Start&Stop.

Εννοώ το κουμπί με το οποίο το απενεργοποιώ κάθε φορά που μπαίνω στο ΙΧ. Μεγάλη απόλαυση.

ακριβώς τα ίδια και εγώ.

ναι σε όλα.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, terry308 είπε

Κάτοχος 2 Ibiza tgi (φυσικό αέριο) με turbo 

1η κίνηση είναι η απενεργοποιηση του start & stop 

2η η ζώνη 

3η η αναμονή να πέσουν οι στροφές του κινητήρα

και μετα ξεκινάω 

Αυτή είναι η καθημερινή ρουτίνα.

Λάθος ή σωστό δε ξέρω,4 χρόνια μετά και 130.000χλμ,δεν έχω αλλάξει μπαταρία.

 

Εμένα η συνήθεια ήταν να ξεκινάω (ibiza κι εγώ) και μόλις στα πρώτα μέτρα άκουγα να ενεργοποιούνται οι κλειδαριές στις πόρτες, πήγαινε "αυτόματα" το χέρι μου στο κουμπί και το απενεργοποιούσα.

Μέχρι που πήρα ένα obd και το απενεργοποίησα τελείως. Δεν είχε πια νόημα αφού δεν το είχα να λειτουργεί ποτέ, για τους γνωστούς λόγους αλλά και για το εκνευριστικό της υπόθεσης.

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Εμένα η συνήθεια ήταν να ξεκινάω (ibiza κι εγώ) και μόλις στα πρώτα μέτρα άκουγα να ενεργοποιούνται οι κλειδαριές στις πόρτες, πήγαινε "αυτόματα" το χέρι μου στο κουμπί και το απενεργοποιούσα.

Μέχρι που πήρα ένα obd και το απενεργοποίησα τελείως. Δεν είχε πια νόημα αφού δεν το είχα να λειτουργεί ποτέ, για τους γνωστούς λόγους αλλά και για το εκνευριστικό της υπόθεσης.

Δεν πρέπει να σβήνει σε όλα τα αυτοκίνητα όμως έτσι με αυτό τον τρόπο 

Αυτο είναι το κακό 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Το dpf το ξηλώνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μιλάμε 

Δηλαδή εσύ υποστηρίζεις ότι καλό κάνεις να έχεις ενεργοποιημένο το Start Stop για να μην τρώει ο πίσω τα καυσαέρια. (Εννοείτε ότι συμφωνώ)

Και τώρα μας λες ότι δεν έχει νόημα να μιλάμε αν δεν έχεις ξηλώσει το dpf. 

Aλλά εντάξει τι να λέμε τώρα είσαι ο τύπος που πιο πριν είπες ότι όλα τα τούρμπο θέλουν ζέσταμα πριν το ξεκίνημα ΓΙΑΤΙ ξέρεις έσυ και όχι τα manual.

Επεξ/σία από armagedwnn
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tasos19s είπε

 

Το dpf το ξηλώνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μιλάμε 

ααα οκ είσαι από αυτούς… εντάξει άστο γιατί θα φάω ban.

από αυτό και μόνο δεν γίνεται να συνεχίσουμε την κουβέντα μας…ελπίζω να μην έχεις diesel χωρίς dpf γιατί δεν ξέρεις τι καρκίνο σκορπάς.

προσωπικα όταν μπροστά μου υπάρχει diesel που καπνίζει προσπέρασμα με συνοπτικές διαδικασίες στην μισή ευκαιρία που θα μου δωθεί…

  • Like 7
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Δεν φτιάχτηκαν για οικονομία 

Ειναι μετρημένο δεν κερδίζεις 

Για ρύπους μπήκαν 

Αν μπορείς να μην το δουλεύεις, καλό κανείς, κακό δεν κανείς 

Οτι βγαίνει δεν είναι πάντα για καλό του ιδιοκτήτη και του οχήματος 

Για να παράγονται λιγότεροι ρύποι δεν σημαίνει ότι καίγεται και λιγότερο καύσιμο;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Tasos19s είπε

3 μπαταρίες μόνο; 
Ε μια χαρά είσαι 

Του πατέρα μου το είχαμε πάρει καινούργιο φυσικά χωρίς start stop το 2005

Πρωτη μπαταρία αλλάξαμε το 2016

 

Το dpf το ξηλώνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μιλάμε 

Ξηλωμα DPF........... μαλιστα! δεν εχει σωτηρια η χωρα!

