Selia Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Έχω υο εξής πρόβλημα. Χρησιμοποιούσα το viber μόνο σε μια συσκευή tablet με υποδοχή κάρτας sim. Όταν αυτή εμφάνισε πρόβλημα και δόθηκε στο service κρίθηκε ακατάλληλη κ δεν την ξαναχτησιμοποιησα ποτέ( την εχω αλλα δεν ανοιγει). Αγοράζοντας νέα συσκευή tablet προσπάθησα να κατεβάσω το viber ξανά , το οποίο όμως δεν ενεργοποιείται διότι βλέπει ακόμα την πρώτη συσκευή κ προφανώς στέλνει μνμ επιβεβαίωσης. ( σημειώνω δεν επέλεξα να κάνω κλώνο τη νέα συσκευή απ την παλιά) . Τι μπορώ να κάνω για μην μπω στη διαδικασία να ξαναεπιστρεψω σε εργοστασιακες ρυθμίσεις? Και φυσικά ούτε αριθμό θέλω να αλλάξω.... Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2022 από Selia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aces Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 καλησπέρα δοκιμάσε να τοποθετήσεις την sim σε άλλη συσκευή πχ κινητο κ τρεξε/ενεργοποιήσε το viber από εκεί. Η εφαρμογή viber μπορεί να τρεξει in parallel δεν δεσμεύεται σε 1 πηγή με τον ιδιο αριθμο. Εναλλακτικά υπάρχει κ η επαναφορά εργοσ.ρυθμισεων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Bαλε την σιμ σε κινητό,βαλε ενεργοποίησε εκεί το viber και μετά στο ταμπλετ που θες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα