silve Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Γεια χαρά σε όλους! Έχω την εξής απορία, καθώς ακούω και διαβάζω πολλές διαφορετικές απόψεις για το σύστημα start and stop και συμπέρασμα δεν βγάζω. Βλάπτει το κινητήρα, τη μίζα, την μπαταρία κλπ κλπ του αυτοκινήτου; Κάνει πραγματική κατανάλωση ή μόνο όταν είσαι σε μποτιλιάρισμα αξίζει να είναι ενεργοποιημένο; Εφόσον το αυτοκίνητο έχει τούρμπο επηρεάζει και βλάπτει την τουρμπίνα το συνεχές άναψε σβήσε της μηχανής; Το αυτοκίνητό μου είναι καινούργιο και δεν έχει μόνιμη απενεργοποίηση του συστήματος, παρά μόνο κάθε φορά που ξεκινάω πρέπει να πατάω το κουμπάκι για να μην ενεργοποιεί το start and stop. Τι γνώμη έχετε; Εσείς το απενεργοποιείτε;
SeriesX Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) BMW 116D efficient Dynamic 03/2014 επειτα απο τοσα χρονια δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια.....197.000 χλμ το αμαξι σημερα! Οποτε αναλογα το οχημα... Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2022 από SeriesX 1
dpolal Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, silve είπε Γεια χαρά σε όλους! Έχω την εξής απορία, καθώς ακούω και διαβάζω πολλές διαφορετικές απόψεις για το σύστημα start and stop και συμπέρασμα δεν βγάζω. Βλάπτει το κινητήρα, τη μίζα, την μπαταρία κλπ κλπ του αυτοκινήτου; Κάνει πραγματική κατανάλωση ή μόνο όταν είσαι σε μποτιλιάρισμα αξίζει να είναι ενεργοποιημένο; Εφόσον το αυτοκίνητο έχει τούρμπο επηρεάζει και βλάπτει την τουρμπίνα το συνεχές άναψε σβήσε της μηχανής; Το αυτοκίνητό μου είναι καινούργιο και δεν έχει μόνιμη απενεργοποίηση του συστήματος, παρά μόνο κάθε φορά που ξεκινάω πρέπει να πατάω το κουμπάκι για να μην ενεργοποιεί το start and stop. Τι γνώμη έχετε; Εσείς το απενεργοποιείτε; 1,5 χρόνο εμπειρία με OPEL CORSA και μετά 3,5 χρόνια εμπειρία με VW POLO. Όχι, δεν βλάπτει τον κινητήρα, ούτε την μίζα, αλλά ταλαιπωρεί την μπαταρία. Στο POLO έγινε αντικατάσταση στα 3,5 χρόνια καθώς μία μέρα η μπαταρία απλά πέθανε ξαφνικά και δεν έπαιρνε μπροστά ούτε με καλώδια. Σαν σύστημα λειτουργεί μόνο στο μποτιλιάρισμα και στα φανάρια, πουθενά αλλού, οπότε δεν έχει νόημα να το απενεργοποιείς όταν είσαι π.χ. στην εθνική. Η τουρμπίνα δεν λειτουργεί στο ρελαντί, αλλά πάνω από ορισμένες στροφές οπότε δεν έχουν σχέση τα δύο συστήματα μεταξύ τους. Το απενεργοποιώ όταν είμαι σε τρελό μποτιλιάρισμα όπου είναι συνέχεια το σταμάτα/ξεκίνα, π.χ. Κιφισσός και γίνεται κουραστικό το σβήσιμο/άναμμα. 6 λεπτά πριν, SeriesX είπε BMW 116D efficient Dynamic 03/2014 επειτα απο τοσα χρονια δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια.....197.000 χλμ το αμαξι σημερα! Οποτε αναλογα το οχημα... 8 χρόνια με την ίδια μπαταρία ;;; Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2022 από dpolal 1
Tasos19s Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, dpolal είπε 1,5 χρόνο εμπειρία με OPEL CORSA και μετά 3,5 χρόνια εμπειρία με VW POLO. Όχι, δεν βλάπτει τον κινητήρα, ούτε την μίζα, αλλά ταλαιπωρεί την μπαταρία. Στο POLO έγινε αντικατάσταση στα 3,5 χρόνια καθώς μία μέρα η μπαταρία απλά πέθανε ξαφνικά και δεν έπαιρνε μπροστά ούτε με καλώδια. Σαν σύστημα λειτουργεί μόνο στο μποτιλιάρισμα και στα φανάρια, πουθενά αλλού, οπότε δεν έχει νόημα να το απενεργοποιείς όταν είσαι π.χ. στην εθνική. Η τουρμπίνα δεν λειτουργεί στο ρελαντί, αλλά πάνω από ορισμένες στροφές οπότε δεν έχουν σχέση τα δύο συστήματα μεταξύ τους. Το απενεργοποιώ όταν είμαι σε τρελό μποτιλιάρισμα όπου είναι συνέχεια το σταμάτα/ξεκίνα, π.χ. Κιφισσός και γίνεται κουραστικό το σβήσιμο/άναμμα. Πάντα λειτουργεί η τουρμπίνα Οταν είναι πολύ ζεστό το αμάξι και σβήσει ναι δημιουργεί πρόβλημα Εαν έχει δουλέψει πρώτα ρελαντί και μετά σβήσει δεν πειράζει έχουν γυρίσει τα λάδια 4 1
dpolal Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Πάντα λειτουργεί η τουρμπίνα Οταν είναι πολύ ζεστό το αμάξι και σβήσει ναι δημιουργεί πρόβλημα Εαν έχει δουλέψει πρώτα ρελαντί και μετά σβήσει δεν πειράζει έχουν γυρίσει τα λάδια Αν αναφέρεσαι στα «πειραγμένα» με τις μεγάλες aftermarket τουρμπίνες αυτό ήταν όντως θέμα. Τα εργοστασιακά με τα mild/light/small/whatever turbo δεν έχουν τέτοια θέματα και όσον αφορά 4 τέτοια οχήματα που έχω οδηγήσει τα τελευταία χρόνια δεν αναγράφεται πουθενά στο manual τους ότι πρέπει να τα αφήνεις στο ρελαντί για να κρυώσουν πριν τα σβήσεις. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2022 από dpolal 1
