Basilhs23___ Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Αν και είμαι από τους απαισιόδοξους της εισχώρησης της ηλεκτροκινησης, οτιδήποτε νέο ηλεκτρικό όχημα κατασκευαζεται και είναι διαθέσιμο στην αγορά, είναι θετικό για μένα. Θα πρέπει να έχει μια τεράστια μπαταριαρα για αμάξι με τέτοιο φορτίο. Να δούμε στα πόσα χρόνια θα θέλει αλλαγή συντήρηση και πόσο θα μειώνει την απόδοση της με τους κύκλους φόρτισης. Στα μικρά ΙΧ έχουν βελτιωθεί σημαντικά, για τέτοια αμάξια και μεγέθη παίζει να είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο.
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Το ιδανικό στις μεταφορές ειναι το φορτηγό να είναι πάντα φορτωμένο και στην κίνηση.Χώρος υπάρχει στο όχημα οπότε θα περιμένω και εναλλάξιμες μπαταρίες για να μειωθεί ακόμα παραπάνω το downtime. 1
manolis940 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, leonidas_fs είπε Βέβαια δεν ειναι εταιρεία αυτοκινήτων η Tesla είναι εταιρεία λογισμικού. Τα αυτοκίνητα της (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) έχουν απίστευτα κακή ποιότητα κατασκευής, που θυμίζει Fiat Punto δεκαετία 90!😂 Σε κάθε περίπτωση είμαστε υπέρ της απίστευτης προόδου που έχει κάνει η Tesla, και πραγματικά μακάρι να βελτιώσει και την ποιότητα κατασκευής να πάρουμε όλοι Tesla να γλιτώσουμε από την γάγγραινα που λέγετε «Συνεργείο». Νομίζω είναι υπερβολή το Fiat Punto, καθώς όντως το αυτοκίνητο έχει κάποια προβλήματα, που δύσκολα θα τα βρεις σε αμάξια της κατηγορίας του, αλλά σαν όχημα και σαν εμπειρία οδήγησης, προσφέρει το κάτι παραπάνω που περιμένεις. Παρόλο βέβαια τα παιδικά προβλήματα που βλέπουμε στα tesla, καθώς είναι μία εταιρία που πρόσφατα έχει μπει στο χώρο του αυτοκινήτου, είναι αρκετά ώριμη και ίσως πιο ώριμη από πολλές άλλες που είναι στο χώρο χρόνια. Μπορεί να ανακαλέσει τα οχήματα για ψύλλου πήδημα πίσω όπως επειδή κάπου θα ξεβάψει στο μέλλον, καθώς καταλαβαίνει και τις βλακείες της και αν κάτι χαλάσει όπως τα πλαστικά που τρίζουν, στις διορθώνει δωρεάν. Απ' την άλλη μεριά η εταιρεία που έχει κάνει σημαία την αξιοπιστία της, η toyota, πας για εγγύηση επειδή στον χρόνο δεν δουλεύουν τα ηλεκτρικά παράθυρα και σου λέει ότι αυτές οι βλάβες είναι εκτός της εγγύησης. Θα ανακαλέσει οχήματα αλλά για λόγους ασφαλείας όπως οι αερόσακοι. Όσα είχαμε και έχουμε στην οικογένεια, τα έχουν καλέσει όλα παρεμπιπτόντως. 1 ώρα πριν, tzotzo είπε Δεν θα έχει ταχογραφο; 1 ώρα πριν, leonidas_fs είπε ΥΓ: Δεν ξέρω κατά ποσό είναι καλό να δώσεις τέτοιο εργαλείο με τέτοια ιπποδύναμη σε έλληνα καγκουρα οδηγο φορτηγού! Φαντάζομαι πως θα υπάρχουν οι όποιο περιορισμοί όπως ο ηλεκτρονικός κόφτης 1 ώρα πριν, merphi είπε Αυτό θα έχει τεράστιες επιπτώσεις, γιατί ένας πολύ μεγάλος αριθμός πολιτών δουλεύουν ως οδηγοί, πολλοί απο αυτούς χωρίς ανώτερη εκπαίδευση και δεν είναι εύκολο να βρεις άλλες δουλειές για τόσο μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού. Θα γίνουν οδηγοί taxi ή uber. Βέβαια αυτή η αλλαγή δεν θα γίνει απότομα. Σταδιακά θα γίνει, οπότε σιγά σιγά θα καταλάβει ο κόσμος ότι το επάγγελμα του οδηγού φορτηγών δεν έχει μέλλον. Κάπως έτσι έκαναν και οι πεταλάδες την μετάβαση τους όταν εφευρέθηκαν τα αυτοκίνητα 2
At4lantos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Κάπως έτσι έκαναν και οι πεταλάδες την μετάβαση τους όταν εφευρέθηκαν τα αυτοκίνητα 🤣 Spot on ! Επειδη ειμαι Καπετανιος του Ε/Ν, πριν καμια 30αρια χρονια παρθηκε η αποφαση να παψουν οι Ασυρματιστες απο τα εμπορικα πλοια καθως η ελευση του Inmarsat τους καθιστουσε πλεον αχρειαστους. Με μια μικρη εκπαιδευση οι υφισταμενοι Ανθυποπλοιαρχοι εκαναν πλεον την δουλεια. Η τεχνολογια λοιπον εκοψε τη δουλεια σε οσους ασυρματιστες ειχαν μεινει στο Ε/Ν. Ξαφνικα ομως ενας τεραστιος κλαδος εκανε την εμφανιση του στις ταξεις της εμπορικης ναυτιλιας και απο εκει που βαζαμε στιγμα με κομπασο και μολυβι εμφανιστηκε το ECDIS και χιλια δυο ηλεκτρονικα βοηθηματα τα οποια εκαναν την δουλεια μας πολυ πολυ πιο ευκολη. Ταυτοχρονα αυτες οι νεες θεσεις εργασιας απασχολουν αυτη τη στιγμη τον 100πλασιο αριθμο ασυρματιστων που υπηρετουσαν στα εμπορικα πλοια. 5
nickolas Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Όταν σου λέει ότι κάνει το 0-100 σε χρόνο ίσο με Daewoo Matiz φέροντας πλήρες φορτίο... καταλαβαίνεις ότι έχουμε ένα νέο Plaid για τα φορτηγά. Το θέμα είναι πόσο καιρό θα τους πάρει να το παράγουν μαζικά γιατί λέει αρχικά θα είναι λίγες δεκάδες το μήνα.
At4lantos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 17 λεπτά πριν, nickolas είπε Όταν σου λέει ότι κάνει το 0-100 σε χρόνο ίσο με Daewoo Matiz φέροντας πλήρες φορτίο... καταλαβαίνεις ότι έχουμε ένα νέο Plaid για τα φορτηγά. Το θέμα είναι πόσο καιρό θα τους πάρει να το παράγουν μαζικά γιατί λέει αρχικά θα είναι λίγες δεκάδες το μήνα. Δεν νομιζω οτι η Tesla θα εχει προβλημα παραδοσης του semi. Ετσι και αλλιως οι παραγγελιες θα αφορουν τις ΗΠΑ και μονο. Αυτο που μενει να δουμε ειναι η πραγματικη του αυτονομια και επιδοση σε πραγματικες συνθηκες καθως ναι μεν η πρωτη διαδρομη του semi ηταν 500μιλια με 36τονους φορτιο χωρις καμια φορτιση αλλα ηταν και σε 1300μετρα περιπου διαφορα υψομετρου. Η ενεργεια που παραγει το regenerative braking ειναι πολυ μεγαλη και αυξανει κατα πολυ την αυτονομια. Θα ηθελα να δω και αντιστροφα την διαδρομη ! 3
SabotazNic Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Το ιδανικό στις μεταφορές ειναι το φορτηγό να είναι πάντα φορτωμένο και στην κίνηση.Χώρος υπάρχει στο όχημα οπότε θα περιμένω και εναλλάξιμες μπαταρίες για να μειωθεί ακόμα παραπάνω το downtime. Θεωρητικα, με τα διαλειμματα που πρεπει να κανουν οι οδηγοι, δεν πρεπει να εχει καθολου downtime. Εδω Ελλαδα ειναι 30 λεπτα (ανα δεν ξερω ποση ωρα). Οποτε και χωρις megacharger για να μην μειωθει η διαρκεια ζωης της μπαταριας, θα πρεπει να βγαινει σιγουρα το δρομολογιο Αρκει να υπαρχουν σταθμοι φορτισης (πχ αν ηταν Ελλαδα, περα απο Αττικη και Θεσσαλονικη, Λαμια, Κοζανη, Αλεξανδρουπολη, Ηγουμενιτσα κτλ) Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2022 από SabotazNic
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 6 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Θεωρητικα, με τα διαλειμματα που πρεπει να κανουν οι οδηγοι, δεν πρεπει να εχει καθολου downtime. Εδω Ελλαδα ειναι 30 λεπτα (ανα δεν ξερω ποση ωρα). Οποτε και χωρις megacharger για να μην μειωθει η διαρκεια ζωης της μπαταριας, θα πρεπει να βγαινει σιγουρα το δρομολογιο Αρκει να υπαρχουν σταθμοι φορτισης (πχ αν ηταν Ελλαδα, περα απο Αττικη και Θεσσαλονικη, Λαμια, Κοζανη, Αλεξανδρουπολη, Ηγουμενιτσα κτλ) Αν και νομίζω ότι στην Αμερική δεν έχουν ωράριο, μπορούν να έχουν περισσότερους απο έναν οδηγούς στο αμάξι,οπως γίνεται τώρα στις διεθνής μεταφορές. 1
Ok-jeronimo441 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 9 ώρες πριν, leonidas_fs είπε Βέβαια δεν ειναι εταιρεία αυτοκινήτων η Tesla είναι εταιρεία λογισμικού. Τα αυτοκίνητα της (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) έχουν απίστευτα κακή ποιότητα κατασκευής, που θυμίζει Fiat Punto δεκαετία 90!😂 Σε κάθε περίπτωση είμαστε υπέρ της απίστευτης προόδου που έχει κάνει η Tesla, και πραγματικά μακάρι να βελτιώσει και την ποιότητα κατασκευής να πάρουμε όλοι Tesla να γλιτώσουμε από την γάγγραινα που λέγετε «Συνεργείο». ΥΓ: Δεν ξέρω κατά ποσό είναι καλό να δώσεις τέτοιο εργαλείο με τέτοια ιπποδύναμη σε έλληνα καγκουρα οδηγο φορτηγού! θα γινει παλι κουλ να εχεις ηλεκτρικη νταλικα. Φωτακια θα μπορεις να βαλεις ομως ; μαστορα να στο φτιαξει θα βρισκεις η θα ναι κανας κομπιουτερας να στο κανει φορματ για τα σφαλματα
Droulas13 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 11 ώρες πριν, sakis han είπε μας τα πρηξατε μ'αυτον τον παπαρα Ρε έλον, κάπου ώπα ρε συ, τσίλαρε λίγο, δεν τον λυπάσαι τον sakis; 1
Chef_Alexander Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 Κάλιο αργά παρά ποτέ. Τουλάχιστον αυτός παρέδωσε (έστω και καθυστερημένα) αυτό που είχε ανακοινώσει. Εμείς εδώ στο Ellada ακόμα ζωγραφιές του Chaos βλέπουμε και χαιρόμαστε!!! 1
kurkosdr Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Chef_Alexander είπε Κάλιο αργά παρά ποτέ. Τουλάχιστον αυτός παρέδωσε (έστω και καθυστερημένα) αυτό που είχε ανακοινώσει. Εμείς εδώ στο Ellada ακόμα ζωγραφιές του Chaos βλέπουμε και χαιρόμαστε!!! Πίστεψε κανείς ότι το Chaos μπορεί να υπάρξει; Στην Ελλάδα πολύ απλά δεν υπάρχει η σχεδιαστική και βιομηχανική υποδομή για κάτι τέτοιο. Ακόμα και να έβγαζε κάτι ο Πανόπουλος, θα ήταν κάποιο αυτοκίνητο από το εξωτερικό με custom fiberglass bodykit. Βασικά όποιος έχει λεφτά για κάψιμο αγοράζει ένα σασί από εδώ, βάζει ένα κινητήρα σαν από Chevrolet Corvette (LS engine), και μετά φτιάχνει το αμάξωμα του Chaos από fiberglass. Αυτό μάλλον ήθελε να κάνει ο Πανόπουλος και μετά να το πασάρει στους ανίδεους Έλληνες δημοσιογράφους ως "ελληνικό αυτοκίνητο", αλλά μάλλον ξέμεινε από λεφτά και δεν μπόρεσε να κάνει ούτε αυτό. Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2022 από kurkosdr 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα