Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, billyfs7 είπε

Μάλιστα.. ωραία καλά πήγε αυτό.

Διαφορετικα το αστρακι με το κλασσικο το 1.6T τι λέει ; Και κάτι έχω ακούσει με τος αναρτήσεις κλπ..

από άποψη ήχου ; Αν ναι, το κορολακι ήταν φουλ ελεύθερο χωρίς μεσαίο και με πρόγραμμα άρα καλά θα είναι πιστεύω 😂

εεε το είπες μόνος σου.. 

και εγώ δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να μιλήσω για θόρυβο αλλά θυμάμαι πέρναγε αεροδυναμικός θόρυβος άνω των 130 αλλά θυμάμαι ότι μου είχε αφήσει πολύ θετική εντύπωση. ωραίο αυτοκίνητο που βγάζεις γούστα. 

να φανταστείς έλεγα να πάρω ένα τέτοιο για την σύζυγο προς αντικατάσταση ενός matiz. 

τα astra λογικά πιο gran tourer, πρέπει να είναι πιο ταξιδιάρικα χωρίς να έχω εμπειρία οδήγησης με κάτι τέτοιο ούτε καν corsa opc. 

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, pananton είπε

Διαφορετικα το αστρακι με το κλασσικο το 1.6T τι λέει ;

Το J δεν έβγαζε προβλήματα στο turbo; Ας το επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος μήπως κάνω λάθος.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, atrigane είπε

Το J δεν έβγαζε προβλήματα στο turbo; Ας το επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος μήπως κάνω λάθος.

Κατο έχω ακούσει εγώ ψάχνω για H

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, billyfs7 είπε

Κατο έχω ακούσει εγώ ψάχνω για H

Τα H απόσο ξέρω απροβλημάτιστα. Αρκεί να έχεις στο μυαλό σου ότι το turbo καμία σχέση με το άτμο που είχες-πόσο μάλλον Toyota-και ότι θέλει φροντίδα για να βγάλει χιλιόμετρα.

Δημοσ.

Turbo πρέπει να ξέρεις από ποιον θα το πάρεις 

Άμα το έκαιγε θα τα πληρώσεις εσυ μετά 

Αν είναι πολύ καλό το αυτοκίνητο μετά απλά εσυ πρέπει να συνεχίζεις να το ζεσταίνεις λίγο πριν ξεκινήσεις, να το κρυώνεις πριν το σβήσεις 

Και λεφτά να έχεις για βενζίνες αν έχεις βαρύ πόδι 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Turbo πρέπει να ξέρεις από ποιον θα το πάρεις 

Άμα το έκαιγε θα τα πληρώσεις εσυ μετά 

Αν είναι πολύ καλό το αυτοκίνητο μετά απλά εσυ πρέπει να συνεχίζεις να το ζεσταίνεις λίγο πριν ξεκινήσεις, να το κρυώνεις πριν το σβήσεις 

Και λεφτά να έχεις για βενζίνες αν έχεις βαρύ πόδι 

Turbo είχα και πριν Scrirocco R δίλιτρο, για λιγο καιρό είχα το κορολα λόγω μιας ατυχίας. 
Δηλαδη με ένα καλό τσεκ με τον μηχανικό δεν θα έχουμε μια εικόνα ;

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, atrigane είπε

Τα H απόσο ξέρω απροβλημάτιστα.

Αν θυμάμαι καλά το H φοράει το Z16 σαν του Corsa; Σαν μαμά ήταν σχετικά κομπλέ, όταν έμπαινε χέρι θυμάμαι ότι είχαν ακουστεί αρκετές περιπτώσεις που έλιωνε το πιστόνι στον 4ο. 

TS, σφυρί και daily δεν πάνε μαζί.- Βγάλτο εντελώς από το μυαλό σου γιατί είναι συνταγή αποτυχίας όλο το πακέτο που αναφέρεις και θα μείνεις χωρίς αυτοκίνητο. Βρες μαμά 1.6T σε καλή κατάσταση αφού σου έχει κάτσει και προχώρα συνετά, αφού το δει μηχανικός εμπιστοσύνης σου. Επίσης ένα παλιό αυτοκίνητο με κάποια χιλιόμετρα  και φτερό είναι σίγουρο ότι κάτι θα ζητήσει.  Όπως σε κάθε αγορά μεταχειρισμένου καλό είναι να έχεις ένα "μαξιλαράκι" συντήρησης.

Σφυρί μόνο αν το θες για 2ο και έχεις σκοπό να ρίξεις χρήματα στο βαρέλι δίχως πάτο που ονομάζεται βελτίωση.

Τέλος, αν θες κάτι φθηνό-άσπαστο που παίρνει και αρκετή βελτίωση με κλειστό μοτέρ δες και G.Punto T-Jet 120hp. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, billyfs7 είπε

Κατο έχω ακούσει εγώ ψάχνω για H

Εγώ έχω αυτήν τη στιγμή αυτό με τον ατμοσφαιρικό βενζίνης και sport mode. Με τα αμορτισερ μου έβγαλε πρόβλημα, που τα ίδια έχει και το Τούρμπο (IDS+) και στοιχίζουν αρκετά. Αν θυμάμαι καλά μου είπαν κάπου στα 700€;

Οποτε αυτήν τη στιγμή είναι μονίμως αναμμένο το λαμπάκι IDS+ και το αμάξι πάει σαν βάρκα μέχρι να το φτιάξω.

Δημοσ.

Γενικά τι θες να κάνεις ;

τα swift είναι ωραία όχι τόσο γρήγορα αλλά για στροφές απίστευτα διασκεδαστικά.

Για το σφυρήλατο ούτε να το σκεφτείς θα μπλέξεις

Το mini το s είναι ωραίο καρτακι αν και σκληρό, αν όμως αρχησει να ζητάει πληρώνεις bmw

Δημοσ.
3 ώρες πριν, aromeo είπε

Αν θυμάμαι καλά το H φοράει το Z16 σαν του Corsa; Σαν μαμά ήταν σχετικά κομπλέ, όταν έμπαινε χέρι θυμάμαι ότι είχαν ακουστεί αρκετές περιπτώσεις που έλιωνε το πιστόνι στον 4ο. 

TS, σφυρί και daily δεν πάνε μαζί.- Βγάλτο εντελώς από το μυαλό σου γιατί είναι συνταγή αποτυχίας όλο το πακέτο που αναφέρεις και θα μείνεις χωρίς αυτοκίνητο. Βρες μαμά 1.6T σε καλή κατάσταση αφού σου έχει κάτσει και προχώρα συνετά, αφού το δει μηχανικός εμπιστοσύνης σου. Επίσης ένα παλιό αυτοκίνητο με κάποια χιλιόμετρα  και φτερό είναι σίγουρο ότι κάτι θα ζητήσει.  Όπως σε κάθε αγορά μεταχειρισμένου καλό είναι να έχεις ένα "μαξιλαράκι" συντήρησης.

Σφυρί μόνο αν το θες για 2ο και έχεις σκοπό να ρίξεις χρήματα στο βαρέλι δίχως πάτο που ονομάζεται βελτίωση.

Τέλος, αν θες κάτι φθηνό-άσπαστο που παίρνει και αρκετή βελτίωση με κλειστό μοτέρ δες και G.Punto T-Jet 120hp. 

 

Το ts και το scirocco καθώς και το golf το tsi μια χαρά τα κράταγα και σαν daily.

Το θέμα είναι, δίνω το ts με τα 192hp αλλά με κοντά 300k χλμ και ετοιμάζονταν να ζητήσει και κάνα δυο πράγματα. Και πάω σε swift με τα 125 ? Νομίζω θα μου κακοφανεί βάση του τι έχω συνηθίσει. Επειδή θέλω να αποφύγω πάλι τα παλιό βάγκ (συγγνώμη φίλοι 😂) μου άρεσε το Astra αρκετά. Όσους έχουν και έχω ρωτήσει έχουν πει καλά λόγια, απλά δεν έχω ακούσει προσωπική εμπειρία ιδιοκτήτη. Δεν θέλω να ρίξω βελτίωση στο αμάξι, το πολύ ένα τελικό για την χαζομάρα. 
Ενα αμαξάκι κοντά σε αυτά τα δεδομένα ψάχνω να μπορώ να κάνω και την κ@ μου να στρίψω και λιγο, δεν με νοιάζει να τρέχω ευθεία. Ποτέ δεν το έκανα. Αρκεί αυτό που θέλω να το κάνει ευχάριστα. 
Ας πούμε το 1.6 Corolla που είχα τώρα για κάνα μήνα δανεικό, ενώ είχε νεύρο το αμάξι για 110 άλογα κάτι μου έλλειπε.

2 ώρες πριν, beknick είπε

Γενικά τι θες να κάνεις ;

τα swift είναι ωραία όχι τόσο γρήγορα αλλά για στροφές απίστευτα διασκεδαστικά.

Για το σφυρήλατο ούτε να το σκεφτείς θα μπλέξεις

Το mini το s είναι ωραίο καρτακι αν και σκληρό, αν όμως αρχησει να ζητάει πληρώνεις bmw

Το σφυρί δεν πήγα καν να το δω.

οσο για τα μίνι από ένα που είχαμε παλιά στην οικογένεια έχουμε κακή εμπειρία. Γενικά (αν και μπορεί να έτυχε σε εμάς) έχουν την εικόνα του ζημιάρικου αυτοκινήτου. 
 
Το ακούω το swift απλά με κρατάει μήπως νου κακοφανεί η αλλαγή από τα 200 σχεδόν άλογα στα 125

2 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Εγώ έχω αυτήν τη στιγμή αυτό με τον ατμοσφαιρικό βενζίνης και sport mode. Με τα αμορτισερ μου έβγαλε πρόβλημα, που τα ίδια έχει και το Τούρμπο (IDS+) και στοιχίζουν αρκετά. Αν θυμάμαι καλά μου είπαν κάπου στα 700€;

Οποτε αυτήν τη στιγμή είναι μονίμως αναμμένο το λαμπάκι IDS+ και το αμάξι πάει σαν βάρκα μέχρι να το φτιάξω.

Αυτό με ανησυχεί. Το διαβάζω ότι από κάποια  χλμ και μετά πονάνε αυτές οι αναρτήσεις, και δεν ξέρω κατά ποσό μπορείς να την ελέγχεις κατάλληλα για την αγορά 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, billyfs7 είπε

Το ts και το scirocco καθώς και το golf το tsi μια χαρά τα κράταγα και σαν daily.

Το θέμα είναι, δίνω το ts με τα 192hp αλλά με κοντά 300k χλμ και ετοιμάζονταν να ζητήσει και κάνα δυο πράγματα. Και πάω σε swift με τα 125 ? Νομίζω θα μου κακοφανεί βάση του τι έχω συνηθίσει. Επειδή θέλω να αποφύγω πάλι τα παλιό βάγκ (συγγνώμη φίλοι 😂) μου άρεσε το Astra αρκετά. Όσους έχουν και έχω ρωτήσει έχουν πει καλά λόγια, απλά δεν έχω ακούσει προσωπική εμπειρία ιδιοκτήτη. Δεν θέλω να ρίξω βελτίωση στο αμάξι, το πολύ ένα τελικό για την χαζομάρα. 
Ενα αμαξάκι κοντά σε αυτά τα δεδομένα ψάχνω να μπορώ να κάνω και την κ@ μου να στρίψω και λιγο, δεν με νοιάζει να τρέχω ευθεία. Ποτέ δεν το έκανα. Αρκεί αυτό που θέλω να το κάνει ευχάριστα. 
Ας πούμε το 1.6 Corolla που είχα τώρα για κάνα μήνα δανεικό, ενώ είχε νεύρο το αμάξι για 110 άλογα κάτι μου έλλειπε.

Το TS που έγραψα παραπάνω σημαίνει Topic Starter, όχι το Corolla 🤪.

Αφού λες για στρίψιμο, δες το Swift. Έχω μπει συνοδηγός και μου έχει αφήσει πολύ θετικές εντπώσεις. Με 1ο στάδιο νομίζω παίρνουν λίγο αυτά, άρα θα μαζέψεις κάπως τη διαφορά από το Corolla.

Το Astra 1.6 GTC φίλου που έχω οδηγήσει πολλές φορές, σε σβέλτη είναι αδιάφορο. Καθόλου ωραία άισθηση τιμόνι-σασμάν. 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, aromeo είπε

Το TS που έγραψα παραπάνω σημαίνει Topic Starter, όχι το Corolla 🤪.

Αφού λες για στρίψιμο, δες το Swift. Έχω μπει συνοδηγός και μου έχει αφήσει πολύ θετικές εντπώσεις. Με 1ο στάδιο νομίζω παίρνουν λίγο αυτά, άρα θα μαζέψεις κάπως τη διαφορά από το Corolla.

Το Astra 1.6 GTC φίλου που έχω οδηγήσει πολλές φορές, σε σβέλτη είναι αδιάφορο. Καθόλου ωραία άισθηση τιμόνι-σασμάν. 

Ούπς χαχαχαχ την πάτησα 😂

Μαλιστα θα τα δω. Αύριο μεταβιβάζω το δικό μου και πάω να δω κάνα δυο διαφορετικά. Αν και μου έχει κάτσει άσχημα το gtc σαν αμάξι, θα πάω να δω και ένα δυο swift.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, billyfs7 είπε

Καλησπέρα παιδιά !

Αυριο δίνω το corollaki μου και ψάχνω το επόμενο βήμα. Με έχει κερδίσει για πολλούς λόγους το Astra GTC του 2005-2008. Έχω βρει και ένα με ανακατασκευασμένο μοτέρ σφυρήλατο και επισκευή στην τουρμπίνα με 30.000 χλμ. Μόνο ένα φτιάξιμο ο ουρανός από μέσα θέλει. 
Πρεπει να κοιτάξω κάτι συγκεκριμένο η να το αποφύγω για κάποιον λόγο ;😅

Αλλη επιλογή ειναι ένα swift sport εντελώς μαμά. Ξέρω άλλη κατηγορία βέβαια..

 

άμα δεν πάθεις και δεν πληρωσεις δεν θα μάθεις. πάρε το  gtc ( που θα το πάρεις σίγουρος είμαι) και στο επόμενο αυτοκίνητο θα το δεις διαφορετικά το πως επιλέγουμε αυτοκίνητο . Αντε καλοτάξιδο και καλές σφυριες. μικρός είσαι κάνε το κέφι σου τώρα που μπορείς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lele322 είπε

Παρε mercedes w203 facelift coupe. Ειναι αξιοπιστο. Και τα ανταλακτικα φθηνά πλεον.

Από 1800 κυβικά ξεκιναει,μέχρι 1600 είπε ότι ψάχνει.Έπειτα είναι λιγα τα 143 άλογα για το βαρος του και για τη χρήση που το θέλει.

Τα ανταλλακτικά τα γνήσια,φθηνά δεν είναι.Κάτοχος clk230 από το 2003.Αξιόπιστα και σκυλιά είναι όντως.

Γενικά δυνατό μοτέρ,μέχρι 1600 κυβικά και μέχρι 6000 ευρώ δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου επιλογές για τη χρήση που το θέλει.

Μόνο πειραγμένα αν βρει,που δεν νομίζω να υπάρχει νοήμων άνθρωπος να πληρώσει έστω και ένα ευρώ για πειραγμένο 1600αρι 15+ ετών.

Επεξ/σία από jmmys

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...