 

  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.

τα σημερινά αυτοκίνητα:

έχουν πολύ μελετημένες συνθήκες καύσης (και μπορούν να αποδώσουν σε φθηνά σε μείγματα καυσίμου πχ βενζίνη 88 οκτανίων ακόμα κ τουρμπουτα) 

έχουν άμεσο ψεκασμό μέσα στον κύλινδρο, που ελέγχεται από τον εγκέφαλο

έχουν καλύτερα κράματα υλικών στα μοτέρ,

Ο εγκέφαλος τους ρυθμίζει πολλές παραμέτρους για την καλύτερη καύση κ την αξιοπιστία του μοτέρ 

συνήθως τα περισσότερα Τούρμπο δεν Τουρμπιζουν στην 1η ταχύτητα 

Το start stop δεν ενεργοποιείται σε όλες τις συνθήκες, αν το αμάξι είναι από ταξίδι ή ζορισμένο σε υψηλές στροφές. Δεν θα ενεργοποιηθεί το σύστημα, μόλις το όχημα σταματήσει σε τέτοια περίπτωση. 

το ίδιο συμβαίνει όταν το αμάξι είναι κρύο, δεν ενεργοποιείται το σύστημα start stop παρά μόνο όταν δώσει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου το ΟΚ. 

Δεν είναι όλα τα start stop ίδια σε απόκριση, μεταξύ των αυτοκινήτων. Σε κάποια μοντέλα υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση να ενεργοποιηθεί ο κινητήρας. 

Το κουμπάκι υπάρχει γιατί σε κάποιους θέλει εξοικείωση το σύστημα και ακόμα από εταιρεία σε εταιρεία η υλοποίηση έχει διάφορες που ο καθένας νιώθει μέρα με νύχτα σε αλλαγή από όχημα σε όχημα.

Δεν θα με απασχολούσε για την λειτουργία του σύστημα ώστε να το απενεργοποιώ κάθε φορά. 

  • Like 3
Δημοσ.

Το auto start/stop είναι επινόηση των εταιρειών για να μπορούν να πιάσουν τις προδιαγραφές ρύπων euro5/euro6 και για αυτό τον λόγο δεν σου δίνεται η δυνατότητα να το απενεργοποιήσεις μόνιμα (θα βγει το όχημα εκτός προδιαγραφών). Η άποψη μου είναι ότι ταλαιπωρεί μπαταρία και μίζα και προσωπικά το βγάζω off μηχανικά κάθε φορά που ξεκινάω το αυτοκίνητο. Όσο αφορά στα λάδια, υποτίθεται ότι τα αυτοκίνητα με start/stop παίρνουν λάδι με ειδική προδιαγραφή ώστε να επανέρχονται πιο γρήγορα στο άναμα του κινητήρα. Όταν σβήνει η μηχανή σταματάει η αντλία λαδιών, πέφτει η πίεση και το λάδι δεν κυκλοφορεί στα κουζινέτα του turbo. Όταν ξαναναψει η μηχανή περνά απειροελάχιστος χρόνος μέχρι να ξανασηκωθεί η πίεση στο λάδι από την αντλία και ο άξονας του turbo να κάτσει πάνω στο φιλμ λαδιού. Δεν είναι κάτι που θα προκαλέσει θέμα αλλά σίγουρα είναι καλύτερο να αποφύγεις τα πολλά άναψε σβήσε σε όλη την διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.

Επίσης, αν ψάξεις στο youtube υπάρχουν βίντεο που αποδεικνύουν στην πράξη ότι δεν εξοικονομείς καθόλου καύσιμο με αυτό το σύστημα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...