Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά σε όλους!

Έχω την εξής απορία, καθώς ακούω και διαβάζω πολλές διαφορετικές απόψεις για το σύστημα start and stop και συμπέρασμα δεν βγάζω.

Βλάπτει το κινητήρα, τη μίζα, την μπαταρία κλπ κλπ του αυτοκινήτου; Κάνει πραγματική κατανάλωση ή μόνο όταν είσαι σε μποτιλιάρισμα αξίζει να είναι ενεργοποιημένο; Εφόσον το αυτοκίνητο έχει τούρμπο επηρεάζει και βλάπτει την τουρμπίνα το συνεχές άναψε σβήσε της μηχανής;

Το αυτοκίνητό μου είναι καινούργιο και δεν έχει μόνιμη απενεργοποίηση του συστήματος, παρά μόνο κάθε φορά που ξεκινάω πρέπει να πατάω το κουμπάκι για να μην ενεργοποιεί το start and stop.

Τι γνώμη έχετε; Εσείς το απενεργοποιείτε;

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

BMW 116D efficient Dynamic 03/2014 επειτα απο τοσα χρονια δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια.....197.000 χλμ το αμαξι σημερα! 

Οποτε αναλογα το οχημα...

 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, silve είπε

Γεια χαρά σε όλους!

Έχω την εξής απορία, καθώς ακούω και διαβάζω πολλές διαφορετικές απόψεις για το σύστημα start and stop και συμπέρασμα δεν βγάζω.

Βλάπτει το κινητήρα, τη μίζα, την μπαταρία κλπ κλπ του αυτοκινήτου; Κάνει πραγματική κατανάλωση ή μόνο όταν είσαι σε μποτιλιάρισμα αξίζει να είναι ενεργοποιημένο; Εφόσον το αυτοκίνητο έχει τούρμπο επηρεάζει και βλάπτει την τουρμπίνα το συνεχές άναψε σβήσε της μηχανής;

Το αυτοκίνητό μου είναι καινούργιο και δεν έχει μόνιμη απενεργοποίηση του συστήματος, παρά μόνο κάθε φορά που ξεκινάω πρέπει να πατάω το κουμπάκι για να μην ενεργοποιεί το start and stop.

Τι γνώμη έχετε; Εσείς το απενεργοποιείτε;

1,5 χρόνο εμπειρία με OPEL CORSA και μετά 3,5 χρόνια εμπειρία με VW POLO.

Όχι, δεν βλάπτει τον κινητήρα, ούτε την μίζα, αλλά ταλαιπωρεί την μπαταρία.
Στο POLO έγινε αντικατάσταση στα 3,5 χρόνια καθώς μία μέρα η μπαταρία απλά πέθανε ξαφνικά και δεν έπαιρνε μπροστά ούτε με καλώδια.

Σαν σύστημα λειτουργεί μόνο στο μποτιλιάρισμα και στα φανάρια, πουθενά αλλού, οπότε δεν έχει νόημα να το απενεργοποιείς όταν είσαι π.χ. στην εθνική.

Η τουρμπίνα δεν λειτουργεί στο ρελαντί, αλλά πάνω από ορισμένες στροφές οπότε δεν έχουν σχέση τα δύο συστήματα μεταξύ τους.

Το απενεργοποιώ όταν είμαι σε τρελό μποτιλιάρισμα όπου είναι συνέχεια το σταμάτα/ξεκίνα, π.χ. Κιφισσός και γίνεται κουραστικό το σβήσιμο/άναμμα.

6 λεπτά πριν, SeriesX είπε

BMW 116D efficient Dynamic 03/2014 επειτα απο τοσα χρονια δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια.....197.000 χλμ το αμαξι σημερα! 

Οποτε αναλογα το οχημα...

 

8 χρόνια με την ίδια μπαταρία ;;;

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dpolal είπε

1,5 χρόνο εμπειρία με OPEL CORSA και μετά 3,5 χρόνια εμπειρία με VW POLO.

Όχι, δεν βλάπτει τον κινητήρα, ούτε την μίζα, αλλά ταλαιπωρεί την μπαταρία.
Στο POLO έγινε αντικατάσταση στα 3,5 χρόνια καθώς μία μέρα η μπαταρία απλά πέθανε ξαφνικά και δεν έπαιρνε μπροστά ούτε με καλώδια.

Σαν σύστημα λειτουργεί μόνο στο μποτιλιάρισμα και στα φανάρια, πουθενά αλλού, οπότε δεν έχει νόημα να το απενεργοποιείς όταν είσαι π.χ. στην εθνική.

Η τουρμπίνα δεν λειτουργεί στο ρελαντί, αλλά πάνω από ορισμένες στροφές οπότε δεν έχουν σχέση τα δύο συστήματα μεταξύ τους.

Το απενεργοποιώ όταν είμαι σε τρελό μποτιλιάρισμα όπου είναι συνέχεια το σταμάτα/ξεκίνα, π.χ. Κιφισσός και γίνεται κουραστικό το σβήσιμο/άναμμα.

Πάντα λειτουργεί η τουρμπίνα 

Οταν είναι πολύ ζεστό το αμάξι και σβήσει ναι δημιουργεί πρόβλημα 

Εαν έχει δουλέψει πρώτα ρελαντί και μετά σβήσει δεν πειράζει έχουν γυρίσει τα λάδια 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Πάντα λειτουργεί η τουρμπίνα 

Οταν είναι πολύ ζεστό το αμάξι και σβήσει ναι δημιουργεί πρόβλημα 

Εαν έχει δουλέψει πρώτα ρελαντί και μετά σβήσει δεν πειράζει έχουν γυρίσει τα λάδια 

 

Αν αναφέρεσαι στα «πειραγμένα» με τις μεγάλες aftermarket τουρμπίνες αυτό ήταν όντως θέμα.

Τα εργοστασιακά με τα mild/light/small/whatever turbo δεν έχουν τέτοια θέματα και όσον αφορά 4 τέτοια οχήματα που έχω οδηγήσει τα τελευταία χρόνια δεν αναγράφεται πουθενά στο manual τους ότι πρέπει να τα αφήνεις στο ρελαντί για να κρυώσουν πριν τα σβήσεις.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dpolal είπε

Αν αναφέρεσαι στα «πειραγμένα» με τις μεγάλες aftermarket τουρμπίνες αυτό ήταν όντως θέμα.

Τα εργοστασιακά με τα mild/light/small/whatever turbo δεν έχουν τέτοια θέματα και όσον αφορά 4 τέτοια οχήματα που έχω οδηγήσει τα τελευταία χρόνια δεν αναγράφεται πουθενά στο manual τους ότι πρέπει να τα αφήνεις στο ρελαντί για να κρυώσουν πριν τα σβήσεις.

Πουθενά και ποτέ δεν το έγραφαν 

Είναι άγραφος νόμος 

Ουτε το πρωί γράφουν να το ζεσταίνεις 

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Πουθενά και ποτέ δεν το έγραφαν 

Είναι άγραφος νόμος 

Ουτε το πρωί γράφουν να το ζεσταίνεις 

 

Ναί, οκ, ότι πείς.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα όλα αυτά ρυθμίζονται μέσο του εγκεφάλου. 

Υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας και για τη λειτουργία του turbo και για τη μίζα κ.τ.λ.

Τέλος, οι μπαταρίες των αυτοκινήτων με start/stop είναι ειδικές, δεν είναι οι απλές, γι' αυτό και η  τσιμπημένη τιμή τους.

Τώρα, κατά πόσο κάνει οικονομία, αυτό εξαρτάται από τη χρήση που του κάνεις.

Αν κινείσαι Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε δρόμους με πολλά φανάρια και μποτιλιαρίσματα, τότε θα δεις διαφορά. Όσο περισσότερο αποκλινεις από τις παραπάνω συνθήκες, τόσο λιγότερη διαφορά θα δεις.

 

Επεξ/σία από Peugeot208
  • Like 1
Δημοσ.

Κάτοχος 2 Ibiza tgi (φυσικό αέριο) με turbo 

1η κίνηση είναι η απενεργοποιηση του start & stop 

2η η ζώνη 

3η η αναμονή να πέσουν οι στροφές του κινητήρα

και μετα ξεκινάω 

Αυτή είναι η καθημερινή ρουτίνα.

Λάθος ή σωστό δε ξέρω,4 χρόνια μετά και 130.000χλμ,δεν έχω αλλάξει μπαταρία.

 

  • Like 10
Δημοσ.

έτσι κι αλλιώς το χειμώνα δύσκολα να δουλέψει το start stop είτε γιατί έχει κρυο είτε γιατί δουλεύει ο κλιματισμός στην θέρμανση .

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα όλα αυτά ρυθμίζονται μέσο του εγκεφάλου. 

Υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας και για τη λειτουργία του turbo και για τη μίζα κ.τ.λ.

Τέλος, οι μπαταρίες των αυτοκινήτων με start/stop είναι ειδικές, δεν είναι οι απλές, με ότι αυτό συνεπάγεται στη τσιμπημένη τιμή τους.

Τώρα, κατά πόσο κάνει οικονομία, αυτό εξαρτάται από τη χρήση που του κάνεις.

Αν κινείσαι Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε δρόμους με πολλά φανάρια και μποτιλιαρίσματα, τότε θα δεις διαφορά. Όσο περισσότερο αποκλινεις από τις παραπάνω συνθήκες, τόσο λιγότερη οικονομία θα κάνεις.

 

Δεν φτιάχτηκαν για οικονομία 

Ειναι μετρημένο δεν κερδίζεις 

Για ρύπους μπήκαν 

Αν μπορείς να μην το δουλεύεις, καλό κανείς, κακό δεν κανείς 

Οτι βγαίνει δεν είναι πάντα για καλό του ιδιοκτήτη και του οχήματος 

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Δεν φτιάχτηκαν για οικονομία 

Ειναι μετρημένο δεν κερδίζεις 

Για ρύπους μπήκαν 

Αν μπορείς να μην το δουλεύεις, καλό κανείς, κακό δεν κανείς 

Οτι βγαίνει δεν είναι πάντα για καλό του ιδιοκτήτη και του οχήματος 

Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο.

Στα ειδικά τώρα,  εγώ επειδή τρώω αρκετή ώρα σε μποτιλιαρισματα, διαφορά έχω δει.

Δεν είμαι σίγουρος, όμως, ότι σε βάθος χρόνου θα κάνω απόσβεση τη διπλάσια τιμή της μπαταρίας. 

Δημοσ.

Και μένα μου αρέσει το Start&Stop.

Εννοώ το κουμπί με το οποίο το απενεργοποιώ κάθε φορά που μπαίνω στο ΙΧ. Μεγάλη απόλαυση.

  • Like 6
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...