Tasos19s Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, dpolal είπε Αν αναφέρεσαι στα «πειραγμένα» με τις μεγάλες aftermarket τουρμπίνες αυτό ήταν όντως θέμα. Τα εργοστασιακά με τα mild/light/small/whatever turbo δεν έχουν τέτοια θέματα και όσον αφορά 4 τέτοια οχήματα που έχω οδηγήσει τα τελευταία χρόνια δεν αναγράφεται πουθενά στο manual τους ότι πρέπει να τα αφήνεις στο ρελαντί για να κρυώσουν πριν τα σβήσεις. Πουθενά και ποτέ δεν το έγραφαν Είναι άγραφος νόμος Ουτε το πρωί γράφουν να το ζεσταίνεις 1
SeriesX Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 14 λεπτά πριν, dpolal είπε 8 χρόνια με την ίδια μπαταρία ;;; Κοντευει 9 χρονια! 03/2014 -> 12/2022
dpolal Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Πουθενά και ποτέ δεν το έγραφαν Είναι άγραφος νόμος Ουτε το πρωί γράφουν να το ζεσταίνεις Ναί, οκ, ότι πείς. 1 1
Tasos19s Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, dpolal είπε Ναί, οκ, ότι πείς. Σαφώς και ότι πω γιατί γνωρίζω 1 1
Peugeot208 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στα σύγχρονα αυτοκίνητα όλα αυτά ρυθμίζονται μέσο του εγκεφάλου. Υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας και για τη λειτουργία του turbo και για τη μίζα κ.τ.λ. Τέλος, οι μπαταρίες των αυτοκινήτων με start/stop είναι ειδικές, δεν είναι οι απλές, γι' αυτό και η τσιμπημένη τιμή τους. Τώρα, κατά πόσο κάνει οικονομία, αυτό εξαρτάται από τη χρήση που του κάνεις. Αν κινείσαι Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε δρόμους με πολλά φανάρια και μποτιλιαρίσματα, τότε θα δεις διαφορά. Όσο περισσότερο αποκλινεις από τις παραπάνω συνθήκες, τόσο λιγότερη διαφορά θα δεις. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2022 από Peugeot208 1
terry308 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Κάτοχος 2 Ibiza tgi (φυσικό αέριο) με turbo 1η κίνηση είναι η απενεργοποιηση του start & stop 2η η ζώνη 3η η αναμονή να πέσουν οι στροφές του κινητήρα και μετα ξεκινάω Αυτή είναι η καθημερινή ρουτίνα. Λάθος ή σωστό δε ξέρω,4 χρόνια μετά και 130.000χλμ,δεν έχω αλλάξει μπαταρία. 10
xphobus Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 έτσι κι αλλιώς το χειμώνα δύσκολα να δουλέψει το start stop είτε γιατί έχει κρυο είτε γιατί δουλεύει ο κλιματισμός στην θέρμανση .
Tasos19s Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε Στα σύγχρονα αυτοκίνητα όλα αυτά ρυθμίζονται μέσο του εγκεφάλου. Υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας και για τη λειτουργία του turbo και για τη μίζα κ.τ.λ. Τέλος, οι μπαταρίες των αυτοκινήτων με start/stop είναι ειδικές, δεν είναι οι απλές, με ότι αυτό συνεπάγεται στη τσιμπημένη τιμή τους. Τώρα, κατά πόσο κάνει οικονομία, αυτό εξαρτάται από τη χρήση που του κάνεις. Αν κινείσαι Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε δρόμους με πολλά φανάρια και μποτιλιαρίσματα, τότε θα δεις διαφορά. Όσο περισσότερο αποκλινεις από τις παραπάνω συνθήκες, τόσο λιγότερη οικονομία θα κάνεις. Δεν φτιάχτηκαν για οικονομία Ειναι μετρημένο δεν κερδίζεις Για ρύπους μπήκαν Αν μπορείς να μην το δουλεύεις, καλό κανείς, κακό δεν κανείς Οτι βγαίνει δεν είναι πάντα για καλό του ιδιοκτήτη και του οχήματος 4
Peugeot208 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Δεν φτιάχτηκαν για οικονομία Ειναι μετρημένο δεν κερδίζεις Για ρύπους μπήκαν Αν μπορείς να μην το δουλεύεις, καλό κανείς, κακό δεν κανείς Οτι βγαίνει δεν είναι πάντα για καλό του ιδιοκτήτη και του οχήματος Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο. Στα ειδικά τώρα, εγώ επειδή τρώω αρκετή ώρα σε μποτιλιαρισματα, διαφορά έχω δει. Δεν είμαι σίγουρος, όμως, ότι σε βάθος χρόνου θα κάνω απόσβεση τη διπλάσια τιμή της μπαταρίας.
tasanton Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Και μένα μου αρέσει το Start&Stop. Εννοώ το κουμπί με το οποίο το απενεργοποιώ κάθε φορά που μπαίνω στο ΙΧ. Μεγάλη απόλαυση. 6 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα