Selia Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Έχω υο εξής πρόβλημα. Χρησιμοποιούσα το viber μόνο σε μια συσκευή tablet με υποδοχή κάρτας sim. Όταν αυτή εμφάνισε πρόβλημα και δόθηκε στο service κρίθηκε ακατάλληλη κ δεν την ξαναχτησιμοποιησα ποτέ( την εχω αλλα δεν ανοιγει). Αγοράζοντας νέα συσκευή tablet προσπάθησα να κατεβάσω το viber ξανά , το οποίο όμως δεν ενεργοποιείται διότι βλέπει ακόμα την πρώτη συσκευή κ προφανώς στέλνει μνμ επιβεβαίωσης. ( σημειώνω δεν επέλεξα να κάνω κλώνο τη νέα συσκευή απ την παλιά) . Τι μπορώ να κάνω για μην μπω στη διαδικασία να ξαναεπιστρεψω σε εργοστασιακες ρυθμίσεις? Και φυσικά ούτε αριθμό θέλω να αλλάξω.... Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2022 από Selia
aces Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 καλησπέρα δοκιμάσε να τοποθετήσεις την sim σε άλλη συσκευή πχ κινητο κ τρεξε/ενεργοποιήσε το viber από εκεί. Η εφαρμογή viber μπορεί να τρεξει in parallel δεν δεσμεύεται σε 1 πηγή με τον ιδιο αριθμο. Εναλλακτικά υπάρχει κ η επαναφορά εργοσ.ρυθμισεων
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Bαλε την σιμ σε κινητό,βαλε ενεργοποίησε εκεί το viber και μετά στο ταμπλετ που θες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα